Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedankt voor de lieve reacties... ik was nogal bang wat voor reacties ik zou krijgen maar het is me alles mee gevallen
![]() Leonoor: Ik weet niet precies met wat je bedoeld of het psychisch of biologisch is; ik kan je wel vertellen dat mijn depressie aangeboren/geerfd is... ********: Er zijn ook wel dingen die ik zelf doe, maar dat is blijkbaar niet genoeg. Ik vraag ook wel eens van: hoe maak je dit of dat klaar? Maar dan lijkt zelfs dat al teveel gevraagd ![]() dreen: Als je een 'oplossing' hebt... laat het me weten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes, ook met de rest, ook voor tomtommertje. xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kook al jaren liefst voor mezelf (en voor anderen).. maar dingen als verzekeringen regelen deed ik graag samen met mn pa, ik ben heel slecht in geregel met dingen met geld ![]() Ik haat ook bellen, maar ik zou het niet okay vinden als mn ouders dingen voor mij zouden bellen.
|
![]() |
Ow en TomTommertje.. k moest ineens denken aan mn oma, die tegen me zei 'wat heb je een lekkere bolle toet'.. als in, een gezond gezicht. Maar ik was toen 12 ofzo en nam dat aan als 'varkenskop'. Dat soort kleine grappige opmerkingetjes dragen ertoe bij dat je je nog kutter gaat voelen.. zoals ik toen dus over mijn gewicht, dat overigens veel te laag was.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat is er mis met me? anilvera | 3 | 13-08-2012 17:11 | |
Liefde & Relatie |
Love hurts! Fleurrr2010 | 5 | 09-04-2010 12:48 | |
Psychologie |
emotioneel labiel door reacties van anderen op gedrag van mezelf rekenerop | 5 | 06-02-2009 03:12 | |
Liefde & Relatie |
sorry, even van me afschrijven.. michelle_flo | 10 | 22-11-2003 22:13 | |
Psychologie |
Mijn vriendin doet me veel Daantje_0705 | 25 | 09-06-2003 14:47 | |
Liefde & Relatie |
Konden jullie me maar helpen? ThaFox | 34 | 21-09-2002 12:51 |