Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2003, 15:28
gothicje
gothicje is offline
heej allemaal
ik heb de laatste best wel last van een kut gevoel in mijn hoofd terwijl ik wil slapen
nou ja zal het ff anders uitleggen
in slaap komen is geen probleem, maar elke keer als ik tussendoor wakker wordt, val ik niet meer in slaap omdat ik helemaal gek wordt van het gevoel in mijn hoofd... het gevoel alsof je in een schommelstoel zit
het is niet zo dat ik alles heen en weer zie gaan, ik voel het gewoon in mijn hoofd terwijl ik dus mijn ogen dicht heb...
ik heb ook wel een last van het gevoel in mijn hoofd alsof ik aan het vallen ben...
ik slaap hierdoor harstikke slecht en ben daardoor overdag gewoon super moe, ik heb ook bloedarmoede en last van hoofdpijn elke dag, heel de dag door, moet daarom ook naar de neuroloog...
ik hoop dat iemand van jullie het herkent of misschien hebben jullie tips, alvast bedankt
xxx me
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 02-01-2003, 18:21
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
gothicje schreef:
heej allemaal
ik heb de laatste best wel last van een kut gevoel in mijn hoofd terwijl ik wil slapen
nou ja zal het ff anders uitleggen
in slaap komen is geen probleem, maar elke keer als ik tussendoor wakker wordt, val ik niet meer in slaap omdat ik helemaal gek wordt van het gevoel in mijn hoofd... het gevoel alsof je in een schommelstoel zit
het is niet zo dat ik alles heen en weer zie gaan, ik voel het gewoon in mijn hoofd terwijl ik dus mijn ogen dicht heb...
ik heb ook wel een last van het gevoel in mijn hoofd alsof ik aan het vallen ben...
ik slaap hierdoor harstikke slecht en ben daardoor overdag gewoon super moe, ik heb ook bloedarmoede en last van hoofdpijn elke dag, heel de dag door, moet daarom ook naar de neuroloog...
ik hoop dat iemand van jullie het herkent of misschien hebben jullie tips, alvast bedankt
xxx me
Denkt je neuroloog niet dat het een minder bekende vorm van migraine is? Mijn neuroloog weet het bij mij ook niet precies, maar er zijn veel symptomen van migraine. Daarom moet ik als ik een aanvalletje voel aankomen aan de Imigran. Bij jou is het voortdurend het geval die hoofdpijn, dus ik zou denken aan chronische hoofdpijn.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 11:55
Rocksaan
Rocksaan is offline
nee joh, je heb waarschijnlijk gewoon een vitamine/minerale tekort, bloedarmoede kan ook een oorzaak zijn van ijzer tekort. Ik zou beginnen met goed gevarieerd eten, mischien extra voedingssuplementen. Goeie Voedingen doet veel wonderen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:40
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Rocksaan schreef:
nee joh, je heb waarschijnlijk gewoon een vitamine/minerale tekort, bloedarmoede kan ook een oorzaak zijn van ijzer tekort. Ik zou beginnen met goed gevarieerd eten, mischien extra voedingssuplementen. Goeie Voedingen doet veel wonderen
bloedarmoede is een tekort aan ijzer, tenminste is mij verteld
ik ben nu aan mijn 2de kuur staalpillen begonnen, omdat het niet meteen aansloeg bij mij...
ik eet al vrij gevarieerd omdat mij dat is aan geraden door mijn huisarts, maar opzich at ik altijd al vrij gezond...
maar ik denk zelf dat dat schommelstoel gevoel in mijn hoofd niet te maken heeft met mijn bloedarmoede, omdat dit iets is van de laatste paar weken en ik al 3 maanden bloedarmoede heb....
en of het met mijn hoodpijn te maken heeft, dat denk ik zelf wel een beetje want ik voel het opkomen als ik hele erge hoofdpijn heb en ik ook heel erg moe ben...
hoofdpijn heb ik zo ongeveer altijd wel gehad maar de afgelopen 3 jaar is het zo dat het steeds in langere periodes komt...
ik heb nou al bijna 6 maanden aan 1 stuk door hoofdpijn...
10 januari mijn eerste onderzoek bij de neurloog, hopelijk kan die me dan wat meer vertellen....
ik had gewoon gehoopt dat iemand het herkent en me kan vertellen wat ik er tegen kan doen...
maar toch bedankt
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Oud 04-01-2003, 12:42
gothicje
gothicje is offline
Citaat:
Pr0xy schreef:
Denkt je neuroloog niet dat het een minder bekende vorm van migraine is? Mijn neuroloog weet het bij mij ook niet precies, maar er zijn veel symptomen van migraine. Daarom moet ik als ik een aanvalletje voel aankomen aan de Imigran. Bij jou is het voortdurend het geval die hoofdpijn, dus ik zou denken aan chronische hoofdpijn.
\

10 januari heb ik mijn eerste afspraak bij de neurloog... en dat zal ik dit schommelstoel gevoel ook vertellen, want ik denk zelf dat het er wel een beetje mee samen hangt
ik weet het niet en mijn huisarts ook niet, hopen dat de neuroloog het wel weet
thx
__________________
since you've been gone
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhaal voorlopig zonder titel.
Isengrim
27 09-03-2007 20:11
Verhalen & Gedichten verhaal: Edward
vivere
4 02-03-2005 20:01
Verhalen & Gedichten [verhaal] Tjebbe: bedenkingen van een simpele ziel
Krips
7 05-10-2004 22:14
Verhalen & Gedichten Straat
Verwijderd
7 20-12-2003 12:34
Liefde & Relatie Grens liefde - vriendschap
Blitzkrieg Bop
13 12-05-2003 14:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.