Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2005, 09:21
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Zo iemand die overal rondloopt en die iedereen kent?

Hasselt heeft Evert Eekhoorn, je ziet hem overal rondfietsen op z'n klompjes en hij scharrelt in afvalbakken
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2005, 09:25
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Er zit hier een grote psychiatrische inrichting in de buurt, dus ja. Overigens zie ik geen discussiewaarde, balance naamzoek.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:32
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nee, daar is mijn woonplaats te groot voor.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:41
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Jawel. Lucien, de bedelende junk.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-12-2005 @ 10:41 :
Jawel. Lucien, de bedelende junk.
nou, ik ken m niet, dus dat 'iedereen hem kent' gaat alvast niet op.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:43
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ja, 't schijnt een genie geweest te zijn en toen is die doorgeslagen. Hij loopt echt veel, ik zie hem heel vaak lopen.

(Ik weet niet of het een dorps/stadsgek is hoor, maar ik vind dat hij dat wel is )
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 09:49
TommY_
TommY_ is offline
niet in zaandam, maar ik Bergen is er een oud russisch vrouwtje, in een vervallen huis, met overal prikkeldraad, ze word " de heks" genoemd, en allerlei bruggers drukken voor de spanning op de bel en rennen dan hard weg
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:00
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
In mijn dorp staat een verstandelijk gehandicaptenopvang. Hmmja, gekken genoeg dus.

De bekendste is Nico! Zegt iedereen gedag enzo. Goeie gozer
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:01
Verwijderd
Ja er is een buitenlandse vrouw die door de grote winkelstraat stukjes uit de bijbel of in ieder geval over god schreeuwt. Dan loopt ze gewoon de hele dag heen en weer.
Maar ik vind haar altijd een beetje zielig..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:02
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
In Eindhoven heb je Arnol. Tenminste, ik dacht dat hij zo heette... Hij heeft een auto-ongeluk of zoiets gehad en sindsdien zit hij in zo'n rijdend rolstoelding en schreeuwt dat we Jezus moeten liefhebben en zo. Echt een attractie. Op zich is hij niet kwaadaardig, maar hij kan echt hard schreeuwen, beetje jammer

In mijn dorp hebben we een heel lief vrouwtje, niet echt een dorpsgek, maar helemaal helder is ze niet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:10
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2005 @ 10:43 :
nou, ik ken m niet, dus dat 'iedereen hem kent' gaat alvast niet op.
Ja hallo. Amsterdam is groot. In mijn stadsdeel kennen veel mensen 'm. Zeker als je met de metro reist.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 30-12-2005 @ 10:25 :
Overigens zie ik geen discussiewaarde, balance naamzoek.
Moet dat dan? Volgens mij bevat het overgrote deel van de topics op De Kantine geen discussiewaarde?

Wij hebben wel een dorpsgek. Een oudere man met oude kleding en een lange baard die vroeger een belangrijke rol bij de marine had maar sinds hij zijn vrouw is kwijtgeraakt zich voordoet als een zwerver en werkloos is. Heel zielig eigenlijk, maar ik vond m als kind wel onwijs boeiend
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-12-2005 @ 11:10 :
Ja hallo. Amsterdam is groot. In mijn stadsdeel kennen veel mensen 'm. Zeker als je met de metro reist.
Ik heb m wel eens gezien volgens mij
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:24
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
We hebben een zwerver, die iedereen kent. Een poosje geleden had hij z'n matras in de fietsenstalling gezet. Ik vind het maar een nare man, met z'n baard, blikjes bier en gesnurk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:26
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
In mijn wijk loopt er een schizofrene meneer rondt, die op willekeurige mensen afstapt, en hen dan stomme moppen gaat vertellen.
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 10:34
niña
Avatar van niña
niña is offline
Citaat:
snoopy schreef op 30-12-2005 @ 10:32 :
Nee, daar is mijn woonplaats te groot voor.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 11:15
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Bij ons is er een soort van asociale straat waar zulke mensen wonen. Eén man is eigenlijk wel heel bekend want hij fietst altijd door het dorp. Hij ziet eruit als een zwerver en ruikt ook niet zo fris en hij gaat altijd naakt ramenwassen
en hij zegt tegen iedereen; aaaaaight.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-12-2005 @ 11:02 :
In Eindhoven heb je Arnol.
De Jezusvent!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2005, 11:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Niet dat ik weet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 11:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-12-2005 @ 12:16 :
De Jezusvent!
Precies Hij heeft zijn karretje ook helemaal versierd en zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 11:20
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ja, een vaag figuur, hij had altijd een rode jas aan, dus hij is hier bekend als 'De Man Met De Rode Jas', maar hij heeft inmiddels een blauwe. Hij is altijd aan het wandelen, of staat op z;n trappers, met een vet witte huid en altijd alleen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:11
Verwijderd
Van het dorp wietje, omdat ze een dealer is en haar huis al 2 keer is afgebrand daar haar plantagetje. En van de gemeente piet wiet, omdat hij knettergek is en aan iedereen om jointjes vraagt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:13
Delano
Avatar van Delano
Delano is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-12-2005 @ 11:02 :
In Eindhoven heb je Arnol. Tenminste, ik dacht dat hij zo heette... Hij heeft een auto-ongeluk of zoiets gehad en sindsdien zit hij in zo'n rijdend rolstoelding en schreeuwt dat we Jezus moeten liefhebben en zo. Echt een attractie. Op zich is hij niet kwaadaardig, maar hij kan echt hard schreeuwen, beetje jammer
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:15
Verwijderd
Ja, een wijksgek, en ik ken hem. Niet echt het persoon waar ik graag geassocieerd mee wil worden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 12:17
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 30-12-2005 @ 10:25 :
Er zit hier een grote psychiatrische inrichting in de buurt, dus ja. Overigens zie ik geen discussiewaarde, balance naamzoek.


Ot, Ik zou 't niet weten, kom nooit in het dorp.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2005, 12:17
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 30-12-2005 @ 10:25 :
Er zit hier een grote psychiatrische inrichting in de buurt, dus ja. Overigens zie ik geen discussiewaarde, balance naamzoek.


OT: Wat HB zegt. En in Groningen (ook mijn stad) hebben we geen gekken. Nouja, bijna niet dan.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:01
Verwijderd
Nope
saai dorp
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:46
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nee.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 13:56
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Mala schreef op 30-12-2005 @ 11:01 :
Ja er is een buitenlandse vrouw die door de grote winkelstraat stukjes uit de bijbel of in ieder geval over god schreeuwt. Dan loopt ze gewoon de hele dag heen en weer.
Maar ik vind haar altijd een beetje zielig..
Ze stond laatst in de krant
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:03
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-12-2005 @ 11:19 :
Moet dat dan? Volgens mij bevat het overgrote deel van de topics op De Kantine geen discussiewaarde?
Jaja, volgens een der geliefde forumbazen moeten er meer topics met inhoud en discussiewaarde geplaatst worden.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:24
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Bennie, Op de driewieler. eengehandicapte man/jongen met een driewieler die doet alsog ie van de politie is.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:40
Verwijderd
Een dorpszwerver hebben we, hij heet;
Goris

Verder nog een geestelijk gehandicapte jongen die dan opeens naast je staat op de markt/bus/drogist/supermarkt en begint over z'n nichtje. Iets van Benny heet hij geloof ik.

En dan ook nog een donkere vrouw die altijd doeken en manden op haar hoofd heeft en die heel hard begint te schreeuwen opeens en de hele dag door het dorp loopt en etalages kijkt.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:42
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 30-12-2005 @ 10:21 :
Hasselt heeft Evert Eekhoorn, je ziet hem overal rondfietsen op z'n klompjes en hij scharrelt in afvalbakken
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:44
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ja zoveel eigenlijk, Jules Deelder bijvoorbeeld

De zwerfster bij CS is ook wel bekend: "Rrrrotterdamse straaaatkrant, dames... meneer..... " Die staat er echt al jaren. Laatste tijd niet meer eigenlijk, nu ik er over denk....
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 30-12-2005 @ 11:01 :
Ja er is een buitenlandse vrouw die door de grote winkelstraat stukjes uit de bijbel of in ieder geval over god schreeuwt. Dan loopt ze gewoon de hele dag heen en weer.
Maar ik vind haar altijd een beetje zielig..
Die kwam laatst bij me aan de deur *blablaJEZUS!mompelblablajezus!* en ze gaf me een stukje papier met een bijbeltekst erop geschreven vond het wel lief
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 15:23
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=802&cont=viewLog


We hadden ook nog een man die liep de hele dag rondjes, en die had een rottend oor aan de ene kant. maar die is dood.

Dan hebben we ook een 2eling in de buurt wonen, die allebij potloodventers zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2005, 15:45
Chronocide
Chronocide is offline
Hmm, Barra de wietkoerier scoort hoog.... maar Ronnie van de Randweg kan er ook wat van hoor...

Dan is er nog Theo, ik citeer; 'Angweawngnaanga!" die het goed doet bij de toeristen. Ook hebben we nog Oktai de verslaafde Turk. Hij probeerde zich laatst te wurgen op het winkelcentrum...
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:08
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ja hij heet Alex en fietst heel raar
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:24
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Ja, we hebben een supervrolijke trommelende neger, en nog iemand die je overal tegen komt maar waarvan ik de naam niet weet.
__________________
Don't trust anything that bleeds for three to five days and doesn't die.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:26
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Jaa, hier hebben we Henkie de Mus. Hij reed altijd helemaal in het oranje met vlaggetjes en een knuffelkoei en maakte iedereen gek. Hij was ooit eens bijna gestikt door een mars in de voetbalkantine. Was wel een gekke vent. Helaas hebben kinderen hem zo gek gemaakt dat ie zijn lul liet zien en nu zit ie in een instelling.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:26
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
En de straatkrant verkoper is er natuurlijk ook nog, die uit de ridderhof. Staat altijd te zingen, laatst nog: "I wiss you.... a merry christmas... I wish you.... a merry christmas" En ook echt zo heel langzaam En ook vaak zingt 'ie in een raar taaltje.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:31
Joenes
Avatar van Joenes
Joenes is offline
In Tilburg heb je de halve euro zwerver. Das wel een mooi mannetje. ook hebben we een zwerven die zijn geld verdient met het spelen van standbeeld. Hij verft zijn gezicht dan rood en gaat ergens op straat staan.
__________________
Elke minuut die je je drukt maakt over het verleden gaat af van je toekomst
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:36
Prof
Prof is offline
ik ben ijn naam kwijt
hij fietst met een flaggetje op zijn fiets en heet een hoog stemmetje en denkt dat ie 8 jaar is en eht is eentoffe gozer
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik weet niet hoe hij heet, maar iedereen noemt hem 'Gekke (naam)'. Hij staat altijd bij bushaltes naast een kratje bier heen en weer te wiegen en gaat dan weer naar huis. Hij is iedereen's vriend.

Er is ook een wat oudere man met een foute muts die altijd de bus naar Amsterdam Centraal neemt en daar boeren gaat laten, en dan weer naar huis.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 16:43
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Jaap Jurk
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 17:08
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Een russische vrouw die heel vaak begint te schreeuwen.Ze heeft geloof ik stemmen in dr hoofd.Een zwerver met een klompvoet die op de kerstman lijkt en koffiemelkt drinkt .Ohja ook een opa met een leren jas die altijd meisjes bang maakt
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 17:08
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 30-12-2005 @ 11:02 :
In Eindhoven heb je Arnol. Tenminste, ik dacht dat hij zo heette... Hij heeft een auto-ongeluk of zoiets gehad en sindsdien zit hij in zo'n rijdend rolstoelding en schreeuwt dat we Jezus moeten liefhebben en zo. Echt een attractie. Op zich is hij niet kwaadaardig, maar hij kan echt hard schreeuwen, beetje jammer

In mijn dorp hebben we een heel lief vrouwtje, niet echt een dorpsgek, maar helemaal helder is ze niet
Ik kom niet uit Eindhoven, maar toen ik daar enige tijd geleden stage liep en geregeld in de stad moest zijn heb ik hem daar verschillende keren gezien

Er was ook een keer iemand bij hem, (of hij was het zelf ) die lag toen op zo'n soort verrijdbaar bed en had een spiegel boven z'n kop hangen om toch mensen te kunnen aankijken die hem voorbij liepen.

Wat een rare mensen.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 17:28
confused
Avatar van confused
confused is offline
ja, bertje
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 17:47
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Welnee. Mijn stadje zit te vol mafketels om er zomaar een uit te halen. Hoewel die indische man met de gele tanden die bij het stadsmuseum werkt toch wel een beetje in de buurt komt. Hartstikke aardige vent, daar gaat het niet om
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-12-2005, 17:51
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 30-12-2005 @ 10:41 :
Jawel. Lucien, de bedelende junk.
welke is dat? met de afgestorven rechterhand?
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.