Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2006, 17:30
partygekkie
partygekkie is offline
Hey allemaal!

Waarschijnlijk zullen er genoeg berichtjes hierover zijn geplaatst maar toch wil ik het aan jullie vragen vanuit mijn punt. Ik heb nu sinds 3 maanden ofzo een relatie met een jongen (ken hem rond de 5 maanden). Hij was mijn eerste en jullie begrijpen het waarschijnlijk al dat hij veel meer ervaring heeft dan ik. Alles loopt helemaal goed, behalve op het gebied van sex. We communiceren heel goed dus das geen probleem. Alleen vind ik het tot nu toe niet echt boeiend, het is wel fijn. Maar zo als je van de meeste mensen hoort dat het het lekkerste is van de hele wereld dat heb ik zelf nog niet ervaren. Ik heb allerlei gedachten in mijn hoofd met dit ziet er echt niet uit en hoe lig ik erbij etc... Verder wilt hij heel graag dat ik het iniatief neem en aan hem overgeef. Ik zou dit ook graag willen maar iets houdt me tegen. Ik weet dat die hiervoor dit soort problemen niet echt had en die allemaal genoten van sex. Ik wil dat ook graag, dus hebben jullie misschien tips voor mij om mijn zekerder te voelen en die gedachten uit te schakelen.

Alvast bedankt, xxx
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 17:57
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Primaire reactie van mijn kant ---> Vaag verhaal, wees duidelijker!
__________________
The Gent
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:24
Larry Flint
Larry Flint is offline
Dat komt vanzelf wel, zo is het altijd in het begin, dus het is grotendeels een kwestie van veel oefenen en het tijd gunnen.
Verder; maak je niet druk om hoe je er bij ligt, dat hij met je in bed ligt zegt dat hij je sowieso aantrekkelijk vindt, dus het maakt echt niet uit hoe je precies ligt of kijkt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:25
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
als je er nog zo over denkt ben je er nog niet aan toe. simple as that
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:25
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
sex is ook gewoon heel leuk

en niet ftw het prachtigste moment van mijn leven
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
"tot nu toe niet echt boeiend".

Oei, die vent van jou kan het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:48
radija
Avatar van radija
radija is offline
als jullie zo goed kunnen praten , praat er dan met hem over en niet op dit forum

wat ik zou doen alsk jou was
ik zou gewoon zeggen dat hij niet zo fucking lui moet zijn en ook eens inatief moet nemen en zeggen wat hij moet doen wat jij lekker vind
simpel zat, zeg het die bitch want mannen komen nooit echt ergens snel achter
been there
__________________
melissa
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 21:43
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
radija schreef op 06-12-2006 @ 19:48 :
als jullie zo goed kunnen praten , praat er dan met hem over en niet op dit forum
Uberquote van vandaag... ik hoor zoveel mensen van jawel, we kunnen wel over alles praten.. alleen niet over (vul onderwerp in) dan kan je dus niet praten!

@ TS: weleens een orgasme gehad.. wedden dat je het dan wel boeiend vindt?
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 07:59
partygekkie
partygekkie is offline
Op de reactie van praat er met hem over, kan ik heel duidelijk zijn hij weet het allemaal en we hebben het er al vaker over gehad. Ik had dit bericht ook meer geschreven met wat ik er zelf aan kon doen omdat ik er ook van wil genieten en niet over vanalles liggen piekeren. Maar goed het zal wel gewoon tijd kosten en moet die gedachten uitschakelen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 09:49
radija
Avatar van radija
radija is offline
ja oke erover praten is ook niet al te simpel ofcourse
en dat boze gezichtje erbij was niet de bedoeling
maar je kan hem anders ook met ze handen sturen
dan gaat het misschien iets makkelijker

sorry bebeh
__________________
melissa
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:36
Verwijderd
Ik denk tijdens de seks ook wel eens dingen als 'dit moet er belachelijk uitzien' of 'he, hoe komt mijn haar nou opeens los?' of dat soort stomme dingen. Het is niet zo dat tijdens de seks al je hersenfuncties uitvallen ofzo, gedachten zijn er nu eenmaal.
En dat je het niet 'het lekkerste van de wereld' vindt, kan idd ook komen doordat je vriend nog niet zo goed weet wat jij lekker vindt. Dat komt wel, als hij z'n best doet tenminste, en als jij aangeeft wat je lekker vindt en wat niet. Soms begint seks gewoon een beetje matig - misschien verwachtte je er te veel van.

Maargoed, omdat je je toch onzeker voelt kan het ook dat jullie gewoon te snel verder zijn gegaan. Misschien is het een idee om een stapje terug te doen. Eerst weer gewoon uitgebreid knuffelen en zoenen en elkaars lichaam ontdekken etc. Hebben jullie uberhaupt wel zo'n periode gehad in het begin?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 11:57
Verwijderd
Seks is nou eenmaal iets wat je moet 'leren.' Het gaat niet meteen vlekkeloos, je moet wennen aan elkaar en als je net seks hebt moet je ook nog ontdekken wat je zelf lekker vind. En als dingen stuntelig gaan, snap ik ook wel dat je je onzeker voelt, helemaal als je die onzekerheid bij je vriend niet merkt.
Maar wees gerust: je bent niet raar als dingen niet meteen vlekkeloos en als in de film gaan. Je zweet in bed, je maakt rare geluiden, trekt rare bekken, bent op je meest kwetsbare te zien. Bij niemand gaat het meteen geweldig, maar daardoor kan het wel geweldig aanvoelen.
Let in bed goed op wat je lekker vind. Als je dat weet, laat hem dat dan merken door het hem te zeggen, ietsjes harder te kreunen, zijn hand te pakken en hem erop wijzen, enz. Doe geen dingen die je (nog) niet wilt en doe het stapje voor stapje.
En het kan helemaal geen kwaad om tegen je vriend te zeggen dat je je relatie fijn vind, maar je nog wat onzeker voelt in bed. Als het een goede gozer is vind hij dat helemaal niet raar en houdt hij daar dan rekening mee.

En dah, ik zie nu dat ik in grote lijnen hetzelfde heb gezegd als Sarah
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 22:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Geef het tijd en trek je niet te veel aan van wat anderen zeggen. Seks moet fijn en lekker zijn, maar het is niet nodig elke keer vuurwerk te zien. Als je maar geniet, dat is het belangrijkste. En als elke seksbeurt maar weer aanleiding geeft tot een volgende (nee, niet direct ).
Je hebt tijd nodig om je te kunnen ontspannen en je aan hem over te geven. En geen minuten maar een flink aantal keer seks. Je moet vertrouwen kweken (en niet alleen in gedachten maar ook gevoelsmatig) en dat kost de één meer tijd dan de ander. Krijg je dat vertrouwen een beetje, durf je misschien meer initiatief te nemen. Maar ga daarbij af op je eigen gevoelens, want de één neemt nu eenmaal van zichzelf meer initiatief dan de ander.
Bedenk je dat het uiteindelijk echt niet meer uitmaakt hoe jij erbij ligt. Hij kent jou, hij kent jouw lichaam en ook bij een wat onhandige houding valt hij op jou en niet op hoe je erbij ligt. Prent jezelf dat in, want dat is echt niet belangrijk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-12-2006, 11:37
Hetekip.nl
Hetekip.nl is offline
Kzou er niet teveel aan denken, dan ontspan je je ook wat meer.
'tis als fietsen, in het begin gaat het wat moeizaam en onzeker
__________________
hete chicks op hetekip.nl :p
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 17:24
fib
Avatar van fib
fib is offline
bij mij moet de geilheid vaak/soms de schaamte overwinnen.
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 21:55
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Hetekip.nl schreef op 09-12-2006 @ 12:37 :
Kzou er niet teveel aan denken, dan ontspan je je ook wat meer.
'tis als fietsen, in het begin gaat het wat moeizaam en onzeker

Dat is wel zo ja

OT: zoals iedereen hier al heeft gezegd: het maakt echt niet uit hoe je erbij ligt. Dat is voor mij ook het laatste waar ik me mee bezig wil houden tijdens de seks, of ik niet stom lig ofzo . Sowieso, ik denk op dat moment dan verder nergens aan Probeer je gewoon te ontspannen en stop die onzekere gevoelens weg! Je zult merken dat je als je gewoon helemaal ontspannen bent seks veel fijner is.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2006, 23:28
Hetekip
Hetekip is offline
Persoonlijk zeg ik. vertel die gast waar het plekje zit wijs hem er op. en je zult wat beleven.

jaja ook ik ben ooit door mijn eerste vriendin op dit plekje gewezen en ik moet zeggen het werkt goed bij de dames.

en natuurlijk doet je vriendje stoer maar dat komt voort uit onzekerheid. Duws neem je tijd, plekje vinden en gaan.

ik kan het weten het is mijn professie :

succes
__________________
All them bitches on http://www.hetekip.nl

Laatst gewijzigd op 22-12-2006 om 16:47.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 00:08
Verwijderd
in principe gaat de onzekerheid in bed niet over zolang je onzeker bent over jezelf. daar moet je dus eerst iets aan doen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2006, 10:15
Verwijderd
En denk ook niet aan zijn vorige vriendinnetjes, die hadden dat vast ook allemaal in het begin
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 16:47
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Ik wil niet hatelijk zijn maar een man vind het ook wel een lekker als hij niet al het erk hoeft te doen dus probeer verschillende standjes uit. Wellicht gaat het dan een stuk beter
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 17:53
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 06-12-2006 @ 19:41 :
"tot nu toe niet echt boeiend".

Oei, die vent van jou kan het dus niet.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2006, 19:59
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Ik zou toch wachten. Het lijkt me net iets geforceerd.
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit En het maakt me dus wel onzeker!!
Mandii--xx
9 05-08-2012 19:26
Seksualiteit Problemen in bed :(
Lotteee24
4 11-08-2010 14:19
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
15 04-07-2009 16:22
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
0 04-07-2009 12:07
Seksualiteit Wat is voor jullie meiden een afknapper sexueel?
Dionysus
66 04-05-2006 18:01
Seksualiteit Problems in bed
Shitonya
30 08-06-2005 11:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.