Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2006, 00:53
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 12-01-2006 @ 00:17 :
>Subject: FW: This is so creeeeeeppppyyyy!!!
Mijn vinger is moe van het scrollen.

Heb je geen samenvatting?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2006, 16:05
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
kwibus schreef op 12-01-2006 @ 01:53 :
Mijn vinger is moe van het scrollen.

Heb je geen samenvatting?
Samenvatting: Iedereen die deze mail las en een wens maakte en doorstuurde, hun wensen werden werkelijkheid.

Samengevatte samenvatting: Allemaal onzin.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 17:04
freud
Avatar van freud
freud is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-01-2006 @ 19:19 :
Deze vind ik persoonlijk wel grappig

Hoi, mijn naam is Blabla.
Ik lijd aan zeldzame en dodelijke ziektes, zwakke scores op eindexamens, extreme maagdelijkheid, angst om gekidnapt te worden en geëxecuteerd door een anale elektroshok en schuldig aan het niet forwarden van een 50 biljoental stomme kettingbrieven, mij toegezonden door mensen die er in geloven dat als je ze doorstuurt, er genoeg geld kan verzameld worden voor een arm klein 6-jarig meisje met een tepel op haar voorhoofd, om deze te laten amputeren voordat haar ouders haar verkopen aan de reizende freakshow. Geloof je nu echt dat Bill Gates jou en iedereen naar wie je deze mail doorstuurt 1000 dollar zal geven? Wat is je IQ? Nee, ook geen MP3-speler...

OOOHH KIJK EENS HIER! Als ik deze pagina naar beneden scroll en een wens maak, word ik gepakt door alle PlayGirlmodellen op aarde! Zever in pakskes. Dus in feite is deze boodschap een BIG F*CK YOU aan alle mensen die niet beters te doen hebben dan mij dergelijke stomme kettingmailforwards door te sturen of mij de zoveelste keer te waarschuwen dat Hotmail, Yahoo! of wat voor service dan ook deze keer ECHT WEL gaat stoppen! Waarschijnlijk zullen de kwade Kettingbriefgeesten onder mijn bed komen kruipen en me in mijn slaap betoveren omdat ik een kettingbrief, opgestart door Jesus himself in het jaar 20, naar Zijn land gebracht door enkele gefrustreerde pelgrims,en als hij het jaar 2000 haalt, zal het verschijnen in het Guinnes Book Of World Records' voor de langst durende onbeschaamde dwaasheid. Fuck them.

Als je me iets wil forwarden, dan liefst iets op zijn minst een 'beetje' amusant. Ik heb zodanig veel 'send this to 50 of your closest friends, and this poor, wretched excuse for a human being will somehow receive a nickel from some omniscient being' gehad dat het mij ferm tot hier zit.
Komaan, toon een klein teken van intelligentie, en denk er eens over na wat je eigenlijke bijdrage is in het leven voor het zenden van al die forwards. En dan nog eens de kans dat het je populariteit een enorrrme deuk geeft.



En dan nu: DE VIER BASISTYPES KETTINGMAIL
----------------------------------------------------------------
Kettingmail type 1
(scroll telkens verder naar beneden)











MAAK EEN WENS!















Nee, serieus efkes he, maak een wens















Komaan, da geloof je zelf nu toch niet, wens iets anders!















NEE VIEZERIK !!!!













Krijg je al tintels in je vingers?













STOP !!!!





Grappig, nietwaar? Ik hoop dat je een mooie wens maakte...



Oké om je je nu schuldig te laten voelen, moeten we dit doen: eerst en vooral, indien je dit niet doorstuurt naar 5096 mensen in de volgende 5 seconden, zul je verkracht worden door een geflipte geit en uit een hoog flatgebouw in een grote mesthoop gesmeten worden. Echt!
Omdat DEZE mail niet is zoals al die fakemails, deze is waarheid!!
Echt!!!!

Dit is wat er gebeurt:

*Stuur dit naar één persoon: Dan zal 1 persoon pissed op u zijn voor het sturen van een stomme kettingmail.
*Stuur dit naar 2-5 personen: 2-5 personen zullen pissed op u zijn voor het sturen van een stomme kettingmail.
*Stuur dit naar 5-10 personen: 5-10 personen zullen pissed op u zijn voor het sturen van een stomme kettingmail, en zullen hoogstwaarschijnlijk een complot tegen u organiseren.
*Stuur dit naar 10-20 personen:10-20 personen zullen pissed op u zijn voor het sturen van een stomme kettingmail en hoogstwaarschijnlijk uw huis komen platbombarderen.

Thanks!! GOOD LUCK!!! Ja hoor!!!!

-------------------------------------------------------------------
Kettingmail type 2

Hallo, en bedankt voor het lezen van deze e-mail. Kijk, er vertoeft een klein arm stervend jongentje in Baklaliviatatlaglooshen zonder armen, benen, of ouders. Dit klein jongetje zijn leven kan gered worden!! Voor elke mail die je doorstuurt zal 1 eurocent naar de BVKAJIBP(Bond Voor Kleine Arme Jongentjes In Baklaliviatatlaglooshen Problematiek) gaan. En niet vergeten, we hebben helemaaaal geen techniek waarop we de verzonden forwards kunnen tellen, en dit is dus een volwassen portie bullshit. Maar laat u niet hinderen! Go on, reach out. Zend dit naar 5 mensen in de volgende 47 seconden...

PAS OP !! Als je dit per ongeluk naar 4 of naar 6 mensen doorstuurt, zal je ter plekke dood neervallen. M'n geluk kan weer niet op. Dankjewel om dit naar mij te sturen...

MERCI!!

--------------------------------------------------------------------
Kettingmail type 3

Hallo daar! Deze kettingmail vindt zijn oorsprong in 1897. Dit is absoluut ongelooflijk spectaculair, omdat er toen nog geen email bestond, en naar alle waarschijnlijkheid ook nog geen triestige mensen die niets beters te doen hadden. Zo werkt het:

Zend dit naar minimum 15067 van je dierbaarste vrienden in de volgende 7 minuten, of iets griezelig zal u overkomen. Echt.

*Merkwaardige Horrorstory 1

Mariëtte DeVreese kwam onlangs naar huis gewandeld op zaterdag. Ze had onlangs deze brief ontvangen en genegeerd. PLOTS trapte ze in een spleet in het voetpad, viel in het riool, werd door een afvoerpijp uitgespuwd en vloog ze met een sierlijke boog in een grote hoop kaka. Ze rook vrij bedenkelijk, en alsof dit nog niet genoeg was, stierf ze... DIT KAN OOK U OVERKOMEN !!!

*Merkwaardige Horrorstory 2

Gregory LeGrande, een 13jarig jongetje kreeg deze kettingmail in zijn boxke en negeerde hem. Ietwat later die dag, werden hij en zijn maat pijnlijk door een auto benaderd. Beide stierven, gingen naar de hel, en werden verplicht tot in de eeuwigheid om vieze stinkende katten te verorberen... DIT KAN OOK U OVERKOMEN !!!

Dus ... pas op, ook u kan eindigen zoals één van deze 2 sukkelaars, stuur deze mail gewoon door naar al je vriendjes, en het komt wel in orde. Ben ik een beetje duidelijk? Dus, als je in de toekomst een of andere kettingbrief krijgt die zogezegd je leven drastisch zal wijzigen, DELETEN die handel!

Als het grappig is, zend het dan door! Maar scheep de mensen geen schuldgevoelens op voor dingen waar ze toch niets kunnen aan doen. Het is triestig, die hongerlijdende zieligkijkende hologige negerkes,maar gebruik toch eens je gezond verstand! Beloofd? O ja, als je ook niet meer van die klote Forwardjes wil krijgen....stuur deze mail dan WEL door!! Nu hopen dat iedereen nokt!!




die kreeg ik ook
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.