Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2006, 12:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ze heeft geld aangenomen en ging terug, en kwam daarna terug naar Nederland. Uberhaupt vind ik het niet volgens de regels dat ze VWO examen mag doen met de manier waarop ze 'onderwijs volgde'.

Was ze nou lekker blijven zitten in Nederland dan was het een uitgemaakte zaak en mocht ze voor mijn part dat uitstel, maar iemand die in feite de staat geld uit de zakken klopt en zich niet houdt aan de voorwaarden die moet aangepakt worden.

Jammer, lullig, maar ze heeft het gat waar ze in valt zelf gegraven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2006, 12:30
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-02-2006 @ 13:29 :
Uberhaupt vind ik het niet volgens de regels dat ze VWO examen mag doen met de manier waarop ze 'onderwijs volgde'.
En welke manier was dat
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:31
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
juno schreef op 08-02-2006 @ 13:25 :
Taida's ouders hebben besloten dat ze halverwege Taida's schoolcarriere zonodig terugwilden naar Kosovo.
Wat is dat voor bullshit? Ze moesten sowieso terug en hebben dit uiteindelijk op vrijwillige basis gedaan. Zoals gezegd zitten die ouders nu zo'n beetje ondergedoken in Bosnië.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:32
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 08-02-2006 @ 13:29 :
Was ze nou lekker blijven zitten in Nederland dan was het een uitgemaakte zaak en mocht ze voor mijn part dat uitstel, maar iemand die in feite de staat geld uit de zakken klopt en zich niet houdt aan de voorwaarden die moet aangepakt worden.
Gaat het hier dan om een 'oprotpremie' waaraan de contractuele voorwaarde is verbonden dat je binnen X jaar niet terugkomt naar Nederland? Voor zover ik weet is dat alleen nog bij enkele zeer veel overlast veroorzakende Antilliaanse gezinnen gedaan, en is het nog maar zeer de vraag of dat wel toelaatbaar is.

Ik denk eerder dat het hier gaat om een som geld die ze gewoon naar eigen inzicht mogen besteden en waar verder niet de voorwaarde aan is verbonden dat ze niet terugkomen. Dan is het dus niet zo verwonderlijk dat ze nogmaals terugkomt om te proberen die school af te maken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Katje schreef op 08-02-2006 @ 13:30 :
En welke manier was dat
Nu ja, als ik het krantenartikel van vanmorgen mag geloven heeft ze tijdens 4 VWO weinig lessen gevolgt en is van 5 VWO bevorderd naar de examenklas terwijl ze in het buitenland maar een paar toetsen gemaakt heeft.

Zo werkt het natuurlijk niet, ze kan nooit voldoen aan de overgangsnormen en handelingsdelen op die manier, ik vind het compleet de verkeerde weg om dan vervolgens iemand de hand boven het hoofd te houden en onterecht steeds te bevorderen. Dat terwijl ze zelf akkoord ging met terug gaan naar Bosnië.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:34
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-02-2006 @ 13:01 :
Dat is domme onzin, want Argeninië is niet een onveilig land, dus je kunt er ook niet een vluchteling uit zijn.
je kan wel degelijk uit Argentinie vluchten. Ooit van economische vluchtelingen gehoord ?

Daarnaast wordt sowieso nog weleens voorbij gegaan aan het feit dat het over mensen gaat, niet over vee.

Wat ik zou willen weten, is of er afspraken oid met haar ouders gemaakt zijn, of met het meisje zelf.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:53
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Taida moet gewoon terug, Regels zijn regels. Anders zou er weer sprake zijn van discriminatie, ze moet zogenaamd blijven omdat ze VWO doet... en omdat ze zoveel mediaaandacht krijgt.

Ze hebben geld gekregen en toen zijn ze weer teruggekomen, tja zo werkt dat niet
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:54
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
in Stand.nl was zojuist een vent uit Nijmegen die een verhandeling over rechten hield mb.t. deze kwestie. nare man himself?
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Maurice schreef op 08-02-2006 @ 13:31 :
Wat is dat voor bullshit? Ze moesten sowieso terug en hebben dit uiteindelijk op vrijwillige basis gedaan. Zoals gezegd zitten die ouders nu zo'n beetje ondergedoken in Bosnië.
Kosovo toch?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:55
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 13:54 :
Kosovo toch?
ze zijn vanuit Kosovo naar Bosnië gegaan/gevlucht
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2006 @ 13:32 :

Ik denk eerder dat het hier gaat om een som geld die ze gewoon naar eigen inzicht mogen besteden en waar verder niet de voorwaarde aan is verbonden dat ze niet terugkomen. Dan is het dus niet zo verwonderlijk dat ze nogmaals terugkomt om te proberen die school af te maken.
Zie:
http://www.iom-nederland.nl/
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:55
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2006 @ 13:32 :
Gaat het hier dan om een 'oprotpremie' waaraan de contractuele voorwaarde is verbonden dat je binnen X jaar niet terugkomt naar Nederland?
Nee, het was een som geld waarmee ze onderwijs in Bosnië kon garanderen. Het zal waarschijnlijk zo zijn dat het gezin naast die 7000 nog meer heeft gekregen om hun terugreis en verblijf daar te bekostigen.

Ik vind het alleen uitermate zwak om na het aannemen van dat geld te beweren dat je moet blijven omdat je onderwijs moet volgen omdat ze ten eerste dat met dat geld ook in Bosnië kan, en ten tweede omdat ze hier in Nederland geen onderwijs heeft gevolgt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:56
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Maurice schreef op 08-02-2006 @ 13:55 :
ze zijn vanuit Kosovo naar Bosnië gegaan/gevlucht
Ah ok. Wist ik niet.
Njah, ze zijn Servisch, schat ik (gezien haar achternaam). Tis niet echt aan te raden om nu dan in Kosovo te zitten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:56
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
E. 7000,- was voor het gehele gezin.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:57
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
levi's schreef op 08-02-2006 @ 13:53 :

Ze hebben geld gekregen en toen zijn ze weer teruggekomen, tja zo werkt dat niet
1. je spreekt in meervoud, er is maar 1 persoon teruggekomen
2. dat recht heb je best als je het via de mogelijke middelen probeert.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 12:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-02-2006 @ 13:32 :
Nu ja, als ik het krantenartikel van vanmorgen mag geloven heeft ze tijdens 4 VWO weinig lessen gevolgt en is van 5 VWO bevorderd naar de examenklas terwijl ze in het buitenland maar een paar toetsen gemaakt heeft.

Zo werkt het natuurlijk niet, ze kan nooit voldoen aan de overgangsnormen en handelingsdelen op die manier,
Slimme mensen bestaan niet?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:00
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Maurice schreef op 08-02-2006 @ 10:06 :

Mag Taïda 4 maandjes uitstel van uitzetting krijgen om haar vwo af te ronden, of moet ze per direct terug naar Kosovo? Wat vind jij?
Die paar maanden moeten te doen zijn aangezien onderwijs essentieel is voor haar ontwikkeling.Moah wordt haar recht op onderwijs enzo niet heel erg gesoboteerd. Gevoelsmatig vind ik wel dat ze er recht op heeft
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:08
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Verdonk is goed bezig.

Fraude mag niet en om dan gelijkw eer te gaan roepen dat dat aantasting van privacy is is onzin, ze word aangevallen onder het mom van kijk ze stuurt weer iemand terug, nou, laat het dr uitleggen dan ook.

Terug dat kind, maar laat dr wel even dr diploma halen wil je, zou wel zo netjes zijn. Niet dat ze dr iets aan zal hebben, maartoch.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:09
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 13:59 :
Slimme mensen bestaan niet?
Dat maakt niet zoveel uit. Er zijn normen die je moet halen voor je over mag gaan. Als ze die toetsen niet heeft gemaakt en niet alle handelingsdelen gemaakt heeft mag ze niet naar de volgende klas.

Dat zijn koude regels, als jij overal achten en negens voor staat maar geen CKV dossier op hebt gebouwd dan mag je ook niet over.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 08-02-2006 @ 14:09 :
Dat maakt niet zoveel uit. Er zijn normen die je moet halen voor je over mag gaan. Als ze die toetsen niet heeft gemaakt en niet alle handelingsdelen gemaakt heeft mag ze niet naar de volgende klas.

Dat zijn koude regels, als jij overal achten en negens voor staat maar geen CKV dossier op hebt gebouwd dan mag je ook niet over.
Nee hoor. Als je een klas overslaat, ben je echt niet verplicht de tentamens te maken voor het jaar van die klas.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:08 :
Verdonk is goed bezig.

Fraude mag niet en om dan gelijkw eer te gaan roepen dat dat aantasting van privacy is is onzin, ze word aangevallen onder het mom van kijk ze stuurt weer iemand terug, nou, laat het dr uitleggen dan ook.

Terug dat kind, maar laat dr wel even dr diploma halen wil je, zou wel zo netjes zijn. Niet dat ze dr iets aan zal hebben, maartoch.
Wie heeft de fraude vastgesteld?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:08 :
Verdonk is goed bezig.

Fraude mag niet en om dan gelijkw eer te gaan roepen dat dat aantasting van privacy is is onzin, ze word aangevallen onder het mom van kijk ze stuurt weer iemand terug, nou, laat het dr uitleggen dan ook.

Terug dat kind, maar laat dr wel even dr diploma halen wil je, zou wel zo netjes zijn. Niet dat ze dr iets aan zal hebben, maartoch.
Oh, met dat vwo-diploma mag ze bij mijn beste weten wel aan een Nederlandse universiteit gaan studeren.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:13
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 14:11 :
Wie heeft de fraude vastgesteld?
De IND.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:13 :
De IND.
Ik stel vast dat Verdonk een leugenaar is. Dus?
De IND is een instantie, geen rechter.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:17
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 14:14 :
Ik stel vast dat Verdonk een leugenaar is. Dus?
De IND is een instantie, geen rechter.
Ach, kijk eerst eens naar de feiten, dat gezin vertrok vrijwillig met geld in da pocket, dat meisje komt via een omweg (namelijk met een frans visum) hier terug.

Dat is fraude, daar zal elke rechter het mee eens zijn lijkt me zo.

Als t beste meisje vervolgens leugens de wereld in gaat gooien over dr uitzetting en de IND zwart gaat maken, dan heeft Verdonk wat mij betreft alle recht om de waarheid op tafel te leggen en naar buiten te brengen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:18
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:08 :
Verdonk is goed bezig.

Fraude mag niet en om dan gelijkw eer te gaan roepen dat dat aantasting van privacy is is onzin, ze word aangevallen onder het mom van kijk ze stuurt weer iemand terug, nou, laat het dr uitleggen dan ook.

Terug dat kind, maar laat dr wel even dr diploma halen wil je, zou wel zo netjes zijn. Niet dat ze dr iets aan zal hebben, maartoch.
verdiep je eerst even in de discussie. ze moet én gaat sowieso terug. de discussie is alleen of dat nu of over vier maanden moet gebeuren.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:18
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 13:20 :
Wat is er met hem?
Nou hij wordt bijvoorbeeld door Oostenrijk vervolgd om zijn mening.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:19
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:17 :
Ach, kijk eerst eens naar de feiten, dat gezin vertrok vrijwillig met geld in da pocket, dat meisje komt via een omweg (namelijk met een frans visum) hier terug.

Dat is fraude, daar zal elke rechter het mee eens zijn lijkt me zo.

Als t beste meisje vervolgens leugens de wereld in gaat gooien over dr uitzetting en de IND zwart gaat maken, dan heeft Verdonk wat mij betreft alle recht om de waarheid op tafel te leggen en naar buiten te brengen.
welke leugens over haar uitzetting heeft ze ookalweer precies de wereld in gegooid?
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:19
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Maurice schreef op 08-02-2006 @ 14:18 :
verdiep je eerst even in de discussie. ze moet én gaat sowieso terug. de discussie is alleen of dat nu of over vier maanden moet gebeuren.
Ze was al weg, nu is ze een illegaal hier.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:19
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:17 :
Ach, kijk eerst eens naar de feiten, dat gezin vertrok vrijwillig met geld in da pocket, dat meisje komt via een omweg (namelijk met een frans visum) hier terug.

Dat is fraude, daar zal elke rechter het mee eens zijn lijkt me zo.


Blijkbaar dacht de rechter daar anders over, want dat van het visum is tijdens den rechtzaak aangehaald.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:19 :
Ze was al weg, nu is ze een illegaal hier.
waarop baseer je dat ze illegaal hier is?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:20
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-02-2006 @ 13:34 :
je kan wel degelijk uit Argentinie vluchten. Ooit van economische vluchtelingen gehoord ?
Jazeker, maar dat wordt niet als legitiem erkend (om de een of andere rare reden).
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-02-2006 @ 14:18 :
Nou hij wordt bijvoorbeeld door Oostenrijk vervolgd om zijn mening.
erm.. door wie? de autoriteiten? Als ie kan aantonen dat ie door de Oostenrijkse autoriteiten vervolgd wordt, dan issie wel politiek vluchteling.

Maar waarschijnlijk wordt hem gezegd dat ie als EU burger ook zijn heil elders in de EU kan zoeken waar ie wel vanalles en nog wat kan roepen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-02-2006 @ 14:20 :
Jazeker, maar dat wordt niet als legitiem erkend (om de een of andere rare reden).
ach vroeger (op de helft van de vorige eeuw) was je alleen politiek vluchteling als je een vluchteling tijdens WOII was
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:25
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 14:22 :
erm.. door wie? de autoriteiten? Als ie kan aantonen dat ie door de Oostenrijkse autoriteiten vervolgd wordt, dan issie wel politiek vluchteling.

Maar waarschijnlijk wordt hem gezegd dat ie als EU burger ook zijn heil elders in de EU kan zoeken waar ie wel vanalles en nog wat kan roepen.
http://news.independent.co.uk/europe/article327744.ece
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:27
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Maurice schreef op 08-02-2006 @ 14:19 :
welke leugens over haar uitzetting heeft ze ookalweer precies de wereld in gegooid?
Bijvoorbeeld dat ze zijn uitgezet. Dat is niet zo, die ouders hebben 7000 euro aangenomen en zijn vrijwillig vertrokken.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:28
HoloDoc
Avatar van HoloDoc
HoloDoc is offline
Afgezien van AL het andere vind ik het ronduit belachelijk en zelfs misdadig als een scholiere om zo'n reden uit de klas wordt gehaald en in een cel gesmeten wordt.

ze zijn toch geen nazi's of wel ?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:28
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 14:20 :
waarop baseer je dat ze illegaal hier is?
Heeft ze een geldige nederlandse verblijvsvergunning of visum? Nops. Franse visums zijn voor frankrijk, niet voor de EU.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:30
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
HoloDoc schreef op 08-02-2006 @ 14:28 :
Afgezien van AL het andere vind ik het ronduit belachelijk en zelfs misdadig als een scholiere om zo'n reden uit de klas wordt gehaald en in een cel gesmeten wordt.
Dat is ook belachelijk eigenlijk, maar alsnog, het gezin heeft gekozen te vertrekken met een oprot premie in de zak. Zodra je daartegen ja zegt hoor je terug te gaan naar je eigen land en niet terug te komen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
HoloDoc schreef op 08-02-2006 @ 14:28 :
Afgezien van AL het andere vind ik het ronduit belachelijk en zelfs misdadig als een scholiere om zo'n reden uit de klas wordt gehaald en in een cel gesmeten wordt.

ze zijn toch geen nazi's of wel ?
Waar slaat dat nu weer op?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:31
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Steel niet, de overheid duldt geen concurrentie
hihi
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:31
Verwijderd
Libertarians zijn zó vet he
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:33
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
ach, al ben ik het er niet mee eens, het is wel leuk gevonden.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:33
HoloDoc
Avatar van HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-02-2006 @ 14:30 :
Waar slaat dat nu weer op?
de lessen geschiedenis zijn er niet op vooruit gegaan merk ik
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:34
Verwijderd
Citaat:
HoloDoc schreef op 08-02-2006 @ 14:33 :
de lessen geschiedenis zijn er niet op vooruit gegaan merk ik
Kennis van Godwins law blijkbaar ook niet.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:36
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-02-2006 @ 14:25 :
http://news.independent.co.uk/europe/article327744.ece
Hm. En via een dergelijk kort artikel kom ik alles te weten?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
HoloDoc schreef op 08-02-2006 @ 14:33 :
de lessen geschiedenis zijn er niet op vooruit gegaan merk ik
dank je wel dat je me eraan herinnert waarom ik ook weer niet meer GroenLinks wilde stemmen
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 08-02-2006 @ 14:28 :
Heeft ze een geldige nederlandse verblijvsvergunning of visum? Nops. Franse visums zijn voor frankrijk, niet voor de EU.
lol

ooit gehoord van Schengen?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:40
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 08-02-2006 @ 14:37 :
lol

ooit gehoord van Schengen?
Ja maar dan is er nog wel een verschil tussen toeristenvisa en verblijfsvergunningen. Je mag nooit met een toeristenvisum werken of onderwijs volgen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 08-02-2006, 13:42
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
McCaine schreef op 08-02-2006 @ 14:40 :
Ja maar dan is er nog wel een verschil tussen toeristenvisa en verblijfsvergunningen. Je mag nooit met een toeristenvisum werken of onderwijs volgen.
klopt

desalnietemin is dit aangehaald bij de rechtzaak. Als de IND het er niet mee eens is, dan neemt ze maar legale acties tegen de uitspraak van de rechtzaak.

Daar hoeft Verdonk niet zo met lange tenen op te reageren in de Telegraaf.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.