Oud 30-11-2011, 22:15
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
UNDERCOVER WEERWOLFSPEL #1

Spelregels
Spoiler


Nog even voor de duidelijkheid:
We spelen met clones, het idee is dat je je échte forumnick geheim houdt tot het spel helemaal is afgelopen.
Onderling overleg (buiten het speltopic) blijft niet toegestaan! Er mag géén informatie worden uitgewisseld met andere spelers buiten het weerwolfspeltopic. Dit geldt voor pm's, msn, IRL, in andere topics, en elke andere plek die je je maar kunt bedenken die niet in dit topic is. Als je dood bent mag je niet meer posten of op welke wijze dan ook contact opnemen met spelers die nog actief zijn in het spel! Ook al zijn je bedoelingen onschuldig: niet doen.

Het is voor mij niet altijd mogelijk om overtreding van regels te controleren. Houd het voor jezelf, ons en de andere spelers leuk door eerlijk te spelen. We hopen dat mensen winnen niet serieus zó belangrijk vinden dat ze het voor de rest moeten verpesten. Als je merkt dat een speler de regels overtreedt: neem dan contact op met de spelleider.


....

Weerwolfspel... In Space!!!



Bajoran Sector --- Stardate 201111.30


Met hoge snelheid vloog de Defiant door deBajoraanse sector. De bemanning, onder leiding van kapitein Black Mamba, was opweg naar de planeet Bajor. Bajor had jarenlang geleden onder de bezetting door de dictatoriale Cardassians, onder leiding van de sadistische militair Fawkes. De bemanning van Black Mamba bestond onder meer uit de wetenschapper Stoer., technicus Achterwerk, arts dr. RareVogel en tactisch officier Icesoul. De taak van Black Mamba was, nu de Cardassians zich onder druk van de andere grootmachten in dit kwadrant van het melkwegstelsel hadden teruggetrokken, te helpen met de wederopbouw van de planeet en te verdedigen tegen mogelijke aanvallen van de Cardassians of andere vijanden.
De roerganger van de Defiant meldde dat ze bijna in een omloopbaan rond de planeet waren. Black Mamba knikte. "Laat de planeet op het scherm zien."

De roerganger drukte op een knop en Bajor verscheen in beeld. De blauwe planeet leek te stralen als een parel en het licht van de sterren te weerkaatsen. Het was bijna niet voor te stellen dat op deze prachtige planeet zo lang zoveel honger, ziekte en ellende was, allemaal veroorzaakt door plundering en uitbuiting...

"Black Mamba, we krijgen een bericht. Er wordt verzocht om aan te koppelen aan het ruimtestation," riep de communicatieofficier.
Black Mamba knikte nogmaals... "Standaard aankoppelingsprocedure, roerganger"


Aan de andere kant van de luchtsluis stond Mariken92. Toen BlackMamba over de drempel stapte keek ze hem nors aan.
"Dus... U bent hier om mijn kantoor in te nemen? Ik heb de opdracht van onze regering om u het commando over dit station te geven"
BlackMamba was verrast door haar boze reactie en wist even niks te zeggen.
"Sorry, kapitein... Toen ik nog in het verzet zat was tact een luxe die ons niet gegund werd. Mariken92, majoor in het Bajoraanse leger. Welkom op Deep Space Nine. Ik ben aangesteld als uw liason met de regering."
Black Mamba stak nogmaals zijn hand uit, en ditmaal pakte Mariken92 hem wel aan. "Prettig kennis te maken, majoor. Wat is de status van het station?"
Mariken92 zuchtte. "Helaas hebben onze bezetters het in nogal erbarmelijke staat achtergelaten. De helft van de systemen zijn defect, waaronder het beveiligingssysteem. Onze chef beveiliging, Isaja, probeert de plunderingen te voorkomen, maar dat heeft tot nu toe weinig effect.
"Duidelijk, ik zal mijn technicus, Achterwerk, direct aan het werk zetten. Brengt u mij ondertussen maar na het commandocentrum."

Op de weg naar het commandocentrum zag Black Mamba hoe slecht het station er aan toe was. Als het zo op de planeet ook ging zou genoeg werk hebben de komende tijd... Hij had bijna de behoefte om zijn opdracht terug te geven, maar toen hij door een raam de planeet in al zijn pracht zag schitteren wist hij het... Hiervoor was hij bereid keihard te vechten...

Deelnemers

1. Derk Boerrigter
2. Achterwerk
3. Stoer.
4. RareVogel
5. Fawkes
6. Cliché
7. Lady Grey
8. Benbekant16
9. Mariken92
10. Alpaca's
11. Black Mamba
12. Rhodium
13. Pluizig Kutje
14. Pro-Ananiem
15. Yin Li
16. Isaja
17. Icesoul
18. Kutjeplof
19. Kaylee Frye
20. Spaanse Kraag
21. Snaartje
22. Japonica
23. the economist


Stemronde 1 is morgenavond. Voor 20.30 uur moeten de stemmen via privébericht aan de spelleider worden verzonden!

De volgende functies spelen mee:
4 wolven, verrader, ziener, evilziener, tovenaar, wolfsbane, leerling, jager, geliefden. De eerste dode wordt cupido.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 02-12-2011 om 16:53.
Advertentie
Oud 30-11-2011, 22:28
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
begonnen.
En omdat ik toch geen reden heb om een bepaald iemand eruit te stemmen/erin te houden, ga ik heel saai random.org gebruiken.
Nummer 14: Pro-Ananiem.
Oud 30-11-2011, 22:34
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Leuke setting!

En omdat random.org saai is, maar er toch nog geen stemredenen zijn (tenminste, ik zie ze niet ) stem ik op... nummer 5: Fawkes, omdat mijn nichtje morgen vijf jaar word.
Oud 30-11-2011, 22:43
Stoer.
Avatar van Stoer.
Stoer. is offline
@ Spelleider

Is dit:

Citaat:

En verder wordt het dan: 4 wolven, verrader, ziener, tovenaar, wolfsbane, leerling, jager, geliefden. Wat mij betreft ook eerste dode cupido.
.
inderdaad zo gebleven?
Oud 30-11-2011, 22:45
Achterwerk
Avatar van Achterwerk
Achterwerk is offline
We zijn begonnen!

Ik stem op het enige element in de lijst: Rhodium.
__________________
Wie zijn billen brandt, moet er zalf op smeren.
Oud 30-11-2011, 22:58
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
@ Spelleider

Is dit:



inderdaad zo gebleven?
Dat vraag ik me ook af.

Verder geloof ik helemaal niet dat mensen werkelijk random.org gebruiken, dus ik ga ook niet doen alsof. Ik stem op Pluizig Kutje, want die naam staat me niet aan.
Oud 30-11-2011, 23:04
Pro-Ananiem
Pro-Ananiem is offline
ik stem op Stoer, want die stemt op mij.
Oud 30-11-2011, 23:08
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Ik stem 13 want dat stem ik altijd

/niet serieus, ik wacht even af wat er gebeurd.
Oud 30-11-2011, 23:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
@ Spelleider

Is dit:



inderdaad zo gebleven?
Ja. + evilziener
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 30-11-2011, 23:14
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Ik stem op the economist, ik vraag me af of hij UC is.

Erg fijn, het nieuwe topic, dan zie ik meteen of ik niet per ongeluk met mijn andere account ingelogd ben.
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 30-11-2011, 23:19
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Ik stem op the economist, ik vraag me af of hij UC is.
Dit vind ik ontzettend raar. Je hebt toch wel door dat iedereen hier een UC is?
Oud 30-11-2011, 23:24
Kutjeplof
Avatar van Kutjeplof
Kutjeplof is offline
Ik stem op Pluizig Kutje omdat die naam teveel op de mijne lijkt. Ben benieuwd wat voor rol ik in het verhaal krijg.
__________________
De vrucht van liefde is dienstbaarheid.
Oud 30-11-2011, 23:55
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
Dit vind ik ontzettend raar. Je hebt toch wel door dat iedereen hier een UC is?
Waarom is het ontzettend raar?
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 30-11-2011, 23:56
Cliché
Avatar van Cliché
Cliché is offline
Citaat:
Waarom is het ontzettend raar?
Jij zegt dat je op the economist stemt omdat je je afvraagt of hij een UC is, maar iedereen is een UC. Dat is waarom het Undercover Weerwolf heet. Dus ik vind het een vreemde reden om op iemand te stemmen, omdat je het antwoord al weet. Ja, hij is een UC.
Oud 30-11-2011, 23:58
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Ik stem 13 want dat stem ik altijd

/niet serieus, ik wacht even af wat er gebeurd.


Ik ga morgen even rustig het verhaal lezen en dan bekijken wat ik stem. Het is lastiger merk ik in de 1e ronde te stemmen nu iedereen UC is
Oud 01-12-2011, 00:02
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
Jij zegt dat je op the economist stemt omdat je je afvraagt of hij een UC is, maar iedereen is een UC. Dat is waarom het Undercover Weerwolf heet. Dus ik vind het een vreemde reden om op iemand te stemmen, omdat je het antwoord al weet. Ja, hij is een UC.
Hij heeft zoveel posts, nouja het zal wel dan, ik wil ook best op jou stemmen als je het er niet mee eens bent.
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 01-12-2011, 00:10
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Toffe functie in het verhaal heb ik

Btw, ik zou het wel fijn vinden als álle UC's even een avatar willen pakken. Zodat ik mensen nog uit elkaar kan houden, dat lijkt mij voor iedereen fijner lezen.
Oud 01-12-2011, 06:26
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Citaat:
Dat vraag ik me ook af.

Verder geloof ik helemaal niet dat mensen werkelijk random.org gebruiken, dus ik ga ook niet doen alsof. Ik stem op Pluizig Kutje, want die naam staat me niet aan.
Dit was ik al van plan voor het spel begonnen was, dus ik ga mee vooralsnog.

Gaaf verhaal trouwens!
Ads door Google
Oud 01-12-2011, 07:01
Derk Boerrigter
Avatar van Derk Boerrigter
Derk Boerrigter is offline
Ik stem op Pro-ananiem, zonder al teveel onderbouwing.
Oud 01-12-2011, 08:17
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Zo, even een stemlijstje.

3. Stoer
5 Pro-Ananiem

5. Fawkes
2 Yin Li

6. Cliché
11 Fawkes

12. Rhodium
3 Achterwerk

13. Pluizig Kutje
4 Cliché
Kutjeplof
7 Isaja

14. Pro-Ananiem
1 Stoer.
8 Derk Boerrigter
10 Pluizig Kutje

17. Icesoul
9 Spaanse kraag

23. The economist
6 benbekant16

Laatst gewijzigd op 01-12-2011 om 10:35.
Oud 01-12-2011, 08:48
Verwijderd
Ik stem op Icesoul. Zijn account bestaat al sinds juli en er is verwoed mee gepost sindsdien, dus óf het is een nieuw account van een bekende forumer, óf gewoon een relatief nieuwe forumer. In beide gevallen is het iig geen undercover.
Oud 01-12-2011, 09:11
Pluizig Kutje
Avatar van Pluizig Kutje
Pluizig Kutje is offline
Citaat:
Dat vraag ik me ook af.

Verder geloof ik helemaal niet dat mensen werkelijk random.org gebruiken, dus ik ga ook niet doen alsof. Ik stem op Pluizig Kutje, want die naam staat me niet aan.
En Kutjeplof staat je wel aan? Ten eerste was ik er eerder, ten tweede heb ik een lievere en zachtere naam. Dus wat is de reden dat je geen problemen hebt met Kutjeplof? Toch niet omdat het je wolfspartner is?

Ik stem uit lijfsbehoud op Pro-Ananiem.
__________________
Wok yu.
Oud 01-12-2011, 09:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
En Kutjeplof staat je wel aan? Ten eerste was ik er eerder, ten tweede heb ik een lievere en zachtere naam. Dus wat is de reden dat je geen problemen hebt met Kutjeplof? Toch niet omdat het je wolfspartner is?

Ik stem uit lijfsbehoud op Pro-Ananiem.
Ik vind Kutjeplof ook echt heel stom Maar elke keer als ik Pluizig Kutje lees krijg ik echt de kriebels
__________________
Tsja
Oud 01-12-2011, 09:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nu al een UC-fout
Ik post trouwens even met dit account omdat ik heel erg in de war raak van dat er bij dit topic opeens geen poppetje staat als ik met fizzle inlog.
Oud 01-12-2011, 09:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nu al een UC-fout
Ik post trouwens even met dit account omdat ik heel erg in de war raak van dat er bij dit topic opeens geen poppetje staat als ik met fizzle inlog.
Van mij? Was geen uc fout. Die andere account is niet van mij

Maar ik mag natuurlijk helemaal niet met deze account posten. Zal het niet meer doen
__________________
Tsja
Advertentie
Oud 01-12-2011, 09:40
Pluizig Kutje
Avatar van Pluizig Kutje
Pluizig Kutje is offline
Citaat:
Nu al een UC-fout
Ik post trouwens even met dit account omdat ik heel erg in de war raak van dat er bij dit topic opeens geen poppetje staat als ik met fizzle inlog.
Alleen spelers mogen posten.
__________________
Wok yu.
Oud 01-12-2011, 09:58
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Dit vind ik ontzettend raar. Je hebt toch wel door dat iedereen hier een UC is?
Citaat:
Jij zegt dat je op the economist stemt omdat je je afvraagt of hij een UC is, maar iedereen is een UC. Dat is waarom het Undercover Weerwolf heet. Dus ik vind het een vreemde reden om op iemand te stemmen, omdat je het antwoord al weet. Ja, hij is een UC.
Ik stem vooralsnog op Cliché aangezien ze hier een hele rare verdachtmaking maakt. Heeft ze belangen dat the economist erin blijft?

Vooralsnog omdat voor betere stemlijstjes of voor meer informatie ik nog zou kunnen wisselen naar een ander lijstje. Zodat mijn eenstem niet nutteloos wordt.

Citaat:
ik stem op Stoer, want die stemt op mij.
Hier houd ik ook niet zo van. Maargoed eerste hangronde kan ik het nog begrijpen.

Laatst gewijzigd op 01-12-2011 om 10:03.
Oud 01-12-2011, 10:11
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Fawkes, moet ik jou in het stemlijstje zetten, of nog niet?

Citaat:
Vooralsnog omdat voor betere stemlijstjes of voor meer informatie ik nog zou kunnen wisselen naar een ander lijstje. Zodat mijn eenstem niet nutteloos wordt.
Ja, dit geldt ook voor mij. Voor meer informatie ben ik zeker bereid mijn stem te wisselen.
Oud 01-12-2011, 10:28
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Fawkes, moet ik jou in het stemlijstje zetten, of nog niet?



Ja, dit geldt ook voor mij. Voor meer informatie ben ik zeker bereid mijn stem te wisselen.
Ja graag! Misschien met nummers of is dat teveel werk?
Oud 01-12-2011, 10:32
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Citaat:
Ja graag! Misschien met nummers of is dat teveel werk?
Oké. En ja, het is veel werk, maar ik zal ze toevoegen
Oud 01-12-2011, 10:36
Yin Li
Avatar van Yin Li
Yin Li is offline
Nummertjes toegevoegd, en het is aan iedereen om te controleren. Fouten zijn makkelijk gemaakt, ook door mij.
Oud 01-12-2011, 11:23
Verwijderd
Awesome personage heb ik dit keer eens! Nice.

Citaat:
Nummertjes toegevoegd, en het is aan iedereen om te controleren. Fouten zijn makkelijk gemaakt, ook door mij.
Yin Li dekt zich alvast in: "Als ik fouten maak, is dat slechts menselijk! Dus me niet meteen verdenken!1!!1" Genoteerd.

Verder: eerste hangronde. Gaap. Ik ben Random.org inmiddels wel zat, dus ik stem deze keer eens op een andere manier random. Het is vandaag de eerste dag van de laatste maand van het jaar, dus ik stem op nummer 1. Dat is dus Derk Boerrigter.
Oud 01-12-2011, 12:10
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Ik stem op the economist, ik vraag me af of hij UC is.

Erg fijn, het nieuwe topic, dan zie ik meteen of ik niet per ongeluk met mijn andere account ingelogd ben.
Bijzonder rare post, daarom stem ik op jou. Vorige keer is het spel redelijk verpest door mensen die de regels niet lazen, dat lijkt hier ook aan de hand.

Citaat:
Ik stem vooralsnog op Cliché aangezien ze hier een hele rare verdachtmaking maakt. Heeft ze belangen dat the economist erin blijft?

Vooralsnog omdat voor betere stemlijstjes of voor meer informatie ik nog zou kunnen wisselen naar een ander lijstje. Zodat mijn eenstem niet nutteloos wordt.



Hier houd ik ook niet zo van. Maargoed eerste hangronde kan ik het nog begrijpen.
Ze wil de economist er juist uit hebben?
Oud 01-12-2011, 12:24
RareVogel
Avatar van RareVogel
RareVogel is offline
Leuk dat er deze keer dus niet op een wat minder populaire forummer gestemd wordt omdat het de eerste ronde is, enzo

Ik stem op iemand waar al veel stemmen voor zijn, om gelijkspel te voorkomen. Pluizig kutje vind ik een leukere naam dan pro-ananiem, dus vandaar dat ik op Pro-Ananiem stem.
Oud 01-12-2011, 12:36
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Awesome personage heb ik dit keer eens! Nice.



Yin Li dekt zich alvast in: "Als ik fouten maak, is dat slechts menselijk! Dus me niet meteen verdenken!1!!1" Genoteerd.

Verder: eerste hangronde. Gaap. Ik ben Random.org inmiddels wel zat, dus ik stem deze keer eens op een andere manier random. Het is vandaag de eerste dag van de laatste maand van het jaar, dus ik stem op nummer 1. Dat is dus Derk Boerrigter.
Onzin, dit ging over de stemlijstjes bij Yin Li.

Daarnaast als je hierop zo scherp bent zijn er redenen (discussie bekant16 en cliché bv) om niet random op 1 persoon te gaan staan. Waarom doe je dat niet?
Oud 01-12-2011, 12:36
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Bijzonder rare post, daarom stem ik op jou. Vorige keer is het spel redelijk verpest door mensen die de regels niet lazen, dat lijkt hier ook aan de hand.



Ze wil de economist er juist uit hebben?
Wat vind jij net als Cliché hier raar aan?

Nee, dat wil bekant16, jullie willen dit blijkbaar niet??
Ads door Google
Oud 01-12-2011, 12:45
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Wat vind jij net als Cliché hier raar aan?

Nee, dat wil bekant16, jullie willen dit blijkbaar niet??
Aargh stomme UC's Ik haal alle namen door elkaar.

Wat er raar aan is? Ze wil stemmen op the economist omdat ie een UC is, ja duh iedereen is UC. Als je dat nog niet begrepen hebt heb je geen speelrecht. Dan lees je eerst de regels maar.
Oud 01-12-2011, 12:46
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Ik stem vooralsnog op Cliché aangezien ze hier een hele rare verdachtmaking maakt. Heeft ze belangen dat the economist erin blijft?

Vooralsnog omdat voor betere stemlijstjes of voor meer informatie ik nog zou kunnen wisselen naar een ander lijstje. Zodat mijn eenstem niet nutteloos wordt.



Hier houd ik ook niet zo van. Maargoed eerste hangronde kan ik het nog begrijpen.
Deze redenering snap ik echt van geen kant.
Oud 01-12-2011, 13:31
Rhodium
Avatar van Rhodium
Rhodium is offline
Ik stem op Icesoul omdat het stom is dat je met een uc voor het weerwolfspel gaat posten in andere topics.
Oud 01-12-2011, 13:40
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Aargh stomme UC's Ik haal alle namen door elkaar.

Wat er raar aan is? Ze wil stemmen op the economist omdat ie een UC is, ja duh iedereen is UC. Als je dat nog niet begrepen hebt heb je geen speelrecht. Dan lees je eerst de regels maar.
Lezen is niet je sterkste kant wel? Ze wil op hem stemmen omdat hij volgens haar geen UC is.
Cliché ''áanval'' was opvallend (mijn reden), dit is gewoon pure domheid.
Oud 01-12-2011, 13:40
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Deze redenering snap ik echt van geen kant.
Wat snap je allemaal niet? Dan zal ik het je proberen uit te leggen in jip en janneke taal.
Oud 01-12-2011, 13:50
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Lezen is niet je sterkste kant wel? Ze wil op hem stemmen omdat hij volgens haar geen UC is.
Cliché ''áanval'' was opvallend (mijn reden), dit is gewoon pure domheid.
Ja? Hoe maak je dat hier uit op?


Citaat:
Ik stem op the economist, ik vraag me af of hij UC is.
UC weerwolfspel. It's all in the name.

Oh wacht, ik heb 'm even opgezocht en hij lijkt inderdaad geen UC Zo op het eerste gezicht tenminste. (Account uit 2010 + 200 posts)

Hm. Oke, mijn fout.
Oud 01-12-2011, 13:55
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Dan ga ik mee op de grote rijtjes. Pro-Ananiem vind ik de stomste naam, dus die wordt het dan maar.
Oud 01-12-2011, 14:18
benbekant16
Avatar van benbekant16
benbekant16 is offline
Citaat:
Bijzonder rare post, daarom stem ik op jou. Vorige keer is het spel redelijk verpest door mensen die de regels niet lazen, dat lijkt hier ook aan de hand.
Ook wel handig als mensen posts eens goed zouden lezen.
__________________
Niet zelden praat ik nauwelijks onduidelijk. Je bent slimmer als je denkt.
Oud 01-12-2011, 15:08
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Dan ga ik mee op de grote rijtjes. Pro-Ananiem vind ik de stomste naam, dus die wordt het dan maar.
Lekker veilig meeschapen..
Oud 01-12-2011, 15:12
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Lekker veilig meeschapen..
Ja, want nu lekker in je eentje onder iemand gaan staan is echt SUPERHANDIG.

Dwaas.
Oud 01-12-2011, 15:41
Fawkes
Avatar van Fawkes
Fawkes is offline
Citaat:
Ja, want nu lekker in je eentje onder iemand gaan staan is echt SUPERHANDIG.

Dwaas.
Nee, steeds rare switchen maken van jou kant is lekker handig

Ik zou bijna op jou gaan stemmen door je niet-lezen, proberen iemand verdacht te maken met verkeerde reden (cliché zorgde tenminste nog voor een reden) en dan meeschapen.

Ik zie enkel minpunten, zelfs nog meer van jou dan van Cliché.

Mijn stem wijzigt zich nu naar jou.
Oud 01-12-2011, 15:42
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Zo zeg, het is alweer lekker gezellig! Blijkbaar is de eerste ronde, óók undercover, de ronde van het moddersmijten en van de non-argumenten...
Oud 01-12-2011, 15:43
Isaja
Avatar van Isaja
Isaja is offline
Ik ben het er overigens wel mee eens dat het niet echt veel zin heeft om allemaal los te gaan staan.
Oud 01-12-2011, 15:43
Alpaca's
Avatar van Alpaca's
Alpaca's is offline
Citaat:
Nee, steeds rare switchen maken van jou kant is lekker handig

Ik zou bijna op jou gaan stemmen door je niet-lezen, proberen iemand verdacht te maken met verkeerde reden (cliché zorgde tenminste nog voor een reden) en dan meeschapen.

Ik zie enkel minpunten, zelfs nog meer van jou dan van Cliché.

Mijn stem wijzigt zich nu naar jou.
Wat een gelul. Ik heb aangegeven waarom ik het dacht, hoe dat kwam en daarna waardoor ik de fout zag (namelijk: the economists profiel bekijken).

Je doet maar

Belachelijk hoe aanvallend je speelt, iets te verbergen meneer (mevrouw?) waardoor je zo ontzettend aanvallend moet spelen?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Undercover Weerwolfspel #1
Vowel
220 30-11-2011 22:15
De Kantine Weerwolfspel #89 deel 2
Spelleider
501 17-11-2011 00:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:12.