Advertentie | |
|
![]() |
|
Negeren werkt, maar beloon dan het gewenste gedrag. Dus houdt hij een paar tellen zijn mond, geef hem dan een beloning, een brokje oid. Begint hij weer te blaffen, negeer hem dan, draai je rug naar hem toe, zo laat je zien dat hij echt geen aandacht krijgt.
Het feit dat het nu erger wordt laat zien dat hij doorheeft dat zijn geblaf niet meer werkt. Vroeger blafte hij en kreeg hij er aandacht voor, nu lukt dat niet meer. Hij gaat nu dus nóg harder blaffen om hetzelfde effect te krijgen. Hou vol en het gaat vanzelf beter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
die kleine krengen lijken ervoor gemaakt.
1 vraag komt me te boven: wie alt is es? Plaats en wijzen is voor mij altijd een goede combinatie geweest, maar die terrier achtergrond krijg je er niet uit, blijven jagertjes.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Waarom honden blaffen/burengerucht Verwijderd | 7 | 13-02-2013 15:26 | |
Psychologie |
Muziektopic #8 Verwijderd | 406 | 07-02-2013 09:46 | |
De Kantine |
Wat kun je wel waarderen? #8975689576 Little Phoebe | 500 | 15-09-2010 01:45 | |
Flora & Fauna |
Mijn hond bijt andere mensen Chloe Siere | 48 | 21-01-2008 20:40 | |
Flora & Fauna |
Blaffen van hond teirg | 74 | 27-06-2005 13:20 | |
ARTistiek |
Lopen met de hond. DarkCat | 9 | 04-02-2002 12:09 |