Oud 01-07-2004, 19:56
rick1000
rick1000 is offline
Ik ga fitnessen bij een fitnesscentrum alleen nou heb ik een vraag wat betreft het douchen. Ik heb nooit op een "sport" gezeten waarbij je gezamenlijk douched en ik zou graag willen weten hoe dat eraan toe gaat.
Bijv:

-Douche je er naakt of houdt je wat aan?
-Wat is de gemiddelde leeftijd van de mannen daar?, zit je tussen allemaal oudjes of ook van mijn leeftijd(16)
-Let iedereen daar op elkaar tijdens het douchen of hangt er een ontspannen sfeer?
-Douched iedereen na het fitnessen?
-Zijn de douches hygienisch?
-Voor hoeveel personen is de douchegelegenheid gemiddeld?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:02
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
rick1000 schreef op 01-07-2004 @ 19:56 :
Ik ga fitnessen bij een fitnesscentrum alleen nou heb ik een vraag wat betreft het douchen. Ik heb nooit op een "sport" gezeten waarbij je gezamenlijk douched en ik zou graag willen weten hoe dat eraan toe gaat.
Bijv:

-Douche je er naakt of houdt je wat aan?
-Wat is de gemiddelde leeftijd van de mannen daar?, zit je tussen allemaal oudjes of ook van mijn leeftijd(16)
-Let iedereen daar op elkaar tijdens het douchen of hangt er een ontspannen sfeer?
-Douched iedereen na het fitnessen?
-Zijn de douches hygienisch?
-Voor hoeveel personen is de douchegelegenheid gemiddeld?
Ik zou er niet te veel achterzoeken. Gewoon handdoek en zeep me en verder gewoon douchen.
Wel slippers meenemen, altijd beter voor de hygiëne
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:10
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gewoon naakt, niemand let op elkaar. Iedereen is gewoon bezig met douchen en that's it. Of het hygienisch is hangt natuurlijk van de sportschool af, maar overal waar ik gesport was het allemaal goed in orde.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:18
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
tip.. raap noooooooit je zeep op
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:26
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Citaat:
rick1000 schreef op 01-07-2004 @ 19:56 :
Ik ga fitnessen bij een fitnesscentrum alleen nou heb ik een vraag wat betreft het douchen. Ik heb nooit op een "sport" gezeten waarbij je gezamenlijk douched en ik zou graag willen weten hoe dat eraan toe gaat.
Bijv:

-Douche je er naakt of houdt je wat aan?

Naakt, wat zou je aan willen houden?

-Wat is de gemiddelde leeftijd van de mannen daar?, zit je tussen allemaal oudjes of ook van mijn leeftijd(16)

Ligt aan jouw sportschool, maar ook oudere mannetjes zullen douchen. Het valt mij trouwens op dat de ouderen zich sneller zullen douchen dan jongeren.

-Let iedereen daar op elkaar tijdens het douchen of hangt er een ontspannen sfeer?

Heel ontspannen. Eigenlijk niemand die even stiekem het douchehok in gat gluren.

-Douched iedereen na het fitnessen?

Nee, ik deed het bijvoorbeeld nooit. Wederom, ik zie vaker ouderen dan jongeren.

-Zijn de douches hygienisch?

Voor zover ik weet wel.

-Voor hoeveel personen is de douchegelegenheid gemiddeld?

Hmm, geen idee eigenlijk. Sommige sportscholen zullen voor 10 mensen hebben, andere 5 en weer andere hebben misschien wel cabines.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:43
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
niks aan de hand.. ik was daarvoor eerst ook een beetje onzeker.. maar er is niks aan de hand, mensen zijn niet anders tegen je dan dat ze normaal zijn, tijdens het douchen ook gewoon gesprekken over de lotto

no worries.. slippers inderdaad misschien een goed idee, maar ik heb nog nooit iemand ze zien dragen

wat leeftijd betreft.. waarschijnlijk douchet gewoon iedereen die daar sport daar, dus gemixed
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:03
Hagel
Hagel is offline
Ik ben dan wel geen man maar bij de fitnessschool ga ik gewoon douchen hoor, der staan me daar nogal wat uitgelubberde dikke blote lijven, ik hoef me nergens voor te schamen. En schoon is het bij ons wel maar dat verschilt natuurlijk per school en je kan met zo'n 8 mensen tegelijk van de douches gebruik maken. Maar veel mensen douchen ook niet na de fitness, ik moet erna nog een eindje fietsen dus ik vind het wel fris om me even af te spoelen en dan ga ik thuis uitgebreid douchen.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:46
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ik gooi altijd een plens koud water over m'n gezicht en ga thuis lekker uitgebreid douchen.
Als je erna nog wat gaat drinken of zo dan zou ik wel ff snel onder de douche stappen, wel zo fris, maar dan nog ga ik thuis helemaal uitgebreid.
Slippers is inderdaad een goede tip ivm met zwemmersexceem.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 22:20
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
Hagel schreef op 01-07-2004 @ 21:03 :
Ik ben dan wel geen man maar bij de fitnessschool ga ik gewoon douchen hoor, der staan me daar nogal wat uitgelubberde dikke blote lijven, ik hoef me nergens voor te schamen. En schoon is het bij ons wel maar dat verschilt natuurlijk per school en je kan met zo'n 8 mensen tegelijk van de douches gebruik maken. Maar veel mensen douchen ook niet na de fitness, ik moet erna nog een eindje fietsen dus ik vind het wel fris om me even af te spoelen en dan ga ik thuis uitgebreid douchen.
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 00:36
$$$
$$$ is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 01-07-2004 @ 20:18 :
tip.. raap noooooooit je zeep op
Dat heb jij wel op de HARDE manier geleerd hé...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 01:05
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Na het trainen ben ik altijd zo vies doorweekt dus ik douche wel even lekker, ook leuk om uitgelubberde mannetjes te doen beseffen dat er eigenlijk maar weinig vooruitgang zit in hun dikke pens

Ik zie ze wel vaker, gasten die met hun onderbroek aan douchen en daarna snel een schone onderbroek aan trekken, of van die gasten die wachten tot er niemand in het douche hok is.

Nou ben ik geen homo maar dat vind ik toch wel zo zielig, als je niet in je blote ass wil oke ook best maar douche dan thuis want dit komt gewoon krampachtig over, dan krijg je al de neiging om te zeggen "jij hebt vast een heel kleine tinywiny pielejan"
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 10:02
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 02-07-2004 @ 01:05 :
Na het trainen ben ik altijd zo vies doorweekt dus ik douche wel even lekker, ook leuk om uitgelubberde mannetjes te doen beseffen dat er eigenlijk maar weinig vooruitgang zit in hun dikke pens
Erhm.. 'k wil nou niets zeggen maaruh.. die mannetjes met hun "uitgelubberde pens" doen tenminste de moeite om er iets aan te doen en komen naar de fitness! Dus hou je mond maar lekker.. Mja, sorry maar dit vind ik zo'n discriminatie.. Ze doen er toch iets aan?!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 10:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 02-07-2004 @ 10:02 :
Erhm.. 'k wil nou niets zeggen maaruh.. die mannetjes met hun "uitgelubberde pens" doen tenminste de moeite om er iets aan te doen en komen naar de fitness! Dus hou je mond maar lekker.. Mja, sorry maar dit vind ik zo'n discriminatie.. Ze doen er toch iets aan?!
Dan mag jij mij vertellen waar hij discrimineert. Zoek het woord voor de grap eens op in het woordenboek. Het wordt te vaak fout gebruikt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 11:27
meisje
meisje is offline
Ik zou het zelf nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 11:28
The0
The0 is offline
Ik doe het ook niet hoor, niet omdat ik bang ben ofzo maar net zo makkelijk om gewoon thuis te douchen..
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 12:56
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ik douch liever thuis. Na het fitnessen moet ik ook weer helemaal naar huis fietsen, ben ik weer helemaal bezweet. En in mn uppie vind ik het toch prettiger douchen....
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:21
Verwijderd
Ik sport dan wel niet, maar heb het wel een tijdje gedaan. Meestal ging ik op rustige tijden, de douche-ruimte zat om een hoekje in de kleedkamer, dus mensen die zich aan het verkleden waren zagen je niet staan, alleen mensen die ook gingen douchen. Ik heb me nooit uitgebreid gedouchet, altijd even afspoelen en dan thuis echt douchen. (Ik moest altijd nog een stuk fietsen, helemaal bezweet was dat niet fijn.) Verder kijken mensen echt niet. Ik heb maar een paar keer samen met iemand moeten douchen in een ruimte voor - ik dacht - 8 personen. Douchen waren heel schoon en netjes, 't was een gewoonte even de trekker over de vloer te halen na het douchen dus vies werd het ook nooit. Wel altijd slippers aan, voor het geval dat iemand voetschimmel heeft oid.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:23
Mimosa
Avatar van Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 02-07-2004 @ 10:02 :
Erhm.. 'k wil nou niets zeggen maaruh.. die mannetjes met hun "uitgelubberde pens" doen tenminste de moeite om er iets aan te doen en komen naar de fitness! Dus hou je mond maar lekker.. Mja, sorry maar dit vind ik zo'n discriminatie.. Ze doen er toch iets aan?!
__________________
And touch we touched the soul, the very soul, the soul of what we were then
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:41
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Citaat:
[Divinity] schreef op 02-07-2004 @ 10:02 :
Erhm.. 'k wil nou niets zeggen maaruh.. die mannetjes met hun "uitgelubberde pens" doen tenminste de moeite om er iets aan te doen en komen naar de fitness! Dus hou je mond maar lekker.. Mja, sorry maar dit vind ik zo'n discriminatie.. Ze doen er toch iets aan?!
Ik doel daarmee op het soort uitgelubberde mannetjes, die 3x per week komen, die met hun groepje bij elkaar staan en om de 5 minuten bulderen van het lachen, en het nodig vinden commentaar te hebben op het feit dat ik nogal zweet, of een beetje kreun of grom.

Een beetje proberen om cool te zijn door iemand anders af te zeiken sjongejonge

Het soort mannetjes dat na het socializen weer met een onbevlekt shirt richting kleedkamer gaat en na afloop een kop koffie gaat drinken aan de bar en meld dat ze toch wel hard aan een paar pilsjes toe zijn.

Om vervolgens allerlei geruchten over dope gebruik de wereld in te helpen richting mensen die wel hun best doen.

Ik vind dat je zulke mensen best mag confronteren met hun eigen gebreken, spot maar een eind weg, onder de douche zul je wel zien wat je plaats is
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 13:52
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Ik ben het wel eens met de rest eigenlijk....Als je eind moet fietsen is het misschien inderdaad makkelijker om thuis te douchen, maar anders zou ik het gewoon doen hoor....Als je niet te krampachtig overkomt let er niemand op je. Ik douche altijd na het sporten, aangezien ik geen eind hoef te fietsen

F.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 14:38
pinguintje
pinguintje is offline
-Douche je er naakt of houdt je wat aan?
Naakt natuurlijk , anders worden mn kleren nat
-Wat is de gemiddelde leeftijd van de mannen daar?, zit je tussen allemaal oudjes of ook van mijn leeftijd(16)
Zo'n beetje iedere leeftijd tussen 15 en 70
-Let iedereen daar op elkaar tijdens het douchen of hangt er een ontspannen sfeer?
Ontspannen sfeer
-Douched iedereen na het fitnessen?
Meeste mensen wel
-Zijn de douches hygienisch?
Ja behoorlijk
-Voor hoeveel personen is de douchegelegenheid gemiddeld?
Stuk of 10 mensen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 02:07
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
rick1000 schreef op 01-07-2004 @ 19:56 :
Ik ga fitnessen bij een fitnesscentrum alleen nou heb ik een vraag wat betreft het douchen. Ik heb nooit op een "sport" gezeten waarbij je gezamenlijk douched en ik zou graag willen weten hoe dat eraan toe gaat.
Bijv:]


-Douche je er naakt of houdt je wat aan?
Naakt, ben niet zo wantrouwend tegenover de meeste mannen
-Wat is de gemiddelde leeftijd van de mannen daar?, zit je tussen allemaal oudjes of ook van mijn leeftijd(16)
Varieert van mannen van 19-20 tot 50-55.
-Let iedereen daar op elkaar tijdens het douchen of hangt er een ontspannen sfeer?
Ontspannen sfeertje, vaak beetje kletsen over training ofzow.
-Douched iedereen na het fitnessen?
Nee, zijn ook genoeg mensen die gewoon in trainingspak naar huis gaan en (naar ik mag hopen) daar douchen.
-Zijn de douches hygienisch?
Zeker; verwacht ik ook wel van de sportschool waar ik heen ga.
-Voor hoeveel personen is de douchegelegenheid gemiddeld?
Ongeveer 10.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 12:00
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Bij de fitness waar ik sport, hebben ze twee van die 1-persoons douches in het kleedlokaal . Dus, nothing to worry about. Ik zelf douche daar niet, omdat ik meestal niet super zweet. Bovendien ga ik na de fitness meteen verder in de gymzaal met turnen, dus om daar tussenin nog te douchen vink een beetje nutteloos. Douche liever dan na het turnen.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 19:46
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Bij het fitnesscentrum waar ik zat waren er 6 éénpersoonsdouches. Ik weet niet of dat overal zo is.

Als er daar bij jou een gezamelijke plaats is waar iedereen doucht dan denk ik wel dat die hygienisch is. De meeste mensen zullen wel gaan douchen na het fitnessen. Het zou wel erg bekrompen zijn om iets aan te houden, er zal daar echt niet iemand naar je piemel gaan staren of eraan zitten ofzo. Meestal hangt er op zulke plaatsen wel een relaxt sfeertje. Ik denk dat het ook niet zoveel uitmaakt of er nou alleen maar jongeren zijn, of dat er ook ouderen zijn.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 11:37
soapenis
Avatar van soapenis
soapenis is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 02-07-2004 @ 13:41 :
Ik doel daarmee op het soort uitgelubberde mannetjes, die 3x per week komen, die met hun groepje bij elkaar staan en om de 5 minuten bulderen van het lachen, en het nodig vinden commentaar te hebben op het feit dat ik nogal zweet, of een beetje kreun of grom.

Een beetje proberen om cool te zijn door iemand anders af te zeiken sjongejonge

Het soort mannetjes dat na het socializen weer met een onbevlekt shirt richting kleedkamer gaat en na afloop een kop koffie gaat drinken aan de bar en meld dat ze toch wel hard aan een paar pilsjes toe zijn.

Om vervolgens allerlei geruchten over dope gebruik de wereld in te helpen richting mensen die wel hun best doen.

Ik vind dat je zulke mensen best mag confronteren met hun eigen gebreken, spot maar een eind weg, onder de douche zul je wel zien wat je plaats is

__________________
We're not buildings missiles to fight a war, we're building them to preserve peace
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Fitness Basic Fit
Heys
3 15-07-2016 19:13
Seksualiteit Fitness Basic Fit
Heys
1 12-07-2016 08:51
Lichaam & Gezondheid Schaamhaar (onzeker met sporten)
Elisaatje97
8 13-06-2012 16:49
Seksualiteit Schaamhaar (onzeker met sporten)
Elisaatje97
8 10-06-2012 16:54
Lichaam & Gezondheid Hoe vaak douchen jullie per week? #2
Ske*
3 10-09-2006 21:04
De Kantine Hoe ziet jouw week eruit?
Evito
33 07-05-2003 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.