Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2004, 12:18
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-02-2004 @ 13:05:
Ik hoop dat de Nederlanders niet winnen


Triest gedrag en eens een keer wat anders
Idd ook mijn gedachten eigenlijk.
Wordt wel es tijd dat ze het niet halen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2004, 12:43
Nuck
Nuck is offline
De Amerikanen doen het goed . Ik ben nog steeds voor Tuitert, maar die donkere Amerikaan (ben even zijn naam kwijt ) mag van mij ook winnen .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:48
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Wie had dat gedacht...
Groenewold Wereldkampioen Allround...
Das netjes
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 13:49
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Nuck schreef op 08-02-2004 @ 13:43:
De Amerikanen doen het goed . Ik ben nog steeds voor Tuitert, maar die donkere Amerikaan (ben even zijn naam kwijt ) mag van mij ook winnen .
Davis is zn naam
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 14:51
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
Groenewold Wereldkampioen!
errug mooi!

vond het erg mooi om pechstein eens een x zo kapot te zien gaan
ik vond het van friesinger trouwens een beetje zwak, okee misschien heb ik ongelijk en kon ze echt niet meer verder, maar ik vind het meer op opgeven lijken en ik hou niet van opgevers.

even over dat uytdehaage eruit gehaald is. ik vind het terecht. als je de beelden hebt gezien is t duidelijk dat hij het met opzet deed en dat kan je natuurlijk niet maken. erg onsportief! valt me van m tegen! ik weet zeker dat als t andersom gebeurd was, als de amerikanen elkaar op deze manier zouden helpen, dat dan heel nederland op zn kop gestaan had. vond trouwens niet dat verheijen hiervoor gestraft moest worden. was puur uytdehaage zn fout.

ik vind die concurrentie ook wel beter zo, maar toch.. ik kan die amerikanen gewoon niet uitstaan. die techniek echt hoe kan je daar nou zo hard meegaan. een neger op schaatsen is trouwens ook geen gezicht maar okee. ik vind echt dat ze mensen die zo lelijk schaatsen bij voorbaat moeten weigeren! ik vind wat fabris doet wel errug goed, dat vind ik dan wel weer leuk
ik hoop alleen nog steeds dat tuitert wint
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 07-02-2004 @ 22:18:
Ik heb de beelden gezien, en ik moet zeggen dat ik de uitsluiting nogal overtrokken vond. Als de Amerikanen niet hadden geklaagd dan had er waarschijnlijk geen haan naar gekraaid. Ik vraag me ten zeerste af of hier regels over zijn zijn.
ik ben het helemaal met je eens. Nederland is gewoon het beste schaatsland. Als de Amerikanen weer eens niet de beste zijn beginnen ze weer te zeuren.
I hate Amerika
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:54
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 16:19:
ik ben het helemaal met je eens. Nederland is gewoon het beste schaatsland. Als de Amerikanen weer eens niet de beste zijn beginnen ze weer te zeuren.
I hate Amerika
Bij elke wedstrijd hoort een land met zijn rijders zich te bewijzen, naar mijn mening heeft Nederland dat niet gedaan. Die twee Amerikanen deden het al heel goed, beter dan de Nederlanders. Ik vind het echter nogal kinderachtig om de uitsluiting te eisen van 2 concurrenten. Ik vind het ook wel prettig dat er nu eindelijk een beetje competitie is. Amerika haten gaat mij een beetje ver.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 15:57
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 08-02-2004 @ 16:19:
ik ben het helemaal met je eens. Nederland is gewoon het beste schaatsland. Als de Amerikanen weer eens niet de beste zijn beginnen ze weer te zeuren.
I hate Amerika
dus als dit andersom gebeurd was.. dat in de rit van die amerikanen(die jij zo haat) er in eens een andere amerikaan even voor was gaan rijden in de binnenbocht, zodat hadrick bijvoorbeeld net won met een tiende verschil, dan had jij niks gezegd.. dan was jij niet even snel naar het forum gegaan om te zeggen dat je die amerikanen zo haat!?




ik geloof er niks van...
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 17:47
xx
xx is offline
Ik ben wel een voorstander van meer concurrentie bij het mannen schaatsten maar nu er dan twee amerikanen gewonnen hebben kan ik er toch niet zo goed tegen. Zoals Henk Gemser al zei: "We kunnen er nog niet zo goed mee omgaan." Zeker nadat Renate Groenwold gewonnen had, leek het me helemaal fantastisch als er twee Nederlandse kampioenen waren. Maar ja het maakt het allemaal wel weer spannender voor de volgende wedstrijden!

xx
Met citaat reageren
Oud 08-02-2004, 22:42
Luego
Luego is offline
Schaatsen is gewoon een sport waarbij de snelste wint, en dat waren nu Amerikanen. Amerika-haat gaan lopen verkondigen vind ik dan een beetje zielig.
Uytdehaaghe zelf zei dat hij de hele tijd al soms rustig uitreed, en af en toe ook even aanzette. Regels zijn regels (jury heeft t beslist, niet de Amerikanen. Maar of dit ook zonder hun protest zo zou zijn gelopen, .....), en hij moet de hele tijd opletten waar hij mee bezig is op zo'n WK. Maar toch vind ik t sneu voor m, denk echt niet dat het opzet was, en hoeveel voordeel heeft Verheijen nou door zo'n actie? Als het goed is rijd hij toch z'n eigen wedstrijd, en als het goed is ook de hele tijd al "voluit"? Waarom zou hij dan opeens harder gaan of kunnen gaan rijden als Uytdehaaghe in de binnenbocht hard meerijdt?
Maarja, wat maakt t uit, Uytdehaaghe had ook niet gewonnen....

En over Groenewold: GEWELDIG!!!!!!!!!
@ Mlies=) > opgeven? Zie 't meer als realisme. Had gehoord dat ze na de 3000 kotsend in elkaar was gezakt. Als je weet dat je dan toch al hebt verloren (niet opgeven, maar gewoon zeker weten), dan lijkt t me logisch dat je stopt.


Volgend WK weer gewoon weer gewoon karakter, doorzettingsvermogen, kracht en ervaring >>>> Ritsma, Romme en Postma?
Daar ontbreekt het die jonkies wel 's aan.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 09:50
Lizzle_806
Avatar van Lizzle_806
Lizzle_806 is offline
Citaat:
Luego_407 schreef op 08-02-2004 @ 23:42:
En over Groenewold: GEWELDIG!!!!!!!!!
@ Mlies=) > opgeven? Zie 't meer als realisme. Had gehoord dat ze na de 3000 kotsend in elkaar was gezakt. Als je weet dat je dan toch al hebt verloren (niet opgeven, maar gewoon zeker weten), dan lijkt t me logisch dat je stopt.
okee ik had niet gehoord dat t zo erg was, maar ze besluit nog wel de 1500 te rijden de volgende dag. denk gewoon dat haar seizoen iets te zwaar is, dat zelfs zij het nu niet meer aan kan. maar op de een of andere manier heb ik gewoon het gevoel dat ze ermee gestopt is, omdat ze eens een keer niet zou winnen en ze dat niet zo goed kan hebben.. okee misschien had ze niet gewonnen maar misschiemn had ze nog best 3e ofzo kunnen worden, waarom gaat ze daar dan niet voor?
__________________
|*Everybody Was On My Side.. So The Boat Capsized..*|
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 20:58
Luego
Luego is offline
Citaat:
MLies=) schreef op 09-02-2004 @ 10:50:
okee ik had niet gehoord dat t zo erg was, maar ze besluit nog wel de 1500 te rijden de volgende dag. denk gewoon dat haar seizoen iets te zwaar is, dat zelfs zij het nu niet meer aan kan. maar op de een of andere manier heb ik gewoon het gevoel dat ze ermee gestopt is, omdat ze eens een keer niet zou winnen en ze dat niet zo goed kan hebben.. okee misschien had ze niet gewonnen maar misschiemn had ze nog best 3e ofzo kunnen worden, waarom gaat ze daar dan niet voor?
was na de 1500, vergissinkje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:01.