Oud 21-02-2007, 20:49
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hier is de vorige: http://forum.scholieren.com/showthre...3#post24290983

Lucht je hart of vertel hoe je dag was!
__________________
Advertentie
Oud 21-02-2007, 20:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
KLOTE FLOOD CONTROOOOOOOOOOL

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-02-2007, 20:50
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline

Sorry
__________________
Oud 21-02-2007, 20:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan jij niets aan doen
heb gewoon de pest in vandaag..
dus nu vervloek ik the flood controle
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-02-2007, 20:53
Verwijderd
Ja zeg, ik probeer al twintig topics lang de nieuwe te openen, maar ben steeds niet dan online. Grmbl.


Verder gaat het kut, maar dat geeft niet. *Big hug voor rare kwast* Ik denk aan je, hoop dat je er iets van meekrijgt...
Oud 21-02-2007, 21:02
Verwijderd
Pfff. Kutzooi. En ja, mn berichtjes worden eentonig. Sorry.

*vervloekt maar eens iets*
Oud 21-02-2007, 21:06
Verwijderd
[size=0,25]slechte start van LJH topic eigenlijk... offtopic as hell...
[/size]voel dat de bekende, beruchte vermoeidheid weer toe begint te slaan. zit nu al weer op te kijken tegen het weekend. vrijdag stage en dan werken, zaterdag hele dag werken en schoonmaken, want dat is dan alweer een week geleden. zondag vroeg opstaan en gaan winkelen als kadootje voor schoonzusjes verjaardag. volgend weekend kan iedereen de grafziekte krijgen en ga ik gewoon helemaal niks doen behalve werken en schoonmaken en wassen en opruimen en lezen voor school en misschien naar veldhoven naar de baby kijken en arike is bijna jarig en ik moet nog een kadootje kopen voor haar en voor mn vriends mama en ik heb helemaal geen tijd en wanneer moet ik alles gaan doen en waarom willen mensen zo veel van me waarom kan ik niet gewoon rust hebben en en en...
Oud 21-02-2007, 21:11
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik heb volgende week vakantie en ik heb besloten dat ik niet meer down wil zijn dus ik ga lekker veel uit denk ik. Morgenavond komt een vriendin logeren, vrijdag, zaterdag, zondag werken (ik hou van werken, lekker sociaal doen met collega's enzo) en misschien dat ik vrijdagavond naar de bios ga en zaterdagavond als het kan even uit, ik ga sowieso al uit eten. En zondagavond weet ik nog niet.

En dat volgende weekend ga ik bij mijn oma logeren (die had ik 13 jaar niet gezien en ze is nog heel jong, kan bijna m'n moeder zijn) dus dat wordt wel leuk.

En dan maar even school op een laag pitje zetten en vooral die jongen uit mijn hoofd krijgen en dan komt het helemaal goed.

Hoop ik.
Oud 21-02-2007, 21:12
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-02-2007 @ 21:53 :


Verder gaat het kut, maar dat geeft niet. *Big hug voor rare kwast* Ik denk aan je, hoop dat je er iets van meekrijgt...

ik krijg er iets van mee ja.. maar heb er even niets aan..
doe jij nou maar rustig..
*big hug back*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-02-2007, 21:12
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 21-02-2007 @ 21:51 :
kan jij niets aan doen
heb gewoon de pest in vandaag..
dus nu vervloek ik the flood controle
Misschien een voordeel dat 'vandaag' nog minder dan twee uur is?

En ontopic... er ligt hier naast me een boek wat vanuit m'n ooghoeken steeds een brood lijkt. Ik heb teveel gewerkt de afgelopen dagen.
__________________
Oud 21-02-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-02-2007 @ 22:06 :
* Lange to-do-lijst*
Aw. Je moet idd af en toe gewoon tijd voor jezelf nemen hoor..

OT: Wáááárom moet ik Duitse boeken lezen? Ik heb geen duits 2. =/
Oud 21-02-2007, 21:15
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Argh wiskunde B2 toets morgen!

Limieten en rijen zijn zo saai
Oud 21-02-2007, 21:23
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben moe. En ik word al moe bij het vooruitzicht aan morgen omdat ik dan de hele dag druk in de weer ben, op zich is dat leuk, maar omdat ik me nu zo moe voel niet.

En echt, ik ben vanavond bijna boos geweest. Nou ja, ietsje meer dan anders is al een vooruitgang toch. Ik kan het gewoon niet echt. Niet dat het erg nuttig was, want ik was toch alleen. Mijn huisgenoten waren gisteren bezorgd om me en dat vond ik heel stom omdat ik geen verantwoording af hoef te leggen vind ik. Die anderen doen dat ook niet bij mij, ik weet ook zo vaak niet waar iemand is. En dan laten ze mij schuldig voelen omdat ze ongerust waren, ja sorry hoor. Maar mijn ene huisgenootje legde het van haar kant later wel uit en dat snapte ik wel, maar toch vind ik ze een beetje overbeschermend, ik ben geen kind meer ofzo en zij laten me me heel erg jong voelen zo. Bleh. *krijgt verlangens naar een andere kamer*

Oh en wat heb ik een hekel aan een troela uit mijn werkcollegroep en ze heeft ook nog dezelfde naam als ik. Haar stem is al irritant + dat hele gedrag erbij. Ik heb geprobeerd haar aardig te vinden, maar vandaag ging ze voor college haar modereportage in één of ander blad laten zien. En de manier waarop.... echt. Ze geeft mijn naam een slechte naam. Ofzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 21-02-2007, 21:41
Verwijderd
Het komt niet door mijn vriend, het komt niet door onze relatie, het komt door mij. Ik maak mezelf gek door elke dag hetzelfde riedeltje in mijn hoofd af te spelen. Er komt een moment, dan ben ik gek genoeg en komt het allemaal naar buiten. Maar wanneer? Van het weekend? Over 3 jaar? Wist ik dat maar alvast.
Oud 21-02-2007, 21:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net de hele avond boven gezeten
en het begint allemaal weer opnieuw
stomwijf
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-02-2007, 22:31
Verwijderd
Ik ben moe en ik wil niet. Ik wil gewoon eens een dag heel goed werken, zonder telkens het gevoel te hebben dat ik gestoord wordt of mezelf laat afleiden. Dus morgen zit ik in de bieb en mag ik 's middags eventjes pauze houden. Dat werkte voorheen en moet nu ook weer werken.

Vandaag duurde te kort. Morgen sta ik op tijd op, zodat de dag langer duurt en nuttiger is.

Ik voel me nutteloos en heb spijt van het feit dat de vakantie al bijna om is en ik niets heb gedaan.
Oud 21-02-2007, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 21-02-2007 @ 23:31 :
Ik voel me nutteloos en heb spijt van het feit dat de vakantie al bijna om is en ik niets heb gedaan.
eigenlijk is dat heel raar! het is toch niet voor niets vakantie? af en toe heb je ook gewoon even rust nodig in je hoofd, anders kom je helemaal niet verder. dus voel je niet schuldig, ga lekker ontspannen slapen, sta morgen op tijd op en beloon jezelf voor alle nuttige dingen die je hebt gedaan. in plaats van jezelf af te kammen voor alle dingen die je "eigenlijk" wilde/moest doen... daar word je toch alleen maar erger gestresst van?
Oud 21-02-2007, 22:49
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
OMG ik ben het zat.
Ik wil hem uitschelden tegen heb schreeuwen.....
Maar nee dat kan niet. Hij is veel ouder dan ik en maak misbruik van zijn positie.

Ja de eigenaar van me manege. Ik word er strontziek van. En maar commanderen en schreeuwen. Maar als je wat terug zet hellll hij gooi je dan eruit.

Waaaaa
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Ads door Google
Oud 21-02-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-02-2007 @ 23:43 :
eigenlijk is dat heel raar! het is toch niet voor niets vakantie? af en toe heb je ook gewoon even rust nodig in je hoofd, anders kom je helemaal niet verder. dus voel je niet schuldig, ga lekker ontspannen slapen, sta morgen op tijd op en beloon jezelf voor alle nuttige dingen die je hebt gedaan. in plaats van jezelf af te kammen voor alle dingen die je "eigenlijk" wilde/moest doen... daar word je toch alleen maar erger gestresst van?
Ja, dat is waar
Morgen goed werken (want deadline) en dan lekker genieten van de laatste dagen vakantie
Oud 21-02-2007, 23:00
Verwijderd
Ik wil d'r troosten, maar door mijn verdomde alcohollevel weet ik niet hoe. En ja, ik ben een fucking alcoholist aan het worden. En ik haat mezelf erom. Maar wat doe ik dan? Zuipen is het enige wat helpt.
Oud 21-02-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 22-02-2007 @ 00:00 :
Ik wil d'r troosten, maar door mijn verdomde alcohollevel weet ik niet hoe. En ja, ik ben een fucking alcoholist aan het worden. En ik haat mezelf erom. Maar wat doe ik dan? Zuipen is het enige wat helpt.
je weet zelf ook wel dat dat niet de oplossing is, lief doemdenkertje...

ik rook nog een peuk en dan ga ik slapen
*knuf voor DarkSide* hoop dat je ooit leert zien dat er pas donker kan zijn als er ook licht bestaat (nickchange: BrightSide)
Oud 21-02-2007, 23:07
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-02-2007 @ 00:03 :
je weet zelf ook wel dat dat niet de oplossing is, lief doemdenkertje...

ik rook nog een peuk en dan ga ik slapen
*knuf voor DarkSide* hoop dat je ooit leert zien dat er pas donker kan zijn als er ook licht bestaat (nickchange: BrightSide)
Ik heet op sommige fora BrightSide
Oud 21-02-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 22-02-2007 @ 00:07 :
Ik heet op sommige fora BrightSide
en nu: hup, gaan slapen. alcohol is niet goed voor je!

*ster op mamamodus*
Oud 21-02-2007, 23:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bahbahbah verpest het maar weer bij anderen door het op anderen af te reageren gaat lekker zo
bah kutwijf
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-02-2007, 01:20
Verwijderd
wat een dag
Advertentie
Oud 22-02-2007, 02:36
Verwijderd
oeh, het is alweer veel te laat... Ik ben net bij een vriendin geweest en dat was heel gezellig. Eerst samen een filmpje gekeken en daarna een goed gesprek gehad en nog een spelletje gedaan en daarna nog even tv gekeken. Ik ben blij met vriendinnen zoals zij .

Vandaag niet genoeg gedaan en het ergste: niks aan school gedaan, dus ga ik morgen maar hard werken. Ik heb al een to-do-lijstje gemaakt. Nu maar eens gaan slapen en dan zie ik wel hoe laat ik opsta. Morgen niet te veel forummen. Ik had het er trouwens met die vriendin over waarom ik zoveel forum. En eigenlijk komt het puur uit angst om alleen te zijn. Dit geeft me een gevoel van sociaal contact, maar ik moet leren mezelf te vermaken. Dus morgen ga ik, op aanraden van haar, een lijstje maken met dingen die ik kan gaan doen ipv uren achter het forum te hangen, wachtend tot er weer iemand iets heeft gepost. En zo had ze meer nuttige tips die ik eens ga uitvoeren.
Oud 22-02-2007, 05:29
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 22-02-2007 @ 00:09 :
en nu: hup, gaan slapen. alcohol is niet goed voor je!

*ster op mamamodus*
Ik heb je advies gevolgd. Ging op zich wel goed. Ben alleen al weer wakker. Alcohol doet rare dingen met een mens. Vandaag maar eens goed uitrusten. Was te overstresst door het weer oppakken van colleges. Ben vandaag lekker vrij. En dat ik een vak geskipt heb omdat ik mezelf niet voorbij wil lopen. Dat is denk ik wel een verstandige keuze van mezelf.

Laatst gewijzigd op 22-02-2007 om 07:17.
Oud 22-02-2007, 06:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
moe, kut en straks weer een gesprek..
blegh
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-02-2007, 06:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
TUDUDUDU, ik heb over een half uur proefwerk Biologie en ik heb het ongelooflijkduisentgoed geleerd en dat terwijl ik maar twee lessen over dat hoofdstuk heb gehad en de rest helemaal zelf thuis heb gedaan dus ik ben heel erg trots op mezelf en dat vind ik leuk en verder is het alweer donderdag wat betekent dat ik morgen vakantie heb en vandaag ga ik schrijven en nadenken over mezelf en over mijn vriendje omdat ik dat leuk vind & omdat ik het gezegd had en wat ik zeg doe ik ook. Want ik ben allang niet meer zo bang om dingen te beloven want ik vertrouw tegenwoordig op mezelf, ook als ik niet honderdduisent procent zeker weet dat ik iets goed heb. Ik kán het wel. ^^

:positief:
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-02-2007, 06:53
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus. Wat een droom vannacht. Hij leek heel erg lang en uitgebreid en ik kwam weer samen met mijn ex. We wisten beiden dat het niet verstandig was, maar we wilden het weer proberen omdat we dachten dat we elkaars ware waren. Er was echt enorm veel liefde en houden van in mijn droom. (En heel veel knuffelen en touchy feely omdat we elkaar zo gemist hadden.)

En dan wakker worden en realiseren dat het niet echt is. Naar. Maar gelukkig heb ik zat te doen vandaag
__________________
<):o)
Oud 22-02-2007, 07:27
Verwijderd

En voor mensen die een grotere kunnen gebruiken:


Vandaag een drukke dag...en dat in de vakantie. Ik ga zo eerst maar eens in bad, dan ben ik daarna iig wakker. En ik ben vast naïef, maar ik blijf hopen dat we het cijfer deze week eindelijk krijgen. Anders maar eens een klacht indienen? Ze zijn inmiddels al bijna drie weken te laat met die cijfers. En dat op zich stoort me nog niet eens zo, maar wel de manier waarop er gereageerd wordt als iemand er naar vraagt of er iets over zegt... Vrijdag komt als het goed is de studiefinanciering, zaterdag wil ik even naar de stad om één of twee nieuwe broeken te kopen (voor de zomer dan), want die van vorig jaar pas ik echt niet meer...
Oud 22-02-2007, 07:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik ben zo ontzettend moe, toch opgestaan om naar onderwijs te gaan. Denk dat ik het dan beter onthoud.

Hij blijft door m'n hoofd spoken, ik vind hem zo ontzettend leuk. Ik snap er alleen niets van. Hij is heel duidelijk geweest, precies gezegd wat m'n verstand ook al zei, maar toch. Ik wil hem terug. Ik wil weer bij hem zijn. Misschien is het ook de moeheid, maar ik kom gewoon niet over hem heen, denk constant aan hem, wil contact. Pff ik wil er gewoon over heen komen, ik wil dat hij me niets meer doet, dat ik hem gewoon aardig vind... *zucht*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-02-2007, 07:59
Verwijderd
Wakker, maar ik had best nog wat langer willen slapen...
Voel me verder best ok .
Oud 22-02-2007, 08:30
Verwijderd
als ik me zo blijf voelen als nu heb ik geen roze bril nodig!
(maar, Leonoor, geweldig plan!)
Oud 22-02-2007, 08:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het echt gehad. Hij zoekt het maar uit hoor. Ik ga er geen energie meer in stoppen, dat heb ik al genoeg gedaan..

Over een uurtje ga ik een dvd-speler kijken met m'n vader. Omg, onze eerste dvd-speler... We hebben er nog nooit, nóóit één gehad. Te belachelijk voor woorden en ik heb het er al drie jaar met m'n vader over. M'n moeder loopt ook wel te zeuren erover, maar hij lijkt het niet te willen. "Ja, over een tijdje is er toch weer een nieuwe versie." Oh, wat een slap excuus, kun je beter nooit wat kopen. Anders koop ik er zelf wel eentje met een cheapass tv, maar dat mag dan weer niet. Whatever, ik wil gewoon een normale dvd-speler, zonder poespas. Dvd-tjes kijken, dát wil ik. Oh en een dvd-brander, want ik heb zoveel leuke films op m'n computer, sst.
Oud 22-02-2007, 08:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik hoopte stiekem dat in de nacht alle verkoudheid zou verdwijnen, maar helaas. En nu wil ik realistisch zijn en er alles aan doen om het alsnog zo snel mogelijk te laten verdwijnen. Maar voorlopig heb ik er alleen maar hoofd- en oorpijn bij gekregen, fraai is dat. Want ik heb wel twee colleges en een mastervoorlichting vandaag. Mijn toekomst wordt bepaald en ik ben ziek, tsk.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 22-02-2007, 08:45
Verwijderd
Het is weer een van die momenten dat ik me fucked up voel, zonder dat ik echt weet waarom.
Oud 22-02-2007, 09:05
Verwijderd
Sta ik vroeg op zodat ik rustig aan kan doen, was ik vergeten dat ik pas om 12 uur op college hoef te zijn in plaats van 11 uur.
*mopper*
Wat moet ik nu een uur lang doen.
Oud 22-02-2007, 09:15
Verwijderd
Hmmm ik zit echt stevig te balen dat ik als enige van mn vrienden werkcollege om 1 uur heb, terwijl zij dan met zn allen op de schaatsbaan staan. En daar had ik stiekem gewoon ook heel veel zin in gehad. Maar ach zie ze maandagavond allemaal toch weer als S. jarig is.

Verder vanavond echt veel zin in de muziek. Het concert komt echt steeds dichterbij en dat is spannend en leuk. Ik hoop gewoon dat alle tijd die we met onze comissie erin hebben gestoken er ook echt uit gaat komen. Nu wel duidelijk voor mezelf dat ik geen dingen meer wil organiseren met B. Zo gigantisch bekritiseerd worden soms, op een niet al te leuke manier dat gaat mij soms te ver.

Oh en ik wil een nieuw baantje. Want oudjes zijn leuk, maar ik krijg nu gewoon niet genoeg uren en heb gewoon geld nodig.

En de top 10 op MTV is leuk.
amen
Oud 22-02-2007, 09:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2007 @ 08:27 :
En ik ben vast naïef, maar ik blijf hopen dat we het cijfer deze week eindelijk krijgen. Anders maar eens een klacht indienen? Ze zijn inmiddels al bijna drie weken te laat met die cijfers. En dat op zich stoort me nog niet eens zo, maar wel de manier waarop er gereageerd wordt als iemand er naar vraagt of er iets over zegt...
Bij ons komen/kwamen er nooit tentamencijfers in de vakantie; de nakijktermijn werd altijd in werkdagen gedefinieerd en vakantie telt niet als werkdagen. Maar dat neemt niet weg dat ze kennelijk veel te laat zijn en dat het erg lastig is om docenten daar op aan te spreken. Even volhouden nog!

OT: Ik krab net aan mijn schouder, en ineens knakt mijn pols weer. En nu doet het dus weer pijn. Ik hoop dat het zo wegtrekt, want ik wil nog vanalles doen en heb geen tijd om mijn pols opnieuw te kneuzen. Zal ik dan voor de zekerheid mijn polsbandage maar om doen vandaag? Eigenlijk wil ik dat ook niet, omdat mijn pols dan alleen maar minder stevig wordt...
Enne, mijn aardrijkskunde-samenvatting is af! Nu geschiedenis nog... Pfff, wat een boek. Maar goed. Nog 1,5 week tot de toets. En die wil ik halen, punt uit!
Oud 22-02-2007, 09:44
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 22-02-2007 @ 10:36 :
Bij ons komen/kwamen er nooit tentamencijfers in de vakantie
Ze hebben zelf gezegd dat het begin deze week zou komen (sowieso hebben lang niet alle faculteiten nu vakantie bij ons is het zo dat er geen college is, maar de docenten werken ver wel). En ze zijn idd sowieso al veel te laat. De docenten zijn er al tig keer op aangesproken, door verschillende studenten, maar je krijgt een domme reactie en het helpt niets.
Oud 22-02-2007, 09:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren natuurlijk weer helemaal niets aan school gedaan, dus dat moet vandaag echt gaan gebeuren! Maar ik heb er zo geen zin in, ik kan me er niet toe aanzetten. Want ik zie de vakantie al over de helft zijn, en ik wil rust.
- Ik wil nog steeds uitrusten, alleen maar op bed liggen, heerlijk boeken lezen waar ik steeds weer geen tijd voor heb gehad.
- DVD's van Gilmore Girls/SATC/Grey's Anatomy kijken met versgebakken brownies naast me en een shitload aan modebladen.
- Af en toe lekker de stad in duiken, gaan shoppen of 's avonds lekker uitgaan, en de volgende dag kunnen uitslapen.
- De hele dag een beetje rommelen, een beetje computeren, modebladen met een schaar bewerken, televisie kijken, beetje opruimen enz.
- Mezelf heerlijk verwennen met een paar uur in de badkamer, lekker een maskertje hier, maskertje daar, nagels lakken e.d.

Maar dat zit er allemaal niet in. Want vandaag moet ik voor school werken, anders loop ik weer weken achter. Morgen werken, zaterdag theater, zondag naar m'n broers wedstrijden kijken en 's avonds theatervoorstelling. Leuk allemaal, maar niet wat ik wil, waar ik zo aan toe ben.. Als ik nu snel begin, dan heb ik vanavond nog wat tijd voor mezelf over en kan ik lekker aanmodderen. Pff, even doorzetten.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-02-2007, 10:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-02-2007 @ 10:44 :
Ze hebben zelf gezegd dat het begin deze week zou komen (sowieso hebben lang niet alle faculteiten nu vakantie bij ons is het zo dat er geen college is, maar de docenten werken ver wel). En ze zijn idd sowieso al veel te laat. De docenten zijn er al tig keer op aangesproken, door verschillende studenten, maar je krijgt een domme reactie en het helpt niets.
Hm, dan is het echt niet netjes, als ze al veel te laat zijn, beloven dat het komt en het dan alsnog niet doen. Kun je niet via officiele weg, zonder de docent, een klacht indienen voor deze gang van zaken? Studenten worden gestraft als ze zich niet aan een deadline houden, maar docenten kunnen zomaar alles maken...
(Bij ons gold 'vakantie voor studenten' als niet-werkdagen voor docenten, zelfs al werkten ze wel, vandaar dat ik dat zei.)
Oud 22-02-2007, 10:08
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Wat doe je als je anderhalf uur over hebt, in de binnenstad bent maar geen geld hebt om te winkelen? Juist. Je gaat de gemeentebibliotheek van Utrecht maar eens verkennen.

En dat heb ik geweten. Nadat ik eerst een heel boek over "Gewicht in balans" heb gelezen (en ook allerlei nieuwe wijsheden heb verworven), kwam ik daarna uit bij David Bisschop Boele. Ik zag de titel, opende het boek en wilde het hebben. Zo ontzettend veel herkenning dat het opluchtte en pijn deed op hetzelfde moment. De titel? "Eetstoornissen". Want, zoals dat boek me meteen duidelijk maakte, "Je hoeft geen ondergewicht of overgewicht te hebben om een eetstoornis te kunnen hebben". Zo, die zat.

Alles wat ik las leek dingen op z'n plek te laten vallen, zelfs dingen die ik nooit in verband had gebracht met het hebben van een eetstoornis. Alles wat ik aandroeg/draag om te verklaren waarom ik geen eetstoornis heb, stond daar als "mythe" beschreven, om vervolgens de realiteit daaronder neer te schrijven. "Als mensen mij zien eten, zullen ze denken dat het beter gaat en dat het allemaal aanstellerij was". Auw. Die zat ook. En wat te denken van "Nu is het echt over!" en als het niet lukt: "Wat ben ik toch ook een mislukkeling!" Het stond er letterlijk en het was alsof ik mijn eigen gedachtes terug zag op papier. Raak. Een voltreffer. Hm.

Hebben dat boek! 25 euro kost het, geld dat ik eigenlijk niet heb maar voor dit boek graag waar dan ook vandaan tover. Zodra ik weer in de stad ben, ga ik zoeken.

En dan begint het eigenlijk pas echt. Mijn strijd tegen een eetstoornis. (en oh, ik voel nog steeds zoveel afkeer tegen die term! Verstandelijk weet ik dat het klopt, maar gevoelsmatig wil ik er alleen nog niet echt aan.) Eng. Beangstigend. Moeilijk. Wil-eigenlijk-niet-maar-moet-wel. Zoveel tegelijk. Ik weet niet wat ik allemaal nog ga tegen komen, hoe vaak ik nog op mn bek ga. Maar het moet. Het moet, ik mag niet langer wachten. Nu is de tijd om te strijden. Nu.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-02-2007, 10:20
Versatel
Versatel is offline
Ik eet niet veel meer, gisterenmiddag iets gegeten, niet veel en sindsdien niet meer... En heb zelf geen honger!
Oud 22-02-2007, 10:20
Verwijderd
Yana ik ben trots op je, een hele dikke knuffel!
Oud 22-02-2007, 10:21
Verwijderd
Citaat:
Versatel schreef op 22-02-2007 @ 11:20 :
Ik eet niet veel meer, gisterenmiddag iets gegeten, niet veel en sindsdien niet meer... En heb zelf geen honger!
Ja en dus?
Oud 22-02-2007, 10:24
Versatel
Versatel is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-02-2007 @ 11:21 :
Ja en dus?
Even kwijtspelen
Oud 22-02-2007, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Versatel schreef op 22-02-2007 @ 11:24 :
Even kwijtspelen
Het klinkt niet echt als je hart luchten. Meer als 'kijk mij, ik eet bijna niets, goed hè'! Sorry als ik het fout heb
Oud 22-02-2007, 10:27
Versatel
Versatel is offline
Citaat:
Ave schreef op 22-02-2007 @ 11:25 :
Het klinkt niet echt als je hart luchten. Meer als 'kijk mij, ik eet bijna niets, goed hè'! Sorry als ik het fout heb
Zo niet bedoeld, sorry
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.