Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vond het anders als 14 jarige makkelijker een vriendin krijgen dan nu als 25 jarige (nouja eigenlijk heb ik altijd wel een vriendin gehad maar wat ik wil zeggen is als 14 jarige was het bijna lopende band werk) het schijnt namelijk dat die meisjes als ze ook zo 21-24 zijn wat meer gaan nadenken over lange termijn dan als 13-14 jarige.
Als 14 jarige kwam ik nog weleens ergens, boel op stelten zetten, gave jongen uithangen dat soort dingen, dat kan ik nu niet meer zeggen (sterker ik ben de helft van het jaar niet eens meer thuis) Datingsites? mweh... kom je nog wel achter ![]() Ben er uiteindelijk achter gekomen dat het niet de snelheid van het vinden is, en niet eens hoe makkelijk het is maar wie... als die wie uiteindelijk iemand is die heel belangrijk voor je is dan kan je nog weleens bereid blijken er heel veel risico en moeite voor te nemen. Maar dat ben ik ![]()
|
Verwijderd
|
Waarom wil je nou zo graag een vriendin? Want je schrijft wel veel tekst maar dat vergeet je erbij te zeggen. Wat nog het meest in de buurt komt van een reden is dat kennelijk je klasgenoten op de basisschool een paar weekjes verkering hebben gehad, en jij niet. Als dat daadwerkelijk is waarom je een vriendin wil, dan kun je al je praatjes over dat je zo veel bedachtzamer bent dan leeftijdsgenoten ook wel achterwege laten, want dat is wel de meest oppervlakkige reden die ik ooit gehoord heb.
|
![]() |
|
Ik had op mijn 14e ook nog nooit een relatie gehad en dat werd door niemand vreemd gevonden. Ik durf te wedden dat veel van de vingers in de lucht alleen op werden gestoken omdat men te bang is om suf gevonden te worden als ze toegeven dat ze nog nooit een 'relatie' gehad hebben.
Probeer je eens te bedenken hoe een relatie van iemand van 14 eruit ziet. Dat duurt in 90 procent van de keren toch niet langer dan een maand ofzo. Als je 14 bent verandert er nog te veel om te besluiten dat je bij iemand past en daar vervolgens lange tijd bij te blijven, denk ik. Het zijn dan vooral 'relaties' gebaseerd op kriebels als je iemand tegenkomt en je superduperverliefd voelen, maar omdat je wel nog superhard pubert kan je je ook om kleine dingen ontzettend op gaan winden en word je onzeker en dan gaat het weer uit. Serieuze relaties kom je makkelijker tegen op latere leeftijd als jij en je leeftijdsgenoten in emotioneel rustiger vaarwater zijn. Maak je niet druk over het feit dat je nog nooit een relatie hebt gehad, daar is op jouw leeftijd helemaal niks raars aan. Wacht rustig af, blijf jezelf en probeer tegelijkertijd wel contact met leeftijdsgenoten te hebben zodat je in elk geval mensen leert kennen, en alles komt vanzelf wel een keer goed.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
VWO |
Filosofie Upior | 79 | 06-06-2005 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuwe Nicci French RockaholiC | 11 | 31-01-2005 00:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bericht van Ben Laden, jaa echt deen | 41 | 08-08-2004 01:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Het geheime leven van meneer JP (van vorig jaar) Fgank | 1 | 06-12-2003 23:56 | |
ARTistiek |
[verhaal] harry potter deel 5 Verwijderd | 10 | 18-07-2002 17:24 |