Oud 20-02-2018, 12:19
Verwijderd
Citaat:

Kunnen ze ook eens actief boetes gaan uitdelen aan mensen die de spitsstrook niet (willen) begrijpen, daar gaat eveneens mijn bloed van koken.
Of bij ieder knooppunt/snelweg meets snelweg de groep mensen die bedenkt "ik moet over 3 km links aanhouden, dus laat ik nu maar vast met 90 km/u zo links mogelijk gaan rijden".
Of de variant die ik dagelijks tegenkom: op het einde van mijn dagelijkse commute is een stuk van grofweg een kilometer, tweebaans, waarbij een gedeelte van het verkeer op het eind naar links moet. Dit stuk komt van de snelweg af, eerst is het 80 km/u en later - vrij laat - 50 km/u. Hoeveel mensen er al strak vanaf het begin 50km/u op de linkerbaan blijven rijden terwijl het rechts helemaal open ligt. Ik beken, daar haal ik vrij structureel rechts in.

De tunnel(s) bij Maastricht zijn ook feest, is ook geen heel overzichtelijke situatie, maar vrij vaak dat mensen daar op het laatste moment nog bedenken dat ze toch een andere afslag hadden moeten hebben, en dan zonder te kijken en zonder knipperlicht nog even over wat sergeantsstrepen heen zich op de andere baan gooien. Ben daar toch altijd wat alerter dan op andere plekken.
Advertentie
Oud 20-02-2018, 12:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik beken ook; ik haal ook mensen rechts in over de spitsstrook (gepaard met de nodige signalen). Ja, die tunnels zijn mij wel bekend evenals de verkeerssituatie daar. Inderdaad altijd een beetje opletten op kamikaze-acties.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-02-2018, 12:39
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Nooit enorm veel last van dat soort zondagsrijders, maar dat is misschien omdat ik vooral tussen Den Haag en Amsterdam rij.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 20-02-2018, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een tijd terug ook handsfree bellen in de auto geïnstalleerd. Was in eerste instantie wel tof. Handig, maar mijn concentratie is echt ontzettend veranderd dus ik doe dat ook maar niet meer.
Er zijn sterke aanwijzingen dat er geen verschil is tussen handsfree en niet-handsfree bellen onderweg. Blijf gewoon van je telefoon af.
Oud 20-02-2018, 12:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik vind dat er ook een regel moet komen waarbij je bij fietsers die met hun telefoon lopen te kloten deze straffeloos uit hun handen mag slaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-02-2018, 12:53
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nooit enorm veel last van dat soort zondagsrijders, maar dat is misschien omdat ik vooral tussen Den Haag en Amsterdam rij.
Het is inderdaad een wereld van verschil tussen forenzen die dagelijks in de spits rijden of de rimpelige babyboomers die in het weekend eens de A2 op cruisen en voor de rest amper op de weg komen. Het is verschrikkelijk, snelwegen in het weekend.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-02-2018, 12:59
Verwijderd
Citaat:
ik vind dat er ook een regel moet komen waarbij je bij fietsers die met hun telefoon lopen te kloten deze straffeloos uit hun handen mag slaan.
Ben ik voor. Ik stuur er met m'n scooter ook altijd net iets te dicht langs.
Oud 20-02-2018, 15:23
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ben ik voor. Ik stuur er met m'n scooter ook altijd net iets te dicht langs.
Doe ik met de fiets ook. En dan erg kort voorlangs weer terug naar rechts.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-02-2018, 15:55
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik zie het probleem niet zo met appen op de fiets.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 20-02-2018, 15:59
Verwijderd
Als ik er op het fietspad niet langs kan omdat jij slingerend en langzaam fietsend een berichtje aan het typen bent, ik wel.
Oud 20-02-2018, 16:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat Ertur zegt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-02-2018, 16:00
Verwijderd
Of als je bijna mijn auto onder zwaait.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik nog nooit een appje al fietsend verstuurd heb.
Oud 20-02-2018, 16:09
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik heb geen probleem met appende fietsers als ze gewoon netjes in een rechte lijn fietsen en de meest basale verkeersregels blijven hanteren, maar de praktijk leert dat dat meestal niet het geval is.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-02-2018, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Er zijn sterke aanwijzingen dat er geen verschil is tussen handsfree en niet-handsfree bellen onderweg. Blijf gewoon van je telefoon af.
Doe ik ondertussen dus ook
Oud 20-02-2018, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Als ik er op het fietspad niet langs kan omdat jij slingerend en langzaam fietsend een berichtje aan het typen bent, ik wel.
Citaat:
Of als je bijna mijn auto onder zwaait.

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik nog nooit een appje al fietsend verstuurd heb.
Citaat:
Wat Ertur zegt.
+ ik ben geen fan van een verbod op appen op de fiets. Je kan in de wet natuurlijk wel een provisie opnemen dat de persoon die zat te appen per definitie schuldig is ofzo. Daar zijn allemaal slimme juristen voor. Ik denk vooral dat het niet te handhaven is.

In de auto is het ook bijna niet te handhaven maar daar is de impact zo giga-veel-groter dat je daar volgens mij niet om een verbod heen kan.
Oud 20-02-2018, 18:37
Verwijderd
Ik bel trouwens regelmatig handsfree op de brommer bedenk ik me net. Misschien ook maar eens mee ophouden.
Oud 20-02-2018, 22:20
Verwijderd
Ik heb nooit begrepen dat de nazis Anne Frank niet eerder kunnen hebben oppakken. Toen ik in Amsterdam was stikte het van de bewegwijzering naar haar huis.
Oud 20-02-2018, 23:03
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb nooit begrepen dat de nazis Anne Frank niet eerder kunnen hebben oppakken. Toen ik in Amsterdam was stikte het van de bewegwijzering naar haar huis.
Oud 21-02-2018, 08:44
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 21-02-2018, 10:02
Verwijderd
Oud 21-02-2018, 10:08
Verwijderd
Oud 21-02-2018, 10:42
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
I'll take whore semen for 800.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-02-2018, 10:52
Verwijderd
Oud 21-02-2018, 12:15
Verwijderd
Oh de Speld heeft weer een pareltje over uitstel vliegveld Lelystad, met mijn favoriete quote:

Citaat:
Felipe Santos uit Alicante zag zijn droomvakantie naar Lelystad in rook opgaan. “Ik heb er de hele middag niet van geslapen."
Oud 21-02-2018, 12:46
Verwijderd
Kennen jullie het beroemdste schilderij van Hopper? Nighthawks?



Citaat:
June 7th, 1942: Edward Hopper completes his best-known painting, the seminal Nighthawks. When asked by a Chicago Tribute reporter about the philosophical meaning behind the diner having no clearly visible exits Hopper responded, “Shit. Fuck. I did it again. Goddamnit. Fuck. Not again. I did it again. Shit.“ and slammed his hat on his leg.
Oud 21-02-2018, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Oh de Speld heeft weer een pareltje over uitstel vliegveld Lelystad, met mijn favoriete quote:


Oud 21-02-2018, 19:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vegasalami van de Lidl is goedgekeurd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2018, 19:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Legends of Tomorrow hebben echt de leukste timeloopaflevering ooit gemaakt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-02-2018, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit begrepen dat de nazis Anne Frank niet eerder kunnen hebben oppakken. Toen ik in Amsterdam was stikte het van de bewegwijzering naar haar huis.
Toevallig op reddit gekeken?
Oud 21-02-2018, 23:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb nooit begrepen dat de nazis Anne Frank niet eerder kunnen hebben oppakken. Toen ik in Amsterdam was stikte het van de bewegwijzering naar haar huis.
Misschien is er via Strava zelfs wel een vaste hardlooproute van haar te ontdekken
Oud 22-02-2018, 07:49
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Op naar Parijs
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 22-02-2018, 15:32
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Op naar Parijs
Zo, die datingapps werken wel goed voor je he?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2018, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Toevallig op reddit gekeken?
Als iemand een mop vertelt maak je hem dan altijd op deze manier dood?
Oud 22-02-2018, 16:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Als iemand een mop vertelt maak je hem dan altijd op deze manier dood?
Zelfde als mensen die steevast met "choo choo" reageren als je ze 'n aardig plaatje laat zien. Mijn hemel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-02-2018, 16:12
Verwijderd
Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens jij dikzak.
Oud 22-02-2018, 16:26
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik was er zelf een beetje beduusd van, daar ik in september jarig ben
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-02-2018, 16:39
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Zo, die datingapps werken wel goed voor je he?
Oja dat kan ik hier natuurlijk ook even proberen!
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 22-02-2018, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ik was er zelf een beetje beduusd van, daar ik in september jarig ben
Ja weet ik want staat wel goed in m'n agenda. Maar is het dan je registratieverjaardag ofzo?
Oud 22-02-2018, 16:56
Verwijderd
Ik vind dikzak een heel fijn woord.
Oud 22-02-2018, 17:20
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja weet ik want staat wel goed in m'n agenda. Maar is het dan je registratieverjaardag ofzo?
Ik heb een poosje zitten peinzen wat in godesnaam dit voor datum is. De uitkomst is nog altijd onbekend
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-02-2018, 18:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik ben echt een ei, ik had een event voor vandaag in m'n agenda staan, blijkt het donderdag 22 maart te zijn Ach, liever zo dan andersom...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2018, 18:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ben je iig goed voorbereid.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2018, 18:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ben vannacht weer wakkergehouden door het gecronch van een harige knagert. Heb net van die lokdoosjes neergepleurd en ineens hoor ik herrie in m'n keuken en zie ik dat kutbeest zich helemaal de tering springen om in m'n keukenkastje te komen. Haha, joke's on you Mickey, want ik heb alles in een plastic bak gedaan.

(Nee maar srsly, ik woon maar in een klein appartementje met open keuken en om dan steeds zo'n beest te horen knagen is gewoon heel naar )
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2018, 18:44
Verwijderd
Oh dat is echt kut. Muis of rat?

Heb je trouwens al diejaabeetus?
Oud 22-02-2018, 18:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Muis. Hij's maar een ukkie.

En nee, heb ik nie. Bloed was goed en ben daarna nog geweest om andere dingen te laten checken (hart, longen bloeddruk etc), maar alles was prima. Opzich ook goed om te weten natuurlijk, maar nu weet ik nog niet wtf er aan de hand is. Mss kan ik nog es langs om m'n cortisol te laten checken, want dat is ook zo'n dingetje wat blijkbaar in de familie zit.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-02-2018, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Muis. Hij's maar een ukkie.

En nee, heb ik nie. Bloed was goed en ben daarna nog geweest om andere dingen te laten checken (hart, longen bloeddruk etc), maar alles was prima. Opzich ook goed om te weten natuurlijk, maar nu weet ik nog niet wtf er aan de hand is. Mss kan ik nog es langs om m'n cortisol te laten checken, want dat is ook zo'n dingetje wat blijkbaar in de familie zit.
Hmmm. Fijn dat het geen diabetes is, stom dat je nog niet weet wat het is....
Oud 22-02-2018, 20:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ben echt een ei, ik had een event voor vandaag in m'n agenda staan, blijkt het donderdag 22 maart te zijn Ach, liever zo dan andersom...
Oei, dat had een collega uit Leeuwarden vandaag ook. Die stond op de stoep in de overtuiging dat ze een vergadering bij ons had.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-02-2018, 21:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oei, dat had een collega uit Leeuwarden vandaag ook. Die stond op de stoep in de overtuiging dat ze een vergadering bij ons had.
Ik was blij dat ik twee uur voor aanvang nog even de mail door las Ik kon de extra vrije tijd wel gebruiken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-02-2018, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Oei, dat had een collega uit Leeuwarden vandaag ook. Die stond op de stoep in de overtuiging dat ze een vergadering bij ons had.
Dit gebeurt mij eigenlijk in februari maart ook. Behalve in schrikkeljaren.
Oud 22-02-2018, 22:12
Verwijderd
Waarom kent mijn telefoon dat woord niet 😂
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:47.