Oud 06-04-2002, 14:56
lakyie
lakyie is offline
Hi,

Douchen jullie je opschool na het gymen? Bij ons niet en dit vind ik vrij ranzig, maar ik ga dus echt niet in m'n eentje daar onder die douche staan. Wat vinden jullie van douchen op school?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:58
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Iedereen denkt: Ik doe het niet in mijn eentje
ik heb nog nooit gedouched op school en ik heb daar schijt aan want ik wil niet met een aantal gozers onder de douche staan
er werd nooit gedouched bij ons vroeger
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 14:58
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
lakyie schreef:
Hi,

Douchen jullie je opschool na het gymen? Bij ons niet en dit vind ik vrij ranzig, maar ik ga dus echt niet in m'n eentje daar onder die douche staan. Wat vinden jullie van douchen op school?
van mij mogen ze gaan duochen op school, maar ik ga daar echt niet douchen
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:02
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Wij douchen eigenlijk ook nooitecht na gym. kweenie, ach, zoveel voer ik toch niet uit in die lessen, en ik heb trouwens toch vrijdag het laatste uur gym, dus dan ga ik meteen naar huis.
Ach, een vooraadje deo helpt dan ook wel.
Maar tis toch wel vreemd, na het fitnessen douche ik wel altijd, maar na gym niet.
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:07
lakyie
lakyie is offline
Citaat:
Kat schreef:
Maar tis toch wel vreemd, na het fitnessen douche ik wel altijd, maar na gym niet.
dat heb ik ook idd
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 15:09
Verwijderd
Citaat:
lakyie schreef:


dat heb ik ook idd
gym is minder inspannend imo
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 16:34
miep
Avatar van miep
miep is offline
ik weet nog wel dat we ons op de basis school altijd douchten,
ja in groep 5 waren we allemaal 't zelfde, maar uiteindelijk begonnen velen zich toch wel te ontwikkelen, maar we bleven gewoon allemaal douchen.
in de brugklas durfden opeens niemand meer te douchen! vreemd, if you ask me...
maargoed, ik ben vanaf de tweede wel weer gaan douchen, met nog een meisje ofzo, ik heb nu geen gym meer
__________________
would I lie to you baby, would I lie to you?
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 17:10
the_conquer
the_conquer is offline
Citaat:
miep schreef:
ik weet nog wel dat we ons op de basis school altijd douchten,
ja in groep 5 waren we allemaal 't zelfde, maar uiteindelijk begonnen velen zich toch wel te ontwikkelen, maar we bleven gewoon allemaal douchen.
in de brugklas durfden opeens niemand meer te douchen! vreemd, if you ask me...
maargoed, ik ben vanaf de tweede wel weer gaan douchen, met nog een meisje ofzo, ik heb nu geen gym meer


Okee gezamelijk douchen voeren we weer in: goed idee.

IK schrijf me nu in bij de plaatselijke SPW afdeling
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:00
Eva*
Avatar van Eva*
Eva* is offline
Ik heb op de school waar ik op zit nog nooit gemerkt dat er iemand ging douchen. Ik douche zelf ook niet op school na gym, ik span me meestal niet erg in.
Als mensen daar willen douchen gaan ze hun gang maar. Ik ben van mening dat je je niet à la minute hoeft te douchen als je een beetje gezweet hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 18:48
the tourist
the tourist is offline
Ik heb sinds ik op de middelbare school zit nog nooit een handdoek mee naar gym genomen, en dus ook nooit gedoucht.
Ik zit in de 4e.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:02
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
In de 1e één keertje, bij de 2e gymles..Was verplicht..Moest je een handdoek meenemen..Ging ie controleren..We hadden wel aparte douchehokjes, die op slot konden, dus dat verlichtte de pijn.. ..Tja, toen was ik nogal preuts he.. ..

Aangezien de gymleraar een man was kwam hij de daarop volgende lessen niet bij ons de kleedkamer in..Vanaf toen heeft niemand meer gedoucht op school..
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 19:49
B.G.G.O
B.G.G.O is offline
op school niet, geen tijd voor en bovendien moek 's avonds nog trainen, vinnik beetje overbodig
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:22
ZzZzJaNtAlZzZzkiE
Avatar van ZzZzJaNtAlZzZzkiE
ZzZzJaNtAlZzZzkiE is offline
doek niet......kost vil tijd..........doek thuis wel
__________________
ach...:) haha lievurg ook :) jij!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:46
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Neuh... ik twijfel of die douches bij ons op school het eigenlijk wel doen, heb er nog nooit wat van gemerkt...

Bovendien is gym echt niet zo inspannend dat je drijfnat van het zweet rondloopt...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 20:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Bij ons zat er ooit legionelle in de douches omdat ze nog nooit gebruikt waren...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2002, 21:38
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
wij hebben LO (lichamelijke opvoeding = gym , ik woon in belgië) in de sporthal, want die ligt vlak langs onze school, daar zijn wel douches, maar wij kunne gewoon niet douchen na LO, te weinig tijd, we moete direct naar de volgende les (in mijn geval godsdienst, ma kom )

niemand zou het trouwens doen, ook al kregen we de kans

kuzzje

xELSx (die de douches vd sporthal trouwens maar vies vind uitzien)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 02:18
Sleep 2 Dream
Sleep 2 Dream is offline
Ik heb dat bijna nooit gedaan. Ik vond 't niet echt fris, maar vond 't al helemaal niet fijn om in die douchehokjes te douchen. Ik vond ze op een of ander manier altijd zo smerig...
Er werd ook elke keer gecontroleerd bij ons. We maakten dan meestal onze voeten nat en maakte dan voetsporen
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 08:15
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
***DKNY'ke*** schreef:
wij hebben LO (lichamelijke opvoeding = gym , ik woon in belgië)
bij ons op school heet het ook LO, hoor... En de vervolgopleiding die ik graag zou willen doen heet de ALO (=academie lichamelijke opvoeding). M.a.w. zo vreemd is LO niet! De reden waarom ik na gym (heb ik nu niet meer, maar goed...) niet douche, is dat die douches zo ontzettend vies zijn! De bedoeling van douchen is dat je schoon wordt, maar ik heb het idee dat ik er niet echt schoner van word! YEAGH....
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 08:43
Verwijderd
niemand douched er bij ons...
onze leraar zou wel graag willen dat 't verplicht werd... en hij heeft nu dus de afspraak dat als je wilt douchen je 5 minuten eerder weg mag niet dat dat helpt
zijn vrouw (mentrix van m'n broertje) heeft ook eens aan ouders en leerlingen uit haar klas gevraagd wie er wilde douchen. Daar kwam uit dat geen van de leerlingen echt wilde douchen, er waren er alleen een paar die het op de basisschool verplicht waren geweest, en 't niet zo heel veel uitmaakte. En de ouders daarentegen vonden bijna allemaal dat hun kinderen moesten douchen. Mijn ouders helaas ook :/
maar 't echt verplicht stellen, dat kunnen ze lekker niet
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 10:37
lake bodom
lake bodom is offline
geen tijd voor.. zou wel handig zijn... maar ben sowieso een kwartier bezig zijn met omkleden en douchen.. dus wel lastig..
na fitness wel altijd, maar op school span ik me nooit in, dus...
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:04
dwerg
dwerg is offline
ik moet er nie aan denken om op school te douchen (nie dat ik mijn schaam ofzo) maar gewoon hoe die douchejes er al uit zien

VET RANZIG
__________________
als jullie mij missen ben ik ff pissen en als jullie mij roepen ben ik ff poepen:):)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 12:14
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Bij ons wordt er niet gedouched. Er zijn wel douches, maar de tijd is er niet eens, want dan ben je alweer te laat in de les...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:52
Amuwébee
Amuwébee is offline
ik douche mij elke keer na sport op school het is dan ook verplicht maar ze kunnen het niet echt controleren, ik zit dan wel ook op een sportschool en zijn het zeer mooie en propere douches die elke dag gekuist worden, trouwens iedereeen doet het van mijn klas en op onze school is sport ook heel vermoeiend en zweet je enorm veel.
__________________
if it bleeds I can kill it
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:56
Sommetje
Sommetje is offline
Nou, als je de douches bij ons op school en vooral het veld hebt gezien, hoef je spontaan niet te douchen.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:17
just.a.girl
just.a.girl is offline
k douche nooit na gym,niemand bij ons ,op de basisschool had k er al een hekel aan en nu nog steeds,k vind de douches er trouwens ook niet uitzien dat je er weer schoon uitkomt maar bij ons controleren ze t ook ni ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:14
Verwijderd
ik deed het eerder soms maar weetje
de douches zijn ook niet fijn
gym valt de helft van de tijd u it
niemand doet het
en meestal zweet ik toch niet
en het is het laatste uur


dus zo erg is het nou ook weer niet vind ik dat we niet douchen vind het gewoon fijner om alleen te douchen dan met je hele klas.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 18:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik douche wel altijd na het sporten, tenminste als het intensief was. Maar goed, dat is bij ons op school heel normaal. Doen ze op iedere sportopleiding wel denk ik..
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:07
Love Crime
Love Crime is offline
Ik douche meestal wel op school, maar wij hebben van die aparte douchehokjes, dus niemand ziet je dan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:32
PFP
PFP is offline
Ik moet er echt niet aan denken om bij mijn vrienden onder de douch te staan! Lijkt me nogal ranzig
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
PFP schreef:
Ik moet er echt niet aan denken om bij mijn vrienden onder de douch te staan! Lijkt me nogal ranzig
tsjonge het zijn je vrienden maar hoor, en dan nog. Jouw piemel is toch niet van goud wel dan?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:55
Verwijderd
Ik douche nooit op school en heb dat ook nog nooit gedaan. Gelukkig hebben we na LO geen les meer waardoor je gewoon thuis kunt gaan douchen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:33
@pie
@pie is offline
AL TIJD

het was nieteens verplicht ofzo, we hadden gewoon geen zin om als een ranzige bezwete klas nog een paar uur les te hebben.. en et is wel zo hygienisch.

jongens en meisjes gingen na elkaar, de ene week de jongens eerst, de andere week de meiden. toen de 2 groepen uit elkaar gehaald werden, en ook in verschillende kleedkamers gingen, hadden we bij de jongens alleen nooit shampoo meer daar denken vrouwen aan he...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 17:34
PFP
PFP is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


tsjonge het zijn je vrienden maar hoor, en dan nog. Jouw piemel is toch niet van goud wel dan?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:15
dopehead
dopehead is offline
ik spuit me helemaal de klere met deo maar goed douchen met gym waareom? ik zit tofh 2 uur lang op een bankje als ik me gym klren uittrek en me normale aantrek zijn me normale bezweter DEOOOOO daarna is alles wel normaal

owjah niet denken dat ik vies persoon ben want ik douche wel elke dag.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 20:52
Verwijderd
ik ben nog nooit bezweet geraakt tijdens gym.....en goddank ben ik er nu ook vanaf.
maar neuj. niet douchen. bij ons op school had je sown mega douch. als het aparte hokjes met slot waren had ik het wel gedaan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 21:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
In de brugklas móesten we in et begin douchen (ze controleerden ook..(niet dat ze meeliepen in et douchehoekje ofsow) Ik deed altijd mn hoofd onder een pisstraaltje zodat mn haar net was, en daar bleef et bij....na een week of 3 controleerden ze nieteens meer...
Douchen heeft bij mij toch geen zin, want na et douchen zweet ik veel erger dan tijdes de gymles..(waarom dat is weet ik niet) maar et is nou eenmaal zo...
En bovendien hebbik altijd de laatste 2 uur gym, dusik douche die avond thuis op me gemak wel...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 16:40
shanli
shanli is offline
Bij gym moeten de jongens zich omkleden in 'de inkomhal' en de meisjes hebben zo'n aparte gang waar dat er stoelen staan en (aparte) douches,we douchen nooit,ten eerste omdat we er geen tijd voor hebben en ten tweede:zoveel zweet ik toch niet dat ik me echt genoodzaakt voel om mij te douchen.
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:37
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline
ik douche nooit na gym op school, de douches zijn ranzig en met gym span ik me toch niet zoveel in.
de jongens douchen ook nooit trouwens.
bij ons op school zijn de douches gezamelijk (dus niet aparte hokjes voor iedereen) en dat word meestal gebruikt als extra omkleedruimte dus het heeft niet echt veel zin
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:45
Darkened Sky
Avatar van Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Wij gaan gwoon douchen op school, school is klein en de douches zijn zeker wel schoon daar.
Maar als we daar gaan douchen houdt gwoon iedereen daar z'n gymbroek aan.

Tis nie echt douchen, alleen ervoor zorgen dat je een beetje van al het zweet af bent .
__________________
iemand nog interesse? :p
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 17:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
PFP schreef:


Ja je doet net alsof douchen met z'n allen het ranzigste van het ranzigste is. Nou stoer hoor...
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:14
Verwijderd
wij hebben geen douches op school, maar ook geen gym ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 11:25
Verwijderd
wij hebben wel douches op school,maar die zien er niet zo fris uit, dus daar ga ik niet onder staan.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 12:59
PFP
PFP is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


Ja je doet net alsof douchen met z'n allen het ranzigste van het ranzigste is. Nou stoer hoor...
Dus als je een andere ening hebt dan ben je stoer??

Stoer hoor!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 13:55
@pie
@pie is offline
geef toe: met een bezweet lijf in de klas, ook al zit je onder lagen deodorant, IS gewoon ranzig..

liever een ranzig uitziende douche waar helder water uitkomt dan een ranzig voelend lichaam
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:20
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Wij moesten altijd douchen... ze controleerden dat door in de kleedkamer te gaan zitten en te kijken hoe iedereen zich ging douchen. Vond ik eigenlijk niet kunnen.
Een keer in de tweede was het onwijs sneu voor een klasgenootje, ze was namelijk ongesteld geworden op school (voor het eerst) en moest daar zo achterkomen. Mijn god, wat kunnen sommige meiden dan kinderachtig reageren met'Gatverre damme, donder op man!'
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
@pie schreef:
geef toe: met een bezweet lijf in de klas, ook al zit je onder lagen deodorant, IS gewoon ranzig..

liever een ranzig uitziende douche waar helder water uitkomt dan een ranzig voelend lichaam
gezellig tussen de rottende appels en beschimmelde boterhammen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Douchen op basissschool/ vanaf basisschool
supergirl#1
46 27-11-2009 15:47
De Kantine Waar heb je vandaag allemaal om gelachen? #2
Neko*
500 01-11-2008 11:13
Seksualiteit een stijve onder het douchen.
big boy
7 22-09-2008 18:50
De Kantine Moeten jullie op school na de gymles douchen?
BananaSplit
67 05-01-2006 11:34
Lichaam & Gezondheid Hoe vaak douch je?
heidi01
140 27-03-2004 08:26
Algemene schoolzaken Douchen na gym?
peaceflower
75 18-05-2003 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.