Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2002, 10:08
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
wie ziet hier trance als muziek?
ik namelijk niet, ik zie et als geluid.

Ik zie iets pas als muziek wanneer et met MUZIEKinstrumenten is gemaakt, en niet met een computer ofzo.... elke leek kan muziek maken op zn computer, download Fruityloops, en FastTracker en je bent je eigen superdj
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 10:34
psilo
Avatar van psilo
psilo is offline
ok dan
ehm ben zelf absoluut geen trance liefhebber maar zie het wel degelijk als muziek.. er zit een ritme in, een melodie/groove, het is dansbaar.... dus waarom is het geen muziek ?

wat is jouw definitie van muziek instrument? imho kan een computer dat ook zijn.. of is een synthesizer volgens jou ook geen instrument?

als je je niet verdiept in een bepaalde muziek soort klinkt het idd vaak simpel en allemaal hetzelfde.. maar als je het vaker luistert leer je het vanzelf waarderen.. (ik heb het nu niet over die commerciele trance ala BoozyWoozy e.d.)
dus ehh zelf maken gaat je nog wel tegenvallen denk ik..
__________________
rustig aan
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 10:58
Verwijderd
muziek heeft een defenitie en trance valt daaronder... tis niet verplicht om er echte instrumenten in te stoppen... en waarom zou een drumcomputer geen echt instrument zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:03
Rhinus
Rhinus is offline
Ik mis emotie bij Trance. Maar dat kan ook aan mij liggen..

Ik wil eens een Trance-band zien. Want ik vind 'nep' geluiden nooit mooi. Dus als er nu eens een Rock band ontstaat die Trance maakt. Misschien is dat wel mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:04
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
ik heb genoeg vrienden die dj's zijn, van noise, tot Drum 'n bass, tot trance. ze weten dat ik er een hekel aan heb, en ik heb zelf ook voor de lol een keer trance gemaakt, simpeler kan niet. trance maken is zo simpel, niet normaal, je neemt een aantal samples, gooit daar een beat onder, en je hebt trance.

zoals a new noise al zei: nothing beats een live optreden met instrumenten
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:06
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
wie ziet hier trance als muziek?
ik namelijk niet, ik zie et als geluid.
Zegt dat iets over trance, of over jou?

Citaat:
Ik zie iets pas als muziek wanneer et met MUZIEKinstrumenten is gemaakt, en niet met een computer ofzo.... elke leek kan muziek maken op zn computer, download Fruityloops, en FastTracker en je bent je eigen superdj
Wie definiëert een muziekinstrument?
Is een plastic ton met plastic erover gespannen niet ook een trommel? Een glas gevuld met water? Als er klanken uit komen, is het voorwerp dan nog geen muziekinstrument?

Een entiteit gebouwd puur voor het maken van muziek (een pc uitgerust met muzieksoftware), hoezo is dat geen muziekinstrument?

mu·´ziek (de ~ (v.))
1 de kunst van het op esthetische wijze voortbrengen van klank, melodie, harmonie en ritme => toonkunst

in·stru·´ment (het ~)
1 min of meer samengesteld of fijn gereedschap of toestel voor een of ander handwerk, bedrijf of voor wetenschappelijk onderzoek

Combineer deze twee worden et voila.

U (Lager-Lout) mag weer reageren, en laat het iets zinnigers zijn dan "trance is te simpel om muziek te noemen".
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:09
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik mis emotie bij Trance. Maar dat kan ook aan mij liggen..
Als er íets emotioneel is is het juist instrumentale muziek. Pure emotie die je meteen voelt, in plaats van dat je eerst de tekst moet beluisteren en je erin verdiepen.

Geldt uiteraard niet voor het gros van de nummers.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:11
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
ik heb genoeg vrienden die dj's zijn, van noise, tot Drum 'n bass, tot trance. ze weten dat ik er een hekel aan heb, en ik heb zelf ook voor de lol een keer trance gemaakt, simpeler kan niet. trance maken is zo simpel, niet normaal, je neemt een aantal samples, gooit daar een beat onder, en je hebt trance.
Wees dan ook zo gaaf om dat nummertje hier te plaatsen, dan zullen wij wel beoordelen of het kwalitatief hoogstaand is en uberhaupt de naam trance waard is.

Een 4/4 beat met een hihatje en een melodielijn eroverheen kan iedereen wel maken ja, maar dat geldt ook voor lukraak op een drumstel rammen en wat in de microfoon schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:12
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Als er íets emotioneel is is het juist instrumentale muziek.
Ja, maar wat heeft dat met Trance te maken?

Ik weet 't die dingen waarmee je Trance maakt zijn ook instrumenten, maar toch is dat anders..

Dit is een onzin reply ik weet het..
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:14
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Rhinus schreef:


Ja, maar wat heeft dat met Trance te maken?
Trance is per definitie instrumentaal, slechts een klein aantal nummers bevat vocalen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:15
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Trance is per definitie instrumentaal, slechts een klein aantal nummers bevat vocalen.
Ha, mijn edit was eerder!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
ik heb genoeg vrienden die dj's zijn, van noise, tot Drum 'n bass, tot trance. ze weten dat ik er een hekel aan heb, en ik heb zelf ook voor de lol een keer trance gemaakt, simpeler kan niet. trance maken is zo simpel, niet normaal, je neemt een aantal samples, gooit daar een beat onder, en je hebt trance.

zoals a new noise al zei: nothing beats een live optreden met instrumenten
pure onzin, je kent niets meer dan de commerciele zooi. Die is inderdaad vrij makkelijk. Bekijk de dingen die uit de scene komen en je zult horen dat niet alles 4 x 8 tellen is en dan een hihat eronder, 4 x 8 tellen later vocalen.
Nee dat ist niet.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:21
Verwijderd
ik ken iemand die trance maakt en die is vaak 2 weken bezig met een nummer ofzo, dus tis niet simpel en het kan niet met elke versie van magix music maker (zoals veel mensen denken)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:41
osmano
osmano is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik mis emotie bij Trance. Maar dat kan ook aan mij liggen..

Ik wil eens een Trance-band zien. Want ik vind 'nep' geluiden nooit mooi. Dus als er nu eens een Rock band ontstaat die Trance maakt. Misschien is dat wel mooi.
luister maar es naar vocal trance of upliftting trance dan hoor je pas emoties,het is egwoon dat mensen op tv dj boozy woozy zien en dan meteen denken ah kut trance weer zo'n tututu liedje maar dat is ook geen echte trance wat ze op tv laten zien ,er bestaan zoveel verschillende trance soorten zoals :
Club-trance
Hardtrance
Upliftting trance
Vocal trance
Groovetrance
Progressieftrance
die toch niet zomaar 1 2 3 op een computer gemaakt kunnen worden.als je echte trance hoort dan weet je pas wat voor soort muziek het is maar dat van mtv en tmf si allemaal bullshit ,ga maar es 1 keer naar een id-t feest
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:44
osmano
osmano is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
ik heb genoeg vrienden die dj's zijn, van noise, tot Drum 'n bass, tot trance. ze weten dat ik er een hekel aan heb, en ik heb zelf ook voor de lol een keer trance gemaakt, simpeler kan niet. trance maken is zo simpel, niet normaal, je neemt een aantal samples, gooit daar een beat onder, en je hebt trance.

zoals a new noise al zei: nothing beats een live optreden met instrumenten
yep maar die trance die jij gemaakt hebt zal wel een kindje van 3 kunnen ,ehm ik kan ook wat op een drum stel gaan rammen en wat piano knopjes indrukken ,zo simpel ligt het niet jongetje ,als het zo makkelijk was dan zou het niet de populairste muziek stijl zijn in Nederland zijn en zouden de dj's niet zo veel doeko krijgen en zouden er niet zoveel feesten georganiseerd worden en zou id-t niet de grootste muziekmaatschappij in nl zijn en zouden niet zoveel mensen ernaar luisteren

Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
nah ik ben het er toch wel mee eens dat trance weinig emoties bevat. Dat ligt er gewoon aan dat ik naar metal luister en niet naar trance. Ik zie op een andere manier emoties. Door de zang, gitaarpartijen en drums is een perfecte sfeer te creëren (=emotie). In trance is het de melodie die voor sfeer zorgt, maar die vind ik altijd minder.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:46
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
ik vind trance vreselijk.. ben net 2 weken naar zuid frankrijk geweest, en in al die discotheken draaien ze alleen maar dat irritante ge bonk-bonk-bonk. het kan heus geen kwaad om aan mensen te denken die wel van uitgaan en dansen, maar niet van trance houden, heren dj's!
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:49
Rioto
gatver trance suigt kip man , laat mij maar lekker naar hardcore luisteren en er flink op moshen

Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 11:51.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2002, 11:50
osmano
osmano is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
ik vind trance vreselijk.. ben net 2 weken naar zuid frankrijk geweest, en in al die discotheken draaien ze alleen maar dat irritante ge bonk-bonk-bonk. het kan heus geen kwaad om aan mensen te denken die wel van uitgaan en dansen, maar niet van trance houden, heren dj's!
uhm frankrijk ja daar weten ze ook niet wat trance is ,daar hebben ze hun eigen muziek stijl : french-club en dat noemen ze dan trance daar ,maar ja dat in die diskotheken is ook maar commerciele shit
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:50
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nah ik ben het er toch wel mee eens dat trance weinig emoties bevat. Dat ligt er gewoon aan dat ik naar metal luister en niet naar trance. Ik zie op een andere manier emoties. Door de zang, gitaarpartijen en drums is een perfecte sfeer te creëren (=emotie). In trance is het de melodie die voor sfeer zorgt, maar die vind ik altijd minder.
Dat is ook niet helemaal waar; er zijn genoeg nummers te vinden waar de melodie zelfs compleet ontbreekt en de percussie/bassline de sfeer maakt.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 11:57
osmano
osmano is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
nah ik ben het er toch wel mee eens dat trance weinig emoties bevat. Dat ligt er gewoon aan dat ik naar metal luister en niet naar trance. Ik zie op een andere manier emoties. Door de zang, gitaarpartijen en drums is een perfecte sfeer te creëren (=emotie). In trance is het de melodie die voor sfeer zorgt, maar die vind ik altijd minder.
wil je emotie horen ??
download dit eens : masters of ceremony - under control
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:03
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
Citaat:
fibonacci schreef:


Wees dan ook zo gaaf om dat nummertje hier te plaatsen, dan zullen wij wel beoordelen of het kwalitatief hoogstaand is en uberhaupt de naam trance waard is.
ik heb dat nummer al lang niet, is 2 jaar geleden, ik heb / wil sowieso geen trance op mijn computer hebben, komt er nooit van mn leven op
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:04
Verwijderd
Citaat:
fibonacci schreef:
Dat is ook niet helemaal waar; er zijn genoeg nummers te vinden waar de melodie zelfs compleet ontbreekt en de percussie/bassline de sfeer maakt.
basslines bij trance vind ik echt compleet niet te vergelijken met die in bijvoorbeeld metal. het verschil met een basgitaar (of contrabas) en synthesizer basklankje is echt heel groot. op dat gebied kunnen dj's nog heel wat leren.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:07
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
osmano schreef:
wil je emotie horen ??
download dit eens : masters of ceremony - under control
Oke, zal ik die eens downloaden. Ik ben benieuwd of ik daar emotie in hoor, maar we zullen zien.

Is toch geen racistische (ofzoiets) Trance he?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:08
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:


ik heb dat nummer al lang niet, is 2 jaar geleden, ik heb / wil sowieso geen trance op mijn computer hebben, komt er nooit van mn leven op
Zo'n kortzichtige houding beperkt je muzikale visie natuurlijk enorm. Smaak blijft altijd subjectief maar om nou een compleet genre bij voorbaat uit te sluiten op basis van een paar nummers die je simpel vind vind ik nogal radicaal. Reden genoeg voor mij om jou en dit topic niet serieus te nemen (het gaat sowieso nergens over).

Gelukkig benadeel je alleen jezelf ermee

Ik vind metal niks, want Limp bizkit heeft zo'n dom petje op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 12:10
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Rhinus schreef:


Oke, zal ik die eens downloaden. Ik ben benieuwd of ik daar emotie in hoor, maar we zullen zien.
Saeed & Palash - Doom's Day
Cass vs. Slide - Perception (origineel, zonder vocalen)

Citaat:
Is toch geen racistische (ofzoiets) Trance he?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:11
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
wouszer schreef:

basslines bij trance vind ik echt compleet niet te vergelijken met die in bijvoorbeeld metal. het verschil met een basgitaar (of contrabas) en synthesizer basklankje is echt heel groot. op dat gebied kunnen dj's nog heel wat leren.
Natuurlijk verschilt het, het geluid wordt immers op een compleet andere manier voortgebracht. Wat is je punt?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:14
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Is dat een nee?

Citaat:
fibonacci schreef:
Natuurlijk verschilt het, het geluid wordt immers op een compleet andere manier voortgebracht. Wat is je punt?
Luister eens een basgitaarsolo en je snapt het punt .
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:18
Lager-Lout
Lager-Lout is offline
Citaat:
fibonacci schreef:


Zo'n kortzichtige houding beperkt je muzikale visie natuurlijk enorm. Smaak blijft altijd subjectief maar om nou een compleet genre bij voorbaat uit te sluiten op basis van een paar nummers die je simpel vind vind ik nogal radicaal. Reden genoeg voor mij om jou en dit topic niet serieus te nemen (het gaat sowieso nergens over).

Gelukkig benadeel je alleen jezelf ermee

Ik vind metal niks, want Limp bizkit heeft zo'n dom petje op

nou, zorg jij dan maar is dat ik een trance nummer te horen krijg die ik goed vind, ik heb er nog nooit 1tje gehoord, dus ik baseer et echt niet op een paar nummer, als ik in de winkel werk hoor ik de hele dag nix anders
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:18
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Rhinus schreef:


Is dat een nee?
Ik ben nog nooit rascistische trance tegengekomen

Citaat:
Luister eens een basgitaarsolo en je snapt het punt .
Je zegt zelf eerst dat het niet te vergelijken is, en vervolgens doe je het zelf tóch door te stellen dat dj's een voorbeeld moeten nemen aan de basgitaar.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:20
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
nou, zorg jij dan maar is dat ik een trance nummer te horen krijg die ik goed vind, ik heb er nog nooit 1tje gehoord, dus ik baseer et echt niet op een paar nummer, als ik in de winkel werk hoor ik de hele dag nix anders
Zo werkt het niet, je bent te bevooroordeeld om goed te luisteren. Alleen als je het zelf echt wil zul je, door veel te zoeken en een hoop troep links te laten liggen, mooie muziek ontdekken.

En in winkels hoor ik inderdaad ook nooit mooie trance.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:20
osmano
osmano is offline
Citaat:
wouszer schreef:

basslines bij trance vind ik echt compleet niet te vergelijken met die in bijvoorbeeld metal. het verschil met een basgitaar (of contrabas) en synthesizer basklankje is echt heel groot. op dat gebied kunnen dj's nog heel wat leren.
lol die metal groepen hebben wel een andere bass maare ik dnek toch dat dj's veel slimmer en meer begrip hebben voor geluiden en eletronische instrumenten ,kijk eens hiernaar dit is wat een dj allemaal nodig heeft om een song te maken :

Yamaha 02r Digital Mixing Console Yamaha
Mackie 1202-VLZPro Mixer Mackie
Akai S-3000xl Sampler Akai
Roland TR-909 Roland
Roland TR-808
Roland SH-101
Roland R-70 Drummachine
Sequential Circuit Drummachine Drummachine
Roland XP-30
Roland Juno 106
Roland Juno 2 (2x)
Roland JV-1080
Roland JP-8080
Acces Virus C Acces
Orbit Dance Module E-mu
Nordlead 2 (rack version) Nordlead
Lexicon PCM-90
Lexicon MPX-1 Lexicon
Yamaha FB-01 (2x)
Alesis QV 2 Alesis
Yamaha EMP-100
Pentium III 750mhz Pentium
Motu 2408mkII Motu
Logic Audio Platinum 5.1 Emagic
Tascam DA-30 Dat-recorder Tascam
Dynaudio Acoustics Monitorspeakers Dynaudio
Technics SL-1210 MKII (3x) Technics
Pioneer CDJ-1000 Pioneer
Rode Classic II Microphone Rode

dit is toch wat meer dan een computertje niet mensen ??
wat hadden jullie gedacht van een draaitafel
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:22
osmano
osmano is offline
Citaat:
fibonacci schreef:


Zo werkt het niet, je bent te bevooroordeeld om goed te luisteren. Alleen als je het zelf echt wil zul je, door veel te zoeken en een hoop troep links te laten liggen, mooie muziek ontdekken.

En in winkels hoor ik inderdaad ook nooit mooie trance.
winkels is commerciele shit ,in winkels hoor ej toch ook geen goeie metal of zelfs helemaal geen metal zoals in free record shop
omdat de dance scene in nl gewoon heerscht

Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 12:24.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:23
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Je zegt zelf eerst dat het niet te vergelijken is, en vervolgens doe je het zelf tóch door te stellen dat dj's een voorbeeld moeten nemen aan de basgitaar.
Dat zei ik niet, dat zei iemand anders. Maar luister eens een basgitaarsolo. Zo willen 'wij' 'Rockers' een bas horen.

Bijvoorbeeld: "Level 42 - Bass Solo (Live At Wembley 87)"
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:25
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
Rhinus schreef:


Dat zei ik niet, dat zei iemand anders. Maar luister eens een basgitaarsolo. Zo willen 'wij' 'Rockers' een bas horen.

Bijvoorbeeld: "Level 42 - Bass Solo (Live At Wembley 87)"
Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak, en, zoals al vaker gezegd, 'oover schmaek valt niet te twischten ende te argumenteeren'
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 12:28
fibonacci
fibonacci is offline
Citaat:
Rhinus schreef:


Dat zei ik niet, dat zei iemand anders.
oh oke, mijn foutje

Citaat:
Maar luister eens een basgitaarsolo. Zo willen 'wij' 'Rockers' een bas horen.
Dat is jouw smaak, maar je kunt de producenten moeilijk verwijten dat ze niet maken wat jij mooi vind.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-08-2002, 12:30
osmano
osmano is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
[B]

oh oke, mijn foutje



Dat is jouw smaak, maar je kunt de producenten moeilijk verwijten dat ze niet maken wat jij mooi vind.
precies ,maar laten we ff de topic een beetje afronden ,.nee trance is niet een stijl die je zomaar met je pctje maakt want mijn bovenste posts hebben al bewezen wat een dj allemaal nodig heeft en hoeveel geld die moet uitgeven om echt te kunnen produceren
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:06
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
fibonacci schreef:
Dat is jouw smaak, maar je kunt de producenten moeilijk verwijten dat ze niet maken wat jij mooi vind.
Nee, dat niet. Maar luister jij eens een echte basgitaar solo. En moet je maar eens luisteren of je dat niet veel mooier vind als Trance bas.

Citaat:
osmano schreef:
precies ,maar laten we ff de topic een beetje afronden ,.nee trance is niet een stijl die je zomaar met je pctje maakt want mijn bovenste posts hebben al bewezen wat een dj allemaal nodig heeft en hoeveel geld die moet uitgeven om echt te kunnen produceren
Maar 't blijft muziek die gemaakt word met een PC. Ik denk dat als je Trance wil maken geld het belangrijkste is. En bij Rock enzo talent.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:15
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
osmano schreef:
download dit eens : masters of ceremony - under control
Oke, dat heb ik gedownload. Ik weet niet hoe oud dit nummer is. Maar de tekst lijkt verdacht veel op een nummer van RATM. En ik moet zeggen 't is leuk. Tenminste de eerste 2 minuten. 't Is een beetje heel veel herhaling. Maar ik hoor er dus geen emotie in.. Waar moet die emotie inzitten dan?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:18
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
Lager-Lout schreef:
wie ziet hier trance als muziek?
ik namelijk niet, ik zie et als geluid.

Ik zie iets pas als muziek wanneer et met MUZIEKinstrumenten is gemaakt, en niet met een computer ofzo.... elke leek kan muziek maken op zn computer, download Fruityloops, en FastTracker en je bent je eigen superdj
trance is echt de domste muziek die ik ooit heb gehoord ik haat trance
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:20
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
WHIEEEEEE schreef:


trance is echt de domste muziek die ik ooit heb gehoord ik haat trance
Zal ik hier maar gewoon niet op in gaan?
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:21
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Zal ik hier maar gewoon niet op in gaan?
en waarom nie???
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:22
Verwijderd
Citaat:
WHIEEEEEE schreef:
trance is echt de domste muziek die ik ooit heb gehoord ik haat trance
kvin ski-hut muziek toch wat dommer...
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:23
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
WHIEEEEEE schreef:


en waarom nie???
Omdat de 'mening' die jij zojuist op deze saaie vrijdagmiddag het forum opboert gewoonweg te bekrompen voor woorden is
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:23
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
Ufke schreef:


kvin ski-hut muziek toch wat dommer...
dat is ook dom
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:25
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Omdat de 'mening' die jij zojuist op deze saaie vrijdagmiddag het forum opboert gewoonweg te bekrompen voor woorden is
whatever
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:26
independancy wanted
Avatar van independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
WHIEEEEEE schreef:


whatever
Ik bedoel maar...
__________________
Sig Heil
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:27
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:


Ik bedoel maar...
het is mijn mening maar wat jij vind moet jezelf weten maar ik vind trance gewoon super irritant
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:27
Verwijderd
Citaat:
WHIEEEEEE schreef:
dat is ook dom
ga een fiets stelen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 13:28
WHIEEEEEE
Avatar van WHIEEEEEE
WHIEEEEEE is offline
Citaat:
Ufke schreef:


ga een fiets stelen
nee geen zin in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32.