Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2018, 19:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pasta carbonara opwarmmaaltijd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 25-01-2018, 19:56
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
meergranenwrap met vivera kip, rode ui, paprika, kidneybonen, zwarte bonen, mais, broccoli en spinazie.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 25-01-2018, 23:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat is een semi-balansdag?
Zo'n dag dat je denkt 'ik heb gisteren te veel teringzooi gegeten, ik moet effe gezond doen ofzo', maar dat je 't niet overdrijft.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-01-2018, 08:47
Verwijderd
Ik heb heel erg behoefte aan wintergroente, spruitjes of boerenkool of zo. Misschien met wat zoete aardappel, of gewoon een shitload aan groente met een stukje vlees erbij.
Oud 26-01-2018, 10:34
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Vanavond ga ik kennelijk kosher mexicaans eten. Ben echt benieuwd.
Oud 26-01-2018, 13:07
neardo
neardo is offline
Citaat:
Vanavond ga ik kennelijk kosher mexicaans eten. Ben echt benieuwd.
Meest voor de hand liggende lijkt mij dan dat je of iets met rundvlees krijgt zonder kaas, of iets met kaas en dan geen vlees.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 26-01-2018, 14:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
TAART!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 26-01-2018, 18:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb van acht tot zeven gewerkt en pizza besteld
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-01-2018, 18:25
Verwijderd
Meiraapjes en champignons met balsamico azijn, peterselie, dragon en couscous
Oud 27-01-2018, 18:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb vandaag wel een hele krentenbol op, want ik was bezig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-01-2018, 18:59
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had een saus gemaakt met like 400 ingrediënten omdat ik seitan ribs wilde maken, maar blijkbaar was het 'high in gluten'meel toch iets anders dan gewoon glutenmeel waardoor mijn seitan een soort behangplak werd en geen mooie deegbal. Niks meer aan te doen.

Toen maar een pauper kant en klare pizzabodem belegd en daar wat restjes groenten op gegooid.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-01-2018, 16:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Broodje hamburger met zoete aardappelfriet en als toetje stoofpeertjes waar ik misschien nog crumble van maak
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-01-2018, 16:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vriendje staat in de keuken spaghetti te maken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-01-2018, 17:11
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga straks een salade met bietjes en avocado eten.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-01-2018, 17:15
Verwijderd
Wij eten savooiekool. Ben benieuwd
Oud 28-01-2018, 17:24
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
broccoli-aardappelsoep. En ook nog eens zero waste want we hadden 2 keer broccoli gegeten deze keer en de soep is gemaakt van de stammen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-01-2018, 19:37
Verwijderd
Pizza Carpaccio voor de derde keer in 7 dagen tijd
Oud 28-01-2018, 19:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Patat uit de airfryer, sperziebonen en kipfilet met ui, lekker makkelijk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-01-2018, 18:02
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Ik was drie dagen in het buitenland en vandaag de hele dag in Rotterdam of all places om te werken en nu moet ik nog eten halen en klaarmaken en heb zooo geeeeen zinnnnn.
Oud 29-01-2018, 21:05
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Een reep Tony's en een blikje cola. Blurp. Iets fatsoenlijks zat er vandaag niet in
Oud 29-01-2018, 21:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wel goed voor jezelf zorgen hè
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-01-2018, 22:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Een reep Tony's en een blikje cola. Blurp. Iets fatsoenlijks zat er vandaag niet in
Dit heb ik ook wel eens. Morgen weer een dag.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 29-01-2018, 22:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Dit heb ik ook wel eens. Morgen weer een dag.
Ja precies 😅 Soms voel ik me echt een sukkel als ik lees wat iedereen kookt terwijl er bij mij dan echt niets (fatsoenlijks) op tafel komt . Maar wel een vet handig topic voor inspiratie

Citaat:
Wel goed voor jezelf zorgen hè
Ik doe mijn best, een soort van een beetje hihi.
Oud 30-01-2018, 02:47
Verwijderd
Koken is leuk! Maar voor jezelf is het vaak minder.
Oud 30-01-2018, 07:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Koken is leuk! Maar voor jezelf is het vaak minder.
Voor jezelf is zo suf, ik sta vaak langer in de keuken dan dat ik zit te eten (en dan kook ik nog behoorlijk snel).
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Voor jezelf is zo suf, ik sta vaak langer in de keuken dan dat ik zit te eten (en dan kook ik nog behoorlijk snel).

Dat is toch meestal zo, ook met meerdere personen?

Ik vind koken wel leuk, maar ik zorg gewoon dat ik het 2-3 keer per week goed doe ipv elke dag iets in elkaar flans.
Oud 30-01-2018, 08:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Voor meerdere personen zijn het tenminste nog meerdere personen die heb binnen 10 munten naar binnen schuiven En dan is de kans dat iemand zijn of haar waardering voor de kok uit ook groter
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 15:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind koken an sich al niet leuk, maar voor mezelf al helemaal niet. Maar ik kook meestal niet uitgebreid vanwege de afwas en dat is niet gelogen het komt zelden voor dat ik meer dan 2 pannen gebruik.

Laatste tijd met onregelmatige werktijden eet ik sowieso een beetje slecht, maar dat komt wel weer goed. Ik ben gelukkig gewend aan vitaminegebrek
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 15:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik eten sta te maken, haat ik ook alles, maar ik word er wel heel gelukkig van als het goed gelukt is dat dan weer wel. Vooral met kip kerrie, want dat is echt tyfusveel werk voor mijn doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 15:37
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had altijd een grote pesthekel aan koken omdat ik vond dat ik meestal niet stond te koken maar op te warmen. Maar de laatste tijd maak ik heel veel dingen zelf vanaf scratch en dat maakt het een stuk leuker.
Van de week brownies gemaakt, choco chip koekjes, boursin van soja, merengue van kikkererwtenvocht, roti van jackfruit, mozarella van cashewnoten.
Ik warm nog weleens op als ik geen zin heb trouwens (onder opwarmen versta ik: groente koken, aardappels bakken en een vega-unit in de pan smijten).
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 30-01-2018, 16:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En het enige dat ik lees is “tyfusveel afwas”. Wellicht in een volgend huis met ruimte voor een vaatwasser, dat ik het niet zo erg vind om eens wat vaker te koken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 16:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind koken leuk maar ik houd niet van alleen eten dus kook ik alsnog liever voor meer mensen.

Vanavond maak ik tortellini met roomsaus met hamblokjes, champignons en doperwten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2018, 16:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Moet nog even bedenken wat ik morgen met eten ga doen. Ik ben van 14.00-16.00 een tentamen in Leiden en moet om 18.45u met een volle maag in Rotterdam Zuid zijn. Dat is weer net te veel tijd om onderweg te eten en gelijk door te gaan, en te weinig tijd om langs huis te gaan en te koken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 16:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Iets halen op het station of bij de Vapiano of de Wok ofzo iets eten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2018, 16:54
Verwijderd
Ik eet vanavond (en vanmiddag en gisteren) Thaise kippensoep want ik heb griep

Soep maken is trouwens ideaal voor 1 persoon, en geeft ook veel voldoening om dat te koken vind ik, alleen maar verse ingredienten nodig en het wordt altijd lekker.
Oud 30-01-2018, 16:55
neardo
neardo is offline
Citaat:
Moet nog even bedenken wat ik morgen met eten ga doen. Ik ben van 14.00-16.00 een tentamen in Leiden en moet om 18.45u met een volle maag in Rotterdam Zuid zijn. Dat is weer net te veel tijd om onderweg te eten en gelijk door te gaan, en te weinig tijd om langs huis te gaan en te koken
Tijdschrift kopen, ergens heengaan waar je een beetje relaxt kan eten en chillen?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 30-01-2018, 16:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik eet vanavond (en vanmiddag en gisteren) Thaise kippensoep want ik heb griep

Soep maken is trouwens ideaal voor 1 persoon, en geeft ook veel voldoening om dat te koken vind ik, alleen maar verse ingredienten nodig en het wordt altijd lekker.
Ik maak dan altijd juist heel veel soep en dan eet ik de rest van de week bij de lunch soep.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-01-2018, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Ik maak dan altijd juist heel veel soep en dan eet ik de rest van de week bij de lunch soep.
Ja, top toch?

Ik bedoel ook niet per se een éénpersoonsportie maar meer als in een goed idee om te maken als je alleen bent, je kunt het vrij goed bewaren en opwarmen
Oud 30-01-2018, 17:21
Verwijderd
Pasta pesto met palmkool en cherrytomaatjes
Oud 30-01-2018, 18:18
Verwijderd
Overigens kook ik graag, maar kan ik het niet zo goed. Tenminste - geef mij een recept en ik maak alles. Maar vraag me niet om uit de losse pols iets te maken. Er zijn een aantal dingen die ik nu wel durf te maken zonder recept, maar die zijn op een hand te tellen. Ik begin ook wel makkelijker te worden met recepten aanpassen met ingrediënten die we wel hebben, maar dat heeft echt zes jaar geduurd. En ik word schandalig blij van het groentepakket dat we eens in de 14 dagen hebben. Verse groenten die we zelf echt never nooit niet in huis zouden halen, maar waar we nu hele lekkere dingen maken. En ik wil graag een grotere diepvries, want ik vries veel in. Zo fijn met onregelmatig werk
Oud 30-01-2018, 22:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Moet nog even bedenken wat ik morgen met eten ga doen. Ik ben van 14.00-16.00 een tentamen in Leiden en moet om 18.45u met een volle maag in Rotterdam Zuid zijn. Dat is weer net te veel tijd om onderweg te eten en gelijk door te gaan, en te weinig tijd om langs huis te gaan en te koken
Ik zie altijd een shitload mensen met bakjes van Julia’s en ik zat van de week naast een dude die het zat te vreten, rook fucking lekker. Is pasta enzo, scheelt weer een vieze vette hap
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-01-2018, 22:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik zie altijd een shitload mensen met bakjes van Julia’s en ik zat van de week naast een dude die het zat te vreten, rook fucking lekker. Is pasta enzo, scheelt weer een vieze vette hap
Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem bij mijn vereniging, dus nu gaan we geloof ik bij de KFC of de Happy Italy eten met een groepje.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-01-2018, 07:37
Verwijderd
Ga dan naar een eetcafeetje, zelfde prijs, maar wél lekker eten
Oud 31-01-2018, 07:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga dan naar een eetcafeetje, zelfde prijs, maar wél lekker eten
Tips voor een gezellig eetcafé in Rotterdam Zuid wat goed met het OV te bereiken is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-01-2018, 08:09
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem bij mijn vereniging, dus nu gaan we geloof ik bij de KFC of de Happy Italy eten met een groepje.
Citaat:
Ga dan naar een eetcafeetje, zelfde prijs, maar wél lekker eten
Happy Italy vind ik juist heel lekker! Voor best weinig geld heb je echt lekker en veel eten. Van te voren reserveren is bij de HI in Arnhem geen overbodige luxe trouwens
Oud 31-01-2018, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Tips voor een gezellig eetcafé in Rotterdam Zuid wat goed met het OV te bereiken is?
Is geen eetcafé maar Fenix Food Factory is denk ik qua afstand te doen en leuk
http://www.fenixfoodfactory.nl/

Voor de rest geen idee, zo vaak ben ik niet op Zuid
Oud 31-01-2018, 08:23
Verwijderd
Happy Italy is vooraf gemaakt en weer opgewarmd eten. Als in je kunt niet eens pasta al dente bestellen want de pasta is al voorgekookt. Pizzabodem is al van te voren klaargemaakt. Kwaliteit van de producten is los van dat het opwarmmaaltijden zijn ook waardeloos. Happy Italy is een vreetschuur en het enige positieve is dat je snel je eten hebt.
Oud 31-01-2018, 08:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hmm, dat is ook nog 40-45min met het OV van waar we moeten zijn. (KFC en Happy Italy ook nog bijna 30 geloof ik ) Er zal vast iets dichterbij zitten maar ik heb ook niet zo veel zin en tijd om wat te organiseren voor vanavond
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-01-2018, 08:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Fenix Food Factory
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 31-01-2018, 09:24
neardo
neardo is offline
Citaat:
Hmm, dat is ook nog 40-45min met het OV van waar we moeten zijn. (KFC en Happy Italy ook nog bijna 30 geloof ik ) Er zal vast iets dichterbij zitten maar ik heb ook niet zo veel zin en tijd om wat te organiseren voor vanavond
Maar waar moet je zijn dan in Rotterdam-Zuid?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Wat eten we vandaag? #3
Mr Soija
500 30-04-2017 22:10
Onzin Wat eten we vandaag? #2
Mr Soija
500 31-03-2017 17:47
Liefde & Relatie Typische dingen van jullie als stelletje
drukknoopje
146 26-12-2007 01:52
Eten & Drinken Wat eten we vandaag? #5
AlopiA
500 16-05-2006 21:16
Eten & Drinken Wat heb je vandaag allemaal gegeten (en gedronken), # 4
Verwijderd
500 19-11-2005 20:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.