Oud 21-02-2023, 12:52
Anoniem4135
Anoniem4135 is offline
Hoi allemaal,
Sinds een tijdje werk ik bij een heel leuk rondvaartbedrijf in Amsterdam, en heb het daar erg naar mijn zin.
Alleen ik zit ergens mee: bij dat rondvaartbedrijf werkt echt een hele leuke meid van 23, ze is vgm Marokkaans/Turks maar echt omg ze is echt knap!!!!!!
En laatst merkte ik dat ik gewoon vlinders in mijn buik kreeg toen ze naast me stond.
Maar wat moet ik nu doen? Als mijn huidige vriendin hierachter komt, gaat ze sowieso boos worden en dat wil ik niet!
En het probleem is: ik weet niet of die ene meid mij uberhaupt wel ziet staan!
Hebben jullie tips/adviezen hoe ik dit kan aanpakken, want ik wil niet dat mijn huidige vriendin boos wordt.......
Liefs,
Anoniem4135
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2023, 12:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Je hebt een paar opties

1. Laat je interesse in je collega gaan. Niet vreemdgaan, vreemdgaan is niet oké.
2. Maak je huidige relatie uit en ga dan proberen of je wat met je collega kan krijgen
3. Vraag je vriendin of ze misschien een open relatie wilt, dan kan je met allebei

Persoonlijk raad ik optie 1 aan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2023, 20:06
1Mandine
Lid
1Mandine is offline
Overhaast deze dingen niet, want elke beweging en actie die je maakt zal ernstige gevolgen hebben in je privéleven.
Over het algemeen zeg ik dat je je privéleven niet moet vermengen met je beroepsleven, dus neem de tijd om te begrijpen hoe je je echt voelt!
Als je echt wilt dat ze verliefd op je wordt en ze houdt van je terug, kun je haar een cadeau geven dat ze zich voor altijd zal herinneren en wie weet blijf je voor altijd in haar gedachten ^^.
Ik heb dit idee in gedachten met een ketting met foto projectie die het cadeau van de eeuw kan zijn! Het principe is vrij eenvoudig, zodra de foto is afgedrukt in de projector, kun je hem zien door je ogen er dicht bij te brengen! Het is een geweldig concept!

Laatst gewijzigd op 21-05-2023 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2023, 14:47
Anoniem4135
M - Lid
Anoniem4135 is offline
Citaat:
Overhaast deze dingen niet, want elke beweging en actie die je maakt zal ernstige gevolgen hebben in je privéleven.
Over het algemeen zeg ik dat je je privéleven niet moet vermengen met je beroepsleven, dus neem de tijd om te begrijpen hoe je je echt voelt!
Dank je voor deze mooie reactie. Laatst zag ik mijn collega op wie ik een crush heb weer en ik kreeg weer kriebels in mijn buik. Wat ik gewoon probeer is het gevoel negeren en op iets anders focussen, al is dat best wel lastig........
Met citaat reageren
Oud 16-04-2023, 14:53
JaapieEleven
20M - Forumbaas
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Je hebt een paar opties

1. Laat je interesse in je collega gaan. Niet vreemdgaan, vreemdgaan is niet oké.
2. Maak je huidige relatie uit en ga dan proberen of je wat met je collega kan krijgen
3. Vraag je vriendin of ze misschien een open relatie wilt, dan kan je met allebei

Persoonlijk raad ik optie 1 aan
ik gooi er nog 3 opties bij

Optie 4: Vraag of je een triootje mag
Optie 5: Gangbang met mij erbij
Optie 6: Geef je vriendin aan mij en dan kan jij met je collega
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2023, 17:56
Gordon Ramsay.
Lid
Avatar van Gordon Ramsay.
Gordon Ramsay. is offline
Kook voor hem maar brand niet je shit aan zoals bij mijn eerste date!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.