Oud 03-06-2005, 06:24
Verwijderd
Ok daar gaan we weer


Ik lucht gelijk mn hart:
Zometeen heb ik tentamen, geschiedenis, fijn om de tentamenweek mee et beginnen. Want ik ben zo zeker van mn zaak, k ga er gewoon van uit dat ik m goed ga maken. Geen idee of dat wel zo verstandig is
Advertentie
Oud 03-06-2005, 07:07
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Buikpijn.
Druk druk druk vandaag, hopelijk lukt het allemaal zoals ik het wil.
__________________
Oud 03-06-2005, 08:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
moe
__________________
I love dr Phil :D
Oud 03-06-2005, 09:01
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
En dan type je hier een mooi stuk dat je gevoel precies beschrijft en probeer je het te kopieren en het is weg.

Ontopic:
Ik mis hem.
Zoals hij was.
Zoals we vroeger al die lol hadden. Ik kon alles zeggen.
Nu kan dat niet meer, hij is veranderd. Hij zeikt over van alles en is mij totaal vergeten.

Hij heeft een nieuwe vriendin waar hij elke vrije seconde bij zit, misschien dat het daar aan ligt. Maar hij kan toch ook gewoon wat moeite doen voor zijn vrienden?

Ik ben zo bang dat het langzaam aan het kapotgaan is, tot het moment dat we niet meer kunnen praten omdat we te geirriteerd zijn. Ik voel de irritaties komen.

Misschien moet ik het laten gaan. Een tijdje niks proberen (want ik probeer echt al maanden dat het weer normaal wordt tussen ons).
Maar het wordt er niet beter op ben ik bang...

Ik wil het gewoon weer als vroeger.
Zelfs het laatste beetje communucatie dat we vroeger hadden is weg. Hij wil niet meer samen naar school lopen. Niet mee na school. Als we een film gaan kijken meteen na de film naar huis. Als ik met een ander initiatief kom vindt hij het niks.

Ik weet gewoon echt niet meer wat ik nou moet doen, ik wil hem echt niet kwijt. En toch ben ik bang dat het daar nu te laat voor is.


Laatst gewijzigd op 03-06-2005 om 09:07.
Oud 03-06-2005, 10:18
farai
Avatar van farai
farai is offline
Blegh, ben vanmorgen opgestaan met een zeer been. Zat eerst in heel mn been, nu alleen nog van aan mn heup tot aan mn knie. Het voelt heel verkrampt, alsof het slaapt ofzo Naja ik heb wel vaker last van vage pijntjes dus het zal morgen hopelijk wel weer over zijn.

Verder hang ik in gedachten nog steeds bij gisteravond. Het voelt zooooooo super om iemand te hebben die je aanvoelt dat het af en toe lijkt alsof die je beter kent dan dat jij jezelf kent. Zo bijzonder, heb ik nog nooit gehad.

Maar omdat het zo bijzonder is lijkt het ook heel sterk. Maar tegelijk ist zooooooo kwetsbaar....en dat maakt me soms bang. Maar ik wéét dat er al heel wat mag gebeuren eer dit breekt en eer ik dit uit mn hart kan wissen dus..... we're gonna get through this somehow, one way or another.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 03-06-2005, 10:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Gisteravond weer veel te laat gaan slapen, maar t werd opeens heel gezeliig
En zin in vandaag. Iemand zien die ik al een poosje niet gezien heb, al is het maar heel kort en daarna met 2 of 3 vrienden samen eten en van 2 van hen nieuwe kamers bewonderen
Morgen ws ook een dagje weg, lekker alles volgeplanned
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-06-2005, 12:11
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Pfff...

Ik heb echt nérgens zin in...
Oud 03-06-2005, 12:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb mijn eerste rijles gehad...

Hm, kan iemand nog even herhalen waarom ik daar eerst zin in had?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-06-2005, 13:14
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
wat zal ik doen?
op deze school blijven of naar een andere school gaan?
ik heb het gehad
ik weet ook niet meer wat ik nou moet doen
deze mensen ben ik zo zat
en ik ben het zat als klein kind behandelt te worden. te worden onderschat de hele tijd. en zo zijn er nog heel veel redenen waarom ik weg wil
alleen ik weet niet of een normale school beter is..
wat als ik daar weer terugval..
Oud 03-06-2005, 13:31
Verwijderd
Ja, I agree Dyfusica. Heb het totaal gehad met school...en ik moet na deze vakantie (JIIPPPPIEEE!!! ) nog twee jaartjes als alles gaat zoals ik zo'n beetje wil...Maargoed. Eerst de laatste twee weken en dan anderhalve week toetsweek nog even. Heeft er trouwens al iemand een topic geopend over wat je in de vakantie gaat doen? Kijk ik hevig naar uit. Zo, tweede post op scholieren.com in mijn leven.....Gister lid geworden
Oud 03-06-2005, 14:15
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Er is een vakantie subforum (reizen &vakantie heet het).
Daar is er vast wel een topic over wat je gaat doen deze zomervakantie.
Oud 03-06-2005, 14:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
I don't care...

Bij alles wat gebeurt... I don't care... Bij ales wat me verteld wordt... I don't care... Ik ben te lam om me er druk over te maken.
Oud 03-06-2005, 15:15
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
my god!!! grote sukkel. normaal praten, daar is niks mis mee!! maar asl jij dat niet kan, hou dan ook je mond tegen mij... je kan zelf inzien dat jij niet gelukkig zal worden van een leucomelas die helemaal happy is zonder jou. begin dan oko niet tegen mij aan te praten...
"ja dacht dak wel langer normaal kon praten"... zelfkennis is er nieteens.
bouw alsjeblieft zelf een leven op, ga dingen doen, zoek hobby's, zoek uit hoe jij het liefst leeft. maar val mij niet lastig met je boehoehoe zielige sneuige attitude waardoor ik geirriteerd, nerveus en enorm kwaad word.

AAAARGGGHHHH!!!!!
__________________
ChIcHiNg!
Oud 03-06-2005, 15:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik voel me leeg, maar dat kan niet, want leegte kan niet chaotisch zijn. Alleen nog even stofzuigen en dan is mijn kamer weer in orde, voor het oog tenminste.
Ik heb niet echt het gevoel dat ik nog zo veel kan doen voor school momenteel... Terwijl er eigenlijk nog wel veel te doen is. Beetje dubbel dus.
Gelukkig bleek het een foutje van vriendje; ik dacht even dat hij serieus niet wist wanneer we op vakantie gaan. Meevaller dus.
Oud 03-06-2005, 15:56
Verwijderd
Gadverdamme, ik loop iedereen af te zeiken, iedereen te irriteren, iedereen pijn te doen. Maar boeit het me iets, nee, geen flikker... het maakt me geen donder uit, want het voelt alsof het niets anders kan. Geen andere mogelijkheid, geen uitweg. Maar gruwelijk, de dingen die goed bedoeld zijn accepteer ik niet, alles voelt als een bedreiging voor me. Ik sluit ze af, af van mezelf... maar ik durf er niet meer aan toe te geven, gewoon omdat alles toch al kapot gemaakt is.
Oud 03-06-2005, 16:04
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Buikpijn en ben gdvrdmm al een maand verkouden

En ik zeg dat allemaal wel tegen hem, maar het is zo fout, ik wil dat eigenlijk helemaal niet.

En ik word echt serieus ziek van sommige mensen. Van die personen die alleen maar van je willen profiteren. Vooral met school. Dat ze dan opeens alleen maar tegen je gaan praten omdat ze een vraag over huiswerk hebben ofzo. Van mij krijgen ze niks meer
Oud 03-06-2005, 16:12
Verwijderd
Wat is er mis met mijn broertje dat ze niet met hem om mag gaan?

Een vriendinnetje van mijn broertje heeft ouders die besloten hebben dat mijn broertje slecht is voor haar. Ze mag dus nu niet naar een feestje van een klasgenoot omdat mijn broertje komt.

Jezus, ik word echt boos, ik vind het sneu voor haar en ik heb echt een tyfus hekel aan die ouders. Het mooiste is dat ik haar zusjes gewoon les heb gegeven in de stageweek!

GRR ik heb echt de neiging om die ouders een brief te schrijven ofzo!
Oud 03-06-2005, 16:38
dromenvanger
Avatar van dromenvanger
dromenvanger is offline
Ik heb het gevoel dat bepaalde vriendinnen me gewoon laten vallen en me neer proberen te halen (zij doen het dan af als een grapje) als er jongens bij zijn.
Dan moeten ze ook kost wat kost de aandacht van die jongens hebben (is een tweeling), en die krijgen ze zowiezo al genoeg, omdat ze gewoon sympathiek, mooi,...zijn.

Ik voel me stom tov hen.

En ik vind hen irritant vanaf het moment dat er jongens bijzijn.

__________________
and all memories are sweeter 'cause they're gone
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 16:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ben VERLIEFDDDDDDD

ik vertel morgen wel verder (a)
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 03-06-2005, 18:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom ik zo doe?? Omdat ik je mis, verdomme... Ik probeer mezelf op de een of andere manier te beschermen, alleen weet ik zelf ook wel dat dit niet de juiste oplossing is. Ik kan het alleen niet veranderen.
Als ik niet ga veranderen, komt dit nooit meer goed... Het ligt allemaal aan mij...
Oud 03-06-2005, 18:30
Verwijderd
IK BEN MOE

verdomme, het is zo niet eerlijk dat zij dat allemaal WEL kunnen en ik niet. Ook al doen ze het allemaal al veel langer dan ik, het is gewoon NIET EERLIJK
Oud 03-06-2005, 18:32
Verwijderd
Een tentamen engels dat ik goed hebt gemaakt voor mn gevoel, dat kan gewoon niet *vreest voorde uitslag*
verder fijne dag gehad met mn vriendje, waardoori k wel de hele avond moet leren
Oud 03-06-2005, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 03-06-2005 @ 19:32 :
Een tentamen engels dat ik goed hebt gemaakt voor mn gevoel, dat kan gewoon niet *vreest voorde uitslag*
verder fijne dag gehad met mn vriendje, waardoori k wel de hele avond moet leren
en 20 minuten nadat ik dit gepost heb ben ik helemaal in de war. Super down ineens voel me kut, moe, slecht, wil niets.. zelfs hem niet:\

snap mezelf niet
Oud 03-06-2005, 18:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*Zucht*

Op weg naar m'n werk kwam ik een vriend en vriendin tegen, dus ik roep vrolijk 'hoi'. Die vriend reageerde wel, maar zij keek niet op of om. En afgelopen dinsdag, toen ik op school was, was ze ook al zo afstandelijk. En zaterdag was ze heel kortaf aan de telefoon. Dus ik besloot om na het werk even langs te gaan. Haar vriend deed open, ze waren net aan het eten. Nou, toen ben ik maar naar huis gegaan. Spanningen gierden door m'n lijf, ook op het werk al, want als je met haar moet praten... Ze is nogal een dominant, recht-voor-zijn-raap-type, vandaar... Nou ja, maar naar huis gegaan, peuk gerookt, en geprobeerd te kalmeren. Ik zit nu op msn en krijg gelukkig ook van anderen de bevestiging over haar gedrag. Ik heb haar maar een mailtje hierover gestuurd, maar dat vindt ze naturlijk weer aanstellerij.

Dit kan ik er ook niet nog bijhebben.
Oud 03-06-2005, 19:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Waarom maak ik me nu zo druk over dingen die totaal niet belangrijk zouden moeten zijn ... *diepe zucht*
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Advertentie
Oud 03-06-2005, 19:43
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-06-2005 @ 20:18 :
Waarom maak ik me nu zo druk over dingen die totaal niet belangrijk zouden moeten zijn ... *diepe zucht*
Ja, dat herken ik op dit moment wel.

'k Heb ondertussen wel een mailtje teruggehad:

'hoi. ff dat je het weet. ik heb het gewoon druk en ik keek wel om en zei meteen al hoi. dus ik weet niet waar je het over hebt. groetjes'.

Dus.
Oud 03-06-2005, 19:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 20:43 :
Ja, dat herken ik op dit moment wel.

'k Heb ondertussen wel een mailtje teruggehad:

'hoi. ff dat je het weet. ik heb het gewoon druk en ik keek wel om en zei meteen al hoi. dus ik weet niet waar je het over hebt. groetjes'.

Dus.
gast, waarom heb je uberhaupt een mail gestuurd, dat helpt juist averechts.
Oud 03-06-2005, 20:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 20:53 :
gast, waarom heb je uberhaupt een mail gestuurd, dat helpt juist averechts.
Omdat ik niet tegen verstoorde verhoudingen zonder duidelijke reden kan. Als iemand zich opeens anders gaat gedragen tegen mij, wil ik graag weten waarom.
Oud 03-06-2005, 20:06
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 21:01 :
Omdat ik niet tegen verstoorde verhoudingen zonder duidelijke reden kan. Als iemand zich opeens anders gaat gedragen tegen mij, wil ik graag weten waarom.
dan ga je je alleen maar kutter van voelen
Oud 03-06-2005, 20:13
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 21:06 :
dan ga je je alleen maar kutter van voelen
Ik voel me liever kut door de waarheid dan dat ik me goed voel in een schijnwerkelijkheid.
Oud 03-06-2005, 20:20
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 21:13 :
Ik voel me liever kut door de waarheid dan dat ik me goed voel in een schijnwerkelijkheid.
wat niet weet wat niet deert (ofzo)
Oud 03-06-2005, 20:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 03-06-2005 @ 21:20 :
wat niet weet wat niet deert (ofzo)
Bij mij is het juist: wat niet weet, deert juist wel.
Oud 03-06-2005, 20:31
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 03-06-2005 @ 19:08 :
Waarom ik zo doe?? Omdat ik je mis, verdomme... Ik probeer mezelf op de een of andere manier te beschermen, alleen weet ik zelf ook wel dat dit niet de juiste oplossing is. Ik kan het alleen niet veranderen.
Als ik niet ga veranderen, komt dit nooit meer goed... Het ligt allemaal aan mij...
Like I wrote this..

Ik weet dat ik aan het doorslaan ben nu. Maar wat moet ik anders? Niemand ziet me staan, ziet hoe ik me voel. En hij wel. Hij weet nu dat ik een 'knop in mijn hoofd' heb die ik vrij gemakkelijk om kan gooien. En dat werkt. Maar nu even niet. Want nu ben ik alleen en gaat het mis. Goed mis. Ik doe mezelf niets aan, automutilatie kan ik niet (denk dat ik daar teveel over heb geleerd op school..). En zm, ja.. geloof dat ik daar het lef niet voor hem. Maar momenteel zie ik dat wel als enige uitweg. Want emigreren gaat nu gewoon nog niet. Te ingewikkeld, te duur, te vreemd etc etc.
Dus dan sla je al snel door naar de verkeerde kant, zm dus. Maar heb beloofd, aan verschillende mensen, dat ik dat niet zou doen. Niet eens om mezelf, maar om hen. En ook niet eens om mijn familie. Maar om hen. Zij laten tenminste wel zien dat ze om me geven...

maar niemand, niemand, zal me voorlopig het gevoel kunnen geven dat ik wél iemand ben, wél iets voorstel...
want dat laat IK niet toe

*zoekt een heeeeel hard huilende smiley*
Oud 03-06-2005, 20:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-06-2005 @ 21:31 :
*zoekt een heeeeel hard huilende smiley*
dus.
Oud 03-06-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 21:35 :
[afbeelding] dus.
Je bent een schat....

Die zoek ik ja.. maar eigenlijk huilt ie nog niet hard genoeg, ik kan harder
Oud 03-06-2005, 20:40
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Daydream-ster schreef op 03-06-2005 @ 21:35 :
Je bent een schat....


Citaat:
Die zoek ik ja.. maar eigenlijk huilt ie nog niet hard genoeg, ik kan harder
Ik ook, ik ook... Maar 't lijkt er tenminste op.
Ads door Google
Oud 03-06-2005, 21:11
Verwijderd
He, ik wil echt dat dit schooljaar afgelopen is, met een kruisje bij ''doubleren" of bij "bevorderd naar 6 atheneum", het maakt me niet uit. Als ik er maar vanaf ben. Ik kan de druk echt niet meer aan.
Oud 03-06-2005, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-06-2005 @ 21:40 :



Ik ook, ik ook... Maar 't lijkt er tenminste op.
Ja, das waar.... we moeten het er maar mee doen hee...

vanaaf vieren dat ik mn rijbewijs heb, en dat een goede vriendin van me een baan heeft... echt GEEN zin in... Maar wil de barman graag zien
Oud 03-06-2005, 21:41
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Het leven is oneerlijk

Liefde is een leugen, hoop slechts een ilussie en geluk is bedrog.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 03-06-2005, 22:30
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
He bah... Totaal buitenproportioneel uitgevlogen tegen m'n moeder.

Het hoesje van m'n Boudewijn de Groot-dvd door de kamer gesmeten.

Moeder boos, hoesje kapot.
Oud 03-06-2005, 22:59
Verwijderd
alles is weer goed, ik hou van m.
Oud 03-06-2005, 23:06
Verwijderd
Ik heb echt iets stoms gedaan. Iets van mijn ouders kapot gemaakt. Niet opzettelijk, maar ik vind het echt vreselijk. En verder ben ik doodmoe. Maar ik wil niet alleen gaan slapen, wat is dat toch vreselijk.

SLAPEN DOE JE [insert godslastering] MET ZIJN TWEEËN
Oud 03-06-2005, 23:15
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik HAAT paniekaanvallen
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 03-06-2005, 23:15
Verwijderd
Hmmm, zelfhaat =/
Oud 03-06-2005, 23:18
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 04-06-2005 @ 00:15 :
ik HAAT paniekaanvallen
Heb ik maar één keer in mijn leven gehad, maar dat was echt vreselijk*knuff*
Oud 03-06-2005, 23:18
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Erturkoetjelief schreef op 04-06-2005 @ 00:18 :
Heb ik maar één keer in mijn leven gehad, maar dat was echt vreselijk*knuff*
*knuff terug*

net weer een gehad en ik ben t zat..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-06-2005, 00:00
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 04-06-2005 @ 00:18 :
*knuff terug*

net weer een gehad en ik ben t zat..
*knuf* hoe is het verder?
Oud 04-06-2005, 00:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Hey, als we dan toch allemaal aan het knuffen zijn, kan er dan ook één voor mij af? Ik heb er echt wel eentje nodig nu.
Oud 04-06-2005, 01:29
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Ik heb de laatste tijd nergens zin in en slaap erg slecht terwijl ik de hele tijd moe en lusteloos ben.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 04-06-2005, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-06-2005 @ 01:39 :
Hey, als we dan toch allemaal aan het knuffen zijn, kan er dan ook één voor mij af? Ik heb er echt wel eentje nodig nu.
*knuff* van mij krijg je dr al een


en nja met mij is het nu prima eigenlijk, zit lekker met het raam open te leren en te forummen. Maar ik zie zo op tegenmaandag. Om 2 tentamens te makenwar ik absoluut niets van ga bakken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.