Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 18:54
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Bij ons was dat, dat we een SMART (of mag ik geen reclame maken?) moesten beschilderen voor tekenen havo 4. De leraar van wie de auto was had tweede handse platen gekocht en rijdt er nu nog wel eens mee! Das echt supergaaf om dan die auto tegen te komen, dan kun je zeggen, ach die auto heb ik beschilderd. En hij is ook echt mooi geworden!
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2002, 04:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
je mag wel reclame maken hoor

mijnes weet ik eigelijk niet meer
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 15:25
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
leukste was..... uhmm ffkes denke, het waren der zoooveel dus uhmmm, de leukste opdracht vond ik haha ja, het ontwerpen van de voorkant van de schoolkrant, mocht ik doen vonnik leukste opdracht ooit
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 14:38
Verwijderd
Bij ons op school waren ze niet zo creatief
Ik heb wel zelf voor ckv een opdracht verzonnen: dingen fotograferen die voor mij echt Enschedees zijn. Was erg leuk, aangezien ik met mooi weer (erg wonderlijk, want het was al eind herfst) rustig door Enschede ben gefietst. Daarna een websiteje van gebrouwen en wat onzinteksten erbij gemaakt. En m'n leraren waren helemaal onder de indruk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:52
Bezoeker
Nederlands Opstel telt zeker niet?

dan moet ik heeel diep nadenekn

Hamlet uitvoeren voor drama... maar dat was niet echt een opdracht...

naar het theater en dan de acteurs interviewen

EDIT: dit was tampert
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:28
Yolcu
Yolcu is offline
Foto's maken van typische Bergse allerdaagse dingen, die je als je hier woont helemaal niet opvallen, de toeristische dingetjes zeg maar. Vond ik erg leuk, omdat ik op een hele drukke dag in het centrum foto's aan het maken was van de vreemdste dingen: putdeksels en lantaarnpalen tot standbeelden en een parkeerautomaat.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:34
Sebastian31
Sebastian31 is offline
Vroeger werd er nog onderscheid gemaakt tussen Handwerken, Handenarbeid en Tekenen (nu zit alles in én vak). Van handwerken weet ik het niet meer (naald en draad was niet mijn sterkste vaK), met Tekenen heb ik een heel stripverhaal gemaakt over de planeet Bastor (met hondachtige bewoners).

Het meest trots was ik op mijn zelf ontworpen lamp van Handenarbeid, in fel blauw en gele kleuren.

Heb ook eens geprobeerd een vliegtuigje te solderen, maar dat as een rampzalig verlon project (solderen kan ik ook echt niet).

Sebas.
__________________
LOVE and RESPECT
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 12:07
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
een ets maken van 1 bij 1.5 meter
was wel cewl opzich maar dat was geen opdracht voor de hele klas ofzo maar een speciaal project bij ons op school
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 02:24
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
alle crea opdrachten zijn gaaf
Met citaat reageren
Oud 11-09-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef:
alle crea opdrachten zijn gaaf
niet alles, je hebt soms van die vervelende onderzoeksopdrachten, die je moet maken voordat je aan het 'echte werk' begint. meestal zijn die errug saai
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:33
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
is drama ook een cratief vak?? zoja, dan was mijn leukste opdracht ooit dat we steeds bij de ander zijn of haar droom binnen wandelen, dat was echt heel kewl... voor tekenen waren onze opdrachten nooit zo fantastisch. had echt veel beter gekunt. echt van die flauwe opdrachten. doe mij maar wat meer expressie. lekker je eigen gang gaan....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 17:35
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Bezoeker schreef:

Hamlet uitvoeren voor drama... maar dat was niet echt een opdracht...

hebben wij ook gedaan; maar dan gemoderniseerd. iedereen aan de drugs en moorden met revolvers. was wel kewl want tijdens de uitvoering zaten er losse flodders in ut pistool dus dat knalde wel lekker; publiek schrok zich dood
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 11:45
Unregistered
Het practische eindexamen van handenarbeid vond ik echt kei super leuk Ik koos 'alleen een ready-made is ook niet alles' als opdracht. Ik heb een hele mooie oude paspop beschildert met blauw en groen tinten, een beetje camouflageachtig. ik heb een knalroze jurkje gemaakt; heel kort, wijd en met een hoepel erin, en op haar hoofd een soort blauwe pruik van een meter (van pur-schuim) bovenop zat een blauw lampje, dat uiteraard ook aankan. nu staat ze op mn kamer het was leuk om te bedenken en om aan te werken en omdat er 6 verschillende opdrachten waren waar je ook nog eens heeeel veel kanten mee opkon, was iedereen met heel verschillende dingen bezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43.