Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2011, 13:41
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
;x
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Advertentie
Oud 24-04-2011, 13:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Maar wat leuk dat het goed bevalt en goed gaat! Moet hij zich ook al binnenkort inschrijven voor een LIO-stage en wat voor bouw wil hij dat doen? En de studiedruk, is dat nog te handelen? Bij ons gaat iedereen er bij bosjes onderdoor, maar de studie is dan ook ontzettend slecht opgezet en wij moeten veel te veel doen voor deeltijd (gewoon 40u per week, dat is toch voltijd ;x)

Ik weet niet of wij extra bevoegdheden kunnen halen. We hebben volgend jaar wel keuzemodules, maar niet voor gym, omdat je daar de ALO voor moet doen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-04-2011, 13:52
Verwijderd
Hij gaat onderbouw kiezen en wil het liefst dan wel groep 3 of 4 voor zijn LiO-stage maar dat hoeft hij nu nog niet te regelen
In zijn groep zijn ook veel mensen die de studiedruk niet aankunnen maar dat zijn doorgaans mensen die er drie dagen per week bij werken (omdat het deeltijd is) of die kleine kinderen hebben. Theodoor doet er niets naast, dus dat scheelt en hij is op zich ook geen 40 uur per week bezig, eerder 32 uur ofzo.

Ja, het gymcertificaat is ook niet vergelijkbaar met ALO, je gaat er niet fulltime gymleraar mee worden ofzo, maar je kunt dan je eigen klas begeleiden bij gym.

Weet jij al of je boven- of onderbouw wil?
Oud 24-04-2011, 13:59
Verwijderd
facebookstatus van collega
"Gaat pasen jou om de eitjes of om Jezus die zijn leven heeft afgelegd om jou een leven in vrijheid en vrede te geven?"

...ik zal maar niet replyen met 'eitjes'
Oud 24-04-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
facebookstatus van collega
"Gaat pasen jou om de eitjes of om Jezus die zijn leven heeft afgelegd om jou een leven in vrijheid en vrede te geven?"

...ik zal maar niet replyen met 'eitjes'
Zou ik wel doen
Oud 24-04-2011, 14:02
Verwijderd
Jaaahh het is meer wat voor mij om het alleen te denken
Oud 24-04-2011, 14:04
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Haha Jezus
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-04-2011, 14:06
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hij gaat onderbouw kiezen en wil het liefst dan wel groep 3 of 4 voor zijn LiO-stage maar dat hoeft hij nu nog niet te regelen
In zijn groep zijn ook veel mensen die de studiedruk niet aankunnen maar dat zijn doorgaans mensen die er drie dagen per week bij werken (omdat het deeltijd is) of die kleine kinderen hebben. Theodoor doet er niets naast, dus dat scheelt en hij is op zich ook geen 40 uur per week bezig, eerder 32 uur ofzo.

Ja, het gymcertificaat is ook niet vergelijkbaar met ALO, je gaat er niet fulltime gymleraar mee worden ofzo, maar je kunt dan je eigen klas begeleiden bij gym.

Weet jij al of je boven- of onderbouw wil?
Oh wat leuk, een meester bij de kleuters! Dat zie je niet zo vaak. Ik moet me volgende week inschrijven voor de LIO. Ik wil naar de bovenbouw.

Ah oke, ik weet niet precies wat wij kunnen, misschien is er ook wel een keuzemodule voor. Ik weet wel dat er iets is voor muziek, cultuureducatie en Dalton, maar daar hebben we verder nog geen info over gehad.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 24-04-2011, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Jaaahh het is meer wat voor mij om het alleen te denken
Je bent een vrouw, niemand in de wereld zal het je kwalijk nemen dat je voor chocolade eitjes kiest
Oud 24-04-2011, 14:09
Verwijderd
Het toetsenbord van 'mijn' computer op werk is stuk Nu moet ik achter een vervelende trage computer werken waar ook nog eens iedereen op het scherm kijkt als ze binnenkomen
Oud 24-04-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Oh wat leuk, een meester bij de kleuters! Dat zie je niet zo vaak. Ik moet me volgende week inschrijven voor de LIO. Ik wil naar de bovenbouw.

Ah oke, ik weet niet precies wat wij kunnen, misschien is er ook wel een keuzemodule voor. Ik weet wel dat er iets is voor muziek, cultuureducatie en Dalton, maar daar hebben we verder nog geen info over gehad.
Oh bij Theodoor moeten ze zich voorbereiden op de keuzemodules tijdens het vierde blok nu dus ze moesten in het derde blok kiezen.
Oud 24-04-2011, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Het toetsenbord van 'mijn' computer op werk is stuk Nu moet ik achter een vervelende trage computer werken waar ook nog eens iedereen op het scherm kijkt als ze binnenkomen
Dan verwissel je het toetsenbord toch even?
Oud 24-04-2011, 14:53
napoleonzuurtje
Avatar van napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
ok
__________________
Seid bereit
Oud 24-04-2011, 14:54
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Het toetsenbord van 'mijn' computer op werk is stuk Nu moet ik achter een vervelende trage computer werken waar ook nog eens iedereen op het scherm kijkt als ze binnenkomen
Dan wissel je gewoon je keyboard om van de ene naar de andere pc?
__________________
Yoloswag 420
Oud 24-04-2011, 15:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zat eigenlijk meer te denken aan "Pesaaich" als titel
Oud 24-04-2011, 16:52
Verwijderd


1)
Diese Schuhe stehen dir gut und ich mag deine Augen.
Es kostete viel Mut, das kannst du gerne glauben,
dich hier anzusprechen, mir Vorwände auszudenken,
also willst du mit mir reden, willst du etwas trinken?
Ich mag wie du dein Glas hältst und was du mir erzählst.
Ich mag, wie du dich anziehst, mich in deinen Bann ziehst.
Ich mag die Art wie du denkst, die Zeit, die du mir schenkst
Ich möchte mehr für dich sein, möchte jemand für dich sein.

Refr.)
Lass uns zusammen verschwinden von hier
Und irgendetwas Geheimnisvolles tun.
Lass uns einfach sehen, was passiert
wenn wir zusammen von hier abhauen;
wir haben gewartet und geredet jetzt ist es soweit,
lass uns zusammen verschwinden und lass uns sehen wie weit
wir kommen.

2)
Ich will wissen, ob du's wirklich ehrlich mit mir meinst
oder ob du wirklich nur so ehrlich scheinst;
ich möchte dir vertrauen können ohne dass du weißt,
dass ich ein Messer bei mir trag' in meinem Ärmel jederzeit.
Ich will, dass du mich verlässt, bevor du mich verletzt
und dass du mich vermisst bevor du mich vergisst.
Wenn das für dich so in Ordnung ist, geb' ich dir mein Wort hiermit,
dass ich mehr für dich bin, alles für dich bin.

Refr.)
Lass uns zusammen verschwinden von hier...




Littlr Phoebe naamzoek
Oud 24-04-2011, 17:06
Verwijderd




Oud 24-04-2011, 17:09
Quis.
Quis. is offline
Het is hier zo broeierig dat ik slaperig word en me niet kan concentreren. Beetje jammer dat de lente overgeslagen is, ik vind zo'n acclimatiseringsperiode altijd wel fijn.
Ads door Google
Oud 24-04-2011, 17:17
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het is hier zo broeierig dat ik slaperig word en me niet kan concentreren. Beetje jammer dat de lente overgeslagen is, ik vind zo'n acclimatiseringsperiode altijd wel fijn.
Goed excuus voor een snoepreisje naar Denemarken oid!
Oud 24-04-2011, 17:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Een dialoog tussen mijn vader een mijn oom:

Vader: "Ik neem een paar pijnstillers."
Oom: "Dat is helemaal niet gezond, zo veel pijnstillers."
Vader: "Is pijn wel gezond dan? Als ik pijnstillers neem, heb ik minder pijn, en dan ontspan ik, en dat is gezond."
Oom: "Ja, maar als ik wil ontspannen, neem ik gewoon een biertje en een peuk."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-04-2011, 17:27
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Goed excuus voor een snoepreisje naar Denemarken oid!
Dat is precies wat ik van plan ben, maar eerst moet ik fedomme eens afstuderen. Dagen als deze helpen niet.
Oud 24-04-2011, 18:23
Verwijderd
dit zijn echt geen leuke dagen voor afstuderen inderdaad lekker voor je laptopje. Of als je stop motion doet, in je keldertje stopmotionen. Dat lijkt me ook een beetje vervelend. Of als je eh, docu's moet monteren voor je afstuderen. Ach nou ja, mooie dagen genoeg.

Laatst gewijzigd op 24-04-2011 om 19:09.
Oud 24-04-2011, 19:09
Verwijderd
die beelden uit Syrië
Oud 24-04-2011, 20:12
Verwijderd
Wat dan?
Oud 24-04-2011, 20:43
Verwijderd
ik fietste net van werk naar huis door de stad, langs een restaurant dat van de beste vriend van mijn vader is. Buiten zat een vent en die wenkte mij, ik dacht dat zal wel iemand zijn die mijn ouders kent ofzo. Ik stap af, zegt ie 'hallo ik ben richard.'. Ik zeg 'ja dus?'. Hij vroeg of ik een biertje met hem wilde drinken. Vent was 45/50 ofzo en hij had al een paar bakkies op kon ik ruiken en zien.
Heb hem gezegd dat ik daar helemaal geen zin in had en dat ik het heel vreemd vond dat hij dat zomaar aan vrijwillige voorbijgangers ging vragen.

Maar blijkbaar lig ik nog goed op de markt bij dronken veertigers.
Advertentie
Oud 24-04-2011, 21:30
Verwijderd
Wel jammer dat ie 40/50 was
Oud 24-04-2011, 21:42
Verwijderd
Jeutje.

Dat brengt me op zo'n Marokkaanse gast. Kwam hem tegen in de trein, met ene vriend van m. En toen liep ie mij zo aan te staren toen ie langs liep. Later toen ik uitstapte betrapte ik hem erop dat ie naar me staarde. Oogcontact en alles!
Nou, ik kwam hem van de week weer tegen, met die vriend. En hij zat me aan te kijken toen ie inene zn lip likte. Ik weet niet of dat een hint was!
Oud 24-04-2011, 21:48
Verwijderd
je zou het alleen niet verwachten van een marokkaanse gast
Oud 24-04-2011, 21:59
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jeutje.

Dat brengt me op zo'n Marokkaanse gast. Kwam hem tegen in de trein, met ene vriend van m. En toen liep ie mij zo aan te staren toen ie langs liep. Later toen ik uitstapte betrapte ik hem erop dat ie naar me staarde. Oogcontact en alles!
Nou, ik kwam hem van de week weer tegen, met die vriend. En hij zat me aan te kijken toen ie inene zn lip likte. Ik weet niet of dat een hint was!
Ik denk het wel.

Citaat:
je zou het alleen niet verwachten van een marokkaanse gast
Marokkanen kunnen ook op mannen vallen hoor.
__________________
you're not my demographic
Oud 24-04-2011, 22:00
Verwijderd
mijn oren laten scheetjes
Oud 24-04-2011, 22:08
Verwijderd
Citaat:
je zou het alleen niet verwachten van een marokkaanse gast
Ik wel hoor.

Citaat:
Ik denk het wel.


Marokkanen kunnen ook op mannen vallen hoor.
Ik schrok er wel van.

Hij's wel cute trouwens, al mist ie volgens mij een tand.
Oud 24-04-2011, 22:12
Verwijderd
Ai gatver, slecht gebit Heb trouwens ook wel eens interesse gehad van een Marokkaan hoor En natuurlijk ook Marokkaanse kassameisjes bij de Boni
Oud 24-04-2011, 22:16
Verwijderd
Hij heeft verder wel mooie tanden hoor, dus aan de verzorging zal het niet liggen.
Oud 24-04-2011, 22:28
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
New Kids Turbo is echt een baggerfilm. Enige leuke waren de scenes op het ministerie met die ene stand-up komiek.
Oud 24-04-2011, 22:33
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
sodeju ben kapot maar mn 1e kamer is bijna klaar
Nu nog dit vresenlijke kamertje nog, het is helemaal blauw *kots*
__________________
O nou
Oud 24-04-2011, 22:34
Verwijderd
hou je niet van blauw?
Ads door Google
Oud 24-04-2011, 22:35
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Niet om in te wonen nee, walchelijk. Vooral dit blauw.. zal even kijken of ik een kiekje kan schieten waar het duidelijk op staat
__________________
O nou
Oud 24-04-2011, 22:37
Verwijderd
En weer thuis!
Oud 24-04-2011, 22:37
Verwijderd
Nou ik heb zojuist Black Swan gezien, maar ik snap niet wat iedereen er zo goed aan vindt. Wat een emo is die vrouw zeg.
Oud 24-04-2011, 22:38
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
http://img191.imageshack.us/i/photo877b.jpg/

bah!
__________________
O nou
Oud 24-04-2011, 22:39
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Nou ik heb zojuist Black Swan gezien, maar ik snap niet wat iedereen er zo goed aan vindt. Wat een emo is die vrouw zeg.
Je bent zelluf een vrouw!!11!1
__________________
O nou
Oud 24-04-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb zojuist Black Swan gezien, maar ik snap niet wat iedereen er zo goed aan vindt. Wat een emo is die vrouw zeg.
Haha, ik kwam net hier om te gaan posten:

Ik heb Black Swan gezien! Ik vond 'm best heel eng!

Voor de rest matigjes, ik ergerde me inderdaad aan dat dramatische gezicht van haar.
Oud 24-04-2011, 22:41
Verwijderd
ohja, nee oke dat is geen mooi blauw inderdaad
Oud 24-04-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelluf een vrouw!!11!1
Je moeder is een vrouw
Oud 24-04-2011, 22:41
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
pics m-bas, pics
__________________
alles
Oud 24-04-2011, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik kwam net hier om te gaan posten:

Ik heb Black Swan gezien! Ik vond 'm best heel eng!

Voor de rest matigjes, ik ergerde me inderdaad aan dat dramatische gezicht van haar.
Zat ze hoor, de halve film met een kussen voor d'r hoofd
Oud 24-04-2011, 22:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ik heb zojuist Black Swan gezien, maar ik snap niet wat iedereen er zo goed aan vindt. Wat een emo is die vrouw zeg.
't Heeft gewoon een heerlijk beklemmend sfeertje en het is een lekkere mindfuck. Psychologische thriller op zijn best. Enige jammere was het einde, dat was wat overdone.
Oud 24-04-2011, 22:42
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
ohja, nee oke dat is geen mooi blauw inderdaad
die bladzijdes komen uit een "hoe zit het inelkaar" boekje, alleen zijn het niet echt mooie afbeeldingen.


@ elmp, kalm an, komt binn'nkot wah
__________________
O nou
Oud 24-04-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
't Heeft gewoon een heerlijk beklemmend sfeertje en het is een lekkere mindfuck. Psychologische thriller op zijn best. Enige jammere was het einde, dat was wat overdone.
Kom even online!
Oud 24-04-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
New Kids Turbo is echt een baggerfilm. Enige leuke waren de scenes op het ministerie met die ene stand-up komiek.
Ah, ik heb dus niks gemist.

Citaat:
Nou ik heb zojuist Black Swan gezien, maar ik snap niet wat iedereen er zo goed aan vindt. Wat een emo is die vrouw zeg.
Tis wel een heel rare film. Niet echt van: wow. Wat langdradig hier en daar.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.