Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2019, 17:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Toitoi vandaag HO!

Hier is het de laatste dag pakjesavond en wat was het een feest! Alle pumps, rokjes, printjes, jurkjes en ik durfde het aan een jumpsuit te bestellen en Damn, wat een succes
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 04-06-2019, 18:11
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Toitoi vandaag HO!

Hier is het de laatste dag pakjesavond en wat was het een feest! Alle pumps, rokjes, printjes, jurkjes en ik durfde het aan een jumpsuit te bestellen en Damn, wat een succes
Pics van de jumpsuit!!!

En dank u. Het ging vanochtend erg goed. Leuke dude ook, die manager. Mag van de week een dagje meedraaien.

Voor die van Lush ben ik eh...in slaap gepleurd.
Maar dat was een open sollicitatie-avond en voor tijdelijk/parttime, maar de choco-toko zoekt een fulltimer die loyaal is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 18:15
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
O dan klinkt die choco ook beter! Hopelijk bevalt dat meelopen van beide kanten!
Oud 04-06-2019, 18:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb btw Wel een goed dagje gehad. Beetje over het strand gesjokt, gegeten bij een hippe strandtent, koffie gedronken bij een hippe koffietent, skate-spulletjes gekocht (roze luipaardprint kniebeschermers!) en van het zonnetje genoten.
Ondanks de ene gemiste kans ben ik toch content.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 18:50
Verwijderd
Ik ben team choco!
Oud 04-06-2019, 19:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben team choco!
Ik ook.

Mede omdat het er echt pleuris-rustig is. :') Bij ons staan er in de spits rijen tot buiten en moet je knalle als een malle, en hier kan je gewoon rustig de tijd nemen voor mensen. Heurluk.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 19:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Gurlie-ding: ik heb nieuwe eyelinertjes gekocht in donkerpaars en zilver. Ik had al een fluo-roze en krijg daar veel complimentjes over.
Doen jullie wel es extreme kleurtjes?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

Mede omdat het er echt pleuris-rustig is. :') Bij ons staan er in de spits rijen tot buiten en moet je knalle als een malle, en hier kan je gewoon rustig de tijd nemen voor mensen. Heurluk.
Welke city dannnnn?
Oud 04-06-2019, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Gurlie-ding: ik heb nieuwe eyelinertjes gekocht in donkerpaars en zilver. Ik had al een fluo-roze en krijg daar veel complimentjes over.
Doen jullie wel es extreme kleurtjes?
Nee, bij mij is alles gitzwart, mijn eyeliner, mijn wenkies als ze net geverfd zijn, maar mijn mascara ook.

Ik wil dat mensen aan mijn gezicht zien welke kleur mijn hart heeft.
Oud 04-06-2019, 22:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Welke city dannnnn?
Agga.

Citaat:
Nee, bij mij is alles gitzwart, mijn eyeliner, mijn wenkies als ze net geverfd zijn, maar mijn mascara ook.

Ik wil dat mensen aan mijn gezicht zien welke kleur mijn hart heeft.
Haha, Ja dat doe ik meestal met m'n kleren. Maar aangezien m'n haar er al uitziet alsof er een unicorn overheen gekotst heeft, kan een gekleurd lijntje op m'n face er ook nog wel bij.
Maar ook maar af en toe hoor.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 22:19
Liva
Liva is offline
Ik heb deze week een rokje gekocht. Dat vind ik heel gurlie van mij, want ik draag eigenlijk alleen broeken
Oud 04-06-2019, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Agga.



Haha, Ja dat doe ik meestal met m'n kleren. Maar aangezien m'n haar er al uitziet alsof er een unicorn overheen gekotst heeft, kan een gekleurd lijntje op m'n face er ook nog wel bij.
Maar ook maar af en toe hoor.
Mooi, ik kom een keer choco bij je vreten dan.

Haha hier ook trouwens, draag veel zwart. Is gewoon chill.

De woorden die uit mijn mond komen zijn vaak ook heel zwart.
Oud 06-06-2019, 13:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kom dan ook een keer choco bij je vreten HO
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-06-2019, 10:29
Verwijderd
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
Oud 13-06-2019, 10:33
Verwijderd
Trimmie heb je al een baannnnn?
Oud 13-06-2019, 10:52
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
In Enschede zit een toko waar ik graag korte broeken haal, mocht je daar weer eens in de buurt zijn. Ik weet niet meer hoe het heet, maar wel waar het zit! Als je vanaf het Van Heek die zijstraat inloopt langs de mac. Dan rechtdoor en bij de tweesplitsing de rechterkant (links zit die grote sneakerwinkel en de jumbo). Dan zit de winkel aan de rechterkant, net na zo’n bloemen/deco winkel. Daar hebben ze echt hele fijne korte broeken. Ook in wat grotere maten en zowel korte kortebroeken als korte broeken tot net boven de knieën
Oud 13-06-2019, 11:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Trimmie heb je al een baannnnn?
Nein.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2019, 12:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
Op de mannenafdeling (soms)
Oud 13-06-2019, 13:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat ja. Of een oude goedzittende broek afknippen. Dat zijn al mijn korte broeken .
__________________
Who's this jabroni?
Oud 13-06-2019, 15:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Esprit en Takko Fashion.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2019, 16:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
Topvintage! Ik scrolde net door de sale en zag een aantal hele gave maar mikte ze niet in mn mandje omdat ze zo high waste waren, dus misschien dat jij er wel slaagt!

Verder knip ik ze net als HO gewoon zelf (te) kort af.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 13-06-2019, 16:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nadat bleek dat ik behalve vakantieuren van Mn vorige baan ook nog vakantiegeld tegoed bleek te hebben, heb ik de rest in dat winkelmandje maar afgerekend
Ik denk dat ik een nieuwe kast moet.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 14-06-2019, 17:28
Liva
Liva is offline
Citaat:
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
Ik bestel ze meestal via Wehkamp. Genoeg keus en ik hoef niet naar een winkel
Oud 14-06-2019, 17:46
Verwijderd
Hmmm. Topvintage is best n idee. Zal de rest eens bekijken, dank voor de tips!
Oud 14-06-2019, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Nadat bleek dat ik behalve vakantieuren van Mn vorige baan ook nog vakantiegeld tegoed bleek te hebben, heb ik de rest in dat winkelmandje maar afgerekend
Ik denk dat ik een nieuwe kast moet.
Vindikleuk
Oud 14-06-2019, 20:02
Verwijderd
Ik ging dus op topvintage kijken en dat had ik beter niet kunnen doen. Nu pas ik weer in normale maten en dus wil ik de hele winkel kopen.

Overigens ging ik op de weegschaal staan en weeg ik voor het eerst in lange tijd 75 kg. Ik blijf aan het afvallen Opzich niet heel vervelend, maar ik ben wel benieuwd waar dat ergens ophoudt. Ik doe er niet iets bijzonders voor maar kan het opzich wel plaatsen. Och. Er zijn vervelendere dingen.
Oud 14-06-2019, 21:17
Verwijderd
Oh maar ok pas evengoed veel niet wznt borstvoeding = grote borsten. Laatst een prachtige jumpsuit bij mango gepast en het zat echt perfect, ware het niet dat de bovenste drie knoopjes niet dicht gingen. Zo kut.
Oud 19-06-2019, 12:59
Verwijderd
Ik had twee korte broeken besteld bij topvintage en die kwamen vandaag binnen. Voor het eerst in 15 jaar tijd een broek tot boven m'n knieën aan en het is niet eens heel erg dom.
Oud 19-06-2019, 13:31
Verwijderd
Ik heb een Google Home Hub aangeschaft en ik heb geopteerd voor vandaag nog bezorgen Opzich zou hij wel goedkoper zijn in de VS, 40 euro, maar ik had nog 70 euro aan bol.com bonnen. Kan er ook alcohol ofzo van bestellen maarja.

Dus je moet gewoon nog iets voor jezelf kopen mama C.
Oud 19-06-2019, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Meisjes waar halen jullie korte broeken? Ik wil voor het eerst in 30 jaar weer eens een korte broek, maar geen hele hele hele korte zoals je die standaard bij de H&M vindt. Mijn zusje is weg van de korte broeken van Zizzi maar die vind ik lillik. Ik heb dikke bovenbenen en billen en heb het liefst broeken die tot onder mijn oksel zitten, dus zo'n high waisted is altijd welkom. Tipsch?
Ja ik draag eigenlijk geen korte broeken meer, behalve sportbroekjes. Mij staat het niet altijd even vrouwelijk en als ik een korte broek draag is het vaak een herending omdat ik dan blijkbaar een androgyne dag heb.
Oud 19-06-2019, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had twee korte broeken besteld bij topvintage en die kwamen vandaag binnen. Voor het eerst in 15 jaar tijd een broek tot boven m'n knieën aan en het is niet eens heel erg dom.
Welke heb je?
Oud 19-06-2019, 21:57
Verwijderd
https://topvintage.nl/nl/vintage-ret...and-off-white?

En

https://topvintage.nl/nl/vintage-ret...horts-in-navy?

Laatst gewijzigd op 20-06-2019 om 13:16.
Oud 19-06-2019, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een Google Home Hub aangeschaft en ik heb geopteerd voor vandaag nog bezorgen Opzich zou hij wel goedkoper zijn in de VS, 40 euro, maar ik had nog 70 euro aan bol.com bonnen. Kan er ook alcohol ofzo van bestellen maarja.

Dus je moet gewoon nog iets voor jezelf kopen mama C.
Wat heeft jouw hub met mijn broeken te maken?
Oud 19-06-2019, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft jouw hub met mijn broeken te maken?
Dat je gewoon best dingen voor jezelf mag kopen als je vindt dat het mag ja okay? Okay.
Oud 19-06-2019, 22:10
Verwijderd
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik simpelweg in de verkeerde topic aan het typen was maar te lui was om alles te veranderen.
Oud 19-06-2019, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Dat je gewoon best dingen voor jezelf mag kopen als je vindt dat het mag ja okay? Okay.
Dat kan ik prima zelf bepalen hoor.
Citaat:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik simpelweg in de verkeerde topic aan het typen was maar te lui was om alles te veranderen.
Luie lamlul dajeder bent.
Oud 19-06-2019, 22:20
Verwijderd
Dat kan ik niet ontkennen.
Oud 19-06-2019, 22:20
Verwijderd
Ja, dat kan dan wel weer. Maar das ook weer zo wat.
Oud 19-06-2019, 23:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Na 5x klikken had ik door dat ik niet steeds op dezelfde link klikte, maar er 2x dezelfde link staat
Maar hij is leuk hoor! Wel gewaagd, zo met print en al; ik zou het zelf niet snel kopen maar vind het wel tof!
Oud 20-06-2019, 13:17
Verwijderd
Het ws al laat, hard gewerkt en zo nu is het goed!
Oud 20-06-2019, 22:10
Verwijderd
Oehhhh leuk!

Dat spijkerbroekje zou mij ook wel staan denk ik.

Die onthoud ik even.
Oud 20-06-2019, 22:10
Verwijderd
Denk alleen wel dat ik S nodig heb. En die is er niet meer.
Oud 27-06-2019, 20:01
Verwijderd
Waar halen jullie geode basic hemdjes en shirts in andere kleuren dan zwart en blauw?
Oud 27-06-2019, 20:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Shirts bij Zeeman of C&A. C&A heeft alle kleuren van de regenboog.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-06-2019, 21:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waar halen jullie geode basic hemdjes en shirts in andere kleuren dan zwart en blauw?
H&M heeft ook goede basics in veel kleurtjes. En ik ben erg pro Wehkamp.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-06-2019, 21:46
Saiy
Saiy is offline
Waar halen jullie je ondergoed? Ik ben toe aan een nieuwe ronde
Oud 27-06-2019, 22:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waar halen jullie geode basic hemdjes en shirts in andere kleuren dan zwart en blauw?
Only!

Citaat:
Waar halen jullie je ondergoed? Ik ben toe aan een nieuwe ronde
Bij de Esprit
Oud 27-06-2019, 22:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Bij de Action. Ik draag tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar dit model in een vergelijkbaar stofje, alleen dan de actionvariant. Gaat duisentlang mee, moeilijk comfortabel. Maar wat je comfortabel vindt heeft geloof ik vooral te maken met de vorm van je billen en heupen enzo, dus misschien heb je wel helemaal niets aan deze tip

Ik faal on urls embedden mobiel, dit model dus: https://www.mountainexperience.it/en...ter-woman.html
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-06-2019, 01:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bamboe boxers van de Hema <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-06-2019, 07:29
Saiy
Saiy is offline
Oke thanks En wat kan je het beste onder een witte broek dragen? Is het waar dat je daar het beste rood onder kan dragen? Ik heb daar geen ervaring mee. Ik heb ook geen rood ondergoed, dus kan het niet even proberen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.