Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2004, 19:48
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Jaja, hebben we een auto-topic, dan moet er toch ook een treinentopic zijn.

Vertel, wat is je favoriete trein, en waarom.

Dit is een serieus topic, het is dus de bedoeling dat je hier serieus reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2004, 19:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Duitse intercity-wagens 1e klasse, open wagen (middengang).


Dat zijn écht luxe dingen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:50
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
De icm (?) dubbeldekker vind ik wel relaxed. Het is lekker rustig, het enige wat je hoort is de airco.

Nadeel: alleen vierzitjes.

De nieuwe rijtuigen in de internationale trein Amsterdam-Brussel of de IJssellijn Zwolle-Roosendaal zijn ook wel relaxed, ook omdat ze goed geïsoleerd zijn en dus lekker rustig.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:51
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
De Zwitserse IC2000 supertreinen zijn ook leuk.

Dat zijn zulke gigantische dingen.
Acht wagens plus een loc...




Die dingen rijden echt geweldig.

Ook ongelofelijk lange wagens trouwens.

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:53
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Boogie schreef op 15-01-2004 @ 20:50:
De icm (?) dubbeldekker vind ik wel relaxed. Het is lekker rustig, het enige wat je hoort is de airco.

Nadeel: alleen vierzitjes.

De nieuwe rijtuigen in de internationale trein Amsterdam-Brussel of de IJssellijn Zwolle-Roosendaal zijn ook wel relaxed, ook omdat ze goed geïsoleerd zijn en dus lekker rustig.
Je bedoelt de oude dubbeldekkers? DD-ARM.
Zijn inderdaad leuke dingen. M'n favoriete Nederlandse elektrische treinen.

En die nieuwe wagens, die zijn niet nieuw, maar gerenoveerd. Alleen de stuurstandwagens op Zwolle-Roosendaal zijn nieuw.
Die gerenoveerde wagens vind ik trouwens minder goed. De stoelen en ramen zitten zo slecht op elkaar afgestemd... Van de meeste plaatsen kan je nauwelijks naar buiten kijken, i.t.t. vroeger.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ken alleen de gewone (?) trein, een dubbeldekker (of heet dat niet zo bij een trein? ) en de lightrail.
daarvan vind ik de gewone trein het best.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:55
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-01-2004 @ 20:49:
Duitse intercity-wagens 1e klasse, open wagen (middengang).
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn écht luxe dingen.
Daar ben ik laatst nog (zonder bijbetalen) ingestapt, was lekker, comfy, en er zat ook nog een babe naast me.

Daarna nooit meer gezien.


Had ze ook maar niet naast me moeten gaan zitten./
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:56
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Mijn favoriete trein, is de trein die op tijd rijdt

Treinen boeien me eigenlijk niet zo, als je maar op de plek van bestemming komt. Maar de ICE is wel een relaxte trein om in te zitten
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-01-2004 @ 20:53:
Je bedoelt de oude dubbeldekkers? DD-ARM.
Zijn inderdaad leuke dingen. M'n favoriete Nederlandse elektrische treinen.

En die nieuwe wagens, die zijn niet nieuw, maar gerenoveerd. Alleen de stuurstandwagens op Zwolle-Roosendaal zijn nieuw.
Die gerenoveerde wagens vind ik trouwens minder goed. De stoelen en ramen zitten zo slecht op elkaar afgestemd... Van de meeste plaatsen kan je nauwelijks naar buiten kijken, i.t.t. vroeger.
Ik bedoel de nieuwe, de 82, 84, 96, 97, 92 en 94 serie. De oude vind ik minder. Die ramen kan je niet zonder hoofdpijn doorkijken, dankzij die vouw. En ze zitten ook niet echt prettig.

Deel twee: Ik dacht toch echt dat ze nieuw waren Anyway, als je op de goede plek gaat zitten, is het prima te doen Vanaf de meeste plaatsen kan je wel naar buiten kijken, slecht sommige niet. En de tafel zijn ook een stuk relaxter dan in de oude rijtuigen (en die in de Koploper).
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
joopie12 schreef op 15-01-2004 @ 20:55:
Daar ben ik laatst nog (zonder bijbetalen) ingestapt, was lekker, comfy, en er zat ook nog een babe naast me.

Daarna nooit meer gezien.


Had ze ook maar niet naast me moeten gaan zitten./
Oeh, ja, die treinen zijn inderdaad zonder toeslag in Nederland.
Amsterdam-Amersfoort-Deventer-Hengelo, en dan door naar Hannover-Berlijn.
Ga ik ook altijd mee.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:05
BBEM
BBEM is offline
ik wil een grote stoomtrein net zoals back in the future.

dit topic zuigt trouwens
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:14
zwoesj
zwoesj is offline
Maak ook een fiets topic. En een bus topic. En een tram topic. En een vliegtuig topic. En een metro topic. En een motor topic.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:15
BBEM
BBEM is offline
een groot breezahsletten topic lijkt me wel vet
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:27
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Remqo schreef op 15-01-2004 @ 20:56:
Mijn favoriete trein, is de trein die op tijd rijdt

Treinen boeien me eigenlijk niet zo, als je maar op de plek van bestemming komt. Maar de ICE is wel een relaxte trein om in te zitten
Treinin kunnen me werkelijk geen **** schelen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:28
Verwijderd
Geef mij maar de nieuwe sprinter ( dat ding dat tussen utrecht en alkmaar rijdt, mooi nieuw ingericht, maar aan de buitenkant lijkt het wel een duitse trein
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:29
Verwijderd
- Sprinter
- ICE-3
- Regiorunner
- Koploper


*is dol op treinen*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Boogie schreef op 15-01-2004 @ 20:58:
Ik bedoel de nieuwe, de 82, 84, 96, 97, 92 en 94 serie. De oude vind ik minder. Die ramen kan je niet zonder hoofdpijn doorkijken, dankzij die vouw. En ze zitten ook niet echt prettig.

Deel twee: Ik dacht toch echt dat ze nieuw waren Anyway, als je op de goede plek gaat zitten, is het prima te doen Vanaf de meeste plaatsen kan je wel naar buiten kijken, slecht sommige niet. En de tafel zijn ook een stuk relaxter dan in de oude rijtuigen (en die in de Koploper).
1. Oww. Dat zijn koude treinen, vind ik... De oude hebben wat meer sfeer. Het licht enzo.

2. Dat is zo. Ik vind ze wel goed, vooral de stoelen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:58
Tommie/Aligogo
Avatar van Tommie/Aligogo
Tommie/Aligogo is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 15-01-2004 @ 21:14:
Maak ook een fiets topic. En een bus topic. En een tram topic. En een vliegtuig topic. En een metro topic. En een motor topic.
je vergeet een paard en wagen topic
__________________
How about a nice cup of shut the fuck up?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2004, 20:58
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-01-2004 @ 21:44:
1. Oww. Dat zijn koude treinen, vind ik... De oude hebben wat meer sfeer. Het licht enzo.
Het licht sfeervol? Dat zijn felwitte tl-buizen, waardoor je bij de minst of het schemering niet meer naar buiten kan kijken!
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:06
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Boogie schreef op 15-01-2004 @ 21:58:
Het licht sfeervol? Dat zijn felwitte tl-buizen, waardoor je bij de minst of het schemering niet meer naar buiten kan kijken!
Klopt. Maar toch vind ik ze leuker dan die felle lampen in de nieuwe dubbeldekkers. Dat zijn zulke koude lampen...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik houd niet echt van treinen maar ik moet wel bijna elke dag met de trein. Ik vind het goed zolang ik kan zitten, ik naar buiten kan kijken en de mensen niet te asociaal zijn.
Die dubbeldekkers (met paarse stoelen en zo) zijn best fijn trouwens.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:36
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 15-01-2004 @ 21:14:
Maak ook een fiets topic. En een bus topic. En een tram topic. En een vliegtuig topic. En een metro topic. En een motor topic.
Ik zal eens even een algemeen voertuigen topic maken.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:51
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-01-2004 @ 22:06:
Klopt. Maar toch vind ik ze leuker dan die felle lampen in de nieuwe dubbeldekkers. Dat zijn zulke koude lampen...
Ok, maar IK vind ze in de oude feller en kouder
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:54
herby
Avatar van herby
herby is offline
Doe mij maar zo'n ouderwetse trein die zo door Siberie gaat
Blijft het bier koud
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:55
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
mmmm schreef op 15-01-2004 @ 22:36:
Ik zal eens even een algemeen voertuigen topic maken.
Hmm, dat was GEEN suc6
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2004, 21:59
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Treinen H0 (modeltreintjes) vind ik fantastisch, je kan namelijk zelf bepalen of ze op tijd rijden of niet. Marklin is mijn favoriete merk modeltreinen (ben nog aan het sparen voor een startersset, maar ik moet eerst wachten tot ik een ruimte heb waarin ik het kan opbouwen)

groet,
Mederiacvm
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 21:59
CrazY G
Avatar van CrazY G
CrazY G is offline
wat een nerd topic
__________________
oh oh den haag....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:00
Maan_man
Maan_man is offline
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:02
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Mijn favoriete elektrische trein is (met terugwerkende kracht) de oude Hondekop (materieel '54), die nu niet meer rijdt:



Van het nu nog wel rijdende materieel heb ik niet echt een favoriet. Ik vind Plan V en de nog niet verbouwde Sprinters wel wat hebben vanwege het stoptreinsfeertje, maar ICM (Koplopers), DD-IRM (Regiorunners) (serie 82, 84, 86, 87, 94 en 95) en de ICR-rijtuigen (zowel de oude als de gerenoveerde) zijn wel zeer comfortabel.

In DD-IRM vind ik de nieuwe bakken (met die stoffen bekleding in de tweede klas) het prettigst. Ik reis dagelijks met DD-IRM naar Amsterdam, en dan zorg ik altijd dat ik in zo'n bak terechtkom. En koud? 's Zomers is het juist heerlijk reizen in DD-IRM! En 's winters vind ik het met die kou best wel meevallen.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:02
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Mederiacvm schreef op 15-01-2004 @ 22:59:
Treinen H0 (modeltreintjes) vind ik fantastisch, je kan namelijk zelf bepalen of ze op tijd rijden of niet. Marklin is mijn favoriete merk modeltreinen (ben nog aan het sparen voor een startersset, maar ik moet eerst wachten tot ik een ruimte heb waarin ik het kan opbouwen)

groet,
Mederiacvm
Modeltreinen zijn de enige treinin die nog op tijd rijden in Nederland
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:03
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Maan_man schreef op 15-01-2004 @ 23:00:
*plaatje*
LOL
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 15-01-2004 @ 20:53:
En die nieuwe wagens, die zijn niet nieuw, maar gerenoveerd. Alleen de stuurstandwagens op Zwolle-Roosendaal zijn nieuw.
Om precies te zijn zijn dat stuurstandwagens type BDs, die zijn ontworpen naar het voorbeeld van de Beneluxtreinen, waarvan veel ICR-bakken nu ook in de sneltrein Zwolle-Roosendaal rijden. Die nieuwe bakken zijn in elk geval zeer tof, ze zijn speciaal ontworpen voor push/pulltreinstellen en zijn flexibel inzetbaar. Door de maximumsnelheid van 140 km/u zijn ze echter begrensd tot Nederland.

Citaat:
Boogie schreef:
Ik bedoel de nieuwe, de 82, 84, 96, 97, 92 en 94 serie. De oude vind ik minder. (...)
9200, 9600, 9700 bestaan AFAIK niet. De 8200 rijdt nu nog wel, maar het is de bedoeling dat die binnen niet al te lange tijd allemaal zijn omgebouwd naar 9400's, net als eigenlijk alle 8400's omgebouwd moeten worden naar 8600's. De nieuwe serie die bij Alstom vandaan komt (te herkennen aan de andere draaistellen) zijn de 8700 en 9500 (6 resp. 4-baks) maar van een 9200 heb ík nog nooit gehoord.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:04
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
o o o o ~~ ~~ ~
o _____ ________________
.][_mm__|[]| ,===___ || |
>(_______|__|_|_GBRR_]_| |
_/oo-OOOO-oo' !oo!!oo!=`!o!o!----!o!o!'
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

TSJOEK TSJOEK!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:06
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2004 @ 23:03:
9200, 9600, 9700 bestaan AFAIK niet. De 8200 rijdt nu nog wel, maar het is de bedoeling dat die binnen niet al te lange tijd allemaal zijn omgebouwd naar 9400's, net als eigenlijk alle 8400's omgebouwd moeten worden naar 8600's. De nieuwe serie die bij Alstom vandaan komt (te herkennen aan de andere draaistellen) zijn de 8700 en 9500 (6 resp. 4-baks) maar van een 9200 heb ík nog nooit gehoord.
Heerlijk, spoorwegfanaten onder elkaar

Je herkent de 8700 en 9500 (en de nieuwe bakken in de 8600 en 9400) ook aan een iets ander cijfer-/pictogramtype voor o.a. de klasseaanduidingen.

Ja, ik let op dat soort pietluttige dingen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:07
Verwijderd
Vergeet ik trouwens nog te vermelden dat mijn favoriete NS-materiëel (natuurlijk) de 40xx en 42xx zijn, oftewel ICM's, oftewel Koplopers voor de treinn00bs onder ons. Ze zijn gewoon fantastisch vanwege hun neuzen en vooral het prachtige geluid als ze wegrijden

En om sentimentele redenen de ouwe 2800-klasse Sprinters
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:08
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2004 @ 23:07:
Vergeet ik trouwens nog te vermelden dat mijn favoriete NS-materiëel (natuurlijk) de 40xx en 42xx zijn, oftewel ICM's, oftewel Koplopers voor de treinn00bs onder ons. Ze zijn gewoon fantastisch vanwege hun neuzen en vooral het prachtige geluid als ze wegrijden
Als ik in ICM zit (wat vrijwel nooit voorkomt ) probeer ik dat geluid altijd na te doen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-01-2004 @ 23:06:
Je herkent de 8700 en 9500 (en de nieuwe bakken in de 8600 en 9400) ook aan een iets ander cijfer-/pictogramtype voor o.a. de klasseaanduidingen.
Ja, bij de nieuwe bakken in de 86xx/94xx die zijn tussengeplaatst en bij de volledige treinstellen 87xx/95xx zijn ze vierkant he
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-01-2004 @ 23:08:
Als ik in ICM zit (wat vrijwel nooit voorkomt ) probeer ik dat geluid altijd na te doen.
OMG. Soulmate
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:11
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2004 @ 23:08:
Ja, bij de nieuwe bakken in de 86xx/94xx die zijn tussengeplaatst en bij de volledige treinstellen 87xx/95xx zijn ze vierkant he
Nou nee , maar wel anders van vorm. En er staat maar een rode streep door het niet-rokenpictogram (waar ik al niet op let ).

Anyone for een spoorwegmeeting?
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:11
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 15-01-2004 @ 23:04:
o o o o ~~ ~~ ~
o _____ ________________
.][_mm__|[]| ,===___ || |
>(_______|__|_|_GBRR_]_| |
_/oo-OOOO-oo' !oo!!oo!=`!o!o!----!o!o!'
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

TSJOEK TSJOEK!
LOL
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:16
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Koploper is mijn favoriet.Lekkere stoelen, veel ruimte bij 4 zits en 2 zits is ook prima.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:17
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2004 @ 23:09:
OMG. Soulmate
DD-IRM maakt bij het wegrijden ook een schitterend geluid (doe ik ook wel eens na). Maar dan alleen de oudere bakken, het wegrijgeluid van die nieuwe bakken en treinstellen is niks
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:19
the tourist
the tourist is offline
Die sprinters oid zijn wel leuk.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-01-2004 @ 23:17:
DD-IRM maakt bij het wegrijden ook een schitterend geluid (doe ik ook wel eens na). Maar dan alleen de oudere bakken, het wegrijgeluid van die nieuwe bakken en treinstellen is niks
Nah, dat vind ik maar irritant. Gelukkig hebben de nieuwe series andere trafospoelen (daar komt die pieptoon door) zodat het minder irritant is. Maar het ergst zijn de gewone 8200's, driebaks, die rijden namelijk ook nog eens veel minder stabiel dan de vierbaksversies.

Wat ik trouwens ook echt een royaal geluid vind hebben, is de loc 1700. Dat geraas van de spoelventilatoren als ze stilstaan en dan, wanneer ze accelereren, zo'n heel vage toon die dan overgaat in serieus gebrul
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:24
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-01-2004 @ 23:23:
Wat ik trouwens ook echt een royaal geluid vind hebben, is de loc 1700. Dat geraas van de spoelventilatoren als ze stilstaan en dan, wanneer ze accelereren, zo'n heel vage toon die dan overgaat in serieus gebrul
Hoe kon ik die vergeten Inderdaad een meesterlijke eloc

Dat jij trouwens zo precies weet waar die geluiden door worden veroorzaakt Jouw hobbyïsme voert blijkbaar nog verder dan dat van mij
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 15-01-2004 @ 22:59:
Treinen H0 (modeltreintjes) vind ik fantastisch, je kan namelijk zelf bepalen of ze op tijd rijden of niet. Marklin is mijn favoriete merk modeltreinen (ben nog aan het sparen voor een startersset, maar ik moet eerst wachten tot ik een ruimte heb waarin ik het kan opbouwen)

groet,
Mederiacvm
Ik heb Marklin maar ik ga binnenkort over op roco, omdat marklin te stug spul is, wel heel degelijk, maar ik heb liever materiaal dat te combineren is met fleischmann,lima en roco, en dat kan bij de oude marklin niet ( is al uit de jaren '50, het spul dat ik heb)
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:28
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-01-2004 @ 23:27:
Ik heb Marklin maar ik ga binnenkort over op roco, omdat marklin te stug spul is, wel heel degelijk, maar ik heb liever materiaal dat te combineren is met fleischmann,lima en roco, en dat kan bij de oude marklin niet ( is al uit de jaren '50, het spul dat ik heb)
Ik ben heeeel erg jaloers
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Mederiacvm schreef op 15-01-2004 @ 23:28:
Ik ben heeeel erg jaloers
ik heb al veel verkocht ervan, maar heb nog wat over, ik zal eens kijken als ik er weer ben, kun je misschien eea van me overnemen, het is in Schin op Geul, laat maar weten of je interesse hebt
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:28
Mederiacvm
Mederiacvm is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 15-01-2004 @ 23:58:
ik heb al veel verkocht ervan, maar heb nog wat over, ik zal eens kijken als ik er weer ben, kun je misschien eea van me overnemen, het is in Schin op Geul, laat maar weten of je interesse hebt
Heb interesse, laat maar weten wat je hebt
Met citaat reageren
Oud 16-01-2004, 07:42
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Treinen? Boeiend, als ze maar gewoon rijden.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Meeting topic 25 September 2005 te Amersfoort
Diary of Dreams
42 30-09-2005 23:21
Psychologie Grote Niets
akumabito
9 04-09-2005 17:40
De Kantine Het Grote Metro Topic
Machiavelli
6 16-01-2004 08:28
De Kantine Het Grote "KLAAGPAAL" Topic
Maradinus
137 10-12-2003 20:01
De Kantine Het grote kranten - lees - topic
Verwijderd
41 20-09-2003 02:19
Lifestyle Het GROTE MODE topic !!!
Verwijderd
57 17-03-2003 18:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.