Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2002, 22:14
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Ik wil binnenkort weer gaan paddowen (met SecreT-JunkY )

maar we hebben nog niet echt besloten waar we gaan trippen daarom dus mijn vraag:

Welke plaatsen zijn aan te raden om te trippen ?

Ik heb 2 keer binnen getript en dat was wel rlx maja het nadeel is dat het alleen kan als me ouders weg zijn of slapen ofzow ze mogen het igg nie merken

Buiten kan ook wel maar het is de laatste tijd kut weer

Volgens mij is trippen als je uit bent niet tof. (nog nooit gedaan ofzow maar het lijkt me niet rlx)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2002, 22:27
Locke
Locke is offline
Tja ik vind het buiten nog wel het leukst maar daar is het nu niet echt goed weer voor he naja dan toch maar binnen tijdens het uit gaan word ik meestal wel gek van al die drukte enzo was op lowlands helemaal gekte toen
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 23:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
bos is altijd leuk. of op t strand
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:13
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
in een leegstaande fabriek of een ander mooi leegstaand gebouw (kraakpand ofzo) ..wel overdag doen, 's nachts is leuker maar ook erg gevaarlijk!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:46
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Waar vind je nu een 'mooi' leegstaand gebouw?
Besides, hoe wet je dat het leegBLIJFT, woef woef.
Bos lijkt me zwaar creepy, aangezien het vanaf nu bijn apertinent bewolkt gaat zein.
Ik heb al es gepaddoot in een zeer bosrijke omgeving maar toen ben ik gruwelijk bad gegaan.
Mijn ad/devies is dus: Wacht to je ouder seen weekend weg of op vakantie gaan en plant je (zoals ik dus met paddooen in principe doe) met je drie/vier beste vrienden thuis, laat evt eentje watcher zijn en maak die trip!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 09:56
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ConnX schreef:
Waar vind je nu een 'mooi' leegstaand gebouw?
Besides, hoe wet je dat het leegBLIJFT, woef woef.
Bos lijkt me zwaar creepy, aangezien het vanaf nu bijn apertinent bewolkt gaat zein.
Ik heb al es gepaddoot in een zeer bosrijke omgeving maar toen ben ik gruwelijk bad gegaan.
Mijn ad/devies is dus: Wacht to je ouder seen weekend weg of op vakantie gaan en plant je (zoals ik dus met paddooen in principe doe) met je drie/vier beste vrienden thuis, laat evt eentje watcher zijn en maak die trip!
Tja, je hebt smaak of je hebt het niet.. oude fabriekspanden zijn prachtig, juist in een trip. Naar het bos lijkt me zelf ook maar niets..
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 10:03
De(OOG)Directie
De(OOG)Directie is offline
Stel er komt iemand zon pand binnen van de buurtpreventie, een formal eigenaar of politie, dan ben je niet echt in staat om je verantwoorden, laat staan dat je het naar je zin hebt.

Lijkt me.

Njwa, kw8 wel tot de vakantie...

Tot die tijd: Tetripz !
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 14:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:
Stel er komt iemand zon pand binnen van de buurtpreventie, een formal eigenaar of politie, dan ben je niet echt in staat om je verantwoorden, laat staan dat je het naar je zin hebt.

Lijkt me.

Njwa, kw8 wel tot de vakantie...

Tot die tijd: Tetripz !
boeiend

je wordt in nederland niet aangerekend op iets wat al in je lijf zit, hoogstens omdat je in dat pand aanwezig bent..

ik heb het over fabrieksterrein en leegstaande panden, die vind je meestal niet in een gewone wijk, je moet er voor zorgen dat niemand je opmerkt, maar dat is niet moeilijk..

ik zeg niet dat je onvoorbereid, al trippend, in een fabriek moet gaan ronddolen.. zorg sowieso dat er iemand is die niet wazig is, anders kunnen er ook niet zo leuke dingen gebeuren
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 18:03
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Fabriek is wel een koel idee idd... is wel de moeite waard om serieus over na te denken...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 19:24
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
lijpe.tentoonstelling.in.het.stedelijk.museum
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 14:54
M4US
Avatar van M4US
M4US is offline
op een kerkhof
__________________
en spreek me niet tegen!!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 16:40
Verwijderd
Citaat:
De(OOG)Directie schreef:


Tot die tijd: Tetripz !
dies cool
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 13:26
drama
Avatar van drama
drama is offline
Vorige week heb ik met 5 man gepaddoot in mijn pandje. Deur op slot, bel eruit getrokken. We hebben een kelder waar we matrassen hadden neergepleurt, een kamer met een computer met filmpjes en muziek, en boven in de woonkamer muziek en in mijn slaapkamer weer andere muziek. Is wel vet als je verschillende ruimtes hebt waar je andere sferen kunt maken doormiddel van weinig licht en donkere muziek en kamers met veel licht an totaal andere muziek. Dan ben je echt onwijs op vakantie in je eigen huis.

Volgende keer wil ik ergens buiten. In de duinen, bos of polder ofzo.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:55
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
drama schreef:
Vorige week heb ik met 5 man gepaddoot in mijn pandje. Deur op slot, bel eruit getrokken. We hebben een kelder waar we matrassen hadden neergepleurt, een kamer met een computer met filmpjes en muziek, en boven in de woonkamer muziek en in mijn slaapkamer weer andere muziek. Is wel vet als je verschillende ruimtes hebt waar je andere sferen kunt maken doormiddel van weinig licht en donkere muziek en kamers met veel licht an totaal andere muziek. Dan ben je echt onwijs op vakantie in je eigen huis.

Volgende keer wil ik ergens buiten. In de duinen, bos of polder ofzo.
Prachtig! Ik wil ook op het moment komen dat ik mijn eigen pand heb.. als dat ooit komt ghehe.. je kunt elke kamer een eigen sfeer geven met behulp van muziek en belichting, decoratie Gaat jammer genoeg niet echt goed thuis denk ik..
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:26
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
drama schreef:
Vorige week heb ik met 5 man gepaddoot in mijn pandje. Deur op slot, bel eruit getrokken. We hebben een kelder waar we matrassen hadden neergepleurt, een kamer met een computer met filmpjes en muziek, en boven in de woonkamer muziek en in mijn slaapkamer weer andere muziek. Is wel vet als je verschillende ruimtes hebt waar je andere sferen kunt maken doormiddel van weinig licht en donkere muziek en kamers met veel licht an totaal andere muziek. Dan ben je echt onwijs op vakantie in je eigen huis.

Volgende keer wil ik ergens buiten. In de duinen, bos of polder ofzo.
dat vind ik e ht tof van het paddowen als je naar een andere kamer / ruimte gaat kom je ook helemaal in de stemming van die kamer / ruimte

Ik d8 een keer gewoon echt dak op vakantie was (1e trip buiten) was echt zoo vaagh
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:39
Verwijderd
het bos!!! dat is echt fantastisch...ik zat op zown houten bruggetjuh in het bos en die brug ging helemaal golven.
En als het een beetje waait zie je elk blaadje van de boom bewegen. En als je naar de boomschors kijkt zie je dat helemaal verschuiven echt geweldig!!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 17:13
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Tis wel kut dat het nu winter aan het worden is. 's Winters buiten trippen is gewoon veel te koud
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 19:16
Verwijderd
bij mij binnen
tegen ouders zeggen: film marathon maar de rest is niet op komen dagen...
en dan blijve pitte
en space
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2002, 17:34
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
SecreT-JunkY schreef:
bij mij binnen
tegen ouders zeggen: film marathon maar de rest is niet op komen dagen...
en dan blijve pitte
en space
tja zou wel kunnen maar we hebben geen haast en me ouders gaan vast nog wel een keertje pleite. Het nadeel is dat bijna altijd als ze pleite zijn ze 's avonds weer thuis komen.

We kunnen ook echt film marathon houden en dan om een uurtje of 11 / 12 zoiets de shrooms nemen dan iedereen de deur uit zetten naja we zien wel ik weet igg zeker dat het tjill wordt

oh btw als we soep willen maken moeten jou / mijn ouders wel gone zijn of we moeten het heeeel erg stealthy doen maja kweenie of dat goed gaat. (net zoals die keer dat we bij jou Magic Muffins gingen bakken en je pa vroeg of hij er ook 1 mocht )
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
Drugs & Alcohol Paddo verslag
Zeratul99
9 09-02-2006 13:18
Drugs & Alcohol Mijn paddo verslag
E Che Guevara
163 30-10-2005 11:38
Drugs & Alcohol zelf paddo's drogen
freak on a leash
42 13-11-2003 19:11
Drugs & Alcohol hoevaak heb je paddo's gegeten?
aap777
35 11-03-2003 13:00
Drugs & Alcohol Enquete, invullien alsjeblieft. Over Paddo's
*Fallen_Tear*
32 12-09-2002 08:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.