Oud 08-10-2006, 14:37
Verwijderd
In mijn klas ben ik bij Nederlands een keer uitgejoeld omdat ik een 10 had en dat de enige voldoende was. Bij wiskunde kreeg ik gummetjes naar m'n hoofd gesmeten omdat ik een 8 had en de rest aan het smeken was voor een ophoging van het cijfer. Ik ben een keer heel boos geworden, maar dat hielp echt helemaal niets. Uiteindelijk ben ik het gaan negeren, en na een tijdje gingen mensen veel gewoner doen. Niet iedereen, maar een paar mensen wel. Dat scheelt toch al iets.

Negeren dus. Sommige mensen zien dan vrij snel in dat ze achterlijk aan het doen zijn, en gaan normaal doen, andere mensen blijven achterlijk, de rest van hun leven meestal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2006, 14:37
Supreme Dutch
Dat je zo'n verhaalt typt, is al typerend voor je nerd-heid

NERD
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 08-10-2006 @ 15:37 :
Dat je zo'n verhaalt typt, is al typerend voor je nerd-heid

NERD
Ach ja, beter een nerd dan een nazi hè?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:40
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 15:37 :
In mijn klas ben ik bij Nederlands een keer uitgejoeld omdat ik een 10 had en dat de enige voldoende was. Bij wiskunde kreeg ik gummetjes naar m'n hoofd gesmeten omdat ik een 8 had en de rest aan het smeken was voor een ophoging van het cijfer. Ik ben een keer heel boos geworden, maar dat hielp echt helemaal niets. Uiteindelijk ben ik het gaan negeren, en na een tijdje gingen mensen veel gewoner doen. Niet iedereen, maar een paar mensen wel. Dat scheelt toch al iets.

Negeren dus. Sommige mensen zien dan vrij snel in dat ze achterlijk aan het doen zijn, en gaan normaal doen, andere mensen blijven achterlijk, de rest van hun leven meestal.
Tenzij je het echt helemaal over de brutaalboeg gooit en mensen gewoon begint uit te schelden, en gelijk afkappen als ze je belachelijk proberen te maken. Maar dan moet je wel een beetje intimiderend over kunnen komen.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:40
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 15:37 :
In mijn klas ben ik bij Nederlands een keer uitgejoeld omdat ik een 10 had en dat de enige voldoende was. Bij wiskunde kreeg ik gummetjes naar m'n hoofd gesmeten omdat ik een 8 had en de rest aan het smeken was voor een ophoging van het cijfer. Ik ben een keer heel boos geworden, maar dat hielp echt helemaal niets. Uiteindelijk ben ik het gaan negeren, en na een tijdje gingen mensen veel gewoner doen. Niet iedereen, maar een paar mensen wel. Dat scheelt toch al iets.

Negeren dus. Sommige mensen zien dan vrij snel in dat ze achterlijk aan het doen zijn, en gaan normaal doen, andere mensen blijven achterlijk, de rest van hun leven meestal.
Ik ben in veel vakken slecht maar in engels ben ik echt goed en als ik eens een keer een 9 terwijl de hele klas een 3 heeft dan krijg ik ook wel opmerkingen... maar dan lach ik diegene keihard in zijn gezicht uit en beledig ik hem helemaal de grond in...


zo moet je dat aanpakken
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:45
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik vind het overigens ook weer wat lullig dat mensen die wat minder intelligent zijn gelijk heel hard worden uitgelachen, puur omdat ze er veel voor moeten doen. Intelligentie heb je nou eenmaal wel of niet veel van, daar kunnen die mensen toch ook niets aan doen. Tuurlijk als je mensen gaat uitlachen is er reden om de minder intelligente mensen uit te lachen, maar normaal gesproken niet lijkt me.

Ja allemaal wat onduidelijk maar goed.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 15:40 :
Ik ben in veel vakken slecht maar in engels ben ik echt goed en als ik eens een keer een 9 terwijl de hele klas een 3 heeft dan krijg ik ook wel opmerkingen... maar dan lach ik diegene keihard in zijn gezicht uit en beledig ik hem helemaal de grond in...


zo moet je dat aanpakken
Jouw aanpak werkt vast en zeker perfect: je klasgenoten maken geen opmerkingen meer. Een bijwerking van jouw aanpak is wel dat mensen die keihard werken en geen voldoendes halen een gloeiende hekel aan je krijgen. En terecht.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:51
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 15:49 :
Jouw aanpak werkt vast en zeker perfect: je klasgenoten maken geen opmerkingen meer. Een bijwerking van jouw aanpak is wel dat mensen die keihard werken en geen voldoendes halen een gloeiende hekel aan je krijgen. En terecht.
Nee hoor als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik in veel vakken wel slecht ben en daar dus vaak de mindere cijfers heb.

en die aanpak die gebruik ik aleen maar als iemand mij eerst gaat beledigen niet als niemand er wat van zegt
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 15:40 :
Ik ben in veel vakken slecht maar in engels ben ik echt goed en als ik eens een keer een 9 terwijl de hele klas een 3 heeft dan krijg ik ook wel opmerkingen... maar dan lach ik diegene keihard in zijn gezicht uit en beledig ik hem helemaal de grond in...


zo moet je dat aanpakken
Zo werkte dat bij mij dus absoluut niet.

Citaat:
X-Ray™ schreef op 08-10-2006 @ 15:45 :
Ik vind het overigens ook weer wat lullig dat mensen die wat minder intelligent zijn gelijk heel hard worden uitgelachen, puur omdat ze er veel voor moeten doen. Intelligentie heb je nou eenmaal wel of niet veel van, daar kunnen die mensen toch ook niets aan doen. Tuurlijk als je mensen gaat uitlachen is er reden om de minder intelligente mensen uit te lachen, maar normaal gesproken niet lijkt me.

Ja allemaal wat onduidelijk maar goed.
Maar 't gaat hier om mensen die éérst iemand uitmaken voor 'nerd' he, 't is niet zo dat we hier allemaal zeggen dat als iemand een onvoldoende heeft gehaald, je ze echt uit moet gaan schelden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 15:36
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 08-10-2006 @ 15:40 :
Tenzij je het echt helemaal over de brutaalboeg gooit en mensen gewoon begint uit te schelden, en gelijk afkappen als ze je belachelijk proberen te maken. Maar dan moet je wel een beetje intimiderend over kunnen komen.
Ik bekte ze gewoon een beetje af? Niet ernstig, niet schelden of zo, maar precies zo dat ze wisten dat ik niet over me heen liet lopen. En terecht.

Oh, beste tip, trouwens - naar het gymnasium gaan. Zit je in een klas vol mensen die goed kunnen leren, veel prettiger. (Hoewel bij ons de atheneumklas bestond uit nerds en de gymnasiumklas vooral uit mensen die goed konden stampen en dus nauwelijks hoefden te leren en dus ook niet bijster goed opletten in de les, maar tja ).
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:06
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-10-2006 @ 16:36 :


Oh, beste tip, trouwens - naar het gymnasium gaan. Zit je in een klas vol mensen die goed kunnen leren, veel prettiger.
Hij zit op tweetalig gymnasium .
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:29
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 08-10-2006 @ 17:06 :
Hij zit op tweetalig gymnasium .

Of gewoon naar een havo/vwo school gaan
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 17:29 :
Of gewoon naar een havo/vwo school gaan
Je hebt dat soort dingen op iedere school wel, ik zou er echt niet voor van school gaan wisselen, dat verandert helemaal niets. En als je gymnasium kan én ook nog tweetalig, moet je niet naar het ééntalige atheneum gaan, dat is écht zonde.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:34
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 17:33 :
Je hebt dat soort dingen op iedere school wel, ik zou er echt niet voor van school gaan wisselen, dat verandert helemaal niets. En als je gymnasium kan én ook nog tweetalig, moet je niet naar het ééntalige atheneum gaan, dat is écht zonde.

Nee tuurlijk niet je moet je er zeker niet van laten weg pesten maar kansen zijn dat het wel veel minder is op een school waar iedereen het zelfde niveau doet
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:51
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Wat is er zo erg aan intelligent zijn? Weten die mensen überhaupt wel wat een nerd is?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:54
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 17:51 :
Wat is er zo erg aan intelligent zijn? Weten die mensen überhaupt wel wat een nerd is?
Ja duh anders kan je er toch iemand niet voor uitschelden
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:07
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 17:54 :
Ja duh anders kan je er toch iemand niet voor uitschelden
Ik word daar ook voor 'uitgescholden' alleen weten die kinderen niet eens wat het is noch wat het betekent.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:08
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:07 :
Ik word daar ook voor 'uitgescholden' alleen weten die kinderen niet eens wat het is noch wat het betekent.
Wat is in jouw optiek de preciese beschrijving van het phenomeen nerd?
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:11
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:08 :
Wat is in jouw optiek de preciese beschrijving van het phenomeen nerd?
Iemand die erg geïnteresseerd is in de technologie en contactgestoord is.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:12
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:19
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:11 :
Iemand die erg geïnteresseerd is in de technologie en contactgestoord is.
Dat is een behoorlijk nerdig antwoord eigenlijk
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:20
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:19 :
Dat is een behoorlijk nerdig antwoord eigenlijk
Ik volg je niet?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:25
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:20 :
Ik volg je niet?

Omdat dat niet de defenitie een nerd is
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:30
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:25 :
Omdat dat niet de defenitie een nerd is
'In jouw optiek'.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:30
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Ja meneertje vwo die houd van lezen om zijn intelligentie te verbeteren
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:31
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:30 :
Ja meneertje vwo die houd van lezen om zijn intelligentie te verbeteren
Daar is iets mis mee?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:32
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:31 :
Daar is iets mis mee?
nee het staat aleen een beetje tja hoe moet ik het zeggen - nerdig
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:55
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Woef schreef op 08-10-2006 @ 18:32 :
nee het staat aleen een beetje tja hoe moet ik het zeggen - nerdig
Hehe, daar moet ik woef gelijk in geven, ik bedoel: als je bij hobby's "intellligentie verrijken" hebt staan dan voel je jezelf wel heel goed ofzo.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:57
Verwijderd
Laat Darkiekurd even met rust, klootzakjes.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:58
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 08-10-2006 @ 18:55 :
Hehe, daar moet ik woef gelijk in geven, ik bedoel: als je bij hobby's "intellligentie verrijken" hebt staan dan voel je jezelf wel heel goed ofzo.
Dus je kunt het niet leuk vinden om dingen te leren?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:59
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 18:57 :
Laat Darkiekurd even met rust, klootzakjes.
Ik hou al op
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:01
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:58 :
Dus je kunt het niet leuk vinden om dingen te leren?
Het gaat niet alleen om de hobby an sich, maar meer om de manier waarop jij het bij je hobby's schrijft, en het feit dat je -behalve lezen- er verder niets hebt staan.

Daarnaast is het niet erg concreet "intelligentie verrijken", en ook niet echt een hobby. Stel ik vind het leuk om te neuken, dan zet ik dat toch ook niet bij mijn hobby's? Of shoarma eten, of met vrienden praten, of achter de tv zitten enz enz.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 08-10-2006 @ 18:58 :
Dus je kunt het niet leuk vinden om dingen te leren?
Ik heb ooit op een test op de basisschool ingevuld dat ik het leuk vond om naar school te gaan en dat ik het leuk vond om te leren. Uit die antwoorden konden ze afleiden dat ik altijd zei wat de leraar wilde horen.
Kennelijk kan je het dus niet leuk vinden, dat is echt compleet onmogelijk. Leren is niet leuk. Leren doe je omdat het van de docent moet.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:02
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
perseus schreef op 08-10-2006 @ 18:57 :
Laat Darkiekurd even met rust, klootzakjes.
*bekijkt fotoboek en hobby's*

Nee.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:05
Blaf
Avatar van Blaf
Blaf is offline
* net fotoboek gezien *

ok dat kan ik dan nu echt niet meer laten.
__________________
All Hail to the Ale!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:06
Verwijderd
Tja, ik ben nu eenmaal niet zo 'cool', ik ben een nerd.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 19:01 :

Kennelijk kan je het dus niet leuk vinden, dat is echt compleet onmogelijk. Leren is niet leuk. Leren doe je omdat het van de docent moet.
Is dit nou ironisch bedoeld of niet? Zo niet, wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:08
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 19:07 :
Is dit nou ironisch bedoeld of niet? Zo niet, wat een onzin.
Het klonk, voor mij althans, redelijk ironisch.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:27
Supreme Dutch
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 15:38 :
Ach ja, beter een nerd dan een nazi hè?
Het is toch beter als? (*grapjas mode*)

Mjah, ik ben gewoon een nazi-nerd
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:33
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 19:07 :
Is dit nou ironisch bedoeld of niet? Zo niet, wat een onzin.
Nee dat is haar conclusie. Ik vind het ook onzin. Alleen maar om het feit dat het woord definitie niet per sé gekoppeld is aan school/studie. Auto rijden moet je ook leren en dat vond ik ontzettend leuk. En al is het gekoppeld aan school/studie. Ik zelf doe geneeskunde en vind het leuk als ik weer eens wat nieuws heb geleerd.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 08-10-2006 @ 19:27 :
Het is toch beter als? (*grapjas mode*)

Mjah, ik ben gewoon een nazi-nerd
Niet echt iets om trots op te zijn, maar ja. Dat is een andere discussie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:10
Wombat2
Avatar van Wombat2
Wombat2 is offline
Ehhhmmm, zullen we het gewoon even bij mijn vraag houden wat jullie zouden doen??
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:16
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Dat lijkt me duidelijk, zoals iedereen zegt negeren.
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:52
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 19:01 :
Ik heb ooit op een test op de basisschool ingevuld dat ik het leuk vond om naar school te gaan en dat ik het leuk vond om te leren. Uit die antwoorden konden ze afleiden dat ik altijd zei wat de leraar wilde horen.
Kennelijk kan je het dus niet leuk vinden, dat is echt compleet onmogelijk. Leren is niet leuk. Leren doe je omdat het van de docent moet.
Hier ben ik het niet mee eens. Soms vind ik het inderdaad leuk om te leren, om achter nieuwe dingen te komen en ze te kennen en ze toe te kunnen passen. En dit doe ik niet omdat het van een docent moet.

Ot: Negeren lijkt me ook het beste. Wat doe je eraan? Mocht je een nerd zijn, wat maakt het uit.. Ben blij dat je naar het gymnasium kan.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 19:07 :
Is dit nou ironisch bedoeld of niet? Zo niet, wat een onzin.
OMG, ik had van jou toch wel iets meer verwacht hoor Natuurlijk ben ik ironisch! Ik ben enorm leergierig, ik leer niet omdat anderen dat van me verwachten, ik leer omdat ik het zelf echt wil, ik wil m'n hele leven blijven leren, ik hóu van studeren. Waar zie je me wel niet voor aan

Laatst gewijzigd op 08-10-2006 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:53
Verwijderd
De interpretatie van ironie sterft kennelijk uit en nu denkt iedereen dat ik leer omdat een docent dat van me verlangt

Ik HOU van leren!!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:55
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Sorry Andijvie
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 20:52 :
OMG, ik had van jou toch wel iets meer verwacht hoor Natuurlijk ben ik ironisch! Ik ben enorm leergierig, ik leer niet omdat anderen dat van me verwachten, ik leer omdat ik het zelf echt wil, ik wil m'n hele leven blijven leren, ik hóu van studeren. Waar zie je me wel niet voor aan
sorry Maar ik twijfelde even. Ik hou ook van leren, zo! Ik weet graag.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:01
Noddy
Noddy is offline
Ik had een meisje in mijn klas die altijd de hoogste cijfers haalde. Iedereen schold haar ook altijd uit voor nerd. Maar dat was meer omdat zij tijdens toetsen altijd antwoorden vroeg aan iedereen, en zelf wilde ze nooit antwoorden geven...
Was ze toch niet zo;n nerd als we dachten.

En ts: ik zou het ook maar negeren. Ook al wil je het niet, ik denk dat je niet moet reageren want dat zal toch geen nut hebben.

En waarom zeggen veel mensen hier dat alleen vmbo'ers mensen uitschelden voor nerd? Er zullen ook wel mensen op het vwo of gymnasium zijn die mensen uitschelden voor nerd omdat zij er veel meer moeite voor meoten doen!
__________________
Make that the cat wise
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 08-10-2006 @ 20:52 :
Ik ben enorm leergierig, ik leer niet omdat anderen dat van me verwachten, ik leer omdat ik het zelf echt wil, ik wil m'n hele leven blijven leren, ik hóu van studeren. Waar zie je me wel niet voor aan
Amen.

En eventjes ontopic. Ik vind dat je je niet zoveel moet aantrekken van het "nerderige" stempeltje. Het gaat vanzelf wel weer over . En wees er alleen maar blij om
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Beauty & de nerd
*oma*
49 07-05-2009 14:27
Lifestyle Nerds
Pan Am
199 03-02-2005 22:11
Lifestyle Being a Nerd.. boeiend of niet?
Skyrise
88 31-08-2004 17:51
Algemene schoolzaken wanneer is iemand nou een "nerd(in)"?
bloemkool
80 07-11-2003 13:27
Verhalen & Gedichten De Nerderige Zak
Just Johan
3 21-07-2003 23:20
Lifestyle Nerds
Verwijderd
191 11-06-2003 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44.