Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2016, 14:27
antonymous1234
antonymous1234 is offline
Hallo,
Ik heb sinds 4 maanden contact met een meisje.
Vanaf het begin af aan waren we al heel open over ons "seksleven".
We zijn vaak aan het afspreken.
Ze wou vanaf ongeveer de 4e keer dat we afspraken dat ik m'n hand op haar borsten legde (hier zeg ik natuurlijk geen nee tegen )
Later heeft ze toegegeven me leuk te vinden maar nog geen relatie te Willen.
Ik dacht oké we wachten wel, we spreken nog wel steeds af.
Vorig weekend kwam ze logeren, en toen hebben we seks gehad.
Het was haar 2e keer en mijn 1e keer.
De volgende ochtend had ze er heel veel spijt van en is ze verdrietig naar huis gedaan.
Maar de volgende dag zei ze dat ze er geen spijt meer van heeft en ze het nog wel een keer wil doen.
Eergisteren hebben we afgesproken en hebben we wat handwerk gedaan. ze zei dat ze de volgende keer weer wat verder wou gaan.
Nu hebben we gisteren afgesproken, ze had het warm dus deed ze haar shirt uit.
Ik dacht dat ze er zin in had dus ging langzaam met Mn hand naar beneden.
Ze zei: wat ben je aan het doen? Ik zei: heb je daar geen zin in dan?
Toen zij zij: nee maar ik vind het wel lekker.
Dus ik ging nog ongeveer 2 minuten door met over haar broek te strelen.
Toen trok ze me hand weg en zei ze dat ze het echt niet wou.
Toen ben ik ook gestopt, later zei ze dat ze vond dat ik goed kon zoenen.
Ik zei: wil je het nu doen dan? Toen zei ze: nee daar heb ik nu geen zin in.
Vanaf dat moment durfde ze niet meer aan te kijken omdat ze dacht dat ik haar ging zoenen.
Toen ze naar huis ging gaf ik haar nog een knuffel en zei: als je niet wil zoenen doe ik dat niet. Ze knuffelde niet terug.
Gisteren avond kreeg ik een Appje van haar of ik morgen ochtend met haar mee wou fietsen naar school (ik was die dag vrij).
Ik ben vandaag dus vroeg opgestaan en met haar naar school gefietst en heb haar ook weer opgehaald.
We zouden vanmiddag nog afspreken omdat ik alleen thuis was.
Maar ik kreeg net een appje: ik ben even tv aan het kijken, kan je morgen ook?

Nu vraag ik me echt af wat wil ze?
Wil ze alleen aandacht? Of seks?
Of is ze echt in me geďnteresseerd en wil ze een relatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2016, 14:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Waarom vraag je dat niet aan haar?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 15:29
antonymous1234
antonymous1234 is offline
Citaat:
Waarom vraag je dat niet aan haar?
Ik heb dat al meerdere keren gevraagd.
Dan zegt ze: ik vind je leuk maar wil nog even wachten met een relatie.
Mij het lijkt me als je wil wachten met een relatie dat je dan niet zo doet.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 15:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb dat al meerdere keren gevraagd.
Dan zegt ze: ik vind je leuk maar wil nog even wachten met een relatie.
Mij het lijkt me als je wil wachten met een relatie dat je dan niet zo doet.
Ben jij oké met wat er nu gebeurt? Vind jij het goed om wel samen te zoenen en seksuele handelingen uit te voeren zonder dat jullie een relatie hebben? Zou het een probleem zijn als één van jullie beiden volgende week ineens met iemand anders een relatie heeft?
Je kunt haar, als je dat prettig vind, ook een ultimatum stellen, bijv. dat ze nog een bepaalde tijd heeft om te besluiten wat ze wil, of dat jullie niet zoenen etc. tot zij weet wat ze wil. Belangrijk is vooral dat jullie je er allebei comfortabel bij voelen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2016, 11:06
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik heb dat al meerdere keren gevraagd.
Dan zegt ze: ik vind je leuk maar wil nog even wachten met een relatie.
Mij het lijkt me als je wil wachten met een relatie dat je dan niet zo doet.
Sommige mensen hebben geen relatie nodig om van seks te genieten.

Mensen met een hoog libido kijken bovendien vaak of het seksueel wel klikt voordat ze in een relatie duiken.

Wat je verder beschrijft (vooral het aankijken bij zoenen, strelen met kleren aan) klinkt alsof ze niet 100% vertrouwt dat jij in de gaten hebt/houdt wanneer ze niet verder wil. Misschien komt dat door eerdere slechte ervaringen, of misschien ben jij te doelgericht qua seks, maar in ieder geval lijkt het me belangrijk om hierover te praten. Vertel tegen haar dat je onzeker wordt dat je niet weet wanneer ze wel/niet verder wil, zeg dat jij niks tegen haar zin wil doen, en vraag aan haar hoe jullie er samen voor kunnen zorgen dat dit goed gaat.

Google ook eens op het woord 'consent', dan krijg je allerlei artikelen hierover.

Wat je in elk geval kunt doen is goed letten op haar lichaamstaal. Als ze gespannen overkomt: stoppen, vaart minderen en/of vragen hoe 't voelt. Als ze zegt dat ze niet verder wil ook stoppen. Op dit moment lijkt het alsof je haar positieve cues zwaarder laat meewegen dan de zin 'ik wil niet verder' - dat moet natuurlijk andersom. Niet focussen op een einddoel (zoals een specifieke seksuele handeling) maar in 't moment zelf blijven en kijken wat goed voelt.

Als je niet goed weet wat ze wil - vraag er naar. Je hoeft niet per se al het initiatief te nemen, of blindelings te handelen. Die prestatiedruk kan heel vervelend voelen voor jongens, en onveilig uitpakken voor beide partijen. Het is oké om ernaar te vragen.

Verder vind ik het goed van haar dat ze duidelijk is over haar grenzen. Dat zou ik aanmoedigen. Misschien kun je haar er eens voor bedanken? Het is voor jou immers ook belangrijk dat jullie er beiden achter staan.

Tot slot - denk na over jouw mening over seks buiten relaties. Want het kan zijn dat jullie nu iets krijgen, maar dat is niet gegarandeerd. Bedenk of je 't leuk vindt om eerst zo aan te rommelen, en wees zelf ook duidelijk over je emotionele grenzen. Als jij liever alleen seks hebt met mensen waar je verliefd op bent, of alleen in relaties, dan is dat absoluut oké. Eerlijkheid en duidelijkheid over zulk soort dingen voorkomt dat je gekwetst wordt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2016, 00:30
Pervect
Pervect is offline
Just giving it straight: Je moet haar duidelijk maken wat je voelt of wat je dwars zit, dus zou ik er met haar over praten dat je het verwarrend vind.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Proberen tot relatie of vergeten.
henk-1992
7 29-01-2012 17:49
Liefde & Relatie Fysiek geweld in een relatie
Volk
59 08-07-2010 15:23
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Initiatief in een relatie
Verwijderd
30 14-07-2005 18:27
Liefde & Relatie als een relatie of een date altijd misloopt..wie herkent dit ook?
meisje833
39 16-01-2005 17:47
Liefde & Relatie Behoefte aan een relatie?
Verwijderd
41 18-07-2003 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15.