Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2002, 12:55
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Ik moet zometeen naar de schoolarts en ik weet niet of ik het eigenlijk wel wil, en ik loop gigantisch te zenuwen.
Ja Jet....... It's me!!

Wish me luck, Ik denk namelijk dat ik na dat gesprek, of misschien wel tijdens, helemaal instort.

dussss.......................
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2002, 12:58
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Rustig blijven... Wat is er dan zo erg aan een schoolarts?
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 13:51
Verwijderd
uhm schoolarts is nog simpeler dan dokter hoor? misschien krijgt ze wel zo nekkramp prik..... die voel je niet eens.....
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Pollore schreef:
uhm schoolarts is nog simpeler dan dokter hoor? misschien krijgt ze wel zo nekkramp prik..... die voel je niet eens.....
Volgens mij heeft ze een gesprek, dat staat er in ieder geval, en ik verwacht dat dat over iets als hoe je je voelt oid zal gaan.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 15:55
Shadow[GPW]
Avatar van Shadow[GPW]
Shadow[GPW] is offline
schoolartsen.
haat ze, kijken altijd lekker naar je ballen ofzo.. en dan is het nog zo'n lelijke ouwe tang ook..
__________________
T00T
Met citaat reageren
Oud 29-05-2002, 16:02
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
AlsOf je mEt zulkuh OPmerkinguh iemand hekplpt! GsuS! Ga toch lekker bij ONZin allemaal van die debiele dinguh posten! niej hier! dit is serieus bedoel heur,,,, Pff!


SNEU!

en btw: de schoolarts is helmaal niet erg hor..ik ben laatst nog geweest! ik wee niet hoe oud je bent...maar ik zat in de 2e toenk voor het laatst ben gewees! hij kijkt alleen naar je rug ensow verder it ie nergus aan...en hij vraagt gewoon hele normale dingen..nix om je druk over te maken hoor
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 16:09
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

Volgens mij heeft ze een gesprek, dat staat er in ieder geval, en ik verwacht dat dat over iets als hoe je je voelt oid zal gaan.
KLopt ik had een gesprek, en ben daarna daadwerkelijk ingestort omdat degene met wie ik daar was ( een docent ) die al meer dan een jaar " m'n steun en toeverlaat" was, heeft enigzins voor de stellingen enz. van die schoolarts gekozen, terwijl ik weet en voel dat de voorbeelden en dingen die die schoolarts noemde niet op mij sloegen en bij mij niet klopten. Maar m'n docent ging er erg op in en heeft volgens mij voor de meningen enz. van die schoolarts gekozen, wat opzich raar is omdat als ik zeg da ik het niet zo voel en die schoolarts zegt dat het niet zo is, dat m'n docent dan met die arts meegaat. Maar i.i.g nu moet ik het dus weer ong. helemaal in m'n eentje doen. En hoe het geestelijk met me gaat, begint nu ook m'n lichaam te affecteren. En ik moet nu ook nog een pwweek doen en ik ben na dat gesprek helemaal ingestort en ik sliep al een hele tijd heel erg slecht, en nu slaap ik bijna helemaal niet meer.
sorry dat ik jullie hier mee lastigval maar het voelt allemaal zo klote> ik vertrouwede die docent echt! en nu heeft hij me behoorlijk laten zitten........
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 19:17
CodeName Egg
Avatar van CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Haaj Zaza!

Kun je niet met die leraar gaan praten? Als je daar al een tijdje mee gepraat hebt, wat ik uit je verhaal kon opmaken, zal hij/zij ook wel begrijpen waarom jij je niet met die stellingen kan identificeren. Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen dat je hier je problemen post; dat doen een heleboel naderen hier namelijk ook.
Wees niet bang dat je er helemaal alleen voor staat, ga gewoon eerst eens met die docent praten en kijk dan hoe het ervoor staat.

Succes en *knuffel*

Jenneke
__________________
"ég gaf ykkur von sem varš aš vonbrigšum.. žetta er įgętis byrjun"
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 20:04
Darkmadness
Avatar van Darkmadness
Darkmadness is offline
Ik moest in de 2e ook naar de schoolarts, van te voren moest je een formuliertje enzow invullen, beetje liegen kan wel als je depri bent en je dat andere niet wilt laten weten..

Toen ik daaro was heb ik alleen maar gepraat en ff een oogtest gedaan, verder nix. Waren hele simpele vragen verder, zoals hoe vaak je je tandenpoetst en of je je lul wel goed wast

En owja, moest ook ff wegen en lengte opmeten.


Citaat:
schoolartsen.
haat ze, kijken altijd lekker naar je ballen ofzo.. en dan is het nog zo'n lelijke ouwe tang ook..
Dat was bij mij alleen maar toen ik in groep 4 zat... Moes je in je onderbroek op zown ding gaan liggen, zegt dat mens, je hoeft je onderbroek niet uit te doen.
Gaat dat mens daarna mooi wel aan m'n ballen zitten, kijken of et goed ingedaald is et zaakje...

Maar als ik in de 2e dat moest laten checken, had ik zeker NEE gezegt!
__________________
No Guts, No Glory...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2002, 23:59
Verwijderd
Ik had me in de 3e ziek gemeld

Ben dus niet geweest en heb daar achteraf spijt van. Nu is het hier anders, het gaat namelijk om een gesprek. Bij mij was het toendertijd puur lichamelijk waar ik me zorgen over maakte .. helemaal voor niets, zoals later bleek :/
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 14:47
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef:
Haaj Zaza!

Kun je niet met die leraar gaan praten? Als je daar al een tijdje mee gepraat hebt, wat ik uit je verhaal kon opmaken, zal hij/zij ook wel begrijpen waarom jij je niet met die stellingen kan identificeren. Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen dat je hier je problemen post; dat doen een heleboel naderen hier namelijk ook.
Wees niet bang dat je er helemaal alleen voor staat, ga gewoon eerst eens met die docent praten en kijk dan hoe het ervoor staat.

Succes en *knuffel*

Jenneke
kheb vrijdag geprobeerd hem dat duidelijk te maken maar hij geeft de schoolarts gelijk enz., en het gekke is dat ik het nooit van hem verwacht zou hebben, en mijn vriendinnen ook niet.......
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 10:03
FB
Avatar van FB
FB is offline
Tjah, de schoolarts heeft ervoor geleerd he... Maar dat is nog geen garantie dat hij altijd gelijk heeft.

Ik weet niet wat je nou moet doen

Als ik iets voor je kan doen geef je maar een gil

Liefs,
Fabian
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 15:25
seann
seann is offline
ik vind een schoolarts BEDRIJGEND .
Als ik geen behoefden heb aan een gesprek over mijzelf met iemand die in niet ken en evt een lichamelijk onderzoek dan ga ik er ook gewoon niet heen!!!

Als er werkelijk iets aan de hand is dan ga je toch gewoon naar je eigen huisarts of niet.

mijn vraag is dan ook: Waarom ga je naar een schoolarts??
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 16:39
DarkCat
DarkCat is offline
Volgens mij ben ik zo'n 4 a 5 jaar geleden ook nog een keertje bij een schoolarts geweest.. ik was toen te mager, ze moest die weegschaal anders instellen want ze had erop gerekend dat ik boven de 50 kilo weegde

Ik helemaal trots..

En ze wou me mn ondergoed uit laten trekken enzo maar dat leek mij een minder goed idee

Tsja en verder herinner ik me nog vaag van toen ik klein was dat ze bloed uit mn vingertjes moesten hebben en dat ze daarvoor 5 vingertjes hadden open geprikt omdat er geen bloed uit kwam..

Schoolarts my ass..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2002, 18:53
Zaza123
Avatar van Zaza123
Zaza123 is offline
Citaat:
seann schreef:
ik vind een schoolarts BEDRIJGEND .
Als ik geen behoefden heb aan een gesprek over mijzelf met iemand die in niet ken en evt een lichamelijk onderzoek dan ga ik er ook gewoon niet heen!!!

Als er werkelijk iets aan de hand is dan ga je toch gewoon naar je eigen huisarts of niet.

mijn vraag is dan ook: Waarom ga je naar een schoolarts??
Omdat de eerder genoemde docent waar ik al meer dan een jaar mee over m'n problemen enz praat, het een goed idee leek, en om dat ik voor de zoveelste keer voor zijn neus ingestort was, heeft hij me weten te overhalen.
Niet echt slim van me.....
__________________
---Ofcourse I'd like to meet your parents........................In the year 2017! :P ---
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Waarom ben ik altijd zo zenuwachtig!!
ekain
21 06-06-2007 20:44
Seksualiteit Schoolarts
Verwijderd
106 01-04-2005 21:45
Psychologie Vraag dossier
zus
21 03-07-2004 11:09
Psychologie Mijn leven oppakken
*Speechless*
7 31-03-2004 10:07
Lichaam & Gezondheid Rug -> been klachten
miekmuis
24 21-11-2003 13:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans 4,2 Engels 9,8!
Nijn*
7 07-10-2003 15:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.