Oud 22-11-2009, 10:34
nice person
nice person is offline
ik weet niet goed of mijn penis normaal is of niet maar ben 19 jaar en mijne is 16 cm lang en 13,5 cm in omtrek maar als die stijf is kan ik mijn vel niet achter mijn eikel trekken hebben meer mensen hier last van en denken jullie dat het met de seks ook uit zal halen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 11:17
Verwijderd
Allereerst: de smiley gebruik je als iemand iets doms doet of zegt. Dus zo lijkt het net of je je eigen vraag dom vindt. Dat was vast niet je bedoeling .

Je voorhuid niet naar achter kunnen trekken als je penis stijf is komt vaker voor, maar het kan wel een probleem zijn, want het kan ervoor zorgen dat seks pijnlijk is en bovendien geeft het risico op 'spaanse kraag', dat houdt in dat als je voorhuid naar achter zit terwijl je penis slap is, en daarna wordt hij stijf, er wel bloed in je eikel kan maar niet eruit, wat erg pijnlijk is en zelfs gevaarlijk is.

De oorzaak van een voorhuid die niet goed naar achter kan, is een te nauwe voorhuid of een te kort toompje. Het toompje is een dun bindweefselfdraadje tussen je voorhuid en je eikel. Omdat hij bij jou wel naar achter kan als je penis slap is, is de meest waarschijnlijke oorzaak een te nauwe voorhuid. Je kunt 'm oprekken met bepaalde oefeningen, die staan hier beschreven: http://www.sexwoordenboek.nl/nauwe_v..._oprekken.html. Als dat niet lukt, is er een operatie nodig, daarbij kan er een kleine insnede in de voorhuid worden gemaakt of je kunt helemaal besneden worden. Dat gebeurt uiteraard onder verdoving..
Dus ik raad je aan om eerst die oefeningen te proberen, en als dat binnen een halfjaar geen effect heeft (of binnen een maand of twee als je van plan bent om binnen een halfjaar seks te hebben ), naar je huisarts te gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 11:38
nice person
nice person is offline
wow thanks kijk aan mensen zoals jij heb je tenminste wat aan
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 12:46
L&M
L&M is offline
Ik ben 17 jaar en mijn penis is 16 cm lang als die stijf is. Maar heeft nogal een rare vorm, hij is namelijk krom naar onder, net als een banaan naar beneden gericht, is dit wel normaal? Vinden meisjes dit erg? En kan dit voor problemen zorgen tijdens het vrijen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 12:54
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Citaat:
Ik ben 17 jaar en mijn penis is 16 cm lang als die stijf is. Maar heeft nogal een rare vorm, hij is namelijk krom naar onder, net als een banaan naar beneden gericht, is dit wel normaal? Vinden meisjes dit erg? En kan dit voor problemen zorgen tijdens het vrijen?
Nee is niets mis mee.
Iedere penis is anders en uniek
Ze zou eerder klagen als hij XXL was maar ik heb geen ervaring met meisjes wat dat betreft dus kan dat niet goed invullen.(geen hetero).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 16:48
Kimvd
Kimvd is offline
Citaat:
Ik ben 17 jaar en mijn penis is 16 cm lang als die stijf is. Maar heeft nogal een rare vorm, hij is namelijk krom naar onder, net als een banaan naar beneden gericht, is dit wel normaal? Vinden meisjes dit erg? En kan dit voor problemen zorgen tijdens het vrijen?

Persoonlijk vind krom lekkerder, geeft ander gevoel tijdens neuken
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 17:47
mr beats
mr beats is offline
hoi ik ben zelf een jongen van 18 mijn penis is 19cm omtrek 14,5 cm en ook een beetje krom naar links ( nu is mijn vraag doet het niet pijn voor een meisje als ik sex met haar heb omdat mijn penis beetje krom en iets groter is dan normaal maak me hier een klein beetje zorgen om).
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 17:50
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Lijkt me juist extra stimuleren, zie er eigenlijk alleen maar voordeel in.
__________________
When nothing goes right, go left.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 18:27
Kimvd
Kimvd is offline
Citaat:
hoi ik ben zelf een jongen van 18 mijn penis is 19cm omtrek 14,5 cm en ook een beetje krom naar links ( nu is mijn vraag doet het niet pijn voor een meisje als ik sex met haar heb omdat mijn penis beetje krom en iets groter is dan normaal maak me hier een klein beetje zorgen om).
Zoals mijn vorige post

Krom en lang perfect combi
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit anaal
anonieme ikzelf
62 06-11-2015 16:26
Seksualiteit pijpen
beckham1990
78 15-04-2008 08:29
De Kantine Wat vind jij het meest kansloze verjaardagscadeau?
azwethinkweiz
89 12-11-2006 10:58
Seksualiteit Vreemdvormige penis
Roman Dvarenko
51 06-06-2006 18:07
Eten & Drinken RoMaNtIsCh DiNeR
Ed De Pijpslet
16 13-05-2003 22:01
Films, TV & Radio De ranzigheid van SBS6
Buzzzfuzzz.vs
39 17-08-2002 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58.