Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en fuckin alto maar ik hou er ook niet van, nee. ik word er zelfs heel chagrijnig agressief van.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik ga ook nooit uit als in uitgaan (of toch zoals de mensen van mn klas dat zien) . Volgens de meesten heb ik geen sociaal leven omdat ik niet ga waar zij gaan en omdat ik gewoon altijd naar het zelfde café ga
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je naar de verkeerde dingen gaat, zeker als je het hebt over slechte muziek etc.
Ik vond uitgaan altijd wel leuk maar niet erg boeiend, ik voelde me altijd een beetje out of place in 'normale' discotheken. Toen ontdekte ik de alto scene en daar voelde ik me al een stuk beter en begon ik het echt leuk te vinden. Daarna rolde ik de gothic en goa scene in en daar zit ik nog steeds in. ![]() Misschien moet je wat meer uitproberen? Maarja als je geen vrienden hebt die naar andere dingen gaan wordt dat ook wel lastig natuurlijk. Of je houdt er gewoon niet van. Kan ook. ![]() Scheelt je wel een hoop geld. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach uitgaan is wel aardig maar vaak is het warm, drank is duur en de muziek is slecht. Het is vind ik gewoon leuker om ergens thuis of zo met een groep vrienden af te spreken en dan wat bier en drank en dat is al voldoende.
|
Ik hou ook niet van foute discotheken (behalve om om mensen te lachen maar dat terzijde) maar wel van concerten en hangen in de kroeg en weet ik wat.
En al die dingen die jij opnoemt, bioscoop, theater, kroegje etc.. dat is ook gewoon uitgaan alleen niet in een discotheek. Als je het echt erg vindt om mee te gaan zeg dan de volgende keer dat je geen zin hebt? Of stel voor om ergens anders heen te gaan voor de verandering.
|
ik hou ook niet van uitgaan, als ik uberhaupt al eens meega met vrienden dan ga ik alleen vanaf een uur of elf mee tot een om in een cafeetje te gaan zitten maar ook dat heb ik nu al maanden niet meer gedaan. ten eerste vind ik het onzinnig om uit te gaan als je door de harde muziek niemand kunt verstaan of aanspreken.
verder drink ik niet dus alle dronken mensen om me heen worden op een gegeven moment een beetje saai. het is vaak veel te warm in uitgaansgelegenheden en het is ook veelste duur. ik ben een ouderwetse doos, maar zo blij met het feit dat ik niet ieder weekend mezelf dit aandoe!
||
Citaat:
gave ava\m/
|
Ok ik houdt persoonlijk ook niet van uitgaan. Dan heb ik het over: bv een concert waar miljoenen mensen op elkaar staan. En dan ook de stank vooral in de zomer
![]() Nope hou niet van zulke drukke dingen. Ik hou wel van uitgaan maar dan naar rustige plaatsen zoals bioscoop,restaurant etc etc Maar idd niet elke week. Thuis is toch gezelliger? ![]()
||
Citaat:
Merci
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind uitgaan geweldig en ik ga ook het liefst zo vaak mogelijk. niet dat er hie rnu zo ongelooflijk veel te doen is. Maar je komt altijd veel bekenden tegen met wie je even kan kletsen en gek staan doen.
Verder vind ik in Belgie stappen ook echt usper gaaf al is dat alweer een tijdje geleden. Ik weet niet, ik vind eigenlijk alles wel leuk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Discotheken ed zijn al helemaal niet aan mij besteed, alleen al die hedendaagse house en dance muziek en drukte vind ik al... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar jij bent dan ook een enorme loser
|
1) je kunt uitgaan in alle muziekgenres, ik weet niet waar je van houd maar probeer eens een bluesbar, en metal tent, of een of ander sing and songwriter tentje als afwisseling
2)als je naar ballet gaat ga je ook uit, eigelijk is zelfs een picknickje pakken met mooi weer en dan een bier pakken op een terassje al uitgaan en als je vrienden dat niet cool vinden en jij trekt je daar wat van aan heb je een probleem, als je nu niet doet wat je zelf wilt doe je over 10 jaar nog dingen die je niet wilt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het nummer kroeg uber alles ken ik niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() een paar jaar geleden had ik ook dat mijn vrienden vooral naar discotheken wilden en ik niet. toen kreeg ik een vriend die wel naar concerten e.d. wilde, toen was mijn probleem opgelost ![]() ik haalde ook wel eens mensen gewoon over om te doen wat ik leuk vond. sommige mensen denken er niet eens aan dat er nog een uitgaansleven naast discotheken is. misschien vinden jouw vrienden het ook wel leuk om naar festivals enzo te gaan. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het ook niet altijd even leuk in de kroeg...
Als het niet echt druk is zijn er geen leuke mensen of het is zo vol dat je bijna niet kan bewegen. Daarbij zijn er altijd wel mensen die veel te veel drinken, en daar kan ik ook niet blij van worden.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik word heel chagrijnig ik als een weekend niet uit ben geweest want dat is gay
edit: ik vergat een woordje. voortaan ga ik eerst mijn berichten goed nalezen voordat ik op het knopje 'post bericht' druk ![]()
Laatst gewijzigd op 20-06-2005 om 10:38. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? # 88 Verwijderd | 496 | 23-07-2008 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Liefde & Relatie |
waar val jij NIET op? Verwijderd | 114 | 26-05-2004 01:08 | |
De Kantine |
Tis zaterdag en jij zit op 't Forum? Repsaj | 47 | 12-05-2003 00:42 |