Oud 21-02-2007, 12:39
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline

Onderaan de Eifeltoren, niet heel bijzonder alleen je voelt je zo klein als je daar staat..


Scheveningen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 17:47
jd
Avatar van jd
jd is offline
Ik zie bij de onderste foto niet echt het nut van zwart-wit, maar goed, da''s mijn idee..
__________________
Talk to me, dance with me in the spotlights girl. You're the spotlight girl
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 21:44
zweedsmeisje
Avatar van zweedsmeisje
zweedsmeisje is offline


voor n modeontwerp projekt.
__________________
you've got no arms left! Unfortunately, you’re suffering from a mild form of being completely wrong|| I wish my grass was EMO, so it would cut itself.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 22:20
Verwijderd


Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 04:15
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline


De Grand Canyon, vlak voor het begon te sneeuwen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 03-04-2007, 13:10
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 18:12
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 03-10-2006 @ 14:12 :
- Dus geen 'kiekjes'!
- Bewerking is toegestaan!
- Leg uit waarom deze foto volgens jou zo mooi is, of wat er apart aan is. Geef het liefst een naam aan de foto, of post er een lyric/gedichtje bij o.i.d. wat de foto uitlegt.
- Je mag niet meer dan 1 foto per week posten. (Dus kies maximaal 1 foto per week uit die je favoriet is)
- Reageer op elkaar!
- En bovenal, heb plezier in het posten en ik hoop zoveel mogelijk mooie foto's te zien!

+-+-+

ok, die regels heb ik niet zelf uitgevonden.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 22:30
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Having fun with your UC?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 00:01
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
roelien schreef op 27-02-2007 @ 22:20 :
[afbeelding]

[afbeelding]
gaaf.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 17:10
Hack
Avatar van Hack
Hack is offline
__________________
Eppol.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 22:32
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
yavanna schreef op 17-02-2007 @ 14:44 :
[afbeelding]

De lentesfeer en kleuren vind ik er mooi aan
Je hebt van die foto/platen boeken waarbij je naar de afbeelding moet kijken, en dat dan een deel van het figuur naar voren komt. Dat heb ik bij deze foto ook wel een beetje.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 02:46
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline


Een hoop mensen, een hoop wensen.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 21:50
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Hack schreef op 10-04-2007 @ 17:10 :
[afbeelding]
En ik vind hem mooi!
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:36
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Vandaag is het deze, morgen vind ik hem vast weer kut.

Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 00:20
Hack
Avatar van Hack
Hack is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 12-04-2007 @ 23:36 :
Vandaag is het deze, morgen vind ik hem vast weer kut.

[afbeelding]
Voorgrond is helaas ietwat overbelicht, verder een mooie sfeerfoto
__________________
Eppol.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 08:35
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 12-04-2007 @ 23:36 :
Vandaag is het deze, morgen vind ik hem vast weer kut.

[afbeelding]
Dat lijkt wel Appelscha, ben een weekje geleden nog op een soortgelijk open stuk geweest. xD
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 14:15
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Atelier 210, Brussel - Auryn

Jammer genoeg miojn toestel/lens tot op zijn limiet moeten gebruiken om foto's te kunnen maken, maar het resultaat mag er eigenlijk wel zijn. Behalve die technische limieten (moeten schieten op ISO 1600 en sluitertijd 1/40) heb ik hem wel naar mijn hand kunnen zetten.



Alle commentaar welkom.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 15:09
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 13-04-2007 @ 14:15 :
Atelier 210, Brussel - Auryn

Jammer genoeg miojn toestel/lens tot op zijn limiet moeten gebruiken om foto's te kunnen maken, maar het resultaat mag er eigenlijk wel zijn. Behalve die technische limieten (moeten schieten op ISO 1600 en sluitertijd 1/40) heb ik hem wel naar mijn hand kunnen zetten.

[afbeelding]

Alle commentaar welkom.
Wauw, fantastisch lichtgebruik
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 13-04-2007 @ 14:15 :
Atelier 210, Brussel - Auryn

Jammer genoeg miojn toestel/lens tot op zijn limiet moeten gebruiken om foto's te kunnen maken, maar het resultaat mag er eigenlijk wel zijn. Behalve die technische limieten (moeten schieten op ISO 1600 en sluitertijd 1/40) heb ik hem wel naar mijn hand kunnen zetten.

[afbeelding]

Alle commentaar welkom.
Zeker heel tof, doe je een fotografie opleiding?
Vind de compositie goed gekozen, alleen jammer dat je beiden gezichten niet ziet, ik had liever dat gezicht van het meisje dat piano speelt wel gezien.

Ik had laatst een fashionshoot, maar ben er nog niet uit welke ik 't beste vind van deze 3 (heb er in totaal 20 ofzo) want,
de eerste twee hebben niet veel ruimte boven het hoofd, maar ik vind de poses wel mooi uitkomen..
Wat vinden jullie ?
1.

2.

3.

Laatst gewijzigd op 15-04-2007 om 10:29.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 11:32
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik heb het idee dat de horizon (vooral bij de 1e en 3e ) nogal scheef is
__________________
Chaos unleashed..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 11:41
elysea
Avatar van elysea
elysea is offline

"maak een serie foto's (minimaal 3) met een algemeen thema."
attitude.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 12:01
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
Citaat:
Yvett schreef op 15-04-2007 @ 10:15 :


Ik had laatst een fashionshoot, maar ben er nog niet uit welke ik 't beste vind van deze 3 (heb er in totaal 20 ofzo) want,
de eerste twee hebben niet veel ruimte boven het hoofd, maar ik vind de poses wel mooi uitkomen..
Wat vinden jullie ?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
Ik vind de achtergrond niet zo goed passen bij het velle blauw.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 13:23
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Yvett schreef op 15-04-2007 @ 10:15 :
[B]Zeker heel tof, doe je een fotografie opleiding?
Mijn opleiding heb ik eigenlijk al achter de rug, maar dat had niets met fotografie te maken. Dit doe ik freelance.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 12-04-2007 @ 23:36 :
Vandaag is het deze, morgen vind ik hem vast weer kut.

[afbeelding]
Mooie compositie en erg sfeervol, maar waarom zwart/wit?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 00:04
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik vond deze nogal goed, al zeg ik het zelf (c:

__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 11:45
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 15-04-2007 @ 13:23 :
Mijn opleiding heb ik eigenlijk al achter de rug, maar dat had niets met fotografie te maken. Dit doe ik freelance.

freelance als in, je doet opdrachtjes en je verdient er iets aan?
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 12:48
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Miss jammer van het centrale maar verder ben ik hier erg blij mee nogsteeds
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:00
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
woezel schreef op 24-06-2007 @ 11:45 :
freelance als in, je doet opdrachtjes en je verdient er iets aan?
Jep, zoiets.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 24-06-2007 @ 00:04 :
Ik vond deze nogal goed, al zeg ik het zelf (c:

[afbeelding]
Wat is hier goed aan? Hij is overal onscherp en aan twee kanten staat er veel te veel licht op z'n gezicht.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:12
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 24-06-2007 @ 14:02 :
Wat is hier goed aan? Hij is overal onscherp en aan twee kanten staat er veel te veel licht op z'n gezicht.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 14:39
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
waarom lach je zo, het IS zo, de foto is overbelicht, de kleuren zitten niet goed, en ik vind de onscherpte hier niet goed.
[SIZE=0,7]daarom vroeg ik me ook af of je hiermee geld kon verdienen[/SIZE]


ontopic :

70*70 geprint
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 15:32
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
woezel schreef op 24-06-2007 @ 14:39 :
waarom lach je zo, het IS zo, de foto is overbelicht, de kleuren zitten niet goed, en ik vind de onscherpte hier niet goed.
[SIZE=0,7]daarom vroeg ik me ook af of je hiermee geld kon verdienen[/SIZE]
Ok, dankjewel voor je commentaar dan.
-> Als hij iets scherper kon was ik nog iets tevredener.
-> Als ik ontevreden was over belichting en/of kleuren zou ik die foto hier niet zetten, natuurlijk.

Citaat:
daarom vroeg ik me ook af of je hiermee geld kon verdienen
Het lijkt me logisch dat k de foto's voor de opdracht zelf niet ook nog eens gratis ergens ga weggeven. Als ik hier dingen neerzet is dat het spielerei-gedeelte van wat ik doe, waar ik met niets of niemand rekening mee hoef te houden.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 15:35
Verwijderd
Vertel dan zelf eens waar de kwaliteit schuilt in die foto.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 15:47
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
vroeg ik me ook af, voor mij is niet meer dan een kiekje van een vent op een podium die toevallig beroemd is..
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 17:59
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 24-06-2007 @ 15:35 :
Vertel dan zelf eens waar de kwaliteit schuilt in die foto.
Citaat:
woezel schreef op 24-06-2007 @ 15:47 :
vroeg ik me ook af, voor mij is niet meer dan een kiekje van een vent op een podium die toevallig beroemd is..
Ja, in se is dat precies waar ik me met heel veel plezier en vrij intensief mee bezig hou. Maar dat ik me niet bezig hou met kunst met kleine of grote 'k' vind ik toch geen reden om het zo lullig en denigrerend als jij neer te schrijven. Prima dat je er geen hol aan vindt, en nu vind je me misschien ook nog arrogant erbovenop, maar het kiekjes-stadium ben ik ondertussen wel gepasseerd.

Meer over dat waarom dan 'dit komt heel hard overeen met het beeld dat ik voor ogen had op het moment vlak voordat ik afdrukte' kan ik er niet over zeggen, en wil ik er ook niet achter zoeken.

En mijn commentaar op jouw foto:
Bevreemdende compositie, heel mooi je onderwerp uitgelicht. Volgens mij zou de foto er nog beter op worden als je hem nog eens bij iets helderder/zonniger weer zou kunnen overdoen, zeker voor het groene gedeelte in de verre achtergrond en de weerspiegeling van de lucht. Of zoiets. En daarnaast zie ik je binnenopnames toch veel liever dan je buitenopnames.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 18:46
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 24-06-2007 @ 17:59 :
Ja, in se is dat precies waar ik me met heel veel plezier en vrij intensief mee bezig hou. Maar dat ik me niet bezig hou met kunst met kleine of grote 'k' vind ik toch geen reden om het zo lullig en denigrerend als jij neer te schrijven. Prima dat je er geen hol aan vindt, en nu vind je me misschien ook nog arrogant erbovenop, maar het kiekjes-stadium ben ik ondertussen wel gepasseerd.

Meer over dat waarom dan 'dit komt heel hard overeen met het beeld dat ik voor ogen had op het moment vlak voordat ik afdrukte' kan ik er niet over zeggen, en wil ik er ook niet achter zoeken.

En mijn commentaar op jouw foto:
Bevreemdende compositie, heel mooi je onderwerp uitgelicht. Volgens mij zou de foto er nog beter op worden als je hem nog eens bij iets helderder/zonniger weer zou kunnen overdoen, zeker voor het groene gedeelte in de verre achtergrond en de weerspiegeling van de lucht. Of zoiets. En daarnaast zie ik je binnenopnames toch veel liever dan je buitenopnames.
Volgens mij zit je er nog middenin


En bij haar foto's is de achtergrond van ondergeschikt belang. Het donkere pas mijns inziens dus perfect.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 18:47
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Yvett schreef op 15-04-2007 @ 10:15 :
Zeker heel tof, doe je een fotografie opleiding?
Vind de compositie goed gekozen, alleen jammer dat je beiden gezichten niet ziet, ik had liever dat gezicht van het meisje dat piano speelt wel gezien.

Ik had laatst een fashionshoot, maar ben er nog niet uit welke ik 't beste vind van deze 3 (heb er in totaal 20 ofzo) want,
de eerste twee hebben niet veel ruimte boven het hoofd, maar ik vind de poses wel mooi uitkomen..
Wat vinden jullie ?
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]

wil niet mierenneuken, maar ik zou zelf heel wat dingen anders doen voor deze foto: een slanker model. niks mis met dikke mensen, maar hier gaat het volgens mij om de nette poses ( dat zei je zelf iig) en dan is het toch een beetje een minpunt als je een model hebt met duidelijk een paar kilo teveel. ik had ook dat blauwe doek gestreken want er zitten kreukels in. en de make up is verre van aantrekkelijk. je kunt best blauwe make-up gebruiken maar zo is het niet echt mooi. ik had er ook voor gezorgd dat de achtergrond onscherper was, nu wordt de aandacht heel erg van je model afgetrokken door alle scherpe afzonderlijke takjes en bloemetjes. lwet ook op dat je geen onnodige dingen op de foto zet__> linkeronderhoek foto drie. de setting maakt je doel niet duidelijker.

nogmaals, ik wil niet zeiken maar ik denk dat als je op deze punten let er heel wat mooiers geschoten kan worden
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 19:35
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 24-06-2007 @ 17:59 :
Ja, in se is dat precies waar ik me met heel veel plezier en vrij intensief mee bezig hou. Maar dat ik me niet bezig hou met kunst met kleine of grote 'k' vind ik toch geen reden om het zo lullig en denigrerend als jij neer te schrijven. Prima dat je er geen hol aan vindt, en nu vind je me misschien ook nog arrogant erbovenop, maar het kiekjes-stadium ben ik ondertussen wel gepasseerd.



wat doet je vermoeden dat ik het niks vind omdat het geen ' kunst' is? dat kan me geen reet schelen..anders zou ik alle concertfotografie niks vinden en dat is niet zo..ik vind gewoon dat je wat kritischer mag kijken naar je eigen beelden, vooral technisch dan. als je nou eerlijk bent? wat vind je van je eigen foto's?.


Citaat:
En mijn commentaar op jouw foto:
Bevreemdende compositie, heel mooi je onderwerp uitgelicht. Volgens mij zou de foto er nog beter op worden als je hem nog eens bij iets helderder/zonniger weer zou kunnen overdoen, zeker voor het groene gedeelte in de verre achtergrond en de weerspiegeling van de lucht. Of zoiets. En daarnaast zie ik je binnenopnames toch veel liever dan je buitenopnames.
ik heb bewust gekozen om de foto niet bij zonlicht te doen ivm schaduwen..+ ik vind het licht net supermooi op deze foto.

wat je over mn binnenopnames en buitenopnames zegt, is redelijk irrelevant hier.

Citaat:
En bij haar foto's is de achtergrond van ondergeschikt belang. Het donkere pas mijns inziens dus perfect.
zo donker is deze foto toch niet? het zou kunnen dat dat op jullie scherm zo is, maar ik heb deze fotos bewerkt op een gecalibreerd scherm en ook de prints zijn prima.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
woezel schreef op 03-04-2007 @ 13:10 :
[afbeelding]
hele late reactie, maar toch.. dit vind k echt een vette foto, denk dat het door de scherpte-diepte komt en hoe ik me aangekeken voel..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 24-06-2007 @ 00:04 :
Ik vond deze nogal goed, al zeg ik het zelf (c:

[afbeelding]
er zitten af en toe wel toffe dingen tussen je concertfoto's maar deze vind ik echt niets, had evengoed met een wegwerpcamera'tje gemaakt kunnen zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 21:17
RSR
RSR is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 24-06-2007 @ 18:47 :
wil niet mierenneuken, maar ik zou zelf heel wat dingen anders doen voor deze foto: een slanker model. niks mis met dikke mensen, maar hier gaat het volgens mij om de nette poses ( dat zei je zelf iig) en dan is het toch een beetje een minpunt als je een model hebt met duidelijk een paar kilo teveel. ik had ook dat blauwe doek gestreken want er zitten kreukels in. en de make up is verre van aantrekkelijk. je kunt best blauwe make-up gebruiken maar zo is het niet echt mooi. ik had er ook voor gezorgd dat de achtergrond onscherper was, nu wordt de aandacht heel erg van je model afgetrokken door alle scherpe afzonderlijke takjes en bloemetjes. lwet ook op dat je geen onnodige dingen op de foto zet__> linkeronderhoek foto drie. de setting maakt je doel niet duidelijker.

nogmaals, ik wil niet zeiken maar ik denk dat als je op deze punten let er heel wat mooiers geschoten kan worden
En voeg daaraan toe dat je ook nog vervelende overbelichte luchten hebt
__________________
!!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 21:34
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
woezel schreef op 24-06-2007 @ 19:35 :
wat doet je vermoeden dat ik het niks vind omdat het geen ' kunst' is? (1) dat kan me geen reet schelen..anders zou ik alle concertfotografie niks vinden en dat is niet zo..ik vind gewoon dat je wat kritischer mag kijken naar je eigen beelden, vooral technisch dan. (2) als je nou eerlijk bent? wat vind je van je eigen foto's?. (3)

ik heb bewust gekozen om de foto niet bij zonlicht te doen ivm schaduwen..+ ik vind het licht net supermooi op deze foto.
(1) "een kiekje van een vent op een podium die toevallig beroemd is.." klinkt wel degelijk uit de hoogte en denigrerend, zowel naar mij als naar concertfotografie in het algemeen. En ik ga er inderdaad niet van uit dat je je mening over eender welke tak van de fotografie hier op een regenachtige zondagmiddag als een eenregelige definitie hebt neergeschreven
(2) Neen, dat geldt absoluut niet voor foto's die ik op een forum zet waar niemand me kent en waar ik absoluut niks mee wil bereiken.
(3) Moeilijke vraag. Middelmatig voor het grootste gedeelte, met af en toe eens een uitschieter + af en toe eens een foto waar erg goede feedback op komt, maar die me zelf niet echt aanspreekt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-06-2007, 22:11
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
RSR schreef op 24-06-2007 @ 21:17 :
En voeg daaraan toe dat je ook nog vervelende overbelichte luchten hebt
Ohnee, witte lucht! :terreur: :angst: :problemen:
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 24-06-2007 @ 18:47 :
wil niet mierenneuken, maar ik zou zelf heel wat dingen anders doen voor deze foto: een slanker model. niks mis met dikke mensen, maar hier gaat het volgens mij om de nette poses ( dat zei je zelf iig) en dan is het toch een beetje een minpunt als je een model hebt met duidelijk een paar kilo teveel. ik had ook dat blauwe doek gestreken want er zitten kreukels in. en de make up is verre van aantrekkelijk. je kunt best blauwe make-up gebruiken maar zo is het niet echt mooi. ik had er ook voor gezorgd dat de achtergrond onscherper was, nu wordt de aandacht heel erg van je model afgetrokken door alle scherpe afzonderlijke takjes en bloemetjes. lwet ook op dat je geen onnodige dingen op de foto zet__> linkeronderhoek foto drie. de setting maakt je doel niet duidelijker.

nogmaals, ik wil niet zeiken maar ik denk dat als je op deze punten let er heel wat mooiers geschoten kan worden
Natuurlijk heb je op al deze punten gelijk als ik erover nadenk, en eerlijk gezegd was dit puur uitvogelen wat ik kon en m'n eerste 'fashionshoot'. Het model is wat voller, maar hee; míj maakt dat niet uit; eerlijk gezegd vind ik wat vollere mensen mooier dan skinny meiden.
Al met al is deze shoot natuurlijk vét onproffesioneel, en hopelijk veranderd dat wat in de toekomst (fotografie opleiding).
Daarbij wil ik als laatste toevoegen dat de serie met een belabberd cameraatje van 200 euri is geschoten, en dat scherptediepte niet eens kán met zo'n camera helaas.. Alleen ongecontroleerd.

Tuurlijk zijn dit misschien waardeloze argumenten, but I'm just gettin´ started

Bedankt voor je kritiek, ik kan er wel wat mee.

Laatst gewijzigd op 25-06-2007 om 11:51.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 10:44
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
woezel schreef op 03-04-2007 @ 13:10 :
[afbeelding]
Nice. Waar heb je die mee geschoten?

Citaat:
RSR schreef op 24-06-2007 @ 21:17 :
En voeg daaraan toe dat je ook nog vervelende overbelichte luchten hebt
Misschien heeft ze express de lucht weggeblazen om het model beter uit te laten komen? Ik weet wel wat ik zou doen.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-06-2007 @ 10:44 :
Nice. Waar heb je die mee geschoten?
.
Ziet eruit als een hasselblad?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 11:53
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Yvett schreef op 25-06-2007 @ 11:42 :
Ziet eruit als een hasselblad?
Alleen omdat het vierkant is?
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 11:57
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 25-06-2007 @ 11:53 :
Alleen omdat het vierkant is?
Dat maakt de kans groot dat het een Hasselblad is. Midden formaat is toch vooral Hasselblad en Bronica.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 12:16
<*)_><
Avatar van <*)_><
<*)_>< is offline
Citaat:
Kid Morbid schreef op 25-06-2007 @ 11:57 :
Dat maakt de kans groot dat het een Hasselblad is. Midden formaat is toch vooral Hasselblad en Bronica.
Het zegt helemaal niks. Ik crop m'n foto's zo vaak vierkant.

En als het inderdaad 6x6 is, dan heb je nog zat andere merken als Rollei, Kiev en ook Mamiya.
__________________
Ik ben Erik en als ik post dan signeer ik.
Sluit de mond meer en de ogen minder.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 12:22
Kid Morbid
Avatar van Kid Morbid
Kid Morbid is offline
Citaat:
<*)_>< schreef op 25-06-2007 @ 12:16 :
Het zegt helemaal niks. Ik crop m'n foto's zo vaak vierkant.

En als het inderdaad 6x6 is, dan heb je nog zat andere merken als Rollei, Kiev en ook Mamiya.
Het is niet gecropt, kijk maar naar de borders. Gewoon een 6x6 foto. En als iemand midden formaat gebruikt denk ik dat het met schoolspullen is gedaan, dus waarschijnlijk Hasselblad. Misschien zit ik ook wel helemaal fout.
__________________
the plastics
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek [FOTOTOPIC] Je zelfgemaakte favoriete foto op het moment!
Leeuwtje
500 27-09-2006 19:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.