Oud 09-03-2010, 18:41
Verwijderd
Dragen jullie veel sieraden. En wat voor iets? Moet het edelmetaal zijn, diamanten, of mag het ook van de h&m komen?

Ik draag vandaag een armband met 4 rijen nepparels, heb van mijn opa ze in allerlei kleuren gekregen Verder draag ik niet meer veel sieraden. Vroeger, toen ik alto was, wel, stapels kettingen met hangsloten en mercedessterren aan (kun je ook niet meer echt sieraden noemen ), aan bijna elke vinger een zilveren ring en tonnen kralen- en kinderarmbandjes. Wat ik nu dag en nacht draag zijn een armbandje met rozenkwarts en een of ander onbekend kristal dat ik van mijn ouders met Kerst heb gekregen en een ring met een grote tijgeroog die ik van mijn grootouders heb gekregen. Minder was dat ze hem als zilver hebben gekocht en hij blijkt koper te zijn ofzo. Maakt hem niet minder mooi voor mij, maar ik vind het wel grof dat ze oude mensen zo hebben opgelicht.

Heb best wel wat dure dingen van mijn ouders gekregen, maar draag ze nooit... Horloges al helemaal niet. En ik had een mooie Esprit-ring van mijn ex gekregen, maar die is gewoon kwijt Met dezelfde ex had ik trouwens zilveren ringen van Nico Taeymans uitgewisseld. Ook wel jammer dat ik dat nu niet meer echt draag, vooral omdat hij gegraveerd is met naam en datum enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2010, 18:47
Verwijderd
Het enige wat ik zo nu en dan draag ter versiering is een horloge. Ik irriteer me meestal dood aan kettingen en ringen dus die wil ik liever niet op mijn lichaam.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 18:50
Verwijderd
soms oorbellen en kettingkjes en al een hele poos een touwtje maar verder niks
Oh en af en toe mijn horloge maar dat vergeet ik vaak om te doen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 18:53
WAT
WAT is offline
mijn eigen gemaakte armbanden ^^ en een ketting met 2 hangers
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 19:19
Verwijderd
Ik draag altijd een zilveren ring in de vorm van een slang, aan mijn rechter ringvinger.
En soms ook een ketting aan mijn pols, maar nit als ik in de les zit, want dat tikt als jem oet schrijven.


En onder mijn hemd draag ik altijd een zilveren Latijns kruisje. Ik heb katholieke roots.


En verder een horloge natuurlijk. Zo'n roestvrij stalen chronograaf. Ik hou meest van analoge wijzers.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 21:35
Verwijderd
is dat viltstift?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 21:44
jerometje
jerometje is offline
een zilver knopje in me oor en een edelstalen/rvs ring die ik gekregen heb van me vriendin
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik draag altijd m'n horloge en ook altijd oorbellen (vaak een knopje en een ringetje in elk oor). Zo af en toe draag ik ook wel eens andere oorbellen of een kettinkje. Armbandjes heb ik wel maar draag ik zelden, alleen bij bijzondere gebeurtenissen. Ringen draag ik niet meer. Sieraden mogen eigenlijk ook niet op m'n werk (ziekenhuislab), horloge is eigenlijk al uit den boze.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 22:12
silentbob
silentbob is offline
nu helemaal niks, al heb ik wel bijnadopjes uit mn trui hangen maar das niet echt een sieraad
horloges vind ik altijd irritant zitten
op de basischool had ik wel een poos soms een simpel kettinkje om met een stukje metaal met een rune erop(gekregen van mn oma die op vakantie was geweest naar ijsland)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 00:24
Verwijderd
Citaat:
is dat viltstift?
Stempel.
Was net terug van een New wave party
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 13:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik draag altijd twee ringen (zilver, goud vind ik niet mooi), een horloge van Fossil en oorbellen. Oorbellen wissel ik vaak af, want die moeten bij mijn kleren passen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 14:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb altijd een rozenring, een kettinkje met een klavertjevier, twee piercings en oorbellen. Ik heb zeven gaatjes, waarvan in vijf altijd dezelfde oorbel zit - yin-yang, appeltje, bloempje, schelpje, oneindigheidsteken - en in de twee onderste de helft van de tijd een roos/het handje van Fatima en de andere helft van de tijd grote oorbellen. Met kleurtjes. En glimsels.
En ik heb soms armbandjes, en soms haarbandjes, en heel vaak speldjes met bloemen of vlinders en ook schuifjes. En als het goed weer is en er zijn bloemen, dan draag ik bloemen in m'n haar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 15:43
Verwijderd
Bijna altijd oorbellen en een horloge.
En een ring aan mijn ringvinger.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 16:13
Verwijderd
Ik draag bijna altijd een horloge, al is sieraad zijn niet z'n belangrijkste functie.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 18:05
Verwijderd
Ik draag weinig sierraden. Meestal een dun zilveren kettinkje met een klein zilveren figuurtje of halfedelsteentje als hanger. Soms in plaast daarvan een wat uitgebreidere ketting. Soms oorbellen, maar meestal niet - ik hou van bungeloorbellen maar vind die meestal te zwaar. Zelden een armband; ik heb een aantal blikken armbandjes die ik dan bij elkaar draag, en een zilveren armbandje van bijzondere schakeltjes.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 22:08
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ik draag standaard alleen mijn zilveren ketting, een erfstuk met een hartje en een kruisje er aan. Dat doe ik 's nachts ook niet af.
Bijna elke dag draag ik oorbellen. Ik heb wel dubbele gaatjes, maar draag vaak maar enkel. Als ik geen inspiratie heb, zijn het gewoon zilveren knopjes.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 09:10
Verwijderd
ik heb een gouden armbandje dat ik vaak draag en dan lange tijd niet af doe, tot ik ga sporten etc. dan blijft ie weer lange tijd af
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 09:57
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik heb altijd oorbellen in, ik voel me op de een of andere manier een beetje 'bloot' als ik ze niet in heb Meestal zijn het gewoon goedkope rotdingen van de H&M die op een gegeven moment uit elkaar vallen hihi.
Verder altijd een ring om mijn middelvinger (hij was te groot voor mijn ringvinger en ik vond het sneu om hem om te ruilen, was een cadeau) en sinds kerst heb ik van mijn ouders een Trollbeads armband gekregen met wat kraaltjes, dus die heb ik nu regelmatig om Horloges draag ik eigenlijk nooit..

'Vroeger' (11-15) had ik altijd heel m'n polsen vol met armbandjes, zelfgemaakt meestal. En veel kettinkjes om, nu eigenlijk nooit meer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-03-2010, 17:15
RupertTM
Avatar van RupertTM
RupertTM is offline
Ik draag een horloge van Breytenbach, met een bruin leren band en zilveren behuizing. Het ontwerp is vrij abstract en basic, daar hou ik juist van.

Verder draag ik altijd een houten kruisje aan een zwart koord. Deze heb ik van een meisje gekregen als afscheidscadeau toen ik vertrok na twee maanden vrijwilligerswerk in Bangladesh. Het heeft heel veel betekenis voor mij, behalve de foto's natuurlijk is dat de enige tastbare herinnering die ik heb van die super tijd! Ik ga nooit ergens heen zonder dat kruisje om! En ja, ik ben Christen, dus het niet alleen een sierraad voor me..
__________________
When she walked in dressed in black, I had a heartattack!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 21:20
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik heb echt ongelofelijk veel oorbellen, stiekem vergeet ik ze wel steeds vaker in te doen. Ik was ook heel erg gehecht aan m'n horloge maar omdat ik die opt werk niet om mag vergeet ik die ook steeds vaker. Een ketting heb ik ook wel eens om, afhankelijk van oft wel of niet staat bij mijn kleding.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 17-03-2010, 02:05
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Ik heb veel sieraden, maar ik draag ze nooit. Behalve bij speciale gelegenheden. In de zomer meer dan bij koud weer. Dan gaat het om fijne oorbellen en één armband! Ik houd het iig graag simpel.
Wandelende kerstbomen vind ik belachelijk
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 03:15
crazycat
crazycat is offline
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 11:57
Verwijderd
Ik vrees dat ik een ongelofelijk dure smaak heb wat betreft sieraden
Alle sieraden die ik draag zijn witgoud met iets van diamanten/kleurstenen (granaat, toermalijn, opaal), op mijn buddha to buddha armband na; die is van zilver.
Sieraden kopen is voor mij echt het ultieme cadeautje aan mezelf, omdat ik het me door mijn voorkeur voor "echte" sieraden niet vaak kan veroorloven en het dus speciaal blijft, maar ook omdat het iets is dat nooit zijn waarde zal verliezen/altijd mooi blijft.

De dingen die ik draag zijn verder altijd heel subtiel, omdat ik het a. niet mooi vind als je een enorm rotsblok aan je vinger hebt prijken en b. omdat ik het, al zou k het willen, niet kan betalen.
Ik draag standaard een heel klein horloge van armani (dunne polsjes) en een zilveren, dunne buddha to buddha armband, een kettinkje met een hangertje van opaal/briljantjes, iets van knopjes/creolen, ook met één of meerdere briljantjes en een witgouden/diamanten ring die ik van mijn ouders heb gekregen toen ik 21 werd.

Laatst gewijzigd op 18-03-2010 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 17:28
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
zilveren ketting ( net zo dik als op die foto van crazycat) maar dan met schakels
horloge met zo'n staal bandje of weet ik veel wat het is.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 23:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik draag geen sieraden. Een ring of horloge vind ik maar vervelend zitten en het zit bovendien in de weg op m'n werk. Ik heb vroeger wel eens kettingen gehad maar die zijn allemaal stuk gegaan dus die koop ik maar niet meer.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Sieraden
PaPua
21 02-11-2006 19:14
Lichaam & Gezondheid zilvere sieraden ??
Ui
8 31-05-2005 18:46
Lifestyle Fototopic: mooiste sieraad
Elmoo
50 22-07-2004 19:33
Lifestyle Sieraden
Verwijderd
27 23-05-2003 21:12
Lifestyle Sieraden
Synonym
44 17-06-2002 22:56
Lifestyle sieraden
feline
46 18-05-2002 00:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.