Oud 08-01-2004, 11:31
bezoekert
bezoekert is offline
Hallo dan.
Ik kijk hier al een tijdje rond, maar heb tot dusver niet echt de noodzaak gezien zelf iets te posten. Tot dat...ik bij deze site terecht kwam.

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is ayahuasca een combinatie van planten die reeds duizenden jaren wordt gebruikt door Indianen in o.a Zuid Amerika. Het is een uiterst effectief middel om het 'ego' los te laten, en het collectieve onbewustzijn te ervaren. Door de traditionele gebruikers, de sjamanen uit Indianendorpen, werd het middel ook wel gezien om contact te maken met een eeuwenoude voorvaderen.
In ieder geval, hoe je het ook wend of keert, het wordt over het algemeen beschouwd als een van de meest heftige psychonautisch middelen die er bestaan.
Doordat het middel bestaat uit meerdere 'ingredienten' (lees planten / kruiden, waaronder DMT), die vooralsnog niet, of uiterst zeldzaam, in Europa voorkomen, is ayahuasca zeer moeilijk om te verkrijgen, dan wel zelf te maken.

Echter stuitte ik onlangs op een online smartshop, die het complete pakket aanbied. Mmm, ben dus niet zeker of (zeker tegen de goedkope prijs van 9,-) het geloofwaardig is.

Ben benieuwd naar jullie mening
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 13:02
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
welke online smartshop?
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:41
Verwijderd
Ik ben zeer benieuwd, zeker omdat ik DMT tot dusver nergens heb kunnen vinden.
verder weet ik niets over deze drug
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:44
bezoekert
bezoekert is offline
Hmmm, ben inderdaad vergeten die smarthop te vermelden
Bij deze:
http://www.azarius.com/productinfo.p...in=354&tabID=1

Leuk forum daar trouwens ook!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:59
bezoekert
bezoekert is offline
Oke dan, kwam op het Forum van Azarius (die online smartshop) een verslag tegen van een kerel die via Azarius een doe-het-zelf-pakket ayahuasca had besteld. Het pakket bevat onder andere een MAO-remmer en een DMT houdende plant. Volgens mij is het goed te doen. Zal kijken of ik het zooitje binnenkort eens kan bestellen bij ze.
Hier het verslag van die kerel:

Hallo jullie hadden mij gevraagt nadat ik 4 ayahuasca pakketjes had besteld om jullie terug te mailen om mijn ervaring, welnu die heb ik nu en hoe! 2 jaar geleden begon ik wat met drugs te experimenteren. Van hash werd ik slaperig van salvia werd ik een heel klein beetje high van paddoos vernam ik niets en xtc was wel leuk. Maar ik had in uit je bol iets gelezen over ayahuasca en besloot dit maar eens bij jullie te bestellen nou ik heb het geweten! Hier volgd mijn eerste ervaring met ayahuasca.

Ik was alleen thuis en heb om 12:45 uur de mao remmer genomen (wat een vies spul) en een kwartier later de dmt houdende vloeistof ingenomen (ik heb nog nooit in mijn leven zo iets goors gedronken!) Syrian Rue (Peganum Harmala), 5 g en Jurema Preta (Mimosa Hostilis) 9 g Ik raakte vrijwel meteen in de diaree en ging 5 minuten later gigantisch over mijn nek!

Dus ik loop weer van de wc naar de kamer en ik denk het zal wel meevallen met de trip (omdat salvia mij ook niet kan boeien) begin ik meteen wat duizelig te worden ik ga op de bank zitten en ik kijk wat voor mij uit. Dan valt mijn blik op een hardhouten tavel waarin de vormen van het hout door elkaar heen beginnen te vloeien, zwemmen als het ware. Goh denk ik best wel cool spul dat ayahuasca.

Ik heb het echter onderschat.
Ik doe mijn ogen dicht en kijk
ik als het ware in een diepte met allemaal 3d kubussen vervolgens word ik volledig overmant door de ayahuasca en en heb ik het gevoel dat ik in een soort psychose beland. Een overweldigend angstgevoel overspoeld mij en ik denk waar ben ik aan begonnen dit is niet leuk meer en wil nog maar 1 ding... Dat dit stopt!!! Maar dat gebeurt niet. Je gaat door een diepe hel en alles is zo ongrijpbaar. Ik kan wel janken om zoveel ellende. Dit nooit maar dan ook nooit weer! Maar ik weet dat het zeker nog een paar uur door gaat dus ik geef toe aan mijn angst en kom weer een beetje tot mij zelf. Maar nog steets vol angst en een rot gevoel. Dus ik denk een beetje warme melk zal het effect wel wat laten afzakken. Dus ik zwalk van de huiskamer naar de keuken die vrijwel helemaal wit is En er is een zoemgeluidje van de koelkast dit bij elkaar waande ik mij in paniek in een soort witte hel. Dus het lukte mij gewoon niet om de melk in de magnetron te doen want ik moest daar zo snel mogelijk weg dus ik ga weer op de bank liggen en denk ik ga een beetje slapen want ik voelde mij wat moe maar als ik mijn ogen dicht doe nam het angstgevoel alleen maar toe. Dus ik doe de ogen weer open is de kamer ineens gigantich groot geworden en zie ik overal rode en groene lichtstreepjes op de deur.

na een half uurtje paniek besef ik dat ik mijzelf gerust moet stellen en dat er niks kan gebeuren en dat het over een paar uurtjes, met de gedachte dat er nog nooit iemand gek is geworden van ayahuasca wel over zou zijn, ik flipte gewoon erg. Maar toen keek ik naar buiten en daar staat een grote eikenboom met een hele ruwe schors. Gaat die schors helemaal in beweging! Als duizenden krioelende rupsen. Maar door deze boom kwam ik wel tot rust en kon ik echt van het beeld wat ik zag genieten. Maar op een of andere manier kwam ik weer uit deze trip en ging ik weer flippen. maar door dit flippen kreeg ik iedere keer als beloning weer een trip zowel de trip als het flippen gingen echt enorm diep en elke keer als je denkt nu is het afgelopen begon het weer, keer op keer. Na twee uurtjes begon ik het onder controle te krijgen en zocht zelfs de angst op met mijn ogen dicht of in die witte hel (de keuken) te staan om vervolgens weer op de bank te liggen en ademloos naar die boom en de lucht te kijken om weer een trip te krijgen. Op dat moment had ik ook behoefte aan mijn vrouw die mij zachtjes zou aaien en lief voor mij zou zijn. Maar ik was alleen. (Ik denk dat het beter is als er iemand bij je is, maar van de andere kant bekeken moet je nu alles zelf ontdekken en werdt je niet beinvloed of gestoord door mensen om je heen.) Op een of andere manier krijg je inzicht en de natuur speelt een zeer belangrijke rol. Ook had ik het gevoel dit eerder meegemaakt te hebben in mij vroege jeugd mischien wel voor mijn geboorte ik denk dan ook dat dmt in het lichaam voorkomt om je emoties te leren kennen. Op een gegeven ogemblik is alle angst verdwenen en kun je volop genieten van je trip je voelt ook echt de oerkracht die er van de ayahuasca uitgaat. Na ongeveer twee en een half uur worden de effecten minder en zoek ik weer bewust, omdat ik daar behoefte aan heb, weer naar contact met de ''echte wereld'' en doe de radio aan en kom weer tot mijzelf. Maar de hele avond verder nog wel met een wazig gevoel door de overweldigende ervaring die ik heb gehad.

De volgende dag word ik redelijk fit wakker maar wel stijve schouders door het heftig overgeven. Dan neem ik om 10:00 uur een paar kopjes koffie en wordt voor een paar uurtjes best duizelig 15:00 uur neem ik nog 1 kopje koffie en krijg ik een beetje akelig gevoel van hoge bloeddruk. Dus geen koffie meer nemen! Ik heb ook het gevoel dat mijn lichaam overvol energie heb wat er uit moet Na het eten gaat het weer. 21:00 uur ga ik naar volleybaltraining en besef mij tijdens de best wel zware training dat ik niet kappot kan, ik voel me super en ga twee uur lang als een speer door. Ik heb nog nooit zoveel energie gehad als op dat moment. En ik heb een licht tintelend fris en puur gevoel. Ik voel me als het ware een beetje herboren. Al met al kan ik spreken van een zeer waardevolle ervaring in mijn leven die mij nog lang bij zal blijven.


Dan heb ik ook nog een paar vraagjes namelijk:

*Hoe lang duurt het voordat de mao remmer is uitgewerkt i.v.m. voeding.

* zouden jullie iets specifieker willen zijn wat betreft de kooktijd en of het wel of niet filteren van de verschillende soorten mao remmers
en dmt houdende planten? Ik heb namelijk 4 verschillende soorten packs.

* kun je er ook iets tegen innemen wanneer je te heftig gaat flippen?

* Jullie schrijven dat de effecten ± 45 min. Na inname van de dmt houdende plant werkzaam worden. Ik moest echter na 5 min. Overgeven En hooguit 5 min. Daarna begon ik al te halucineren is dat normaal?

* Hoeveel tijd moet er tussenzitten voordat je het weer gebruikt?

Met vriendelijke groet,
Experience
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 19:14
Verwijderd
wooow klinkt zwaar bruut, maar mij iets te heftig denk ik...

nohja als je het heb geprobeert, maar ff hier neerpennen wat je er van vond.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:20
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Ik ben sowieso niet erg weg van azarius. Het heeft veel, maar test te weinig uit om echt betrouwbare dingen te verkopen.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 16:44
Mir-idiotA
Citaat:
omajunk schreef op 08-01-2004 @ 19:14:
wooow klinkt zwaar bruut, maar mij iets te heftig denk ik...

nohja als je het heb geprobeert, maar ff hier neerpennen wat je er van vond.
het klinkt bruut, hij voelde het dus zo te lezen niet bruut en dat is dan zwaaar KUT
een goeie trip zal te vet voor woorden zijn! zeker een keer ayahuasca..das clear!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:13
Verwijderd
mjuh eerst vond ie ut vet eng, maar later had ie alles onder controle enzo..en toen vond ie het uberrr
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 18:42
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
whaaa klinkt zeeer coel!
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 00:14
Junglehead
Junglehead is offline
Aightt...

Ik heb 2x Ayahuasca gedaan. Een met anderen erbij, en later een keertje alleen.

Tijdens je trip word je wereld zo veranderd, er lijkt net alsof je al het leven op aarde even ervaart. Even een zijn met alle energie die al het leven uitstraalt. Je ziet bomen ademen en groeien.

Het mooie van deze eco-drugs is dat je zoveel kunt leren als je het goed gebruikt. Zoals jij het hebt gebruikt is het niet helemaal de bedoeling. Je weet vast wel dat vroeger de Shamanen die 15 jarige jongens soms een paar weken van te voren al begonnen voor te bereiden op die ervaring. Je kan het beste op een goed dieet leven de weken ervoor. Die MAOI's werken sterk, en met die DMT erbij kun je weinig hebben, geloof me. Je kunt met Ayahuasca zow gruwlijk bad gaan. Een jongen op de eerste keer flipte helemaal en begon helemaal te huilen en te schreeuwen dat hij het zo eng vond, hij zag ineens allemaal dingen die hij had weggestopt.

Ayahuasca is voor mij de sterkste drugs geweest die ik ooit heb geprobeert.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:21
bezoekert
bezoekert is offline
Hmmm, nog even voor de duidelijk. Dit was niet mijn trip report. Heb ik van het forum van Azarius geplukt. Dus weet totaal niet hoe of wat die kerel aan voorbereidingen heeft getroffen, en met welke insteek hij ayahuasca heeft gebruikt.
Ik ben het absoluut met je eens dat je van de trip enorm veel kunt leren, over jezelf, de natuur, de wereld etc. Vandaar dat ik deze drug ook niet 1, 2, 3 zal gebruiken. Wanneer de tijd rijp is ben ik wel van plan om het te overwegen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 12:43
Junglehead
Junglehead is offline
Tis zwaar en je doet het ABSOLUUT niet voor de lol. Bijna iedereen die tript op dit schikt zich de tering, en heeft het gevoel dat ie bijna dood gaat.

Ik heb het gebruikt om wat moeilijke dingen uit m'n leven te behandelen en een goede plaats te geven zodat ik herboren uit de trip kwam.

Ik had psychotria virdis en banisterious caapi samen gevoegd, en 1 dosis opgedronken. 8 uur lang rond een matrasje gelopen, met constant allerlei trip-verhalen in m'n hoofd
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 03:10
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
ik zou liever pure DMT proberen, omdat die trip na 45 minuten totaal verdwenen is.

maar DMT kun je dus ook bij azarius kopen??
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2004, 10:36
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Citaat:
Drexz schreef op 17-01-2004 @ 03:10:
ik zou liever pure DMT proberen, omdat die trip na 45 minuten totaal verdwenen is.

maar DMT kun je dus ook bij azarius kopen??
nee, niet bij azarius iig. maar wel kruiden die DMT bevatten dus.


het stofje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04.