Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-01-2012, 19:21
Verwijderd
Ik spiek regelmatig bij een toets, via m'n iPod die leg ik dan naast m'n been.
Maar de laatste tijd doe ik dat steeds vaker.
Ik leer wel gewoon enzo, maar ik ben bang dat ik volgend jaar (ik zit nu in 4Havo) bij de examens heel hard ga falen, omdat ik in het 4e steeds heb gespiekt.
Is het zo dat ik dan ga falen? hoop het niet namelijk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2012, 19:41
Verwijderd
weet je..?

overhoor jezelf over de dingen in leerjaar 4?
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 20:20
Verwijderd
Dat hangt er helemaal vanaf hoe goed je gaat leren.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2012, 20:28
Verwijderd
Ik weet het zeg maar wel, maar dan kijk ik toch nog even om te kijken of het echt goed is.
maar ik leer wel gewoon
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 06:06
Verwijderd
Lijkt me niet zo moeilijk: je neemt je iPod niet meer mee naar school? Dan kan je zien of je het echt goed geleerd hebt. Dan heb je geen hulpje van je iPod en kan je vervolgens kijken of je je geleerde stof wel kunt toepassen. Want als je nu overgaat doordat je continu aan het spieken bent, lijkt het me niet dat je met dezelfde cijfers zult slagen. Daar kan je tenslotte ook geen iPod gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 08:48
Bureaustoel
Bureaustoel is offline
Alles wat je I-pod nu voor jou doet , moet jij allemaal doen in je examen. Je hebt jezelf er alleen maar mee , Je streeft nu naar een bepaald niveau door goede cijfers te halen met spieken tuwel je het misschien helemaal niet kunt , jij zegt daarentegen wel goed te leren dus neem die ipod dan gewoon niet mee.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 11:44
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Als je het gewoon leert en het toch weet, wat je dus aangeeft, zie ik geen probleem, behalve dat je misschien een keer gesnapt kan worden tijdens de toets. En tijdens de examens kan je natuurlijk ook niet even 'checken', maar ja gaat heus niet falen als je alles gewoon kent en leert.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2012, 17:16
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
heb je nu dan niet dat als je een spiekbriefje of weet ik hoe dat heet op zo'n ipod ding maakt je alles wat daarop staat eigenlijk al onthoud en die ipod niet meer nodig hebt?

Bij mij was er een leraar en die vertelde ons dat we het beste konden leren door alle info voor een proefwerk zo klein en kort mogelijk op een blaadje te schrijven als een soort van spiekbriefje, en dat dan gewoon mee naar school te nemen en vlak voor de toets weg te gooien omdat hij beweerde dat als je een spiekbriefje maakt dat je hem niet meer nodig hebt, en dat doen nu best veel mensen op mijn school omdat het best vaak werkt.

Ik zou dat dus eens proberen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 10:53
Verwijderd
Jaa dat inderdaad best wel slim
Met citaat reageren
Oud 19-01-2012, 13:00
Zeepje
Zeepje is offline
De eerste jaren is spieken niet moeilijk, maar in je examenjaar is het opeens onmogelijk. Je haalt je examens niet als je de twee jaren ervoor veel hebt gespiekt. Of je moet nu alle stof die je niet hebt geleerd gaan inhalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2015 [ALG] Spieken tijdens de examens
Moncpier
1 14-06-2015 22:07
Eindexamens 2004 Spieken tijdens eindexamens??
reneebekkers
3 21-05-2004 14:25
Eindexamens 2003 Betrapt op spieken?
Go
1 26-05-2003 15:19
Algemene schoolzaken spieken
->Mimi<-
7 05-03-2003 22:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen spieken,kinderspel!!
10 11-06-2001 19:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59.