Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je studeert kun je prima op kamers, dat doen er zo veel (ikzelf inclusief). Het was meer als je nog naar school ging, dat het dan niet zo handig was. ![]() |
![]() |
||
hey,
k herken je verhaal wel, alleen heb k altijd de problemen met mijn vader, en ook k wil wegvluchten alleen heb k geen idee waarnaar toe, k kan je dus ook niet echt een adviesoid geven omdat k met hetzelfde zit ![]() Citaat:
naja, aan de reply heb je niet zoveel maar goed.. kuzzies mir |
![]() |
||
Citaat:
steden hebben ze wel een begeleid-wonen project. Dan woon je iig niet bij je ouders, wel in je eigen stad, en je wordt dus voorbereid op het zelfstandig wonen ed.. Misschien is dat wat?
||
Citaat:
Verder heb ik me ingeschreven bij de woningstichting maar die hebben mij te kennen gegeven dat ze niemand plaatsen onder de 23, tenzij inwonend bij ouders/verzorgers. Dus dat verhaaltje hield al gauw op voor me ![]() Verder naar wat particuliere woningaanbieders gezocht idd. Vaak was het daar ook zo dat ze geen studenten wouden, of ze boden kamers/appartementen te koop aan. Ik zal binnen nu en 4 jaar echt nog niet zoveel geld hebben om zo'n woonruimte te kopen dus tjah...daar houdt het ook al op. Dus eigenlijk me enigste hoop is op dit moment zo'n beetje dat begeleid wonen project in een stad waar ik eignelijk helemaal niks te zoeken heb, of een kamer zoeken in een grotere stad.
|
ik heb dat probleem ook maar is voornamelijk omdat mn moeder manisch depressie is.. kan echt niet met haar in een huis leven dus woon nu al ongeveer n half jaar bij mijn vriend en zn ouders...
ook niet zo geweldig maar kan t wel goed met ze vinden..staan wel ingeschreven maar nog te kort (sinds okt 2002) kamers is geen optie voor mij omdat ik nog niet studeer nu (misschien in sept wel) en ik wil eigenlijk een plekje voor mij en mijn vriend hebbe en niet een badkamer ed met 5 anderen ofzo delen. het is heel vervelend maar ja.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Het particuliere bureau waar ik nu huur, wilde eerst ook geen studenten, maar omdat mijn vader zei dat ik 'anders' was en dat als er iets was, dat hij dan in zou springen (bv. in geldkwesties (hij wist ook wel dat dat niet nodig zou zijn ![]() ![]() ![]() Heb je al eens geprobeerd om echt met je moeder te praten? Op een moment dat er niet al ruzie is? En/of samen met je maatschappelijk werkster? Soms kan dat heel veel opheldering geven. |
![]() |
|
Jah sommige momenten kunnen we echt heel goed met elkaar praten en dan kunnen we ook praten over de dingen, maar dat is gewoon echt zo minimaal dat dat gebeurt.
Mijn moeder zelf loopt ook al bij een psychotherapeut omdat ze met een burn-out + depressie zit. Verder waren we een tijdje geleden ook samen bij een maatschappelijk werker. Die heeft de behandeling 'stopgezet' want hij vond dat wij er samen wel uit zouden kunnen koipen. En dat is ook wel zo..maar gewoon we hebben meerdere keren op een dag echt fikse ruzie met bedreigingen over en weer enzow.. En die momenten dat we wel helder kunnen praten met elkaar zijn gewoon zo minimaal..die komen misschien eens in de maand voor ofzo ![]() Maar ik zal eens het telefoonboek zo bij de hand nemen en kijken of ik daar iets kan vinden over wat jij zei. Thanks ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Psychologie |
mijn moeder.. tsjuk | 16 | 20-08-2004 18:21 | |
Psychologie |
mijn familie en ik... ilse | 8 | 23-02-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
mijn familie en ik... ilse | 7 | 21-02-2004 22:54 |