Oud 31-03-2003, 23:29
Verwijderd
lees nu dit van vitesse.org:

Johan Derksen: ´Aalbers staat klaar met sponsor´

Johan Derksen, hoofdredacteur van Voetbal International, meldde vanavond in het TV-programma ´Voetbalinsite´ dat Karel Aalbers klaar staat met een sponsor (een projectontwikkelaar) die geld in Vitesse wil stoppen. Verder had Aalbers tegen Johan verteld dat hij verwacht dat de FIOD-zaak met een sisser gaat aflopen.
De presentator van het TV-programma meldde hierna dat er vanmiddag met zowel provincie Gelderland als met gemeente Arnhem is gebeld en dat de gemeente erkent dat de rechten van de lening van Gelredome die de provincie in bezit had door de gemeente zijn overgenomen.


Wat moeten we hier nu weer van denken? Weer zo'n Walmart-verhaal? . Toen zou die sponsor volgens Aalbers 100 miljoen gulden opleveren. Of wordt het echt serieus nu en gaat Aalbers straks weer terug naar Vitesse als voorzitter? Marc van Hintum was er gister in Studio Voetbal zeker van dat Aalbers terugkwam. En Aalbers zelf ook. En de supporters zouden ook graag Aalbers terug willen. Goed idee? Of kan Aalbers ook niet veel verbeteren aan Vitesse? Ik vraag het me af hoor, want de puinhopen waar Vitesse nu mee zit, komen wel door Aalbers uiteindelijk.

Zoals het nu gaat, loopt het in ieder geval voor geen meter. De trainer is in ieder geval nu ook eindelijk weg, maar Vitesse moet nu wel erg op gaan passen voor degradatie. Gebeurt dat, dan lijkt het me Vitesse compleet failliet is en Fiorentina na gaat doen. Dus een moeilijke opdracht voor de nieuwe trianer (Sturing) om het beter te gaan doen dan Snoei. Ben benieuwd of het hem gaat lukken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2003, 15:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
is het vandaag geen 1 april?

Nu ff serieus, het lijkt me duidelijk dat er iets moet gebeuren bij Vitesse. Het maakt mij niet uit door wie en hoe, als er maar iets gebeurt. de club Vitesse is het belangrijkste niet karel Aalbers of iemand anders.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 21:27
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
vitesse gaat failliet.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.