Oud 23-02-2007, 10:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
dat ziekheidsgebeuren moet nu echt afgelopen zijn, wordt er zo zat van Geen energie, de hele dag en nacht snotteren, buiten adem van het bedliggen, hoofdpijn.
Net gedoucht waarna ik het gevoel heb en erna hijg alsof ik een halve marathon heb gelopen. Dag 4 en het ZAT!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 23-02-2007, 10:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-02-2007 @ 00:51 :
WTF???!! Ik heb gastenlijstplekken voor de persconferentie van pinkpop gewonnen!!

WAAAAAAHHHH *schreeuwt het van binnen ff helemaaal uit!*
tof girl! Houdt dit gevoel vast
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-02-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-02-2007 @ 10:15 :
Dom, dom, dom. Ik vrees dat er weinig tijd over blijft om naar de stad te gaan vanmiddag... Hoe kan ik mijn stageplan, PAP en POP nou vergeten... 't is maar goed dat dat klasgenootje me mailde en belde. Oeps. Hard aan de slag dus, want eigenlijk wil ik echt nog wel even kleren shoppen...
*klikt forum weg*
Ik zit met min of meer hetzelfde probleem...ik was m'n huiswerk niet vergeten, maar ik moet het gewoon nog doen, en ik wil ook nog even naar de 'stad' om kleren te kopen... Net twee uur huiswerk gemaakt, 'k ga zo maar even naar de winkels, blijf daar dan maar niet te lang (ik heb toch ook niet veel geld, dus dat scheelt ) en als ik dan weer terug ben ga ik weer verder met huiswerk maken.

Succes met je stageplan, PAP en POP. En hopelijk heb je nog een beetje tijd over om naar de stad te gaan.
Oud 23-02-2007, 10:40
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik werd vannacht gewoon wakker van de jeuk en nu is het nog niet veel beter Ik zit onder de rode plekjes/bultjes weet ik wat. Tis vast een allergische reactie maar waarvan?

En ik moet nog teveel doen vóórdat ik rij-examen heb en ik wilde er juist een beetje relaxed aan beginnen. Over 2,5 uur word ik opgehaald. Nou ja, zo meteen eerst maar eens afwassen en m'n kamer opruimen en m'n tas alvast inpakken. Ik moet eigenlijk ook nog naar m'n ouders en dan vanmiddag na m'n examen zo snel mogelijk naar m'n vriend want die is jarig en ik ga er sowieso nog 3 uur over doen om er te komen. En ze mogen dat met die computerstoring bij Utrecht wel snel gaan oplossen anders doe ik er waarschijnlijk 4,5 uur over.
Oud 23-02-2007, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 23-02-2007 @ 10:40 :
Ik werd vannacht gewoon wakker van de jeuk en nu is het nog niet veel beter Ik zit onder de rode plekjes/bultjes weet ik wat. Tis vast een allergische reactie maar waarvan?

En ik moet nog teveel doen vóórdat ik rij-examen heb en ik wilde er juist een beetje relaxed aan beginnen. Over 2,5 uur word ik opgehaald. Nou ja, zo meteen eerst maar eens afwassen en m'n kamer opruimen en m'n tas alvast inpakken. Ik moet eigenlijk ook nog naar m'n ouders en dan vanmiddag na m'n examen zo snel mogelijk naar m'n vriend want die is jarig en ik ga er sowieso nog 3 uur over doen om er te komen. En ze mogen dat met die computerstoring bij Utrecht wel snel gaan oplossen anders doe ik er waarschijnlijk 4,5 uur over.
Heel veel succes met je rij-examen!!
Oud 23-02-2007, 11:01
Verwijderd
Zo moe... beh, wakker zijn om 4 uur 's nachts is niet optimaal. En werken is zo nog suffer. Maar goed. Eh.
Oud 23-02-2007, 11:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Voel me vreselijk, en in plaats van te praten, houd ik het lekker voor me. En ik weet dat dat niet goed is, maar ik houd het bij mezelf, laat het vanbinnen verder opzwellen.
Ik zou haar kunnen bellen of kunnen mailen, maar natuurlijk doe ik dat niet. Dat durf ik niet, terwijl ik weet dat het mag, dat ze dat liever heeft dan dit. Ik heb er verdomme een papier voor ondertekent, hoe komt de gedachte bij me op, dat dit een optie zou kunnen zijn? Het is geen optie, verdomme. Net als am geen optie is, hoe sterk ik er ook aan denk elke keer weer.
Maar ik stik hier, en ik weet dat ik een keuze moet maken, ik moet een van de twee kiezen, want dit gaat niet. Ik moet eens goed kijken hoe ik eruit zie, na die vijf maanden, ik ben een wrak. Ik kan alleen nog maar slapen, uitrusten, niets doen.
Ik wil niet meer doorgaan op deze manier, ik wil niet meer..

Run my baby run my baby run
Run from the noise of the street and the loaded gun
Too late for solutions to solve in the setting sun
So run my baby run my baby run
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-02-2007, 11:04
Verwijderd
Vannochtend afgevallen, hoe dát nou kan? Maar ik vond het wel fijn. Eetlijst hangt in de keuken, ik ga me er vandaag (samen met vriendin) aan houden.
Net gebowd, viel een paar keer in slaap. Oeps! En had het enorm koud. Goed teken, maar een beetje vreemd.
Verder maak ik me zorgen om iemand. Nooit meer online, geen smsjes enzo. Niet dat dat moet ofzo, maar ik maak me gewoon heel veel zorgen. En ik wou dat ik iets kon doen, maar alles wat ik zeg komt geloof ik niet helemaal binnen. Aaargh, het voelt zo machteloos.

En nu gauw mn tussendoortje pakken.
Oud 23-02-2007, 11:59
Verwijderd
Ze hebben me gewoon vergeten te bellen.
Geen behandeling vandaag .
Barstte zowat in tranen uit toen die man zei dat t hele ziekenhuis is gesloten vanwege vakantie.

En mn zusje is ook altijd de betere van de 2. Omdat mn zusje een 8 staat voor wiskunde en ik een 5, is zij beter. Dat ik voor al mn talen een punt hoger sta, is natuurlijk niet belangrijk.



Jezus wat voel ik me hier gehaat. Ruzie met mn vriend. Ruzie met mn moeder. En natuurlijk hebben zij gelijk. Alles gaat gewoon fout en ik ben de agressor.
Oud 23-02-2007, 12:22
Verwijderd
@Nijn*: Je hoeft die keuze niet meer te maken, je hebt hem al een keer gemaakt: toen je dat papier ondertekende. Bellen dus! Je hoeft het niet alleen te doen.
Oud 23-02-2007, 12:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Missy1234567890: Succes met je rij-examen!

Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 10:35 :
Ik zit met min of meer hetzelfde probleem...ik was m'n huiswerk niet vergeten, maar ik moet het gewoon nog doen, en ik wil ook nog even naar de 'stad' om kleren te kopen... Net twee uur huiswerk gemaakt, 'k ga zo maar even naar de winkels, blijf daar dan maar niet te lang (ik heb toch ook niet veel geld, dus dat scheelt ) en als ik dan weer terug ben ga ik weer verder met huiswerk maken.

Succes met je stageplan, PAP en POP. En hopelijk heb je nog een beetje tijd over om naar de stad te gaan.
Ik ben de hele week druk bezig geweest met samenvattingen, zodat ik vanmiddag lekker naar de stad kon (al heb ik ook niet veel geld, maar wel zin om iets nieuws te kopen ), en vanochtend was ik ook al vanaf 7u bezig met mijn lesvoorbereidingen, maar kwam ik er dus wat later achter dat ik al die andere "onzin" gewoon gladweg vergeten was! Mijn stageplan is intussen klaar, nu nog mijn PAP en dan mag ik van mezelf (ook eventjes) naar de stad!

Citaat:
Lilith schreef op 23-02-2007 @ 11:59 :
En mn zusje is ook altijd de betere van de 2. Omdat mn zusje een 8 staat voor wiskunde en ik een 5, is zij beter. Dat ik voor al mn talen een punt hoger sta, is natuurlijk niet belangrijk.
Vervelend, als die indruk naar jou toe gewekt wordt. Bedenk zelf maar hoe het zit (dat jij gewoon een talenknobbel hebt in plaats van een wiskundeknobbel), en bedenk maar dat vergelijken tussen broers/zussen eigenlijk onzin is: iedereen is anders, maar dat wil niet direct zeggen dat dat minder is.
Oud 23-02-2007, 12:41
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 12:22 :
@Nijn*: Je hoeft die keuze niet meer te maken, je hebt hem al een keer gemaakt: toen je dat papier ondertekende. Bellen dus! Je hoeft het niet alleen te doen.
Sluit ik me volledig bij aan.


Gisteravond was hij somber. Hij vroeg zich af waarom hij nog zo z'n best deed om een uitkering te krijgen, waarom hij elke dag ging werken op de sociale werkplek, waarom hij niet gewoon dood was, dat was veel makkelijker.

Vanochtend was nog leuker dan gisterochtend. Hij kreeg een woedebui, liep te stampen, schopte tegen dingen aan, schreeuwde dat hij liever dood was.
Ik was zo bang, zo ontzettend bang. Weer wakker worden na een droom waarin papa leeft. Weer de dag beginnen met het besef dat hij dood is. J.'s woedebui kan er dan echt niet bij. Dus ik zat daar, weggestopt onder de dekens, op een hoekje van het bed. Zachtjes janken, zo stil mogelijk. Bang, verdrietig. Na een joint werd hij pas rustiger. Hij kwam bij me, vroeg waarom ik zo zat. Ik jankte alleen maar. Hij vroeg of ik bang was, ik knikte. Hij trooste me, ik moest niet bang zijn, hij wilde me niet bang maken.
Godverdomme, als je zo boos kijkt, als je zo overtuigend zegt dat je dood wil, dan is het toch logisch dat ik bang ben?
Uiteindelijk moest hij weer janken, omdat hij zich schuldig voelde dat hij mij bang had gemaakt.
Ik mis papa gewoon zo, alles is momenteel te veel, ik trek niks meer. Ik ben de hele dag zo moe. Ik lig meestal vroeg in bed, slaap uit, maar ben zo moe. Maandag begint school weer, ik zie er nu al tegen op. Vanavond zouden we naar een feestje gaan, maar ik blijf maar thuis denk ik. Mijn hond komt hier weer, nadat mijn broer haar een weekje had, zij kan sowieso niet de hele avond en nacht en ochtend alleen zijn. En een feestje betekend pep, pep betekend brak zijn, dan ga ik volgende week weer niet naar school.
Maar ik wil ook niet hier alleen zijn. Ik ben zo moe, zo moe. Ik wil naar papa.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 23-02-2007, 13:11
Verwijderd
En toen zei m'n man ineens dat we misschien niet dat nieuwbouwhuis moeten kopen (wat we al gekocht hebben, maar waar we nog bedenktijd voor krijgen) maar dat andere huis, aangezien het qua kosten geen verschil maakt - ook al lijkt dat wel zo. Pfff, wat gemeen om me aan het twijfelen te brengen. Dat ene huis is alleen leuk omdat het gewoon prachtig ligt en we er vrij snel in kunnen. Het huis dat we nu gekocht hebben is groter en qua locatie toch ook beter, maar daar moeten we nog zéker een jaar op wachten. Ik weet dat het laatste huis beter is, maar toch trekt dat andere huis me ook enorm....

Ach, uiteindelijk zullen we overal tevreden zijn, en dan kunnen we maar beter bij dat nieuwbouwhuis blijven omdat dat gewoon net iets beter is qua alles (locatie, grootte, helemaal in onze smaak).

Verder heb ik nu al buikpijn voor maandag; dan weer college, en dat maakt me áltijd zenuwachtig. Ik mag ook niet te laat komen...
Oud 23-02-2007, 13:58
Verwijderd
En nu lijkt het toch weer te mislukken...
Oud 23-02-2007, 14:15
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Oh voor één keer hoop ik echt dat er morgen niet veel volk komt, zodat ik op tijd kan stoppen en mezelf bezatten.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 23-02-2007, 14:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
net een kadootje voor mijn vader gekocht die is vandaag 50 geworden en vanavond gaan we uiteten ik mijn zusje mijn moeder mijn vader en me oma
dat kan nog leuk worden
@moon jij ook een *knuf*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-02-2007, 14:19
Verwijderd
Ik moet over een uurtje al op de vereniging zijn en dan moet ik m'n tas nog helemaal inpakken nu. Dat wordt weer gekkenwerk.
Oud 23-02-2007, 14:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 23-02-2007 @ 06:29 :
@ DarkSide en Vogelvrij: Ik weet hoe jullie je voelen wat betreft het niet-slapen . Bah bah. Dan mijn tijd maar nuttig besteden met huiswerk.
Hm, altijd fijn, wat herkenning. Ik was gewoon zo verkouden dat ik echt niet meer in slaap kon komen, maar heb gelukkig nog wel een half uurtje kunnen slapen daarna. En toen kwamen er weer bouwvakkers

En vandaag en van het weekeinde doe ik gewoon even héél rustig aan zodat ik maandag weer beter ben. Dat is althans het plan.


En ik was nog helemaal vergeten te melden dat ik gisteren mijn toekomstplannen bevestigd heb gekregen. De mastervoorlichting was leuk. Ik word islamologe
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)

Laatst gewijzigd op 23-02-2007 om 14:51.
Oud 23-02-2007, 14:51
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 08:27 :
Voel je je beter als je steeds zo negatief over je zelf praat en alles zo negatief mogelijk probeert te brengen? (Dit staat dus even los van of je het zo voelt of niet.)

OT: Net naar de dokter geweest, nog een maand antibiotica erbij.
tis het oordeel van de arts
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 14:54
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 14:51 :
tis het oordeel van de arts
Het was in het algemeen bedoeld.

En mbt die arts: doet die ook nog wat met dat oordeel van hem?
In de zin van je doorverwijzen ed?
Oud 23-02-2007, 14:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik voel me dan niet beter.. nee inderdaad maar krijg het er maar eens uit..
en nee hij doet er niets mee ook.. ik ben op eigen verzoek door verwezen! (ik wil er dus echt wel wat mee en er van af) maar HIJ vind me psychisch labiel.. en vond een verwijzing eigenlijk niet nodig
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 15:03
Verwijderd
@Sidhe: heej meis, wat is er dan gebeurd? *geeft knuf*

ben nog best nuttig geweest vandaag. heb mooie powerpoint in elkaar geknutseld, blogje geschreven, de nodige mailtjes en post verstuurd. en over 2 uur werken. bleeeghhh... ik wou dat dat niet nodig was om te overleven. ik werk voor en met zulke debiele mensen! niks frustrerender dan te moeten doen wat mensen zeggen die dommer zijn dan ik en het mooiste is dat alle klanten denken dat ik ook een iq van onder de 70 heb, en me ook daarnaar behandelen. ik haat ze.
Oud 23-02-2007, 15:03
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 23-02-2007 @ 14:56 :
nee inderdaad maar krijg het er maar eens uit..
Er is niemand die zegt dat het eenvoudig is, of wel? Keer op keer proberen, en het forum is daarvoor, denk ik, een relatief eenvoudige plaats, dan gaat het op een gegeven moment steeds beter. Door het niet te proberen en het te blijven doen zal er iig niets veranderen.

Citaat:
en nee hij doet er niets mee ook.. ik ben op eigen verzoek door verwezen! (ik wil er dus echt wel wat mee en er van af) maar HIJ vind me psychisch labiel.. en vond een verwijzing eigenlijk niet nodig
Dan heeft HIJ pech. Jij vond een verwijzing wel nodig, dus is een verwijzing nodig. Heb je al wat gedaan met je verwijzing?
Oud 23-02-2007, 15:08
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
En nee, natuurlijk is er nooit een toekomst voor ons geweest. Dat kon een klein kind wel bedenken.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 23-02-2007, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 23-02-2007 @ 14:57 :
En toen wist ik weer precies waar ik aan toe was, hoe mensen over me denken. Welja. Godverdomme zeg.

Dan denk ik maar weer níet aan mezelf.

En ja, ik weet verdomd goed dat jullie dit allebei lezen.
Misschien helpt het om die personen je frustraties gewoon voor te leggen? Je trekt zo te zien zelf conclusies en mijn ervaring is dat mensen dat erg slecht kunnen. Dus leg de personen je frustraties eens voor en vraag hoe ze over je denken en vertel wat je vindt van wat zich blijkbaar voor heeft gedaan.


Ontopic: pfoe, drukke week. 25 uur gewerkt, naar alle colleges geweest en alles thuis geprobeerd bij te lezen. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik startte ook met een achterstand en ik was nog ziek deze week, dus de rest ga ik komende weken inhalen. En dan start nu ook nog m'n onderzoek. Haha, ik ben benieuwd. Maar ik heb er eigenlijk wel zin in en ben d'r erg optimistisch over. En oh wat is m'n studie ineens leuk. Best raar, een paar weken terug vond ik er nog geen bal aan Alles gaat helemaal op z'n plek vallen!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-02-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2007 @ 15:09 :
Misschien helpt het om die personen je frustraties gewoon voor te leggen? Je trekt zo te zien zelf conclusies en mijn ervaring is dat mensen dat erg slecht kunnen. Dus leg de personen je frustraties eens voor en vraag hoe ze over je denken en vertel wat je vindt van wat zich blijkbaar voor heeft gedaan.
Ik was niet degene/eerste die snel conclusies trok. Maar bedankt

*stoom afblaas*
Oud 23-02-2007, 15:21
Verwijderd
Ben al weer een tijdje terug, maar het was leuk bij de winkels. Ik heb twee broeken voor (heeeeel) weinig geld gekocht en eindelijk zelfbruinende gezichtscreme (want in de zon zitten zit er voorlopig toch nog niet in en ik ben al zo wit) en een nieuw shirtje en bloembollen en nog het één en ander. En heb een mailtje gehad dat mijn boek eindelijk binnen is...handig als het blok al bijna half voor bij is, maar goed, 't is er nu iig. En ik he aardig was huiswerk gedaan; twee en half hoofdstuk gelezen en een heleboel halve hoofdstukken samengevat.
Oud 23-02-2007, 15:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 23-02-2007 @ 15:20 :
Ik was niet degene/eerste die snel conclusies trok. Maar bedankt

*stoom afblaas*
Dan helpt het misschien om diegene erop te wijzen dat hij/zij te snel conclusies trekt? En vervolgens uitleggen wat er precies niet klopt? (Op een rustige manier )

@Leonoor: leuk! kijk je wel uit dat je straks geen bruin gezicht hebt en een witte nek?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-02-2007, 15:26
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Ik ben zóóó blij dat het bijna weekend is! Even nergens meer aan denken en even geen verplichtingen. Proberen alles even van me af te zetten.

En ik heb al mijn post al gedaan, dus ik hoef even anderhalf uur niks te doen, voor ik weer moet gaan werken. Lekker doelloos internetten.

En zondag komt mijn zusje weer terug! En waarschijnlijk gaan we volgend jaar samen op wintersport.
Oud 23-02-2007, 15:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Geslaagd!!!!

Ik was doodsbenauwd dat-ie ging zeggen dat ik (weer) gezakt zou zijn, maar het was meteen, je bent geslaagd.

Nu hebben we dubbelfeest vandaag, want m'n vriend is ook nog jarig en daar ga ik zo heen.

Gewoon nooit meer rijles...zal wel even wennen worden na die 1,5 jaar.
Oud 23-02-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-02-2007 @ 15:24 :
@Leonoor: leuk! kijk je wel uit dat je straks geen bruin gezicht hebt en een witte nek?
Mocht het zo ver komen, dan ga ik m'n nek ook in smeren.

@Missy1234567890: Dubbel gefeliciteerd!
Oud 23-02-2007, 15:34
Verwijderd
moeten we nu gaan uitkijken op de weg, Missy1234567890?
gefeliciteerd!! ga je lekker taart eten?
Oud 23-02-2007, 15:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Missy1234567890 gefeliciteert
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 23-02-2007, 15:43
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Missy123...: ook van mij; gefeliciteerd!
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 23-02-2007, 15:47
Verwijderd
Missy1234567890: gefeliciteerd! En nu touren
Oud 23-02-2007, 15:54
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 23-02-2007 @ 15:28 :
Geslaagd!!!!
Nog een keer gefeliciteerd, wat goed.

HAHAHAAAA, over een half uur gaat mijn trein en ik heb er zo'n zin in. Eindelijk weg hier. <3 En dan nog naar mijn vriendje toe ook, dubbel feest. En ik ben aan het bedenken wie ik ben maar ik wil het ook nog heel mooi opschrijven allemaal dus het schiet niet op.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 23-02-2007, 16:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 23-02-2007 @ 15:28 :
Geslaagd!!!!

Ik was doodsbenauwd dat-ie ging zeggen dat ik (weer) gezakt zou zijn, maar het was meteen, je bent geslaagd.

Nu hebben we dubbelfeest vandaag, want m'n vriend is ook nog jarig en daar ga ik zo heen.

Gewoon nooit meer rijles...zal wel even wennen worden na die 1,5 jaar.
Wow, hartstikke goed

Ik vond dat héél erg wennen, ik was het echt gewend en ik ging het bijna missen. Bijna
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-02-2007, 16:37
Verwijderd
@Missy: gefeliciteerd met je rijbewijs! Voelt goed he?

Pfff, ik sta zelf helemaal achter mijn beslissing om weer verder te gaan met de relatie met mijn vriend, maar bij mijn ouders merk ik soms nog twijfel. Zal ik het voor mijn moeder opschrijven? Of met haar gaan praten? Met schrijven kan ik me beter uitdrukken en kan ik beter nadenken. Of moet ik het gewoon zo laten en gewoon achter mijn eigen beslissing staan en me niks van hen aantrekken? *zucht* m'n hoofd zit zo vol. Altijd als ik weer thuis kom als ik bij hem ben geweest. En volgensmij ligt het voor een groot deel ook aan mezelf, maar goed.
Herkent iemand dit?
Oud 23-02-2007, 16:43
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jezus. Het lijkt wel of ik met de week verdrietiger word.
Ik zag net een recente foto van mijn ex. En hij ziet er goed uit. Het zuigt dat hij niet meer van mij is. En dan ga ik me afvragen waarom we er niet harder voor hebben kunnen vechten.
__________________
<):o)
Oud 23-02-2007, 16:54
Verwijderd
Ik heb een hekel aan schoonmaken. Maar dan vooral aan stofzuigen en dweilen. Blugh. Maar: bijna klaar, en dan mag ik lekker iets eten en warme chocolademelk drinken.
Oud 23-02-2007, 16:57
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Wow. Dat ik er nog zo van kon schrikken valt me tegen. Ik werd even helemaal koud van binnen, misselijk bijna.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-02-2007, 16:59
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 22-02-2007 @ 21:29 :
*knuffel*
Liefdesverdiet zuigt. En ik kan het weten
Dankje. En jij ook een knuffel, hopelijk raak je snel over hem heen, hoe moeilijk dat ook is.

Ik zou vanavond weg willen gaan, maar dan moet ik wéér aan die vriendin vragen of ze me thuis wilt afzetten. En ik vind dat zo ongemakkelijk.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 23-02-2007, 17:22
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Béter houd mijn hoofd even op met nare dingen bedenken.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-02-2007, 17:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-02-2007 @ 15:03 :
Er is niemand die zegt dat het eenvoudig is, of wel? Keer op keer proberen, en het forum is daarvoor, denk ik, een relatief eenvoudige plaats, dan gaat het op een gegeven moment steeds beter. Door het niet te proberen en het te blijven doen zal er iig niets veranderen.


Dan heeft HIJ pech. Jij vond een verwijzing wel nodig, dus is een verwijzing nodig. Heb je al wat gedaan met je verwijzing?

ik probeer t te veranderen maar deze week was sowieso kut dus gaat t gewoon ff niet..
en nee nog niets mee gedaan omdat t een verwijzing is naar psycholoog binnen defensie en daar moet ik uit dus heb ik er weer niets aan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 17:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog even een positief bericht van kwast..
echt? ja echt!
ik heb mn haar geknipt.. kort
onwijs wennen! achterkant valt beetje tegen rest is leuk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 17:37
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en ook nog een kutbericht..
mn oom ligt in t ziekenhuis.. (eigenlijk een neef van vader maar ik weet niet beter dan dat het een oom is, hij is 67 ofzo) hij is vanmorgen door de brandweer uit zn slaapkamer gehaalt (moest liggend vervoerd worden) en is nu aan de morfine geloof ik..
alle kinderen zitten bij hem er is geen operatie mogelijk (wil hij ook niet meer)
hij heeft uitgezaaide prostaatkanker dus we wisten dat t ooit ging komen maar dit kwam wel heeeeel plotseling..
damn
mn ouders zijn er nu ook even heen ben benieuwd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 17:40
Verwijderd
@ Missy: Gefeliciteerd!
@ rare kwast: Heel veel sterkte! *knuf*

Ik mis mijn vriendje!<3 *verliefd*
Oud 23-02-2007, 17:43
Verwijderd
Ik ben ubervrolijk want ze komt zo hier en ik heb net mijn vierde Katatoniacd (Viva Emptiness) gekocht en dat is echt ongelofelijk geweldige muziek en mijn beste vriendin was daarstraks hier en dat was gezellig en bijgepraat en ik heb zin in dit weekend a.s. week dat weekend mijn hele leven!

Zo, dat moest er even uit ^^
Oud 23-02-2007, 17:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zn buikaorta is gesprongen en dat heeft hij gevoeld.. (mn vader belde net)
zn ademhaling loopt al terug en volgens de arts duurt t niet lang meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-02-2007, 17:54
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Sterkte rare kwast! *knuffel*
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:30.