![]() |
|
deze gedichten staan ook op een site.
maar het zijn wel mijn gedichten. http://www.estories.myweb.nl/Schrijvers/damen/http://www.estories.myweb.nl/Schrijvers/damen/ Algauw maak je vrienden Even later heb je er heel veel Dan komt de toekomst Je word gescheiden Dan valt de vriendschap uit elkaar Dan zeg je dag tegen alle jongens en meiden Dan voel je je het domst Want je hebt geen vrienden meer Je kan niets meer kwijt Maar later zie je ze weer En komt alles goed Maar dan gebeurt het weer opnieuw Je krijgt weer vrienden Even later krijg je er meer Alleen dan meer dan de vorige keer School Wat een gezeik Wat een gezeur Let op en kijk Altijd dat gehumeur Altijd iemand anders voor het bord Altijd maar op en neer lopen op die gang De ene keer een lollige klas De andere keer moet je op de gang, Van zo'n oude tang Waarom niet thuis? Lekker op bed Leuk buiten met veel pret In je eigen tempo werken Ik vind dit soms zo vervelend Al dat gereutemeteut Waarom dit? Waarom school? Hoofdpijn Ik heb vaak hoofdpijn Dat doet heel erg zeer En dat is niet fijn En ik krijg het steeds weer Ik krijg dan veel steken in mijn hoofd Soms wel eens allemaal te gelijk Soms lijkt het wel of mijn hersens met grote naalden worden verdoofd Sommige mensen denken wel eens wat een gezeik Totdat ze het zelf hebben gehad Dan voelen ze met mij mee Dan zeggen ze: dat is wat Veel kinderen maken dit mee Maar ook anderen zoals ouders en oudere mensen Ik wou dat ik het niet had En dat het nooit bestond Want dat zijn mijn grootste Wensen De kleur van... Blauw vind ik de kleur van de lucht en de kou Groen vind ik de kleur van het gras en de stengels van een bloem Paars vind ik de kleur van een kerstkaars Zwart vind ik de kleur van iets aparts Wit vind ik de kleur van een wolk Geel vind ik de kleur van heelveel Bruin vind ik de kleur van rioolpuin En rood vind ik de kleur van de liefde en de dood Dood Er is iemand dood En die iemand is niet niemand Zij was lief Zij was grappig Zij was leuk Zij was zacht Maar zij was vooral de kleur van het hard Rood En nu is zij dood waarom Waarom heeft ze mij verlaten Zonder iets te zeggen Ze was de liefste Altijd was ik daar Altijd kreeg ik iets Altijd Altijd Maar nu is ze weg En dat vind ik heel naar Ik probeer het weg te douwen met muziek Lekker meezingen en klaar Ik voel mij niet beter maar toch Ik huil niet meer Waarom heeft ze mij verlaten Zonder iets te zeggen Ze was de liefste De allerliefste Als ik Als ik dat mooie bloempje zie Daar mooi in de wei Dan denk ik Ik zou dat bloempje wel willen zijn Als ik die kikker zie Lekker rustig in het water Dan denk ik Ik zou die kikker wel willen zijn Als ik een poes zie zonnen in het gras Dan wou ik dat ik dat was Als ik een bij zie zoemen door de lucht Dan denk ik Nee dat is niks voor mij Ik wou dat ik dit was Ik wou dat ik dat was Maar ik ben dat niet En ik ben dit niet Maar ik ben mijzelf En dat en dit zal ik nooit worden
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Meningen welkom Tomboy | 4 | 24-01-2006 06:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Gedicht: goed genoeg ?? Brasco | 44 | 09-12-2004 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal over een 22 jarig meisje Kira | 41 | 13-11-2003 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
2 nieuwe gedichten Cinamon | 5 | 01-01-2003 23:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Een toren van gevoelens....... Verwijderd | 0 | 19-11-2001 17:07 |