Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2004, 16:51
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-02-2004 @ 15:28:
De politie kost i.d.d. een hoop centen.
En of er door de combi minder politie aanwezig is?
Het ziet nog steeds blauw aan de ogen bij risico-wedstrijden, parkeerbonnen uitschrijven is men ook heel goed in.
Maarja ik dwaal af.
Ik ben het met S.C. Feijenoord eens. Efficiënt is het politiebeleid allerminst!
Bij sommige wedstrijden is er teveel politie, terwijl ik me zelf meestal niet zo gek veel zorgen maak over de gevaarlijke hooligangroeperingen van Veendam en Emmen (hetzelfde geldt eigenlijk voor zwolle).
Bij sommige wedstrijden is er veel politie, maar door falen kan het dan toch nog uit de hand lopen.
Wat me dan weer opvalt is dat de politie revanche wil en mensen op de hielen gaat trappen door ze bijvoorbeeld thuis van bed te lichten, wat de familie thuis meestal ook erg weet te waarderen.
Nog mooier vind ik het selectieve mediabeleid. Is er een goeie rel, dan verschijnt er niets over in de media.
Heeft de politie het door kordaat op te treden nog maar net in de hand weten te houden of weten te beperken tot schermutselingen, dan staat de krant er vol van. Hoezee voor onze helden!

Ze weten een hoop, maar toch blijven de supporters ze nog net een stap voor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2004, 16:58
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 10-02-2004 @ 10:11:
En de laatste jaren is het al veel veiliger geworden, ook door de combi.
Supporters 'hangen' voor een combi wedstrijd niet meer in de stad waar de wedstrijd gespeeld wordt, maar zitten netjes in een bus onder politie begeleiding.
Moet zeggen dat wij maar heel zelden naar een uitwedstrijd met een combi zijn geweest.
Al is het tegenwoordig niet meer zo makkelijk.
Vroeger werd je nog wel eens in paniek richting het stadion geleidt en moesten de jongens met SV zelfs naar binnen, tegenwoordig sturen ze je liever terug.
Moet zeggen dat ik ook niet erg van grote groepen gecharmeerd ben, omdat je niet zo veel kunt uithalen.
Gewoon met twee busjes met goeie jongens afreizen is het beste.

Bovendien is het hangen in een andere stad er sowieso niet echt meer bij, want welke club reist er tegenwoordig nog vooruit.
Het echte drinken is er niet meer bij, meestal volgt er een korte confrontatie en is het direct tijd om weg te wezen.
Te lang ergens blijven maakt de pakkans veel te groot of je hebt direct politiebegeleiding.

Je hebt gelijk, de charme is er vanaf.
Weg met die telefoons, afspraken, combi´s, stadionverboden, wildplassers die het voetbal verzieken, alcoholverboden op tribunes, afgetapte telefoons, ´hooligans in beeld´, voetbal op vrijdag, risicowedstrijden in Veendam, ticketbox, stoeltjes, KNVB, sponsors, nieuwe stadions, industrieterreinen, kutvoetbal.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 17:00
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-02-2004 @ 20:47:
Gisteren Ajax - PSV.
Ajax supporters roepen nare dingen naar Kezman.
Kutjoden...... (deze smiley betekend ´niet gemeend´, voordat ik morgen van mijn bed gelicht wordt vanwege aanstootgevend gedrag, opruiing, racisme, kinderverkrachting en het opgeven van mijn maagdelijkeid voor het huwelijk).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.