Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 21:47
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
Oke nou dit is even serieus. Alle trollen mogen wat mij betreft nu dus weer naar een ander topic. Ik heb jullie advies nodig over het volgende:

Ik heb nu rond de 4 maanden een vriendin. We hebben elkaar leren kennen via school. Het is een schat van een meid waar ik veel mee kan lachen en plezier mee kan hebben. Het is een lange afstandsrelatie want er zit aardig wat kilometertjes tussen onze huizen.

Maar nu het probleem:
Ze praat weinig.
Elke keer als we in het echt bij elkaar op school zijn, praat ze heel leuk en gezellig, omdat er vrienden bij zijn. Maar zo gauw we met z'n 2tjes zijn, ho maar. Dit is niet alleen met praten, maar ook met bijvoorbeeld vasthouden, knuffelen of wat dan ook.

Ook start ze nooit, echt nooit een gesprek uitzichzelf via Whatsapp, MSN of wat dan ook, en ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee dat het telkens van mijn kant moet komen. Dit heb ik haar ook gezegd. Ze zei daarop terug dat ze niet zo'n praterig type is. En dat ze soms niet zo veel zin heeft om te praten via Whatsapp of iets.

Maar nu is het al voor een week zo dat ze helemaal, echt helemaal NIKS zegt. Via totaal NIKS. Geen Twitter, geen MSN, geen SMS, en geen Facebook. Ik heb geprobeerd wéér een gesprek te starten, maar nu reageert ze helemaal niet meer.

Ik vraag me zelfs af of ze me nog wel leuk vindt..

Advies?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2012, 22:01
icetea296
Avatar van icetea296
icetea296 is offline
het meisje waar ik super verliefd op ben dee dat een maandje geleden ook 1 week toen heb ik op msn enzo ook niks tegen haar gezegt en in de klas ook niet zoveel, maar toen begon zei zelf weer gewoon tegen me te praten en ook echt veel in de klas wat ze nog nooit gedaan heeft ik en zei waren vorig jaar ook echt verlegen in de klas maar nu zijn we allebei de drukste van de klas en we denken dat het ook door elkaar komt maar ze wilt geen verkering maar gewoon leuke en goeie vrienden zijn, en als zei gelukkig is vind ik het goed denk ik altijd
Met citaat reageren
Oud 05-05-2012, 23:07
-Raven-
-Raven- is offline
Kan wel met de leeftijd te maken hebben. (Als ze rond jou leeftijd zit.) De ene moment denken ze dat ze het belangrijkste wezen op aarde zijn, andere moment denken ze dat iedereen haar haat...
__________________
The Great Old ~ 1880
Met citaat reageren
Oud 06-05-2012, 09:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, toen ik 17 was en ik mijn eerste vriendje had smsten we superveel en ik wilde juist de hele tijd graag met hem praten. Kans bestaat inderdaad dat ze je toch niet zo leuk vindt. Ik zou gewoon eens naar haar toe gaan en erover praten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:40
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
En toen was het voorbij, ze vond me niet meer leuk. Tjah.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 18:46
Verwijderd
Zat eraan te komen. Als het na 4 maandjes al over is was het sowieso niet op veel uitgelopen. Jammer, maar niet onoverkoombaar
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 22:11
anonon
anonon is offline
Rot voor je, sorry man.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2012, 23:42
HandDoek
Avatar van HandDoek
HandDoek is offline
Het boeit d'r volens mij nog geen ene flikker ook niet. Ze praat vet oppervlakkig als we praten.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 08:53
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou ja, ze vond je immers niet leuk genoeg. Je kunt moeilijk verwachten dat ze nu het uit is opeens wél diepgaande gesprekken met je wil voeren. probeer haar gewoon met rust te laten en je op je vrienden en andere dingen te focussen. Het is naar dat het uit is, maar als je maar zo weinig voor haar betekent is het toch niet echt de moeite waard.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2012, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Het boeit d'r volens mij nog geen ene flikker ook niet. Ze praat vet oppervlakkig als we praten.
Bitches be bitches
Met citaat reageren
Oud 09-05-2012, 10:41
paulie90
paulie90 is offline
Citaat:
Bitches be bitches
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Werk, Geld & Recht Jobhop-dilemma
Scatterheart
28 05-02-2007 10:35
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie verliefd op beste vriend, tevens ex van beste vriendin
stuivertje
42 17-11-2004 23:35
Liefde & Relatie heb mannelijk advies nodig
princessje
24 20-08-2004 20:43
Liefde & Relatie player ?
LoveAholic
27 11-02-2004 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.