Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 13-09-2004 @ 21:03 :
Maar wij hebben eng. worodjes leren tussen door word er strond ziek van , elke dag (op di en za. na) leer ik er een half uur aan .
moet ik ook hoor echt klote.. zal het zo maareens gaan doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 06:19
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 13-09-2004 @ 20:28 :
plannen wat moeilijk

tis geen kwestie van leren , maar van doen en tijd maken.
Plannen is zeker een kwestie van leren. Als je niet weet hoe het moet dan gaat het fout.
Maargoed jullie hebben nog mazzel met een beetje specifieke studiewijzers.. Ik heb gewoon een lijstje doelen en dan vervolgens wat in de toets komt..

Wiskunde bv. we werken niet uit het boek maar met doelen en dan moet je zelf de opdrachten er maar bij zoeken . Het werkt opzich prettig hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 06:50
Verwijderd
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 14-09-2004 @ 07:19 :
Plannen is zeker een kwestie van leren. Als je niet weet hoe het moet dan gaat het fout.
Maargoed jullie hebben nog mazzel met een beetje specifieke studiewijzers.. Ik heb gewoon een lijstje doelen en dan vervolgens wat in de toets komt..

Wiskunde bv. we werken niet uit het boek maar met doelen en dan moet je zelf de opdrachten er maar bij zoeken . Het werkt opzich prettig hoor!
klink best wel vaag, maar als het maar werkt.

ik weet van mezelf dat je ook prioriteiten moet stellen als je weinig tijd hebt en niet alles kunt maken. doe dan een vak waar je niet goed in bent wel, maar vakken die je kunt missen neem je vluchtig door.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:16
hockey_girl
hockey_girl is offline
Tot nu toe vind ik de tweede Fase nog wel ok.
Ik had het wel wat zelfstandiger verwacht, sommige leraren doen net alsof je nog in de onderbouw zit en gaan woordjes overhoren, huiswerk controleren en dat soort shit.
Het is wel een stuk moeilijker dan vorig jaar en het huiswerk is ook wel meer
Plannen valt wel mee, mijn ervaring is wel dat je niet tot zondag middag moet wachten met het maken van je huiswerk van de afgelopen en komende week, want dan word je echt helemaal geflipt.

ANW vind ik tot nu toe echt de grootste mislukking van de 2e fase. Super saai vak (inclusief saaie leraar......) en het gaat nergens over.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:37
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
hmm de houding van docenten is wel extreem veranderd, je krijgt een planner voor een jaar in je handen gedruk en dan zeggen ze `je zoekt het zelf maar uit`
hmm en dan krijg je de dag van te voren owja morgen hebben we een overhoring...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 14:42
fluffywuffy
fluffywuffy is offline
veel huiswerk, veel doen in de lessen
__________________
I'm fluffy wuffy
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Kassandra schreef op 15-09-2004 @ 15:37 :
hmm de houding van docenten is wel extreem veranderd, je krijgt een planner voor een jaar in je handen gedruk en dan zeggen ze `je zoekt het zelf maar uit`
hmm en dan krijg je de dag van te voren owja morgen hebben we een overhoring...
das echt vaag, ik heb niet eens overhoringen meer
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 15:56
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Ik zit nu in de 5 vwo maarja...

Wij hebben echt alleen maar toetsweken, en verder geen overhoringen of iets dergelijks. Is wel handig, maar als je toetsweken hebt moet je meteen wel alles kennen in 1 keer. Daarom is het ook belangrijk dat je de planning bijhoudt!

Bij ons heten de uren in het studiehuis Z-uren. Moet er dit jaar 5 uur zitten, omdat we nu allemaal lessen van 60 minuten hebben, ipv 45 minuten... (Joepie, ze hebben het weer verandert )
Vorig jaar moest ik er 7, omdat we toen dus nog andere uren hadden. Best dom eigelijk, ik moet meer gaan doen in minder tijd.. Zucht.. Dat wordt nog hard werken dit jaar... Nouja, het voelt wel goed om de eneroudste te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:12
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 15-09-2004 @ 16:56 :
Ik zit nu in de 5 vwo maarja...

Wij hebben echt alleen maar toetsweken, en verder geen overhoringen of iets dergelijks. Is wel handig, maar als je toetsweken hebt moet je meteen wel alles kennen in 1 keer. Daarom is het ook belangrijk dat je de planning bijhoudt!

Bij ons heten de uren in het studiehuis Z-uren. Moet er dit jaar 5 uur zitten, omdat we nu allemaal lessen van 60 minuten hebben, ipv 45 minuten... (Joepie, ze hebben het weer verandert )
Vorig jaar moest ik er 7, omdat we toen dus nog andere uren hadden. Best dom eigelijk, ik moet meer gaan doen in minder tijd.. Zucht.. Dat wordt nog hard werken dit jaar... Nouja, het voelt wel goed om de eneroudste te zijn
Ach ja, het studiehuis he.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:16
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 15-09-2004 @ 17:12 :
Ach ja, het studiehuis he.
Idd...
Wel lol, de 4e klassers van dit jaar zijn echt nog helemaal stil enzo.. Komen wij eraan.. Heel erg kletsen, zeggen ze wel wat van, maar er nog nooit uitgestuurd... Ik lijk zo'n lief meisje
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 16:18
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 15-09-2004 @ 17:16 :
Idd...
Wel lol, de 4e klassers van dit jaar zijn echt nog helemaal stil enzo.. Komen wij eraan.. Heel erg kletsen, zeggen ze wel wat van, maar er nog nooit uitgestuurd... Ik lijk zo'n lief meisje
Dat zeggen alle vrouwen
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 17:01
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Tsja... Maar bij mij klopt het echt niet!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
hockey_girl schreef op 15-09-2004 @ 15:16 :
ANW vind ik tot nu toe echt de grootste mislukking van de 2e fase. Super saai vak (inclusief saaie leraar......) en het gaat nergens over.
Ze vonden dat wij al genoeg vakken hadden , dus we krijgen het pas volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 12:58
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 15-09-2004 @ 16:43 :
das echt vaag, ik heb niet eens overhoringen meer
wees blij , ik heb er volgende week 6, schriftelijk, ruilen anybody
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 15:01
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 15-09-2004 @ 17:16 :
Idd...
Wel lol, de 4e klassers van dit jaar zijn echt nog helemaal stil enzo.. Komen wij eraan.. Heel erg kletsen, zeggen ze wel wat van, maar er nog nooit uitgestuurd... Ik lijk zo'n lief meisje
Wij hebben echt een drukken klas en ik ga nooit meer voor Jelle zitten bij wiskunde , hij zingt als een valse papagaai!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 16:20
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Wij hebben wel een redelijk drukke klas, maar daar zit je niej mee in t studiehuis... We hebben allemaal verschillende uren dus..

@ I love stars: 14 pas, en al in de 4e? Jaar overgeslagen?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 17:08
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 16-09-2004 @ 17:20 :
Wij hebben wel een redelijk drukke klas, maar daar zit je niej mee in t studiehuis... We hebben allemaal verschillende uren dus..

@ I love stars: 14 pas, en al in de 4e? Jaar overgeslagen?
Jah maar ik ben al bijna 15 , over iets minder dan een maand al.
8 oktobertjes. maar ja, ik heb een klas overgeslagen. Van oude leerling ben ik op eens naar jongen leerling overgegaan ( 8 oktober scheelt maar 8 dagen van de grens de normale 4 de klasser is geboren tussen 01-10-89 en 01-10-88 ofzo en ik ben van 08-10-89)

Maar ik denk dat de tentamenperiode wel redelijk zwaar word. Bio alles over cellen enzo celmembraat ofzo kern en dergelijke en eiwitten met allemaal verschillende naampies. Maar de rest is wel makelijk. Alleen ANW vind ik een verschrikkelijk moeilijk vak , maar dat komt omdat ik moeite heb met het informatie stencil na 15 keer lezen snap ik nog steeds niet wat ie bedoelt. Schei gaat over bijna de zelfde onderwerpen en dat snap ik na 1 keer lezen en doe ik iets waar 200 sl voor staat binnen 60 min .
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 17:10
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
*...Marjo...* schreef op 16-09-2004 @ 17:20 :
We hebben allemaal verschillende uren dus..

@ I love stars: 14 pas, en al in de 4e? Jaar overgeslagen?
Wij hebben bijna allemaal de zelfde uren. NT klas iedereen doet dus NT. Alleen bij biologie zitten er wat andere mensen bij en bij ckv1 ook wat andere en ec1 heb ik nog niet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 18:06
_mar
Avatar van _mar
_mar is offline
Onze klas is al 4 jaar hetzelfde. De gemeenschappelijke vakken heb ik dus daarmee.
We hebben 4 mentorgroepen, samen met de andere 5v klas. In je mentorgroep zit je wel met mensen met hetzelfde profiel. Ik dus met allemaal mensen van N & G. Maar iedereen heeft er weer andere dingen bij gekozen enzo... Dus verschillende uren...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 19:52
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
geen verandering met het 3e jaar. eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2004, 20:47
Verwijderd
anw vond ik goed te doen vorig jaar, heb het met 7.2 afgesloten.
maatschappijleer ook afgesloten, erg makkelijk 7.4. gs 1 is ook erg simpel.. nog wel meer afgesloten met goede cijfers, best ok te doen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 14:19
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 16-09-2004 @ 21:47 :
anw vond ik goed te doen vorig jaar, heb het met 7.2 afgesloten.
maatschappijleer ook afgesloten, erg makkelijk 7.4. gs 1 is ook erg simpel.. nog wel meer afgesloten met goede cijfers, best ok te doen.
Tis ook erg makkelijk anw , maar ik doe er een eeuw over om te snappen wat ze met een vraag bedoelen. Kut-stencil!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
I love stars schreef op 17-09-2004 @ 15:19 :
Tis ook erg makkelijk anw , maar ik doe er een eeuw over om te snappen wat ze met een vraag bedoelen. Kut-stencil!
haha.. wij hadden altijd enorme lappen teksten met maar weinig zinvolle informatie. gelukkig werd het belangrijkste aangestreept door de leraar en konden we dat leren. zo heb ik er toch nog wat van opgestoken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 14:52
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-09-2004 @ 15:51 :
haha.. wij hadden altijd enorme lappen teksten met maar weinig zinvolle informatie. gelukkig werd het belangrijkste aangestreept door de leraar en konden we dat leren. zo heb ik er toch nog wat van opgestoken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 15:48
Verwijderd
Ik zal nou vast vertellen, het einde wordt KUT!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 17-09-2004 @ 16:48 :
Ik zal nou vast vertellen, het einde wordt KUT!
zeker ja.. maar dat duurt nog ff
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-09-2004 @ 17:09 :
zeker ja.. maar dat duurt nog ff
Ik dacht, ik bereid je ervast op voor
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 17-09-2004 @ 20:45 :
Ik dacht, ik bereid je ervast op voor
ik zit al in de vijfde
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-09-2004 @ 21:00 :
ik zit al in de vijfde
Owh

Had je dat er niet even bij kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 17-09-2004 @ 21:06 :
Owh

Had je dat er niet even bij kunnen zeggen

grrrrrr daar hebben ze nou het profiel voor gemaakt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:51
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-09-2004 @ 21:40 :
grrrrrr daar hebben ze nou het profiel voor gemaakt
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 17-09-2004 @ 21:51 :
en jij zit in de derde?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 17-09-2004 @ 21:52 :
en jij zit in de derde?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2004, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Solero schreef op 17-09-2004 @ 21:57 :
oh dan moet het de vijfde zijn
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 13:49
Flit
Avatar van Flit
Flit is offline
Bij mij was de vierde wel heel erg druk, met veel vakken die je afsluit, maar echt zelfstandig werken begint pas nu in de vijfde, en nog meer werk
__________________
Maar dat ben ik maar...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 06:30
Verwijderd
Citaat:
Kassandra schreef op 15-09-2004 @ 15:37 :
hmm de houding van docenten is wel extreem veranderd, je krijgt een planner voor een jaar in je handen gedruk en dan zeggen ze `je zoekt het zelf maar uit`
hmm en dan krijg je de dag van te voren owja morgen hebben we een overhoring...
Ze kunnen nooit een dag van te voren zeggen : morgen een overhoring want dan zou dat toch in je PTA moeten staan?
Of mogen bij jullie overhoringen buiten het pta om? Bij ons mag dat niet, alleen voortgangstoetsen (die niet mee tellen maar voor je eigen overzicht zijn) staan niet in je pta bij ons.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 14:31
smilegirl
smilegirl is offline
mijn 1e periode zit er nog niet eens op...dat is pas in um...november geloof ik weet ik niet eens zeker.tot nu toe heb ik wel veel huiswerk veel leerwerk en ik maak het voor het eerst sinds die jaren eens echt...ik merk dat we een stuk sneller gaan dan voorgaande jaren.maar nee echt moeilijk is het tot nu toe nog niet.
wat ik erg iritant vind is dat leraren steeds een heel verhaal over je examens gaan lullen en oke het is goed bedoeld maar elke leraar zegt hetzelfde....het word een beetje vermoeiend
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 20:36
Mara
Mara is offline
Zelfde als jij nu denkt. Eerst heel makkelijk, lekker luieren, je hoeft weinig te doen. Deed ik dus ook.

Ik zou maar wel wat doen als ik jou was. Op 't eind is 't verschrikkelijk. Allemaal dingen die je op 't eind nog moet inleveren, moeilijke tentamens, tijdtekort. Door je geluier door 't jaar heen heb je waarschijnlijk niet super goede cijfers gehaald, en moet je waarschijnlijk wel wat ophalen.

Ik weet 't, elk jaar zeggen de leraren weer dat 't 'dit jaar' moeilijker wordt. Maar dit jaar wordt 't ook echt moeilijker. En ik ben niet de enige die dat zo ervaren heeft
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 06:25
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 07-10-2004 @ 21:36 :
Ik weet 't, elk jaar zeggen de leraren weer dat 't 'dit jaar' moeilijker wordt. Maar dit jaar wordt 't ook echt moeilijker. En ik ben niet de enige die dat zo ervaren heeft
Bij ons zeiden ze meer van "dit jaar wordt een stuk zwaarder, niet het niveau hoor want dat gaat langzaam omhoog maar het tempo en wat je moet doen wordt meer"
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 07:16
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
I love stars schreef op 10-09-2004 @ 15:25 :
Wat is jouw eerste indruk van de tweede fase.

De mijne is weinig huiswerk en best wel relaxed en slaperige uren. Tot nu toe vind ik de vakken extreem makelijk maar, de wat moeilijke vakken krijg ik nog. Ik ben beniewd...........

ps. de topic titel moet eigelijk zijn voor de 4de klasser maar, ik kon hem niet meer veranderen .

Ik kom van een v/d eerste lichting die 2e Fase deden
Bij ons vonden de leerlingen vwo4 het zwaarst van heel vwo
Sindsdien is het allemaal soepeler geworden ... dankzij ons .. de proefkonijnen


(PS: niet dat ik veel deed in vwo4 )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 08-10-2004, 07:19
Michaellover
Michaellover is offline
Ik zit nu in mijn examenjaar (4e klas)
En ik heb juist extreem veel huiswerk, en alleen maar gezeur over je huiswerk en je leerwerk...
Je hebt wel heel weinig proefwerken en geen SO's meer...
Maar als je dan een proefwerk hebt (zoals in de proefwerkweken) dan is het echt heel moeilijk en telt het zwaar mee...



Citaat:
I love stars schreef op 10-09-2004 @ 15:25 :
Wat is jouw eerste indruk van de tweede fase.

De mijne is weinig huiswerk en best wel relaxed en slaperige uren. Tot nu toe vind ik de vakken extreem makelijk maar, de wat moeilijke vakken krijg ik nog. Ik ben beniewd...........

ps. de topic titel moet eigelijk zijn voor de 4de klasser maar, ik kon hem niet meer veranderen .
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 23:37
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Citaat:
I love stars schreef op 11-09-2004 @ 11:22 :
ok, maar heel veel scholen kennen het systeem niet. Ik vind het wel handig je schiet zo lekker met je huiswerk op. Ik heb 32 lesuren per week en iemand anders uit mn klas 34
Ik had er vorig jaar 42 (kan ook 40 zijn geweest..)
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 09:25
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Philemon schreef op 10-10-2004 @ 00:37 :
Ik had er vorig jaar 42 (kan ook 40 zijn geweest..)
(ik haal nu die 42 uur (lesuren) nog geeneens met mn huiswerk erbij. Vorig jaar misschien wel (eerste halfjaar dan , tweede half jaar voerde ik geen flikker meer uit)
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:32
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Pff, ik vind het maar klote allemaal. Opzich is die zelfstandigheid wel leuk, maar ik kan niet goed plannen.
Ik ben niet zo'n goede zelfstandige werker eigenlijk.
En we hebben voor sommige vakken maar 4 cijfers
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:40
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
*ABC* schreef op 10-10-2004 @ 13:32 :
Pff, ik vind het maar klote allemaal. Opzich is die zelfstandigheid wel leuk, maar ik kan niet goed plannen.
Ik ben niet zo'n goede zelfstandige werker eigenlijk.
En we hebben voor sommige vakken maar 4 cijfers
de school plant voor ons.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:43
Verwijderd
mmm, de 4e

De deur van het kooitje gaat open en je mag met kraaloogjes je nieuwe wereld bekijken...

Plannen, weinig cijfers. Bijna alleen maar in de toetsweek dus, als je het screwed, screw je het enorm goed

Grim
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 12:57
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
ik zit niet meer in de vierde, maar wilde toch even wat zeggen:
bij ons was de tweede fase eerst: 5 periodes van 8 weken, niet elk vak in elke periode maar die vakken dan wel veel, alleen toetsen in de proefwerkweek, alles zelf plannen mbv vakwijzers (op enkele leraren na, die toch nog controleerden of je het goed bijhield, maar goed)
dit jaar hebben ze vanalles veranderd: 4 periodes van 10 weken, TUSSENTOETSEN in het midden van de periode, vakwijzers die geen enkele zin meer hebben, want je kunt toch niks meer zelf plannen door die tussentoetsen!!
dat vind ik dus heel raar: ze hebben het altijd zo over zelf plannen enzo, maar doordat ze nu die toetsen hebben ingevoerd is daar helemaal niks meer van over....

rot tweede fase....
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:26
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
2e fase toen ik in de 4e kwam vond ik het echt een verademing..In de 3e zat ik elke avond wel 2 uren aan m'n huiswerk en in de 4e kreeg je gewoon studiewijzers en kijk maar of jet doet ja of nee.
Geen So's en proefwerken onzin meer, gewoon een weekje lang toetsen, dan wel ff blokken maar daarna weer weken lang zeer weinig doen.
Alleen handelingsdelen zijn een beetje jammer..maar daar tegenover staat dat er geen huiswerkcontroles meer zijn dus dikke prima allemaal
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 20:33
MokuMarc
MokuMarc is offline
Ik had in de 4e 28e lesuren en nu 24 uur in de 5e. Weet niet waar jullie al die lesuren vandaan halen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:54
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik haal hem weer ff terug.

De 4de klassers (havo/vwo) die hier in hebben geschreven zullen nu vast wel de SE week hebben gehad. Hoe ging dat , hoe heb je ze gemaakt. Het je al cijfers terug?

ts. eerst
Ik vond het veel makkelijker dan de 3de , had het wel redelijk gemaakt dacht ik en natuurkunde erg verpest.(blackout en toen tijd te kort)

Ik heb al wat cijfers terug en ze waren hoger dan ik dacht:
natuurkunde zal ergens tussen de 4,8 en 5,4 zitten is in iedergeval een 5
duits (1) 7,6
biologie (12) 7,6
wiskunde (B12) 9,0
scheikunde (12) 9,7
Anw 9,7
geschiedenis(1) 9,9


Blijft het zo makkelijk of beginnen ze in de vierde gewoon met makkelijke school examens om je te laten wennen ?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee

Laatst gewijzigd op 12-11-2004 om 15:49.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #11
jennlalafer
242 21-01-2020 14:30
Lifestyle ideeen voor een disco avond met de 2de klassers?
k@rlijn
5 13-06-2010 15:32
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] [help!] Gemiddelde van cijfers etc.
Nafi
5 13-06-2009 15:47
Vrije tijd Formule 1: De Grand Prix van Hongarije op de Hongaroring in Budapest!!!
Mr.Oizo
46 25-08-2003 20:05
Liefde & Relatie Hij houdt niet meer van mij
ziggy
116 01-02-2003 13:36
Drugs & Alcohol 4e klassers(MAVO-HAVO-VWO) gezocht die een enquête over softdrugs willen invullen!!
girly_beau
39 09-01-2002 16:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17.