Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2001, 20:01
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
IKKE 46! Is dat veel? Voor een meisje denk ik trouwens wel, want ik was de beste in mijn klas! En dan is het ook wel handen onder je hoofd he?! Je mag je nergens mij optrekken behalve je buikspieren? Hoeveel kunnen jullie (meisjes en jongens)
Kus-x-
Fab!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 22:17
tby
tby is offline
gelul... ik ben een jongen en ik heb 33 x in 1 minuut met handen in de nek...
Met citaat reageren
Oud 30-09-2001, 22:31
Verwijderd
ok probeer nu maar is zoveel mogelijk op te drukken in een minuut
wel dat je bijna met je neus op de grond komt

ik ga dat ook nog eens doen kom ik terug op deze "zogenaamde" test
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 08:19
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
opdrukkies kan ik niet! en het is echt waar hoor! als je oefent wel. Misschien doe jij het niet elke ochtend. Ik dus wel, al voor 1 jaar, en dan gaat het echt heel soepel!
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 11:29
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
waaarom zoveel in een minuut?????????

naar mijn idee heeft dat geen enkeli zin, je traint pas goed als je het in een goed rustig tempo doet...

tis net als met opdrukken...als je je als een idioot opdrukt halen veel mensen de 50 keer wel....als je het GOED doet merk je dat zelfs 25 keer redelijk zwaar kan zijn als je ongetraint bent...

zelfde verhaal voor sit ups..."zoveel mogelijk" heeft geen enkele zin...
__________________
Will Your Smile Be True?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 11:45
Citaat:
vampiro schreef:
zelfde verhaal voor sit ups..."zoveel mogelijk" heeft geen enkele zin...
De truc met dergelijke oefeningen, is juist: hoe langzamer je ze uitvoerd, hoe zwaarder ze zijn.
Dus met 'zoveel mogelijk' word je alleen maar moe, zonder echt te trainen... (naar mijn mening)

Tac

Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 11:48
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Darkcat schreef:
Citaat:
vampiro schreef:
zelfde verhaal voor sit ups..."zoveel mogelijk" heeft geen enkele zin...
De truc met dergelijke oefeningen, is juist: hoe langzamer je ze uitvoerd, hoe zwaarder ze zijn.
Dus met 'zoveel mogelijk' word je alleen maar moe, zonder echt te trainen... (naar mijn mening)

Tac

precies

je traint er nix mee...(althans heel heel weinig)

__________________
Will Your Smile Be True?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2001, 12:16
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
IKKE 46! Is dat veel? Voor een meisje denk ik trouwens wel, want ik was de beste in mijn klas! En dan is het ook wel handen onder je hoofd he?! Je mag je nergens mij optrekken behalve je buikspieren? Hoeveel kunnen jullie (meisjes en jongens)
Kus-x-
Fab!
ligt er echt gewoon an hoeveel je iedere x omhoog komt... als je alleen je onderste buikspieren traint (dus kort omhoog komen) kun je veel meer sit ups dan anders)

Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 11:44
bartje518
bartje518 is offline
ik heb ze nog nooit geteld, doe meestal tot de 50, maar daar doe ik zekers weten langer dan een minuut over, en soms stoppen ertussen, want het is echt superzwaar
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:23
Verwijderd
met opdrukken doe ik 20x dan ff minuut rust dan weer 20 dan weer rust en dan zoveel ik nog kan
is veel beter dan 50 in 1 keer
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 18:15
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
hey,

ja zekers 3 hahhaha ik ben niet zo in de sport want heb overal last van [knie]

=xxxxxxxxx=Janet
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 14:21
Woutz
Woutz is offline
Naja, omdat je een sit-up op een BOEL verschillende manieren kunt maken heeft het weinig zin om zo in het wilde weg nummertjes te gaan vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 16:49
fruitmand
Avatar van fruitmand
fruitmand is offline
ben tot de conclusie gekomen dat niemand het echt metme mee is, haha Het is dus waar dat ik ze dus vlug doe, en ik werk alleen mijn buispieren dus trek me niet helemaal omhoog. Zoals jullie zeiden, het kan op verschillende manieren worden gedaan! Ik doe het zelf ook wel langzamer, omdat het beter is, maar ik heb gewoon een paar dagen geleden echt gekeken hoeveel hoensle ik kon!
Kus-x-
Fab
__________________
*I bite my tong, every time you come around. Cause blood in my mouth beats blood on the ground*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 20:17
Choke
Avatar van Choke
Choke is offline
Citaat:
MegaManX schreef:
ok probeer nu maar is zoveel mogelijk op te drukken in een minuut
wel dat je bijna met je neus op de grond komt

ik ga dat ook nog eens doen kom ik terug op deze "zogenaamde" test


sit-up.. niet opdrukke
__________________
Je leeft maar 1 keer
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 01:29
Verwijderd
inderdaad, het is net als met bankdrukken zo dat je de stang nét niet je borst moet raken, pas dan benut je alle borst-, rug- en schouderspieren, en voer je de oefening goed uit.. je ziet ze zat hoor, 120KG bankdrukken, maar die laten bijna allemaal de stang zo'n 20cm boven de borst hangen, en maak je de oefening dus bijna zinloos..

m.a.w. het gaat er niet om hoe snel je het doet, maar hoe gecontroleerd en rustig je het doet..
Met citaat reageren
Oud 04-10-2001, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
Citaat:
fruitmand schreef:
IKKE 46! Is dat veel? Voor een meisje denk ik trouwens wel, want ik was de beste in mijn klas! En dan is het ook wel handen onder je hoofd he?! Je mag je nergens mij optrekken behalve je buikspieren? Hoeveel kunnen jullie (meisjes en jongens)
Kus-x-
Fab!
ligt er echt gewoon an hoeveel je iedere x omhoog komt... als je alleen je onderste buikspieren traint (dus kort omhoog komen) kun je veel meer sit ups dan anders)

die 'lange halen' op een harde ondergrond is alleen maar slecht voor je rug.. je kunt veel beter korte halen doen, en je nek recht houden..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.