Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar zo'n dual boot systeem werkt wel goed? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij jullie zeggen dat het echt iets meer moet zijn en dat onderbouwen natuurlijk ![]() Wat ik er mee ga doen weet ik niet precies. Ik weet namelijk nog niet wat ik allemaal op school zal gaan doen. Maar deze laptop zal voornamelijk voor gebruik voor en op school zijn. |
![]() |
|
http://www.cdromland.nl/?siteOption=...prodnum=251845
Zoiets is meer dan zat. Dan kun je gewoon een OEM-versie van XP erbij kopen. Home kost €95 en Pro €150 als ik het goed heb. Anders kun je altijd alsnog via www.surfspot.nl een goedkopere versie krijgen. €50 voor XP Pro. Maar voor dual boot heb je 2 partities nodig op de schijf. Dat zou je ook aan de winkel moeten vragen om dat te doen als je zelf niet weet hoe dat moet. Ze kunnen vista eigenlijk wel weghalen, maar dat is zonde want je betaalt er gewoon voor op je laptop.. Dan kun je Vista voor prive gebruiken en XP voor school.. Hou je nog een beetje overzicht.
||
![]() |
Citaat:
asus notebooks hebben slechte wi-fi, maar voor de rest is dat ook een hele goede keus acer notebooks zijn zeer goedkoop voor de hardware die er in zit, maar zijn wat minder degelijk, en alleen gezeik als je ze moet opsturen naar fabriek ( lang kwijt enzo ) toshiba maakt mooie degelijke laptops, maar is ook aan de prijzige kant xxodd maakt ook wel leuke laptops ( grote voordeel is dat je via xxodd.nl je laptop geheel naar keuze kan configureren, daar kunnen wij op t forum opzich wel mee helpen ) die qua design wat minder zijn, maar wel lekker goedkoop. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zou dit wat zijn?
http://www.kieskeurig.nl/product/7CB...C1003E2B74.htm Wat je zegt over Surfspot is een goede. Moet ik alleen wel er in kunnen, wat ik op dit moment dus nog niet kan, helaas. En dan zou ik op zich met laptop, xp pro en al naar bv een Paradigit ofzo kunnen gaan, voor het installeren van die dingen en dan voor zo'n dual boot kunnen zorgen (want nee, dat kan ik idd niet ![]() Nu ik toch bezig ben: iemand ervaringen met laptop rugzakken? Laatst gewijzigd op 16-06-2007 om 21:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |