![]() |
|
![]() |
Hoi allemaal,
Lang geleden dat ik hier als scholier kwam ;-). Mijn naam is Bart Hansma. Ik coördineer een project die heet 'Ik Onderzoek Wegen'. Dit is een project van Platform WOW (wegbeheerders ontmoeten wegbeheerders, www.platformwow.nl), een samenwerkingsverband van alle overheidsorganisaties die onze wegen beheren (Rijkswaterstaat, Gemeenten, Provincies). Mijn taak is om scholieren in contact te brengen met overheidsorganisaties wanneer zij graag hun profielwerkstuk of andere schoolopdracht willen doen over wegen en verkeer. Voorbeeldopdrachten gaan over zelfrijdende auto's. elektrisch rijden, fietsverkeer, fileproblemen, etc. Op www.ikonderzoekwegen.nl kun je meer informatie hierover vinden. De vraag: Ik zou graag een oproep plaatsen op scholieren.com om aan scholieren kenbaar te maken dat ik ze kan helpen bij het vinden van een leuke opdracht. Je gaat hierbij aan de slag met een actueel vraagstuk met een echte opdrachtgever. Waar kan ik deze oproep het beste plaatsen? Mijn dank is groot ![]() Fijne dag! Bart bart.hansma@platformwow.nl |
Advertentie | |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |