Advertentie | |
|
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
snap mezelf niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 'k Heb ondertussen wel een mailtje teruggehad: 'hoi. ff dat je het weet. ik heb het gewoon druk en ik keek wel om en zei meteen al hoi. dus ik weet niet waar je het over hebt. groetjes'. Dus. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet dat ik aan het doorslaan ben nu. Maar wat moet ik anders? Niemand ziet me staan, ziet hoe ik me voel. En hij wel. Hij weet nu dat ik een 'knop in mijn hoofd' heb die ik vrij gemakkelijk om kan gooien. En dat werkt. Maar nu even niet. Want nu ben ik alleen en gaat het mis. Goed mis. Ik doe mezelf niets aan, automutilatie kan ik niet (denk dat ik daar teveel over heb geleerd op school..). En zm, ja.. geloof dat ik daar het lef niet voor hem. Maar momenteel zie ik dat wel als enige uitweg. Want emigreren gaat nu gewoon nog niet. Te ingewikkeld, te duur, te vreemd etc etc. Dus dan sla je al snel door naar de verkeerde kant, zm dus. Maar heb beloofd, aan verschillende mensen, dat ik dat niet zou doen. Niet eens om mezelf, maar om hen. En ook niet eens om mijn familie. Maar om hen. Zij laten tenminste wel zien dat ze om me geven... maar niemand, niemand, zal me voorlopig het gevoel kunnen geven dat ik wél iemand ben, wél iets voorstel... want dat laat IK niet toe *zoekt een heeeeel hard huilende smiley* |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die zoek ik ja.. maar eigenlijk huilt ie nog niet hard genoeg, ik kan harder |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vanaaf vieren dat ik mn rijbewijs heb, en dat een goede vriendin van me een baan heeft... echt GEEN zin in... Maar wil de barman graag zien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
net weer een gehad en ik ben t zat.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en nja met mij is het nu prima eigenlijk, zit lekker met het raam open te leren en te forummen. Maar ik zie zo op tegenmaandag. Om 2 tentamens te makenwar ik absoluut niets van ga bakken ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |