Oud 09-03-2010, 08:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hoop dat je goed geslapen hebt Nijn, en dat het je lukt om vandaag die telefoontjes te plegen. Succes.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Oud 09-03-2010, 10:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
^ Nou gaat lekker zeg... Niks van aantrekken, wellicht heeft ze zelf issues! Heb je al met je vriendje gepraat trouwens?

(...)

OMG ik ben echt positief vandaag haha, het zal wel door de zon komen!
Mja, het is wel duidelijk dat haar iets niet helemaal lekker zit!
Nog niet met mijn vriendje gepraat, volgensmij is hij een beetje bang om het gesprek aan te knopen, hij heeft het ook erg druk dus we kunnen elkaar niet zo makkelijk zien en ik wil niet weer via de telefoon praten. Maar dat gesprek komt er wel. Bovendien, hoe langer hij de tijd heeft om na te denken, hoe beter hij het straks onder woorden zal kunnen brengen.

Fijn dat je zo positief bent!
Citaat:

@fizzlefluffy: erg laag van haar om zulke opmerkingen te maken. misschien is ze wel jaloers. Sta er boven.
Ik sta er wel boven. Maar het is niet bevorderlijk voor de sfeer hier als er expres-gemene opmerkingen gemaakt worden.
Oud 09-03-2010, 10:38
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend bloed wezen prikken,
en me tante is meegegaan.
zodat ik me been niet zoveel hoefde te belasten.
ik had vantevoren daar aangegeven dat ik het eng vind.
en het deed maar een klein beetje pijn.
want ze gebruikte gelukkig maar een dunne naald.
en zij en me tante hielde me aan de praat gelukkig.
ik werd alleen daarna eventjes niet zo goed.
omdat ik die 5 buisjes met bloed zag staan.
net nog even naar de winkel geweest.
en dan nog even verder stofzuigen.
en vanmiddag even met me moeder voor kleren kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-03-2010, 10:45
Verwijderd
bahbahbah
Oud 09-03-2010, 15:36
anoniem48
anoniem48 is offline
Ik maak me weer is veel tedruk. Zo ook gisteren weer ik was bij een club van kleine kinderne aan het kijken en ze moesten een vragenlijst invullen. Er stond een vraag in Van wie heb je club? Ik vulde bij het broertje van een vriend in Noobs toen werd de leiding een beetje boos op mij en nu maak ik me er druk om. En vandaag ook weer een paar vrienden zeggen tegen een jongen dat wij niet willen dat hij met ons meefietst en ze vroegen ook of ik dat wou ik zei dat ik niet met hem mee wil fietsen. Maar ja nu maak ik me er druk over dan krijg ik rare ideenvan misschien pleegt hij nu wel zelfmoord, Wat kan ik hier aan doen??
Oud 09-03-2010, 17:28
Verwijderd
Ik baal dat ik zo vergeetachtig ben.
Van de opname weet ik vrijwel niks meer, van de dagbehandeling ook niet.
Ik heb moeite met die namen te blijven onthouden. Dat kan toch niet
Vervolgens moet ik een kwartier nadenken over wat ik gisteren gegeten heb.
Heel fijn.
Oud 09-03-2010, 18:37
Bright Blue
Bright Blue is offline
De tweede keer dat een vriendin tegen me zegt dat ze een eetprobleem heeft.
Al 3 weken lang heeft ze heel erg weinig tot helemaal niets gegeten.
En ik had het niet door. Oh wat voel ik me slecht.. Wat ben ik een slechte vriendin.
__________________
mijn handtekening
Oud 09-03-2010, 19:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
klote am.
het is weer mis gegaan.
en ik voel me zowel lichamelijk door de ontsteking enzo niet goed.
en ik baal val die zware anti biotica.
ik loop hier gewoon te zweten.
wat zo weer kan veranderen.
en waarom moet ik ook zo'n groot blik redbull nemen.
en dan nog een kleintje.
en geestelijk voel ik me ook klote.
en kut vreetbuien.
ik word gewoon niet goed van me eigen.
morgen toch maar weer proberen dagbehandeling te volgen.
en morgen maar even met een vpk praten.
maar ik heb wel zin om morgen met me moeder.
naar wolter kroes te gaan we gaan naar zijn theater tour toe.
in de blauwe kei in veghel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 09-03-2010 om 19:15.
Oud 09-03-2010, 19:49
Kemical
Kemical is offline
Doet er hier iemand aan postcrossing? Hoe durf je dat, je adres zo op internet geven? Weet ook niet helemaal hoe dat precies werkt, maar ik zit op een andere site, een soort forum om penpals te zoeken.. nu is er eentje helemaal enthousiast over mij, en zegt, stuur me je adres!.. En ik back out natuurlijk, maar uh.. heeft iemand positieve verhalen ofzo? Want zo lukt het nooit!

Dit omdat ik volgens mij hier eens iemand zag die aan postcrossing deed..
OT: Ja, drukk. Moet gaan studeren! Net wel eindelijk vriendinnetjes langsgeweest, gezellig! Ook wel goed om zoiets niet de hele avond te laten duren.
Oud 09-03-2010, 21:49
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Gisteren kwam ik anderhalf uur te laat op kantoor omdat ik langs de dokter en de apotheek moest. Omdat de wond er vanmorgen toen ik het verband verwisselde stukken slechter uitzag dan gisteren, belde ik de dokter. Die zei dat ik beter even langs kon komen, dus ben heb ik een afspraak gemaakt. Tijdens werktijd, want dat kon niet anders. Toen ik dat tegen mijn baas zei, zei ze dat teveel verlof voor dat soort dingen niet voor rekening van de werkgever moeten komen. Ik mocht dus niet gewoon even gaan, maar moet het compenseren of als vrije tijd opnemen. Is dat overdreven? Ik ga daar toch niet voor m'n lol heen, en volgens mij zijn we allemaal verder van huis als ik niet zou gaan en over een week met een ontstoken bovenbeen zit.

Maar goed.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 09-03-2010, 22:30
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Ik ben benieuwd.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 09-03-2010, 23:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Blurred: dus het is toch al gaan ontsteken...bij mij gebeurde dat ook vrij snel. En wat een vreemde reactie van je werkgever, ja, als je elke week verlof vraagt om naar de dokter te gaan, kan ik het nog begrijpen en ik snap ook wel dat ze liever hebben dat je dit soort dingen in je vrije tijd doet, maar dat kan lang niet altijd en zeker niet als het dringend is.

@ JustADreamer: ik zeg het alleen maar omdat ik teveel mensen gesproken heb die eerst maanden zonder inkomen zitten omdat ze zich te goed voelen om WW aan te vragen en dan in de problemen komen en alsnog een uitkering aanvragen. Dat kun je voor zijn door het op tijd aan te vragen. En ik snap ook wel dat je liever geen uitkering hebt en als je al zicht hebt op een nieuwe baan zou ik die ook niet aanvragen.

OT: al twee dagen maar 4 uurtjes gewerkt, het is echt aan het afnemen lijkt het wel. Ik vind het nu niet erg, maar het moet niet zo blijven of nog minder worden natuurlijk.
Vanavond naar schoonouders geweest, want schoonmoeder was jarig. Het was wel gezellig,maar er was familie uit een naburig dorp en dat dialect versta ik nog steeds niet en dat is jammer want zo gaan er echt hele gesprekken aan mij voorbij.
Oud 10-03-2010, 00:26
Verwijderd
oh dear .. <3
Oud 10-03-2010, 02:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wat een nacht, wat een dag, wijn helppt wel een beetje. Slecht geslapen en een moeilijke dag gehad. De dietiste waar ik naar doorverwezen was had een fucking wachtlijst van 3-4 maanden.. Ze verwees me deur naar een collega die kortere wachttijd had maar die kreeg ik niet te pakken en dat was veel meer therapie dan een dietiswt. Ik heb dat niet nodig, ik heb al therapie, ik wil gewoon iemand die me vertelt wat ik moet eten, hoe ik met moeilijke momenten om moet gaan, waarom ik niet meer moet overgeven enz.

Wel vandaag extra naar therapie gegaan, dat was goed. Moeiilijk maar wel goed, gejankt als een klein kind, opgegeven. Ik heb vandaag besloten rust te nemen, even een week alles afzeggen, met mezelf zijn. Dus werk afgebeld voor 't weekend (voel me daar heel schuldig over want juist de aankomende week wordt heel druk en ik bel de laatste tijd al zoveel af en ik zweer het dat ik binnenkort op functionerinsgesprek moet komen en dan ontslagen wordt).. Vriendinnen/opa&oma/andere lompe afspraken afgebeld. Probeerde ook mijn docent te bereiken, voor het vak waar ik over een paar uur die opdracht voor moet inleveren maar die is er gewoon nooit. Misschien moet ik dit jaar maar afronden met 1 vak per blok, gewoon wat rustiger aan, meer tijd aan mezelf besteden.

Voel me zo raar, het ene moment stroom ik over van tranen, vijf minuten later ben ik weer soort van vrolijk en opgelucht, daarna voel ik me zo leeg en alleen.
Die leegte in me voelt verscheurend. Hij heeft iets van me gestolen, een stukje van mijn ziel weggenomen. Ik moet het terugvinden, ik moet doorgaan, voelen en mezelf opnieuw leren kennen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-03-2010, 10:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gisteren kwam ik anderhalf uur te laat op kantoor omdat ik langs de dokter en de apotheek moest. Omdat de wond er vanmorgen toen ik het verband verwisselde stukken slechter uitzag dan gisteren, belde ik de dokter. Die zei dat ik beter even langs kon komen, dus ben heb ik een afspraak gemaakt. Tijdens werktijd, want dat kon niet anders. Toen ik dat tegen mijn baas zei, zei ze dat teveel verlof voor dat soort dingen niet voor rekening van de werkgever moeten komen. Ik mocht dus niet gewoon even gaan, maar moet het compenseren of als vrije tijd opnemen. Is dat overdreven? Ik ga daar toch niet voor m'n lol heen, en volgens mij zijn we allemaal verder van huis als ik niet zou gaan en over een week met een ontstoken bovenbeen zit.

Maar goed.
Bij ons krijg je de tijd die je echt bij de dokter/tandarts/whatever zit gecompenseerd als werktijd maar de tijd die je nodig hebt om van/naar je werk te gaan niet. Stel ik begin normaal om half negen met werken, heb nu om half negen een afspraak bij de huisarts en zit daar een kwartier, daarna heb ik nog een half uur nodig om op m'n werk te komen dus ik kom om kwart over negen aan. Dan krijg ik dat kwartier gecompenseerd maar dat half uur moet ik opnemen van m'n vakantieuren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-03-2010, 13:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jezus, ik weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Eten eten eten - het spookt maar door mijn hoofd en niets wat me er vanaf houdt. Ik heb er geen grip meer op, en daarom heb ik T. nodig, of mijn beste vriendinnetje, maar ik moet papers schrijven en dingen doen.

Maar het valt me ontzettend op hoe begripvol iedereen reageert als ik zeg dat ik dingen laat vallen omdat ik het anders niet meer red - het is zo fijn, ik krijg er gewoon ademruimte door, en ik hoef me dus inderdaad niet zoveel aan te trekken van wat anderen zeggen. T. heeft altijd gelijk, de grapjas.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 10-03-2010, 14:01
Verwijderd
pfffff de hel, ik hoor waarschijnlijk ( we zullen zien ) over twee weken of ik nou wel of niet naar een andere school kan ik hoop het echt zo erg ik hou het hier niet een jaar langer vol
Máár als ik kan is de enige school waar ik dan heen zou kunnen een ook niet zo heel leuke school, waarom blijven de effecten van fouten die je in het verleden hebt gemaakt nog steeds zichtbaar
Waarom kan je die fouten niet gewoon vergeten en waarom kan je niet overnieuw beginnen, verder gaan en dat terwijl je alles verbetert
Het doet echt pijn dat ik weet dat ik die fouten heb gemaakt en dat ik nog steeds alle gevolgen merk en dat er nog meer gevolgen zullen blijven komen
Oud 10-03-2010, 17:06
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Gaat weer lekker zo, bleh...
Oud 10-03-2010, 17:44
Verwijderd
@ nijn: die verklote wachtlijsten ook altijd. Hadden ze je het niet iets eerder kunnen zeggen met de doorverwijzing dat er zulke lange wachtlijsten zijn, zodat je er in ieder geval al rekening mee kon houden toen je haar belde.
Kom op meisje <3


Besloten niet te gaan trainen vanavond. Ik ben gewoon te moe.
Vriend komt vanavond, en neemt luikse wafels mee. Oh heerlijk <3
Herkansing vandaag verknald. Was er niet bij met mijn hoofd.
Ik voel me nu een beetje leeg, maar het gaat opzich wel.
Oud 10-03-2010, 18:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
zometeen met me moeder naar wolter kroes toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-03-2010, 20:42
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Waarom gaat een slecht mens zijn mij zo gemakkelijk af?
Die stomme wond is gewoon karma.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 10-03-2010, 22:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wolter kroes was heel mooi.
maar ik ben kei moe nou.
en me enkel en me been doen nou nog meer pijn.
en morgen werken dus om 6:30 me bed ui.
en hoe dat gaat dat zie ik wel op het werk.
maar ik voel me ook helemaal niet goed sinds die ontsteking.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-03-2010, 22:25
Verwijderd
help, ik ben opeens mateloos populair.
Oud 10-03-2010, 23:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Onze geiser is stuk en dus hebben we geen warm water, kunnen niet douchen en niet afwassen. Vanmorgen maakte m'n vriend me wakker toen hij naar z'n werk ging dat er zo'n vreemde geur in huis hing. Wij alles nakijken, maar konden het niet plaatsen, een soort brandlucht, maar we hadden geen idee waar het vandaan kwam. Toen ben ik nog even gaan slapen en toen ik wakker werd, rook ik het niet meer. Toen na het douchen, was het weer in volle hevigheid terug en toen ik vervolgens de kraan opendraaide, hoorde ik allemaal vreemde geluiden uit de geiser komen, dus ben er verder maar afgebleven. Dat ding loopt op gas en ik had al de ergste scenario's in m'n hoofd. Vanavond heeft m'n vriend ernaar gekeken en de warmwaterkraan opengedraaid en toen kwam er vooral heel veel hete stoom uit maar geen water. En meteen die brandlucht weer. Dus meteen gebeld dat we een probleem met de geiser hebben en nu komt er morgen iemand naar kijken. Heel geweldig, want ze kunnen natuurlijk nooit een tijdsindicatie geven en ik ben alleen 's ochtends thuis en m'n vriend moet nog drie kwartier rijden voordat hij thuis is. Dus ik ga het eerst maar even afwachten en anders maar even het werk bellen dat ik later kom of helemaal niet, hoop dat ze het accepteren, dat ding moet toch gemaakt. Wat betreft de hoeveelheid werk zou het wel moeten mogen denk ik, maar ik vind het zo'n stomme reden, ik kan niet komen werken omdat de geiser stuk is

Maar, we zullen zien, misschien komen ze morgenochtend al en kan ik gewoon naar het werk.
Oud 10-03-2010, 23:48
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
En ja hoor, goed van de rel. Misschien beter dat ik bij mn ouders was de hele avond. Daar kon mn kop nog een beetje rustig doen. Nu staat ie alleen dus op ontploffen. Waarom nogsteeds? Ik word er gek van....
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Oud 11-03-2010, 08:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Onze geiser is stuk en dus hebben we geen warm water, kunnen niet douchen en niet afwassen.
Om af te wassen kan je toch gewoon even warm water koken in een pan of in de waterkoker ofzo? Deed ik ook altijd als m'n CV-ketel het niet deed. Ik heb het ook nooit zo op dat soort dingen. Vind een geiser dan ook nog enger dan een combiketel. En irritant altijd dat je de hele dag moet wachten. Bij mij bij de woningbouw is het meestal alleen ochtend of middag alleen bij de spoeddienst idd niet. Laatste keer heb ik met een hoop heibel voor elkaar gekregen dat ze 's avonds kwamen (ze zouden al 's avonds komen maar toen zijn ze niet op komen dagen en toen namen ze mij kwalijk dat ik de dag erna overdag niet thuis ben, ja daaag). Succes ermee iig.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-03-2010, 08:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, als je een waterkoker hebt, dan kun je eigenlijk alles, behalve een dagje niet douchen, dat is ook niet zo'n ramp. Het is wel te hopen dat ze dan meteen vandaag komen, want het is natuurlijk wel irritant! Onze verwarming is nog altijd niet gemaakt, het is al anderhalve maand later, maar we staan blijkbaar niet zo hoog op de prioriteitenlijst
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-03-2010, 09:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Daantje en Vogelvrij: ik heb net ook afgewasen door water te koken. De geiser is in de keuken en ik vind het vervelend als die monteur aan het werk is naast een stapel vieze borden etc. Er komt vanmiddag iemand tussen 13 en 17, dus ik heb maar even een vrije dag genomen, dat was gelukkig geen probleem. M'n teammanager zei zelfs dat m'n collega's waarschijnlijk blij waren dat ik er niet was, omdat het nu heel erg rustig is op het werk en hoe minder mensen er zijn, des te langer hebben mijn collega's werk. Ik neem wel vakantieuren op, heb er toch nog genoeg staan.

Dus vandaag vrij, hoewel ik wel op die man zit te wachten, duimen maar dat hij een beetje vroeg in de middag komt. Morgen vrij en maandag vrij, lekker!
Oud 11-03-2010, 10:29
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Het is nu vrijwel zeker, dus nu durf ik het wel te posten: ik ga waarschijnlijk mijn onderzoeksstage uitvoeren in Vietnam, samen met mijn beste vriendinnetje! Het is nog niet helemaal rond, maar wel zo goed als en onze begeleider had er in ieder geval alle vertrouwen in dat het ook echt gaat gebeuren.
Ik vind het heel gaaf
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-03-2010, 11:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Heksjuh: wat ontzettend spannend en leuk! Waar hangt het nu nog vanaf of het definitief doorgaat?

OT: Ik ben helemaal mezelf kwijt. Gisteren knetterstoned rondgelopen, dat voelde echt fijn, even niet zoveel nadenken maar je gewoon verwonderen over de kleine dingen. Even een soort van mist die in mijn hoofd hangt. En mijn vreetkick gaat dan redelijk door eetstoornisstemmetje heen dus heb ik ook eindelijk voldoende gegeten. Heb vannacht ook echt in coma gelegen, overal doorheen geslapen, dromeloos. Ben wel blij dat het goed ging, ik combinatie met die medicatie en alcohol. Ik weet niet meer wat ik moet doen vandaag, mn hele hoofd is vaag.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-03-2010, 13:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: gaaf joh! Hoe kom je bij Vietnam als ik vragen mag? Heeft de opleiding daar connecties? En wat voor stage ga je doen?

OT: monteur is geweest, nieuwe geiser erin omdat de oude doorgebrand was. De monteur zei dat dat ook brand had kunnen veroorzaken, dus ben blij dat dat ding vervangen is. En nu heb ik nog een hele middag lekker vrij.
Oud 11-03-2010, 15:29
Verwijderd
ik heb echt een probleem op school nu en dat kan ik nu niet gebruiken
Oud 11-03-2010, 15:29
Verwijderd
nooit niet
Oud 11-03-2010, 16:20
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Nijn en Missy: we hebben toestemming van de begeleider op de faculteit, nu moeten we nog een onderzoeksvoorstel schrijven dat goedgekeurd moet worden, en het moet in Vietnam nog geregeld worden omdat ze daar eigenlijk 1 onderzoek zouden doen maar omdat dat niet mag met twee studenten heeft onze begeleider nog een onderzoek bedacht wat ze daar dus nog niet weten (de begeleider wil graag twee studenten daar hebben omdat ze nog nooit studenten naar Vietnam hebben gestuurd). Maar ik denk wel dat we dat allemaal geregeld krijgen, de begeleider klonk in ieder geval positief en ervan overtuigd dat we gaan. En oja, ik moet mijn bachelor ook nog even halen
En hoe ik bij Vietnam kom: er hingen briefjes op de universiteit een tijdje terug met de onderzoeksstage, en de faculteit heeft inderdaad connecties daar.

Missy: ik pm je vandaag of morgen wel even wat voor het onderzoek het is
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-03-2010, 16:48
Verwijderd
@ heksjuh: het klinkt echt heel gaaf en interessant, en wat een kans!
Wat voor onderzoek is het of wil je dat hier prive houden?

OT:
morgen vrij(oké ik neem vrij ), dus ik kan langer slapen. Nu gaat het wel goed.
Maar eigenlijk ook weer niet.
Wat doe ik toch ook moeilijk
Oud 11-03-2010, 17:14
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ heksjuh: het klinkt echt heel gaaf en interessant, en wat een kans!
Wat voor onderzoek is het of wil je dat hier prive houden?
Ik pm het je wel (ik ben al vrij herkenbaar voor mensen die meelezen, dus ik zet het liever niet gewoon hier neer, vandaar)
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-03-2010, 17:14
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yarr, ik had een 9 voor mijn tentamen.
Nu nog even een stuk voor het blad van m'n opleiding uit mijn uitgedroogde hoofd weten te persen, en nog eens naar m'n paper kijken, en naar m'n referaat.. komt wel goed, maar iets met te hoge eisen aan mezelf stellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-03-2010, 17:34
Verwijderd
wauw. Ik ben jaloers^^ Een 9, subliem gewoon
Oud 11-03-2010, 18:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de werkdag was zo vermoeiend.
en ik had veel onrust.
en misselijkheid enzo door me ontsteking.
ik ben blij dat ik morgen niet hoef te werken.
maar gewoon naar therapie moet.
alleen die team bespreking met me moeder me begeleidster van MEE.
en al de vpk,s die dienst hebben en de psychiater en maatschappelijkwerkster zie ik tegen op.
maarja morgen is het hopelijk een rustige dag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-03-2010, 18:37
anoniem48
anoniem48 is offline
Ik heb een probleem ik maak me veel tedruk. Ik was vandaag bij geschiedenis en ik drukte op het knopje van de verwarming en het lampje ging uit ik drukte hem weer aan, maar het lampje bleef uit. de leraar zei dat het niet uit maakt maar ik maak me er toch druk om want misschien krijg ik er toch wel gezeur mee. Wat moet ik doen??????
Oud 11-03-2010, 20:21
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Ik heb een probleem ik maak me veel tedruk. Ik was vandaag bij geschiedenis en ik drukte op het knopje van de verwarming en het lampje ging uit ik drukte hem weer aan, maar het lampje bleef uit. de leraar zei dat het niet uit maakt maar ik maak me er toch druk om want misschien krijg ik er toch wel gezeur mee. Wat moet ik doen??????
Vraag jezelf eens af:

Wat is het ergste dat in deze situatie kan gebeuren?
Wat is het minst erge dat kan gebeuren?
Wat is het meest waarschijnlijke dat zal gebeuren?
En wat kan je zelf doen om het meest waarschijnlijke te laten gebeuren?

Ik zit net een of ander blaadje over psychologie en dergelijke door te bladeren, daar staan deze vier vragen in... Ik kan wel poging wagen om ze te beantwoorden voor je:

Ergste: Je krijgt alsnog op je flikker, want er is écht iets kapot en de schade wordt op jou verhaald
Minst erge: De leraar en ieder ander is het al lang weer vergeten en de verwarming doet het al lang weer
Waarschijnlijk: Is in ieder geval de leraar het al weer vergeten, of heeft iemand er naar laten kijken en doet alles het weer
Wat kan je nu nog doen?: Nu niets, maar je zou morgen langs kunnen lopen om te kijken of de verwarming het al weer doet, en als ie stuk is zelf voorstellen dat je de schade vergoed...


Anyway, stop met piekeren, je gaat anders nog opgefokt naar bed, dan slaap je slecht en ben je morgen niet te genieten... Dat schiet voor niemand iets op. Verander de dingen die je niet kan accepteren, en accepteer de dingen die je niet veranderen kunt...
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 11-03-2010, 20:22
JustADreamer
JustADreamer is offline
Oh, en ontopic:

Life's perfect, zelfs met het vooruitzicht van werkeloosheid. Vriendje doet lief, heb lol met mijn soon to be excollega's etc
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 11-03-2010, 20:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben op. Maar gelukkig hoef ik nog maar een halve dag voor de klas te staan en daarna 2 besprekingen te doen voor het weekend begint.
Oud 11-03-2010, 21:09
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Liet net zo'n harde scheet dat mijn anus er nog pijn van doet
ben ik de enige die er humor inziet?

Even mijn hart opluchten:

Heb eigenlijk een hele leuke week gehad. Ik ben erachter gekomen dat een goedkope vlieger van 12 euro niet vliegt. En een vlieger van >80 euro wel

Verder ga ik samenwonen in dezelfde unit als me beste vriendin. Maar nu zit ik toch te twijfelen omdat 1 iemand zei dat het messchien slecht is voor de vriendschap, stel dat we ruzie zouden krijgen. En nu zit ik al de hele avond na te denken daarover Omdat die persoon tot nu toe gelijk had in de meeste dingen, dus ik ga nu goed nadenken maar aan de andere kant we kennen elkaar al 13 jaar.

Verder bij Fury geweest Galopperen ging beter niet meer zo racen door de bak gelukkig En dan maar weer verder met me huiswerk nu.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 11-03-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Ik herken me heel goed in wat je schrijft. Bij mezelf merk ik dat ik niet alleen bang ben om te falen, maar ook om ergens in te slagen. Want als je ergens in slaagt, in wat dan ook, hebben mensen verwachtingen van je en dan kun je nog harder onderuit gaan. In werkelijkheid valt het allemaal wel mee natuurlijk, maar de gedachte is heel verlammend.
Wat je schrijft over het niksen herken ik ook. Ik doe wel een studie, maar als ik daar even niks voor te doen heb of het lukt me tijdelijk niet zit ik soms ook dagen voor me uit te staren en min of meer te wachten tot ik naar bed kan gaan, zoals afgelopen vakantie. Dat is echt dodelijk..
Ik herken het ook, vooral in de kunst dan - gisterochtend nog zitten janken in de les omdat ik het zó moeilijk vind om los te leren laten. Ben voor mezelf bezig met een stripdagboek wat door niemand beoordeeld wordt op beeldende kwaliteit, en juist die is goed, als docenten erin kijken, vinden ze 'm altijd fijn, met interessante tekeningen en lekker vrij enzo. Maar dan bedenk ik een plan voor een opdracht, en dat is dan meteen zó stijf en tuttig. En dat zegt die docent dan ook, en ik weet het zelf ook, en dan "ja doe dan zoals je in dat boekje doet". Ja dat werkt dus niet, want dat móet niet. En als het moet, als het een opdracht is, moet het goed gaan. Terwijl ik ondertussen allang weet dat het veel leuker, spannender, interessanter werk word als ik het mis durf te laten gaan, want de helft van de tijd gaat het dan veel beter dan wanneer ik veilig blijf. Pffff moeilijk Maar ik leer het wel. Ik ga het wel leren. Als ik ooit die vrijheid loskrijg in het tekenen, dan ben ik zó goed hè
Oud 11-03-2010, 22:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Morgen gaan we een weekendje weg met 2 vrienden van mijn vriend en hun vriendinnen, met z'n zessen dus. Leuk, maar ik vind het ook wel weer spannend. 1 stel zien we echt nooit, alleen met dit soort dingen eens in het jaar en op hun verjaardag, maar dan spreek je ze niet vanwege de drukte. Het andere stel zien we regelmatig omdat zus van mijn vriend met zijn vriend heeft. Alleen klik ik niet echt met die vriend, maar soms is hij wel aardig. Ach, het zal vast wel gezellig worden. Zaterdag gaan schoonzusje en ik in elk geval naar de sauna op het park. Verder gaan we zeker nog zwemmen en naar zee, want het park ligt direct aan zee, en gourmetten en spelletjes doen, dus het wordt vast leuk. En uiteindelijk is zo'n weekend toch heel kort, want de helft gaat ook zondagavond weer naar huis.
Oud 11-03-2010, 23:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Helemaal het hoekje om. Zit hier weer knetterstoned muziek te luisteren, ik hou van Berlin Calling en Trainspotting enzo. Zieke shit, zo is het leven even goed, vage mist in mijn kop.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-03-2010, 10:10
Redhair
Redhair is offline
Nijntje doe je een beetje rustig aan meisje, dit is niet goed.

Ave en Queasy, dankje.

Van Mierlo is dood.
Heb met de gemeenteraadverkiezingen nog op D66 gestemd.

De week rustig doorgebracht. Maandag, dinsdag en donderdag nauwelijks gedronken, dat ging me goed af. Veel nagedacht. Wat wil ik nou met mijn leven, met mijn eetstoornis? Als ik echt beter wil worden moet ik die opname gewoon doen.
Gister de laatste dag van de pre-therapiegroep. Mocht weer blind wegen, maar de therapeute zei mijn gewicht toch toen ze het opschreef. Niet handig, want stel dat ik het te zwaar zou vinden? Maar het viel me echt heel erg mee, ik ben nog geen kilo aangekomen. Het voelt lekker dat ik veilig wat boterhammen en avondeten kan eten zonder meteen aan te komen.
Bij de evaluatie kreeg ik als behandelplan een klinische opname om aan te sterken en daarna een doorstroom naar de vijf-daagse dagbehandeling. Ik ben er tevreden mee. Neem me maar op ja, als dat nodig is om beter te worden. De wachtlijst is kort, ik zou snel een oproep krijgen.

Na de therapiedag naar mama gegaan. Daar gingen we port drinken, ik was een beetje in de war. Kon keihard lachen en keihard janken. Het voelt raar dat de pre-therapie is afgelopen, na ruim tien weken. Het voelt raar om opgenomen te worden, het is zo definitief. We werden een beetje aangeschoten van de port en ik at er lekker pinda's bij, zonder schuldgevoel. Want hee, ik kom blijkbaar niet snel aan, dus lekker genieten. Daarna wilde ik wat ongezonds eten. We dachten eerst aan patat, maar dat was nog een stap te ver. Dus maar pizza gehaald, die was erg lekker en ik had wederom geen kutgevoel. Daarbij lekker prosseco gedronken en getoast op beterschap. Half dronken zijn we naar een cafe gegaan waar Tom Pintens wat eigen liedjes zong en een gedicht van Remco Campert had vertaald in een liedje. Ik ben verliefd op Tom, een paar weken eerder had ik hem ook al in dat cafe gezien.

Weer thuis bij mama knapte ik helemaal, dronken. Flinke huilbui gehad. Mama heeft me naar huis gebracht, want ik wilde niet daar slapen en ze durfde me niet op de fiets te laten gaan. Thuis was broer er ook, bij hem nog een beetje gehuild en toen dronken in slaap gevallen op de bank.

Nu voel ik me nog een beetje vaag, half dronken. Net ontbijtje gehad, zo maar eens lekker douchen, dan knap ik wel op. Straks weer naar mama, we zouden sushi als lunch eten. Nu kan ik nog allemaal lekkere dingetjes eten, straks in de kliniek krijg ik hun voedsel. Dus nog maar lekker genieten van mijn ontbijtjes die bestaan uit tosti's met geitenkaas en rucola, of met brie. Mijn lekkere vispakketjes en heerlijke pasta's, van de roergebakken spinazie van mijn broer, van sushi. Nu nog lekker genieten van eten met soms wat schuldgevoel en veel chaos, daarna kliniekvoedsel eten en leren normaal eten en aankomen en er vrede mee hebben en mezelf terugvinden en daarna voor altijd lekker eten zonder schuldgevoel en normaal leven. Yeah.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 12-03-2010, 11:15
Verwijderd
Mijn hond mocht er gewoon los lopen hoor. Het is een labrador, en ze doet niks.
Ze is echt een schijterd. Ik kreeg commentaar dat ik mijn hond aan de lijn moest doen.
Er liep iemand anders met twee van die schoothondjes. Uh mijn hond deed niks, en mocht er gewoon los lopen.

Heb haar een fijne dag verder gewensd xD
Oud 12-03-2010, 13:32
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het gesprek hoe het nou ging ging toch wel goed.
en nou ga ik binnekort 1 dag extra werken in de week.
maar daarvoor zou me moeder eerst nog naar het werk bellen.
en ik ga op het terrein over een tijdje wat minder therapie doen.
maar wat meer dagbesteding.
en dan zie ik me groepsgenoten wel minder.
dat vind ik wel kut.
en we hadden vanmiddag geen therapie.
want dat viel uit.
dus ik ben mooi gelijk om 12:00 met me moeder mee naar huis gereden.
en heb ik een lekker lang weekend.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.