Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In de meeste gevallen krijgt de hond een officiele waarschuwing, mocht het daarna nog eens gebeuren dan kunnen ze besluiten de hond in te laten slapen.
||
Somebody Special schreef op 21-01-2006 @ 16:04 :
Het kind kan bedreigend op hem af zijn gekomen, dan is het de schuld van het kind. Citaat:
Kinderen kunnen honden in een hoekje drijven (in dit geval buiten dus lijkt me sterk) of over hem heen buigen. Een hond kan dan niet anders dan waarschuwen ('grrrr dt moet je niet doen) en als daar niet naar geluisterd wordt happen, dit is niet vreemd. Dat het niet mag is wat anders maar het is dan puur verdediging.
![]() |
||
Citaat:
Is er een of andere controleur langs geweest, heeft die hond een waarschuwing gekregen en ze moesten de kleding vergoeden (zat onder het bloed). Als die hond nu nog een keer iemand bijt en die doet daar ook aangifte van moet hij ingeslapen worden, erg triest, want dat is ook een erg lieve hond. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is gewoon een koordje geen optie om om z'n bek heen te binden (wel op een manier dat je hem goed los krijgt natuurlijk). Verder zal het wel gewoon een kwestie zijn van buiten zo goed mogelijk vasthouden en in de gaten houden. Geen lange lijn geven, maar dichtbij je houden. Verder kunnen we je denk ik ook niet helpen. |
![]() |
||
Citaat:
Als dit allemaal te veel stress oplevert zou ik het zo laten. Ze is al vier jaar oud, ik denk dat het heel moeilijk is om dit soort gedrag op latere leeftijd nog af te leren. Gewoon goed opletten is dan denk ik het beste advies ![]()
||
![]() |
Citaat:
Waarom niet de hond heeft stress en dat kan hij nog een beetje decompenseren door met zn bek open te hijgen. dat is tevens afkoeling in de zomer, of bij inspanning= ook stress. En als de hond toch prongelijk overgeeft, dan kan hij het niet meer wegslikken en dan stikt hij. wat je het beste kan doen is of op cursus of een gedrags therapeute vragen om te komen kijken. anders ben ik bang dat je de hond binnen kort in zou moeten laten slapen. want 3 keer iemand gebeten is verplicht uitanasie bij een hond. dus ja je moet nu toch eieren voor de geld kopen. En alleen via zo'n forum zou je er niet komen. want wij kunnen niet alles zien hoe jullie reageren hoe de hond reageert. Of het daad werkelijk angst is of dat er toch iets van dominantie in zat. dus ga ff in de buurt kijken naar een honden school....
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo vals is dat, dan komt zo'n vervelend verwend nest aan zo'n hond zitten, trekt aan z'n staart, kauwt op z'n oren, denkt dat 'ie alles kan doen - en als zo'n hond zich dan verweert dan is het opeens de schuld van de hond en moet 'ie dood. Echt valse honden, die op straat geleefd hebben en bijvoorbeeld heel agressief worden als iemand aan hun eten komt, daar kan ik het van begrijpen. Maar 9 van de 10 keer dat een kind een verwonding oploopt door contact met honden of andere dieren, is het hun eigen schuld. Dieren zijn geen speelgoed. Sommige ouders maken dat hun kinderen niet goed duidelijk. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk vind ik het ook niet goed als honden mensen aanvallen maar ik heb het gevoel dat daar altijd wel een reden voor is (ook al hebben wij dat niet meteen door).
||
Citaat:
En als we de honden maar hun gang laten gaan zou het er niet zo best uitzien denk ik. Denk je, dat je er niet voordeel bij hebt als je een hond heel veel niet mag??
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind kinderboerderijen eigenlijk ook echt kut, en dan met name die konijnknuffelhoeken enzo, waar kinderen aangemoedigd worden om beesten op te pakken. En America's Funniest Homevideo's-achtige filmpjes waarbij zo'n kutkind een kat plat aan het 'knuffelen' is of de oren van een konijn er af aan het kauwen is, dat is ook kut. En maar verkondigen dat het schattig is. Aaargh. Maar goed, dat is offtopic. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Vraag over mijn hond, iemand die iets weet over Cesar Millan. SparkZ | 18 | 16-09-2014 18:18 | |
Flora & Fauna |
Hond dilemma. Verwijderd | 7 | 13-01-2010 18:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Politie timajax | 33 | 15-05-2006 13:28 | |
Drugs & Alcohol |
Verslag van mijn Ephedra tripje op dit moment Verwijderd | 12 | 14-10-2002 17:38 |