Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2002, 15:34
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Ik ben nu bij het level dat je geen alarms af mag laten gaan en je stiekem in een truck moet kruipen. Ik heb alles verder al gehaald, iedereen is dood behalve de laaste bewaker bij de tunnel die niet dood mag. En ik kom de hele tijd maar niet bij de truck, hij ziet me elke keer en dan gaat het alarm af?

Help , echt al heel veel dingen geprobeerd.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2002, 20:16
Purgatori
Purgatori is offline
Citaat:
Tox schreef:
Ik ben nu bij het level dat je geen alarms af mag laten gaan en je stiekem in een truck moet kruipen. Ik heb alles verder al gehaald, iedereen is dood behalve de laaste bewaker bij de tunnel die niet dood mag. En ik kom de hele tijd maar niet bij de truck, hij ziet me elke keer en dan gaat het alarm af?

Help , echt al heel veel dingen geprobeerd.

Euhmz.. Probeer et toch maar te hale... Tacties Euhmz.. Je moet op die hoge water tore zien te kome.. Via een huisje na de eerste hekke.. Da huisje moet je via een raampje verlate.. En je moet als je op die water tore staat die wachters die bij et hek van de uitgang staan NIET neerknalle... Die moette de hekke openen.. Dus die moette blijve staan... Anders gaat het alarm zoiezo af.. En als et nog steeds niet lukt.. En je bent HOPELOOS!!
Moet je ff cheate Als het goed is.. Moet je gewoon die map starte.. En dan in console: /killserver (kweet nie of da met of zonder slash is bij RTCW.. Maar weet jij wel) Nou.. als je dat heb gedaan.. Kom je terug int menu... En als je dan weer in die map gaat kun je cheate.. Met bijv. /god of heel handig... /notarget (dan schiete ze nie en late ze geen alarm gaan) of /noclip (kun je overal doorheen). Khoop dat je er wat aan hebt.. Mzzl

Dark Greetz..

Purgatori

Laatst gewijzigd op 06-11-2002 om 21:36.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2002, 00:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
kijk, als je bovenop de railing gaat staan van de watertoren, kan je rechts die truck zien eh? daarachter is 'n overdekte opslagplaats, waar ook nog iemand rondloopt. nu ga je naar beneden, terug naar achteren en door de poort in de richting van die plek. pas op, aan die poort staat bij mij nog iemand op je te wachten. vermoord hem. ga voorzichtig naar die overdekte opslagplaats nadat je die ene kerel die daar staat vermoord hebt met je sniper, en je kan vanachter in de truck kruipen
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.