![]() |
|
Hallow mensen,
Ik pakte de nieuwste Power Unlimited op tafel en zag dat er een coverview van Grand Theft Auto: San Andreas vol spanning ben ik die gaan lezen, en nadat ik het gelezen had kon ik maar 1 ding zeggen IK WIL DIT SPEL OOK. Ik noem de nieuwe dingen die in San Andreas voorkomen: 1. Het is geen stad, maar het is een staat (die bestaan uit 3 delen, Los Angeles, San Fransisco en Las Vegas) en het is vijf keer groter dan Vice City (en die was al groot). 2. Er zit een stukje landschap “country” in. 3. Er zit een berg in (waar je uiteraard op kunt net zoals de “country”). 4. De muziek is van de jaren ’90. Okee dat was alvast een beginsel, vind je het spel al leuker (eerst dacht ik ook wat een k*t spel, maar dat is nu totaal weg) 1. De polygonen (grapics) zijn verbeterd. 2. Er zijn meer mensen op straat, maar ook meer auto’s etc. 3. Het kijk-deel is verbeterd (dus hoever je kan kijken) dit geld ook als je in de auto e.d zit. 4. Je hebt motoragenten. Oke, geil he? Nu komen er nog meer (leukere) verbeteringen. 1. Je karakter (CJ) moet eten, maar daar word hij dik van en moet je dus naar de sportschool, als je dit niet doet dan kan je minder hard rennen, en als je niet eet dan veranderd je uiterlijk. 2. Je kan oefenen met schieten en daarmee word het nauwkeurigheidsfactor omhoog geplaatst. 3. Er zijn BMX fietsen. 4. Er zijn delen van verschillende films in de game aanwezig (b.v Boyz N the Hood) 5. Het besturen van een BMX fiets gaat heel realistisch, als je harder op een bepaalde knop drukt dan ga je ook harder fietsen. 6. Er zijn veeeeeeel meer details, zoals roestplekken op een auto en stenen in een muur. 7. Je kan naar de kapper voor een nieuwe look en naar een restaurant voor eten.. 8. Je kan uit de auto hangen en schieten, en als je niet schiet, schieten de genen die wel schieten ook op een bepaald object of mens, ookal keer je de auto om, dezelfde personen (in de auto) schieten op diezelfde objecten. 9. Elke stad heeft z’n eigen ‘vibe’, geen enkele stad is dus hetzelfde. Er zin nog meer dingen maar die zijn wat minder interessant (maar nog steeds interessant genoeg), en in de tussen tijd dat we weer diep in de studieboeken zijn gekropen, word de game voor de PS2 gereleasd. Oja als het ‘’ esclusive” voor de PS2 is zullen de PC fans (zoals ik) niet veel te vrezen hebben want ze zeiden van Vice City dat die ook eksclusief voor de PS2 is, en volgens mij heb ik ergens gezien dat ie ook voor de PC uitkomt. De game komt dus in Oktober 2004 uit, kan niet wachten, en ik zou hiervoor een PS2 kopen, zo goed word dit spel want Rockstar heeft goed naar de gamers geluisterd (denk ik).
|
![]() |
||
Citaat:
Om dat allemaal te weten hebben we geen pu voor nodig ![]() Ennuh er zijn genoeg gta-sa topics op dit forum.
Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 17:20. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil schieten, niet op calorieen letten |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar buiten dat dik worden om, lijkt GTA: SA me wel een tof spel te worden |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
HEEEEELLL goed nieuws voor PC gebruikers en die GTA San Andreas aanspreken.
Kijk ff op deze site Planet Grand Theft Auto (San Andreas) en scroll tot onderaan.
|
FF een paar screenshots
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Deze trouwens van de Power Unlimited (ze zij over de wereld beroemd geworden omdat ze als een van de weinige de game mochten previeuwen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zow, meer info op Codename San Andreas
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Of ie echt terug komt in het spel is verre van zeker, eerst werd het gerucht in het rond gebracht dat die kerel die Salvatore inspreekt (Frank Vincent) weer mee zou doen, dat werd later weer ontkracht ![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() + tommy vercetti is een ultrac00le 80ties dude, incluis hawai hemd en shit + als ik hoor dat de game veel serieuzer is geworden, slaat me de schrik al om het hart vice city stond toch bekend om zijn fantastische humor!!!
||
Citaat:
![]() |
Ads door Google |
![]() |
|
Die soundtracklijst is overigens niet door Rockstar bevestigd. PlanetGrandTheftAuto zegt: On another note, a supposed official music list for San Andreas has been put out by Games Radar. It is, in no way, official. Some, if not all, of those songs could be in the game. Right now, there is no way to tell. Rockstar was not available for comment.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |