Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2007, 17:09
vlaflip1
vlaflip1 is offline
hoi! k heb gehoord dat de schoolarts je ballen onderzoekt en je penis en dat er een rectaal onderzoek bij is. Dit heb ik zelf nooit gehad maar mijn neefje beweerd dat hij dat wel krijgt

Is dit idd zo? want ik heb er nog nooit iets van gehoord dat ze dat soort dingen doen.. wij mochten toen onze boxer gewoon aanlaten & hadden niet van die onderzoeken

Vlaflip1
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 17:10
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Het onderzoek van de penis en de ballen is zeker waar. Al kan dit per onderzoek wisselen. Ligt er ook aan hoe oud je bent.
Een rectaal onderzoek is onzin. Dit heeft geen diagnostische waarde op die leeftijd.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 17:54
koos20
koos20 is offline
niks moet.
dus als je zegt nee, en hun ja... loop je mooi weg.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:00
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
koos20 schreef op 15-08-2007 @ 18:54 :
niks moet.
dus als je zegt nee, en hun ja... loop je mooi weg.
slim
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:03
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Citaat:
koos20 schreef op 15-08-2007 @ 18:54 :
niks moet.
dus als je zegt nee, en hun ja... loop je mooi weg.
Uiteraard is dat je recht. Maar het is natuurlijk niet voor niets. Door dit soort zaken kan je wel bepaalde aandoeningen opsporen (lees puberteitsstoornissen).
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:22
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
DDM schreef op 15-08-2007 @ 19:03 :
Uiteraard is dat je recht. Maar het is natuurlijk niet voor niets. Door dit soort zaken kan je wel bepaalde aandoeningen opsporen (lees puberteitsstoornissen).
Dat ja. Ze doen 't niet voor de lol.
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:56
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
AzN schreef op 15-08-2007 @ 19:22 :
Dat ja. Ze doen 't niet voor de lol.
hoe weet jij dat
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Pff, altijd die schooldokterverhalen. Ten eerste: wat maakt het uit, waar maak je je druk om? Ten tweede: alles voor je eigen bestwil. Ten derde: waarom doen er altijd dit soort verhalen geheimzinnig de ronde? Als een docent nou van tevoren vast wat uitleg geeft ofzo, wordt dat tenminste voorkomen en weet je waar je aan toe bent.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 19:37
Lethe
Lethe is offline
Volgens mij moesten de jongens die toen bij mij in de klas zaten hun penis en ballen vergelijken met die op een plaatje Aanwijzen welke het meest lijkt of zo. Maar boeiend, wat een gezeur, waarom is hier in godsnaam een topic over?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 21:25
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Citaat:
AllureV schreef op 15-08-2007 @ 20:37 :
Volgens mij moesten de jongens die toen bij mij in de klas zaten hun penis en ballen vergelijken met die op een plaatje Aanwijzen welke het meest lijkt of zo. Maar boeiend, wat een gezeur, waarom is hier in godsnaam een topic over?
En dan is er opeens een 'onzoek' dat het vreemd vindt dat de gemiddelde lengte penis erg 'groot' is
__________________
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 21:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
ekki schreef op 15-08-2007 @ 20:09 :
Pff, altijd die schooldokterverhalen. Ten eerste: wat maakt het uit, waar maak je je druk om? Ten tweede: alles voor je eigen bestwil. Ten derde: waarom doen er altijd dit soort verhalen geheimzinnig de ronde? Als een docent nou van tevoren vast wat uitleg geeft ofzo, wordt dat tenminste voorkomen en weet je waar je aan toe bent.
Wat betreft die eerste: ik weet nog dat ik die verhalen hoorde en ik moest toen ook naar de schoolarts, in die periode. Ik weet nog dat ik er heel erg tegen op zag, omdat ik bang was dat ik ook m'n onderbroek uit moest. Nou bleken meisjes dat niet te hoeven, maar op die leeftijd vind je dat nou eenmaal echt niet leuk.

En wat betreft het derde: volgens mij verschilt het per schooldokter en dan ook nog per kind, want ouders kunnen aangeven of ze willen dat hun kind onderzocht wordt. Bovendien lijkt het me niet iets waarvan je wilt dat iedereen het weet, een vreemde man/vrouw die aan je ballen en penis zit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 22:33
Zut Alors!
Avatar van Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik ben toch blij dat toendertijd gecheckt is of alles daarbeneden wel goed zat. Zou een beetje jammer zijn als ik door zo iets stoms nu opeens geen kindjes zou kunnen krijgen.
__________________
Recht voor je raapje!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 23:17
Verwijderd
Ik ben echt nog nooit van m'n leven naar een schoolarts geweest, volgens mij hadden mijn basisscholen er geen.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 03:50
Snotaapken
Snotaapken is offline
bij ons gwn is balle voelen of ik ze nog alle2 had .
alles..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 11:41
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
toen ik in groep 2 zat in groep 6 en in de 2de klas van de midelbare school kwam er een school arts,

in de 2de klas moest je allerlij vragen beantworden (die heb ik toien niet eerlijk beantwoord) omdat er gezegt werd dat als je iets zei wat ze niet wilde horen ze het aan je ouders ging vertellen. toen kreeg ik ook mn tekening terug die ik in groep 2 had moetne maken
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 18:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
He bij ons waren dat ook zo'n verhalen voor meisjes die nog niet ongesteld waren dat ze allemaal enge onderzoeken kregen en dat je op plaatjes moest gaan aanwijzen hoe groot je borsten waren en hoveel schaamhaar je had enzo Niks van gezien toen Maar de kans zal zeker bestaan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 16-08-2007, 19:52
fromBALKAN :D
Citaat:
Paranoide schreef op 16-08-2007 @ 00:17 :
Ik ben echt nog nooit van m'n leven naar een schoolarts geweest, volgens mij hadden mijn basisscholen er geen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2007, 13:26
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Hehe, ik heb ook geen herinneren aan wat dan ook qua schoolartsen. Wel een trauma aan het consultatie bureau (dank u hardhandige zuster met spuit) en daardoor een naaldenangst... Pfft . Hoeveel dat uit maakt als je nog een klein hummeltje bent.
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Schoolarts!!!
.:ikbenik:.
13 22-03-2016 15:31
Algemene schoolzaken schoolarts
jjaacckk5
16 04-11-2008 22:00
Seksualiteit Schoolarts
Verwijderd
106 01-04-2005 21:45
Psychologie Kiezen tussen hulpinstanties!?
Debje
7 19-11-2003 19:27
Lichaam & Gezondheid Ballen naar je buik. =/
EvilSmiley
30 02-06-2003 19:39
Psychologie Schoolarts zenuwen!
Zaza123
14 04-06-2002 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.