Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2003, 11:19
lake bodom
lake bodom is offline
hmzz. dis echt raar, want ik heb al een jaar met me vriend, ik ken hem 2.5 jaar ofzo, en we hebben t zelfde vriendengroepje, en in dat vriendengroepje is er dus een jonge die ik altijd wel normaal leuk heb gevonden, maar niet verliefd ofzo.. maar de laatste tijd benk volges mij btje verliefd op hem geworden, terwijl ik dus gewoon een vriend heb, ik voel me ook echt vet lullig voor me vriend.. maar ik kan er niks aan doen dak verliefd ben op die ander....
dus kweet nu niet echt meer wak moet doen... kwou gewoon dak niet verliefd op die jonge was maar bij me vriend voelk me ook btje vaag laatste tijd, niet echt een verliefd gevoel meer ofzo maarja kweet t dus niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2003, 11:32
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Sja, das wel een hele lastige situatie. Normaal zou ik zeggen, ga gewoon op je gevoel af en als je je niet meer aangetrokken voelt tot je vriend, maak het dan gewoon uit. Maar waarschijnlijk zal je dan dus naar die andere jongen toe stappen. En dat is natuurlijk een beetje raar, als je dan de volgende dag opeens met hem zit te klooien. Zeker omdat ze allebei in jou vrienden groepje zitten.

Ik weet niet hoe lang het al gaande is, maar als het maar sinds kort is, zou ik het toch eerst even afwachten. Probeer te kijken waarom je ook alweer jouw vriend zo leuk vind. HEt is niet voor niks dat je alweer een jaar hebt. Ik hoop dat je er dan achter komt dat je vriend gewoon heel speciaal is en dat je dat niet zomaar weg wil gooien.

Maar als het tegen over gestelde het geval is, zou ik het toch uitmaken. En dan niet direct omdat je een andere jongen leuk vind, maar gewoon omdat je je niet meer aangetrokken voelt tot je vriend. Hoe kan je daar dan ooit gelukkig mee worden?!
Als je het dan eenmaal uitgemaakt heb zou ik eerst maar even rustig aan doen. Laat alles eerst maar even bezinken. En daarna kan je altijd nog kijken of je die andere vriend alsnog wil benaderen om het zo maar ven te zeggen.
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:03
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
Medelijden is geen uitgangspunt voor een relatie
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:17
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
wacht nog een tijdje of het misschien gewoon een bevlieging is. Blijf je met die andere jongen in gedachten, dan moet je voor jezelf nagaan of e genoeg van je vriend houd om bij hem te blijven en geoon er voor vecht die andere jongen uit je hoofd te zetten of dat je je toegeeft aan de verliefdheid en daarmee je vriend verliest.

veel succes ermee

ps. kzit ongeveer in dezelfde situatie!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:19
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Ben je nog verliefd op je vriend? ga naar 1 ->

Ben je niet meer verliefd op je vriend? ga naar 2 ->

1.

-Ga nog eens met alleen je vriend naar de bios en probeer je bijzondere gevoelens voor de andere te vergeten.
-----------------------------------------------------------------------

2.

-Maak het in godsnaam uit ! Als je bij hem blijft is het een valse liefde en dat maakt het allemaal erger!

-Vertel hem wat je voor de ander voelt! Zorg ervoor dat hij niet jaloers wordt op die andere jongen!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:25
logisch
Avatar van logisch
logisch is offline
dit is echt een kutsituatie... als jij het namelijk uit maakt met je vriend dan kwets je je vriend..vooal nog omdat de jongen waar je verliefd op bent een vriend van hem is. je kunt dus ook moeilijk meteen daar een relatie mee beginnen, zou echt TE lullig zijn. bij je vriend blijven terwijl je niet verliefd op hem bent is ook stom, dan houd je jezelf voor de gek..is zoals hierboven gezegd wordt valse liefde en daar heeft niemand iets aan.
provbeer eerst duidelijk voor jezelf te krijgen of de verliefdheid voor je vriend echt weg is...voordat je het uitmaakt. je zit echt in een rot situatie..succes!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 16:20
lake bodom
lake bodom is offline
pff ja.. maar t kan natuurlijk ook zo zijn, dat de verliefdheid weg is, omdak gewoon al zo lang met hem heb... want ik geef verder wel om hem, maar de laatste tijd begin ik me wel een beetje te hekelen aan hem...(altijd bemoeid ie zich overal mee, en denkt datie alles beter weet enzo ) maarja nobody is perfect denk ik dan maar.... en kvind ook wel dat hij iets goeds verdient.. naja en als ik dan ondertussen verliefd ben op een ander,...
maar het is ook weer zo, dat ik niet wat wil met die andere jongen... maar kvoel me gewoon zoooo erg tot hem aangetrokken..
ksnap mezelf soms gewoon echt niet meer
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 23:22
BoB
BoB is offline
Hoi,

eerst enb vooral ff zeggen da ik jouw nick super vind, Children of Bodom rulz !!!
Maar als je verliefd wordt op iemand anders heeft dat soms wel zijn redenen , daar kan je dan je conclusies uit trekken en daarna zien of je je vriend houdt of met die andere jongen wil proberen, wat je echter niet mag doen is het aanhouden tot je zeker weet dat die andere iets met je wilt en je huidige vriend als een back-up gaat gebruiken als je die andere jongen niet kan krijgen, dat je toch nog iemand hebt. Dus denk er goed over na.

Bob
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 15:37
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Wat toevallig! Ik heb dus precies hetzelfde!

Ik heb al ruim een jaar een vriend, die ik alleen in het weekend zie.. (Hij woont in Rotterdam en ik in Groningen) Het is dan nog altijd wel gezellig enzo maar de spanning is wel weg. Daar komt dus nog bij dat ik een jongen van school heel erg leuk vind.. Mijn vriend en ik hebben ook dezelfde vrienden groep.. Die andere jongen hoort niet bij die vriendengroep maar ze kennen elkaar wel.. Daarbij komt ook nog dat mijn vriendengroep en zijn vriendengroep elkaar absoluut niet mogen (lang verhaal). Maar ik begin die ene jongen dus wel steeds leuker te vinden enzo, vooral omdat ik hem ook veel vaker zie..

Ik weet dus ook echt niet wat ik moet doen! Mijn vriend is wel heel erg lief enzo en ik hou nog steeds van hem maar de spanning is gewoon een beetje weg en dus denk ik steeds vaker aan die andere jongen..

Please help me!!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 19:29
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
Wendy Lynn schreef:
Wat toevallig! Ik heb dus precies hetzelfde!

Ik heb al ruim een jaar een vriend, die ik alleen in het weekend zie.. (Hij woont in Rotterdam en ik in Groningen) Het is dan nog altijd wel gezellig enzo maar de spanning is wel weg. Daar komt dus nog bij dat ik een jongen van school heel erg leuk vind.. Mijn vriend en ik hebben ook dezelfde vrienden groep.. Die andere jongen hoort niet bij die vriendengroep maar ze kennen elkaar wel.. Daarbij komt ook nog dat mijn vriendengroep en zijn vriendengroep elkaar absoluut niet mogen (lang verhaal). Maar ik begin die ene jongen dus wel steeds leuker te vinden enzo, vooral omdat ik hem ook veel vaker zie..

Ik weet dus ook echt niet wat ik moet doen! Mijn vriend is wel heel erg lief enzo en ik hou nog steeds van hem maar de spanning is gewoon een beetje weg en dus denk ik steeds vaker aan die andere jongen..

Please help me!!
hmjaa... zelfde voor mij, spanning ook btje weg...
maar khou wel van hem enzo, en hij is ook vet lief...
maar die andere jonge das ook nog eens een van zun beste vrienden...

naja alsk had geweten wat je moest doen, hak dit verhaal hier waarschijnlijk niet neergezet, want dan had ik t zelfde gedaan
tis gewoon moeilijk dat soort dingen..
kdenk dat er daarom ook mensen zijn die vreemdgaan...
die houden dan wel van hun vriend, en willen diegene niet kwijt...
maar ze willen er dan ook wat spanning bij enzo...
hmm naja ik kijk wel allemaal eve wat er gebeurt enzo....
weet verder niet zo "
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 22:12
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ik heb in ieder geval begrip voor je benarde situatie.

Ga op je gevoel af maar houd er rekening mee dat je nu alles door een "rose bril" ziet en als je het uitmaakt met jouw vriend (een relatie waar je al tijd aan besteed hebt) en je komt erachter dat het een bevlieging was dan is het helemaal klote.

Misschien is dat je nu verliefd bent op een ander een teken dat er iets "stroeft" in je huideige situatie onuitgepaate irritaties ofzo als dat zo is praat er dan met je vriend over e waarschijnlijk kom je er dan wel uit

Ennu welke voor wie van de 2 je uiteindelijk kiestzul je toch zelf moeten bepalen en ga alsjeblieft niet vreemd want dat gaat van kwaad tot erger.. veel suc6
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 11:46
Liefde & Relatie Vind ze me leuk heeft ze interesse?
pimeeftink
61 09-07-2012 02:47
Liefde & Relatie Iemand zoenen die je niet leuk vind
annoniem123
12 31-05-2012 12:48
Liefde & Relatie Hij vind mij en iemand anders leuk! Help!!
ikkeislief
19 28-03-2007 12:49
Liefde & Relatie een probleem met twee jongens; de één een vriend en de ander misschien de vriend
heldin
4 17-09-2002 15:09
Liefde & Relatie verliefd op iemand anders!
tijgertjuh1985
4 28-01-2002 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.