Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1. Belangrijkste aan uitgaan is de sfeer, gecreeerd door de aanwezige mensen, de muziek, de inrichting etc etc, dit is uiteraard persoonlijk en afhankelijk van je smaak, echter zodra je ook maar in de buurt komt zal je meteen merken of je het iets vind. 2. Je dient je gewoon netjes te gedragen, qua routines, kijk en leer, ontwikkel een eigen stijl en heb het naar je zin, trek jezelf niet teveel in de spots behalve als je echt wat te tonen hebt. als er een van de sjaakies blij tegen je wil komen doen is het beste aankijken en weglopen, de andere optie is meestal eruit gemieterd worden 3Versieren tja... werkt met dansen, het is een spel tussen 2 mensen, lastig te definieren en ik denk dat je het zelf moet uitvinden, ga er gewoon voor maar blijf niet plakken als er geen wederzijdse interesse is. 4Alcohol zoveel je aan kan, leer je grens kennen en hou je eraan, zelf hou ik van licht aangeschoten maar nog helder denkend. hoop dat je er wat aan hebt
||
Citaat:
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Wat vindt jij belangrijk aan uitgaan? Muziek en tieten. Hoe vind jij dat je je moet gedragen? Gewoon lekker je eigen ding doen. ![]() Verzieren: Hoe en wanneer? De gouden regel is 30- he. Grenzen: Welke? Niet flashen. Verder geen grenzen. Alcohol: Hoe veel? Niet zoveel de laatste tijd. *SOB*
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens dames die mij aardig vinden kunnen mij opzoeken op coördinaat N50 54 302 E006 01 476 ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat zouden jullie doen? Nevlin | 23 | 31-07-2014 18:22 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Liefde & Relatie |
Vriend van mn beste vriendin SimplyABoy19 | 24 | 26-04-2005 13:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
schrijven van een artikel Verwijderd | 7 | 04-10-2003 18:15 | |
Psychologie |
problemen met mezelf onder controle houden ScarletWithin | 2 | 17-10-2002 19:18 |