Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Bwuhahaha, jij hebt echt geen idee wat er in het onderwijs omgaat he?
|||
Citaat:
Hier gaat hij echter de mist in: Citaat:
Ontopic: Belachelijke actie. Het praktisch nut ontgaat mij geheel. Bovendien zitten we in een laagconjunctuur, het werk neerleggen zou voor een enorme schadepost zorgen - iets dat we nu absoluut niet kunnen gebruiken. Hup, aan het werk, twee keer zo hard! Zeker in deze tijden.
|
![]() |
Stomme actie. Als die mensen gewoon zaterdag gaan demonstreren, kunnen ze toch ook laten zien dat ze tegen de oorlog zijn? Zo'n demonstratie heeft misschien nog enig nut, domweg het werk neerleggen niet. (Ok, zelf ben je lekker een dagje vrij, maar da's niet een goede reden om te gaan staken...)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Normaal gesproken is mijn politieke mening zo links als het maar zijn kan ... MAAR
sadam is een levens gevaarlijk figuur en werkt destabiliserend op de regio ... en dan heb ik het nog niet eens over mogelijke Biologische, chemische en kernwapens die meneer heeft of aan't ontwikkelen is.. het is erg gemakkelijk om populair te doen en te roepen dat je tegen oorlog bent ... Tuurlijk , niemand is voor oorlog als vrede ook een optie is.. maar deze oorlog komt er toch .. als 't niet nu is dan over 5 of 10 jaar .. maar dan met veel ernstigere gevolgen en vergeet niet dat de bevolking van irak sadam waarschijnlijk ook liever kwijt dan rijk zijn.. |
![]() |
|
Kan iemand me nu eens voor eens en voor altijd uitleggen waarom de term "politiek geëngegeerd" alleen gebruikt wordt als het om links gedachtengoed gaat?
En kan vervolgens iemand mij uitleggen waarom vrijwel alle Irakese ballingen (m.n. schrijvers, journalisten en andersoortige intellectuele types) in West-Europa juist een groot voorstander zijn van de Amerikaanse aanval op Irak? En kan iemand me dan gelijk ook verklaren waarom ik hier nooit demonstraties heb gezien tegen de afslachting van de Koerden in Noord-Irak d.m.v. gifgasaanvallen met een visitekaartje van Saddam er aan bevestigd? Een laatste opmerkelijk feit vind ik dan ook nog dat gemiddelde vredesdemonstrant zegt niet alleen tegen de oorlog maar ook tegen Saddam te zijn. Waarom loopt iedereen dan met anti-Bush spandoeken en schreeuwt anti-Bush leuzen? Er is sprake van een dusdanige discrepantie dat de verhouding volledig zoek is. Ik heb diverse artikelen gelezen van Iraakse ballingen die de houding van het gros van de vredesdemonstranten ervaren als een klap in het gezicht. Ik ben blij dat ik me hierdoor niet aangesproken hoef te voelen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Stom. Ik vind al die demonstraties maar achterlijk. Kan 't ook niet helpen. Vanmrogen heel 't verkeer in de knoop door zo'n stelletje. Denk je nu echt dat Bush en Saddam zich wat van die lui aantrekken. Die oorlog is er toch al........... dus ik vind dat allemaal maar stomme onzin.
|
Ads door Google |
![]() |
|
![]() |
owww yes!!!!
er woedt oorlog en wat doen wij nederlanders massaal???? niks...(jaaa, idols kijken ![]() typisch nederlands. zucht.... Duizenden doden, duizende mensen voorgoed VERtekend door oorlog. maar ook door saddam... internationale verdragen worden geschonden (aan beide kanten) en wat doen we? niks... gewoon blijven doen wat we deden en ons er vooral de handen niet aan branden... typisch nederlands. oorlog . bah. maar die redenen zijn al 800X gegeven, ik ga niet weeer oude koeien uit de sloot halen http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=343162 stelletjhe rechtserakkers...
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|